kolmas inssi

nysvä

Nyt jo kaks inssiä takana, jotka ei siis mennyt läpi. Tunnen itseni niin huonoks, onko kellekään muulle käynyt näin?

Nyt alkaa jo tuntua voimattomalta, miten sitä jaksaa vielä yrittää, kun nuo kaksi epäonnistumista polttelee muistissa.

12

3954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulle kans

      Mulla oli sama tilanne tuossa 2,5vuotta sitten. Oli ärsyttävä mennä inssiin siinä tilanteessa enää, kun oli pariin kertaan tullut hylsy, ja oli uusi inssi edessä. Kuitenkin yritin vielä uudestaan, ja kortti sit tuli. Tiedän henkilöitä, ketkä ovat samassa tilanteessa jättäneet autokoulun kesken, ja se kävi kyllä kieltämättä itselläkin mielessä. Eihän se mukavaa ole, kun inssistä saa vain hylättyjä. Koita jaksaa, tsemppii sulle!

    • mie.

      mullakin tuli hylkäys kahdella ensimmäisellä kerralla, kun sattui tulemaan pikkutarkka inssi helsingin aleksis kiven kadulla.

      otin sitten kolmannen inssin itäväylälle, ja todella mukava inssinainen antoi kortin, nolla virhettä kolmannessa inssissä.

      kyllä se sultakin onnistuu! kannattaa vaihtaa tutkintokeskusta, jos ei mene edes kolmannella läpi.

      • ajokortti

        Kyllä ne ajokokeessa yleensä kolmannella kertaa antaa kortin, vaikka olisi kuinka tumpelo.
        Silloin vain ajetaan helpompi reitti, tai katsotaan läpi sormien. Koetilanteessakin yritetään olla korostuneen leppoisia, jotta edes jotenkin ajo pysyisi koossa.
        Kokeen päätteeksi ei kauheasti anneta negatiivista palautettakaan, jotta olisi edes jotain kannustusta siihen itsenäiseen ajamiseen.


      • sai kortin
        ajokortti kirjoitti:

        Kyllä ne ajokokeessa yleensä kolmannella kertaa antaa kortin, vaikka olisi kuinka tumpelo.
        Silloin vain ajetaan helpompi reitti, tai katsotaan läpi sormien. Koetilanteessakin yritetään olla korostuneen leppoisia, jotta edes jotenkin ajo pysyisi koossa.
        Kokeen päätteeksi ei kauheasti anneta negatiivista palautettakaan, jotta olisi edes jotain kannustusta siihen itsenäiseen ajamiseen.

        vasta seitsemännellä kerralla.Inssi oli ajattanut syrjäkatuja ja ei tällä kertaa inssi tarvinnut polkea jarrua.Olivat inssin kanssa sopineet,että mummo ei tule autoineen ikinä kaupungin keskustaan.Ja mummo on pitänyt lupauksensa.


      • Ak.konttoristi  
        ajokortti kirjoitti:

        Kyllä ne ajokokeessa yleensä kolmannella kertaa antaa kortin, vaikka olisi kuinka tumpelo.
        Silloin vain ajetaan helpompi reitti, tai katsotaan läpi sormien. Koetilanteessakin yritetään olla korostuneen leppoisia, jotta edes jotenkin ajo pysyisi koossa.
        Kokeen päätteeksi ei kauheasti anneta negatiivista palautettakaan, jotta olisi edes jotain kannustusta siihen itsenäiseen ajamiseen.

        Tukintojen vastaanottajille on kymmenien sivujen ohjeistukset, joissa aivan selvästi kerrotaan mitä katsotaan virheeksi, mitä ei ja niin edelleen. ja noita sääntöjä tulee kaikkien noudattaa.

        Ja ei inssiä edelleenkään minkään "pikkuvirheen" takia hyälätä...

        Arvosteluperusteet on siis aina täysin samat


    • älä lannistu

      Mulla meni 7:llä kerralla läpi. Mitään armoa en saanut, läpi meni vasta kun Hesan keskustassa ajaminen sujui.

      Nyt olen ajanut keskustassa ja muuallakin joka päivä puolisen vuotta. Enää ei harmita että meni koulussa aikaa (ja rahaa). Jokainen opetustilanne on ollut hyödyksi.

      • mulle kans

        Totta on, että kannattaa jatkaa sitkeästi! Itsellä meni inssi läpi vasta 5:llä kerralla.


      • joustava käsite
        mulle kans kirjoitti:

        Totta on, että kannattaa jatkaa sitkeästi! Itsellä meni inssi läpi vasta 5:llä kerralla.

        On olemassa tietysti tutkinnosta hylkäämisen perusteet. Jos sellaista laatukäsikirjaa noudatettaisiin pilkulleen, niin heikoimmat kuskit eivät saisi koskaan ajolupaa.
        Kun kuljettajalla on menossa seitsemäs yritys, niin on päivän selvää, että kysymyksessä on niin heikko kuski, että on pakko katsoa läpi sormien. Takuuvarmasti sellainen ekalla hylätty open mielestä suht hyvä kuski on parempi, kuin tuo seitsemännellä hyväksytty.
        Vaatimukset eivät ole samat, sillä inssit eivät ole robotteja.


    • Anonyymi

      Juu täsä sitä ollaa! Kaks takana ja molemmat hylättyjä :) MOLEMMAT VAIN YHDEN VIRHEEN TAKIA. :/ kohti kolmatta

      • Anonyymi

        Nyt vaan lisätunteja simulaattorissa ( a' 90 €) ja sihteeripissis kertoo palautteessa turvallisen, taloudellisen ja sosiaalisen ajamisen perusteet ajotutkintoa varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt vaan lisätunteja simulaattorissa ( a' 90 €) ja sihteeripissis kertoo palautteessa turvallisen, taloudellisen ja sosiaalisen ajamisen perusteet ajotutkintoa varten.

        Myötiksiä. Mulla kolme hylättyä ajokoetta takana ja mene koittamaan neljännettä kahen viikon päästä.. Helvetin kallista tää autokoulu nykyään, pelkkää rahastusta, pelkän auton vuokraaminen ajokokeeseen maksaa 127 euroa (ainakin siinä puljussa missä käyn, eli CAP-Autokoulussa).. Helvetin huono saatavuus sekä kokeisiin että ajotunteihin, tuntien välill kuukausia... Ja nyt se vitun Ajovarma pyytää vielä enemmän insseistä (ennen 93€, 1.1.2021 eteenpäin 99€), nyt kyllä vituttaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myötiksiä. Mulla kolme hylättyä ajokoetta takana ja mene koittamaan neljännettä kahen viikon päästä.. Helvetin kallista tää autokoulu nykyään, pelkkää rahastusta, pelkän auton vuokraaminen ajokokeeseen maksaa 127 euroa (ainakin siinä puljussa missä käyn, eli CAP-Autokoulussa).. Helvetin huono saatavuus sekä kokeisiin että ajotunteihin, tuntien välill kuukausia... Ja nyt se vitun Ajovarma pyytää vielä enemmän insseistä (ennen 93€, 1.1.2021 eteenpäin 99€), nyt kyllä vituttaa..

        Kannattaa harjoitella riittävästi eikä aina vaan varata uutta koetta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 190
      2234
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2054
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      165
      1830
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      164
      1675
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    6. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      18
      1280
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      14
      1168
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1168
    Aihe