kaija pyörälä

lilliilli

tunteeko kukaan ennustajaa nimeltä Kaija Pyörälä, millainen ennustaja hän on.
onko ennustukset osuneet oikeaan??

25

3011

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leijonatar

6 vuotta sitten ja oikeastaan mikään, mitä hän sanoi, ei ole toteutunut.

Menneestä näki asioita, jotka piti paikkansa.

• emmakaisa

kyllä "tietänyt " yhtään mitään.Tuntui kuin olisi puhunut aivan toisesta ihmisestä kuin minä.
        mikaan,mitä näki,ei ole toteutunut.

• kiltsimiltsi

mutta hätäsimmät eivät jaksa uskoa asioiden toteutuvan sittenkin. Aikaa ei henkimaailmassa tunneta, eli siksi, mitä hän sanoo tapahtuvan piankin, voi mennä kuitenkin useampi vuosi.Kaikki tapahtuu, usko vaan, niin miten ennustikin, sitten joskus.

• Mielenkiinnolla*

Kävin pari vuotta sitten katselmuksessa ja tässä odotellaan nyt kivojen asioiden toteutumista :) Jotain hänen kertomistaan asioista on jo toteutunut, miehen osalta. Hänen kertomansa on osunut aika hyvin yksiin. Seuraavaksi odottelen perheasioihin liittyen miten mahtaa toteutua. Peukut on pystyssä!

• olen...

SUOSITTELEN! Kävin noin neljä vuotta sitten ja paljon on ainakin minulle tiennyt. Hämmästyttävää ja välillä vähän pelottavaa...

• hänen osoitteen

saa ja puhelinnumeron. Entä ennustaako hän puhelimessa.

• yhteystiedot
        hänen osoitteen kirjoitti:

saa ja puhelinnumeron. Entä ennustaako hän puhelimessa.

Laitan Kaijan puh.numeron 0400588494. Yleensä hän ilmoittaa lehdissä ajan ja paikan (hotelli),
        milloin ja missä ottaa vastaan. Ei ennusta puhelimitse. Istunto kestää n. 30 min. ja maksaa 60 euroa.
        Jos haluat käydä HYVÄLLÄ ennustajalla, mene ihmeessä.
        Sen vielä haluan sanoa, että muista, ettet voi elää ennustusten mukaisesti. Ne asiat, mitä sinulle sanotaan, vaan tapahtuvat. Joitakin asioita voi olla hyvä tietää etukäteen ja toiset vaan todella ihmetyttää, että näin todella sitten tapahtui, mitä ennustaja sanoi.
        Kaija on kaikin puolin mukava ihminen ja osaa sanoa asiat kauniilla tavalla.

• suosittele
        yhteystiedot kirjoitti:

Laitan Kaijan puh.numeron 0400588494. Yleensä hän ilmoittaa lehdissä ajan ja paikan (hotelli),
        milloin ja missä ottaa vastaan. Ei ennusta puhelimitse. Istunto kestää n. 30 min. ja maksaa 60 euroa.
        Jos haluat käydä HYVÄLLÄ ennustajalla, mene ihmeessä.
        Sen vielä haluan sanoa, että muista, ettet voi elää ennustusten mukaisesti. Ne asiat, mitä sinulle sanotaan, vaan tapahtuvat. Joitakin asioita voi olla hyvä tietää etukäteen ja toiset vaan todella ihmetyttää, että näin todella sitten tapahtui, mitä ennustaja sanoi.
        Kaija on kaikin puolin mukava ihminen ja osaa sanoa asiat kauniilla tavalla.

Olen käynyt ja ystäväni on käynyt. Menneestä tiesi ja kuvasi perheeni hyvinkin tarkkaan, mutta hän on "vanhanaikainen " eli on sitä mieltä että naisen pitäisi tehdä lapsia ja pysyä naimisissa ja olla kunnolla. Kysyin toteutuuko yritykseni ja sanoi, ettei ainakaan 10 vuoteen koska minulla on pieniä lapsia joten minun kannattaisi keskittyä lapsiini ja en perusta yritystä. Vuosi siitä yritys oli pystyssä ja hyvin menee vieläkin.
        Ystävälleni taas kehotti pysyä suhteessa jossa oli vuosien ajan kokenut henkistä väkivaltaa ja lopettaa haihattelu. Lapsiakin näki samalle miehelle ja naimisiin menon. No onneksi ystäväni tajusi lähteä ennen kun romahti.
        Eli pienellä varauksella. Jos haluat kuulla että tapaat sen oikean ja menet naimisiin ja teet lapsia niin mikäpäs se siinä : )

• jännä juttu...
        suosittele kirjoitti:

Olen käynyt ja ystäväni on käynyt. Menneestä tiesi ja kuvasi perheeni hyvinkin tarkkaan, mutta hän on "vanhanaikainen " eli on sitä mieltä että naisen pitäisi tehdä lapsia ja pysyä naimisissa ja olla kunnolla. Kysyin toteutuuko yritykseni ja sanoi, ettei ainakaan 10 vuoteen koska minulla on pieniä lapsia joten minun kannattaisi keskittyä lapsiini ja en perusta yritystä. Vuosi siitä yritys oli pystyssä ja hyvin menee vieläkin.
        Ystävälleni taas kehotti pysyä suhteessa jossa oli vuosien ajan kokenut henkistä väkivaltaa ja lopettaa haihattelu. Lapsiakin näki samalle miehelle ja naimisiin menon. No onneksi ystäväni tajusi lähteä ennen kun romahti.
        Eli pienellä varauksella. Jos haluat kuulla että tapaat sen oikean ja menet naimisiin ja teet lapsia niin mikäpäs se siinä : )

mielestäni Kaija ei kehoita ketään tekemään mitään päätöksiä, tai ainakaan ei minulle ole näin sanonut, eikä ystävilleni. On vain nähnyt asiat, miten elämässä tulee käymään, ja näin on IHME JA KUMMA myös käynyt. Eihän ennustusten mukaan VOI KUKAAN ELÄÄ, vaan jokainen tekee elämässä omat päätökset, mihin suuntaan haluaa polkunsa vievän.
        Itse olen vain elänyt ja tehnyt omat päätökseni elämäni suhteen, unohtanut mitä minulle oli "ennustettu" ja huomannut päivien varrella, että... hetkinen, tämähän on just niinkuin Kaija kertoi...
        Kaikki EI TIETENKÄÄN ole mennyt hänen sanojen mukaisesti, enkä edes kaikkea muista, mitä hän on sanonut, mutta kyllä se nainen mielestäni jotain kyllä tietää ja suosittelen muillekin.

• Suosittelen

On todella hyvä!

• suhtautua
        Suosittelen kirjoitti:

On todella hyvä!

kun hän ennusti KYMMENEN vuotta sitten asioiden taphtuvan kymmenen vuoden sisaällä ja mitään ei ole tapahtunut! Voiko aika niin paljon heittää, että menee vaikkapa 13 vuotta!?

• Samaa miekltä
        Suosittelen kirjoitti:

On todella hyvä!

Silloin kun Kaija on selvin päin niin hän osaa...

• varmasti
        Samaa miekltä kirjoitti:

Silloin kun Kaija on selvin päin niin hän osaa...

Ei kyllä ennusta KUIN SELVIN PÄIN!!!
        Ja tietää varmasti!

• :;;.
        varmasti kirjoitti:

Ei kyllä ennusta KUIN SELVIN PÄIN!!!
        Ja tietää varmasti!

En myöskään suosittele. Taitaa olla jo yli 15v kun kävin ja tosi outo kuva tästä mammasta jäi. Töksäytteli epäkohteliaasti asioita, eikä mitään nähnyt. Oikso sitten ollut pienessä sievässä?

• taidat,,,
        :;;. kirjoitti:

En myöskään suosittele. Taitaa olla jo yli 15v kun kävin ja tosi outo kuva tästä mammasta jäi. Töksäytteli epäkohteliaasti asioita, eikä mitään nähnyt. Oikso sitten ollut pienessä sievässä?

mä suosittelen Kaijaa. Tietää!

• mitä uneksin
        Suosittelen kirjoitti:

On todella hyvä!

ja mitä puuttunut aina elämästäni ennusti hyviä muutoksia, mutta - on mennyt 11 vuotta ja eivät ole tulleet toteen! Voiko aika heittää niin paljon?

• Anonyymi
        suosittele kirjoitti:

Kyllähän se paljon tiesi mutta kuvasi neljä lasta ja kumppanin tarkasti. Ei ole yhtäkään lasta eikä puolisoa. Tuskin kannattaa enää odotella. Käynnistä aikaa 28 vuotta.

• Anonyymi

Vanha ketju, mutta kysytään onko kaijan ennustukset toteutuneet lisää? Itselleni tiesi yhden asian liian tarkasti arvatakseen sitä, mutta muut Sanomat eivät ole toteutuneet ainakaan vielä

• Anonyymi

Kyllä se osaa ihmisiä lukea ja jotenkin ne mitä se sinusta kertoo osuu hyvin oikeaan. Jopa läheissistäsi osasi lukea asiat hyvin vaikka niissä oli erikoisuuksia. Mutta ne tulevaisuuden ennustukset niistä ei ole toteutunut mikään ja tästä on jo vuosikymmeniä aikaa. Eli jotain kykyjä hänellä on, mutta ei selvänäkökykyä.

• Anonyymi

Täyttä hakuammuntaa, jos saan sanoa!
        Vahingossa voi joku osua siihen suuntaan mutta siis vahingossa. Täyttä diibadaabaa.

• Anonyymi

Ottaako Kaija vielä vastaan? Kävin kesällä 97. Hän näki monet asiat tarkasti erityisesti nykyhetkestä ja tulevasta, mutta tulevaan liittyen asioita meni myös pieleen paljon. Kokonaisuutena oli hyvä kuitenkin. Vähän omalaatuinen persoona, saattoi aika suoraankin sanoa välillä mielipiteitä. Siinä oli vähän sellaista mistä en tykännyt. Mutta suht osaava hän oli kuitenkin. Asiaa tuli paljon,

• Anonyymi

Nykyhetkestä ja menneisyydestä siis näki. Myös terveysasioita näki oikein ja luonteesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyhetkestä ja menneisyydestä siis näki. Myös terveysasioita näki oikein ja luonteesta.

ympäripyöreitä on pyörälän ja pää pyörällään sitä tarinointia saa kuunnella.

• Anonyymi

Sisareni valtasi demoni/demonit kun otti yhteyttä ennustajiin sun meedioihin.Että sellaista apua on sieltä saatavana,-olla hjyva vaan..

• Anonyymi

Ei ilmeisesti ota enään. Mulle näki myös hyvin sellaisen mitä ei voinut arvata mitenkään. Kertoi hyvin tarkkoja yksityiskohtia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      474
      3253
    2. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      148
      2334
    3. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      135
      2172
    4. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      32
      1660
    5. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      7
      1585
    6. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      211
      1395
    7. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      177
      1384
    8. Kuka opettaja, mikä koulu

Minkä koulun opettaja saanut potkut
      Nivala
      9
      1162
    9. Millaiset hiukset kaivatullasi on?

Hiusten pituus, väri, suorat vai kiharat?
      Ikävä
      57
      1116
    10. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      10
      1009
    Aihe