Zodiac Casino

Zodiac Casino

Milläköhän ehdoilla nuo voitot saa tuolta itselleen? Ensin 50 ilmaista pyöräytystä joilla voitin 20 euroa joilla noussu jo 200 euroon asti.

11

5882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ZodiacCasino ;)

      Kuuluitko myös ainoana "suomalaisena" Viiden arvotun joukkoon? Pötyä kokojuttu. Et saa mitään ellet sijoita ja sijoituksesi tulet häviämään.

    • .

      zociac muut jenkkicasinot täyttä kusetusta! Ette tule ikinä saamaan penniäkään, mutta kaikki rahat menee.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Kyllä raha kelpaa, mutta jos voitat saat kinua niitä kuukausi tolkulla.
        Yt. Arja


    • rdolph

      jaa-a kyllä siin joku kierrätys pakko on.. esim euron bonus kierrätettävä 20 kertaa ennenkuin voi kotiuttaa tai jotain muuta vastaaavaa.. mutta senhän voit toki koittaa milloin vain siirtää omalle tilille niin kyllä kasinon sivujen siinä vaiheessa pitäis kertoa milloin ja monen kierroksen päästä voit kotiuttaa rahasi,

    • onsperi

      Haluan jakaa tämän linkin teille kaikille jotka on kiinnostuneita netticasinoista!
      Tällä linkillä saatte kuukauden ajan 15 ilmaispyöräytystä joka päivä.
      kerran sain itse kotiutettua kyseisillä ilmaiskierroksilla 70€
      igame on luotettava paikka. Kotiutukset tullut tilille ja kun olen laittanut
      rahaa pelitilille ovat ilmestyneet myös sinne nopeaa!
      kannattaa käydä pelailemassa pois! sitä helppoa ilmaista rahaa!

      Tässä vielä linkki igameen: http://www.igame.com/fi/invited?by=jonesq89

      • häviirahas

        iGame vitun paskaa, stickybonuksetki... On nii monen monta muuta casinoo jotka pieksee iGamen joka osa-alueella.


    • HillaL

      Zodiac nettikasinon suomenkielisistä käyttöehdoista (http://fi.zodiaccasino.com/terms/) poimittua;

      "80 tilaisuutta tulla miljonääriksi maksetaan ensimmäisen talletuksen yhteydessä 20 € bonuksena kasinotilille. Bonuksella voidaan asettaa 80 0,25 € panosta progressiivisissa jättipottikolikkopeleissä. Ensimmäisen talletuksen vähimmäissumma on 1 €.

      Ensimmäiseen talletusbonukseen kohdistuu 60. pelikierroksen vaatimus ennen balanssin nostomahdollisuutta."

      Lisää juttua Zodiac kasinosta http://www.netticasinosivut.com/zodiac-casino.htm

    • Kun lukee casino-arvostelu-organisaatioita jotka auttavat tulkitsemaan casinoita niin ihmetyttää kun ovat kaikki erilaisia: toiset väittää että on Maltan rekisterissä ja toiset cuaracon. Ja miksi kielen käyttö sellaista ettei uusi tajua esim. Zodiaccasinolla on jotain 200 x mutta mitä 200 x ? bonusta tietenkin mutta tarkennus uusille.

    • Anonyymi

      Kusetus paikka älkää pelatko

    • Anonyymi

      Olen huomannut saman asian huijareita kaikki mitkä ovat rekistyreitä ulkomaille esun .maltalle
      Yt. Arja Turunen

    • Anonyymi

      Joo... ei kannata pelata, terveisin turja arunen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1588
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1238
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      839
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe