Epätoivoinen kansa

Petter X

Kansalla täytyy mennä huonommin kuin edes minä kuvittelin. Lipun- ja levymyynnin täytyy olla aivan nollassa, kun mainostempuksi kelpaa jopa ero omasta eukosta. Olisiko tapsulinkin jo aika tunnustaa tosiasiat, vetää johtopäätökset ja tehdä lopulta jamppatuomiset eli lähteä Kanarian saarille hoitamaan hommat loppuun?

11

778

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jospa sä nyt tekisit vaikka Osama bin Ladenit ja häipyisit johonkin onkaloon piileskelemään, niin ettei susta näkyis,eikä kuuluis mitään.

• ZaiZai

Eiköhän Tapani ole joutunut ihan tahtomattaan tämän kyseisen kohujulkisuuden kohteeksi.

• ..^^..

Näinpä. Siitä saamme "kiittää" Ninaa ja hänen ah niin avointa blogiaan...

• Just me

HÄPEÄ !

• Just me

Tarkoitin viestini juuri sinulle, eli toistan: HÄPEÄ !

• Petter X
        Just me kirjoitti:

Tarkoitin viestini juuri sinulle, eli toistan: HÄPEÄ !

En mä vingu lehdissä omaa eroani, vain ja ainoastaan jotta saisin pari äärettömän huonoa levyä myydyksi. Niin, eikä mulla ole vaimona naikkosta jonka tarvitsisi roskalehdissä puffata mun uraa. Mutta minkäs teet, toiset ihmiset käyvät töissä, toiset taas ovat lahjattomia ja toivovat jopa tekaistulla erollaan myyvänsä muutaman äärettömän surkean levyn, mitkä eivät normaalisti kelpaisi edes kaljatuopin alusiksi.

• ennen kuin...
        Petter X kirjoitti:

En mä vingu lehdissä omaa eroani, vain ja ainoastaan jotta saisin pari äärettömän huonoa levyä myydyksi. Niin, eikä mulla ole vaimona naikkosta jonka tarvitsisi roskalehdissä puffata mun uraa. Mutta minkäs teet, toiset ihmiset käyvät töissä, toiset taas ovat lahjattomia ja toivovat jopa tekaistulla erollaan myyvänsä muutaman äärettömän surkean levyn, mitkä eivät normaalisti kelpaisi edes kaljatuopin alusiksi.

Tapsa ei ole vinkunut lehdissä yhtään mitään, kaikki on kopioitu suoraan Ninan blogista. Pidä se mielessä. Avokkihan se tämän koko rumban aloitti, Tapsa itse ei todellakaan soittele lehdille, asia on juuri päinvastoin.

Iltiksen foorumilla on kyllä mielenkiintoinen paljastus Ninasta. Saa siitäkin naisesta ihan eri kuvan...

• ennen kuin... kirjoitti:

Tapsa ei ole vinkunut lehdissä yhtään mitään, kaikki on kopioitu suoraan Ninan blogista. Pidä se mielessä. Avokkihan se tämän koko rumban aloitti, Tapsa itse ei todellakaan soittele lehdille, asia on juuri päinvastoin.

Iltiksen foorumilla on kyllä mielenkiintoinen paljastus Ninasta. Saa siitäkin naisesta ihan eri kuvan...

Niin just! Ei Tapsa ole tästä koko erokriisi touhusta ite mitään lausuntoja antanut. Eikä Tapsa sitäpaitsi voi kaikenaikaa olla vahtimassa, sen vaimo ja/tai tyttären tekemisiä.

• Hannu Hanhi

kirja ja levy ja kiertue tulossa syksyllä!!Kaikki keinot ilmaiseen markkinointiin ovat sallittuja... Pääasia että puhutaan... ja tämä on kyllä toteutunut. Tosissaan tokko kovin moni on enään Kansan taidetta osaa ottaa..

• ZaiZai

Minä en kyllä usko ,että näissä "erokriisi" kohujutuissa mistään mainoskikasta on suinkaan kysymys.

• pääohjehan
        ZaiZai kirjoitti:

Minä en kyllä usko ,että näissä "erokriisi" kohujutuissa mistään mainoskikasta on suinkaan kysymys.

on, että aina on pääasisa, että puhutaan oli se sit negaa tai positiivista. Jos ei puhuta mitään , niin silloin on unohdettu stara.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5624
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      54
      1725
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      21
      1203
    4. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      69
      1027
    5. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      997
    6. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      163
      989
    7. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      928
    8. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      131
      922
    9. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      57
      920
    10. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      871
    Aihe