Ihmettelen kuinka Audien hurjasta tehosta kertovat tupla pakoputket saavat muut kiehumaan. Ne ovat Audissa pakon sanelema juttu. Kun Audi kyykyttää muuut merkit valoista lähdettäessä, ovat ne pakolliset, jotta moottorin valtava teho ei räjäytä autoa.
Tuplaputkista kateutta
10
605
Vastaukset
- et voi
olla tosissasi.
Siis joku on kateellinen peltiputkesta?? - palle ramstetti
Mulla kun on aina ollut kaikkea ,niin mulla oli kerran auto jossa oli tuplaputket. Kaikki oli ihan kiimassa...pahus taitaa olla nytkin mutta ne tulee yhdestä PÖNTÖSTÄ...Pönttöjä on montaa sorttia;)
- audismii
Yleensä autoni tuplaputkia kadehditaan ja sekös saan kanssa-autoilijoissa veren kiehumaan
- AUDI RULS
Varsinkin se 1.8l turbo vehje ja 2.0 tdi. Noille huimille ajokeille pitäisi olla keskelläkin vielä ulostulo. Ja pakokaasu voisi tulla keskimmäisestä, nythän tdi mallissa tulee vain vasemmalta...
- rtyurty
malleissa tulee vasemmalta ja oikealta, ainakin 2.7 TDI, 3.0 TDI, 4.2 TDI, 6.0 TDI ja A6:sen 2.0 TDI malleissa.
- Hemmalaaaiju
rtyurty kirjoitti:
malleissa tulee vasemmalta ja oikealta, ainakin 2.7 TDI, 3.0 TDI, 4.2 TDI, 6.0 TDI ja A6:sen 2.0 TDI malleissa.
ei kun ajoin perässä. Oikealla puolen putkensisällä jopa lunta. Ja tämä on tosia, liittyisikö jotenki lämmitykseen? Lämpeäisi paremmin tai jotai, kesällä taas läppä aukeaisi. Siitä ei ole hajuakaan mutta tänään ihan ominsilmin tuli koettua, väkisin siinä vähä naurahti mutta voi olla joku tollanen systeemi, kumminkin.
- Bombom
Kukaan tuskin kadehtii kenenkään pakoputkia. Saman koko- ja teholuokan autoissa voi olla myös yksi iso putkenpää kahden pienen tilalla. Omassa autossani on yksi 3" putki. Mutta ei se ole se reikä, vaan se ääni ,koka saa "kadehtijan" pään kääntymään/naamaan punertumaan.
- WROOOOMMM!
Veikkaisin että "amis BMW", eli vaikka e36 320i?
- AUDIWOMAN
Eläs nyt poika ihan omias puhu siellä;)
Minulla tupla pakoputket,eikä kukaan ole kiehunut vielä.Nuoret miehet ihailevat kylläkin autoani,kun on madallettu yms.Nyt lähtee Audi kuitenkin myyntiin,kun en itsekseni kehtaa isolla autolla ajaa ja kuutoskone vie ihan kivasti bensaa;) - VW
Juuri näin, kyllä kanssaihmiset ovat kateudesta vihreitä kun päästelen tuolla vuoden 1977 mallisella vähän jo ruostuneella 1200 kuplavolkkarilla jossa huom. ON MYÖS tuplapakoputket.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381401
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402