Sätkät

cigcig

Aloitin tällä viikolla sätkien käärimisen, eikä hommat ihan onnistu toivotulla tavalla... Muistan kyllä aina kostuttaa sen liima kohdan, ja varmistan aina että se menee oikealle puolelle, mutta silti sätkät eivät pysy kiinni... Muutaman kerran olen onnistunut tekemään kunnon sätkän joka pysyy kiinni, mutta en ole ihan varma miten olen siinä onnistunut... Vinkkejä? Sen lisäksi, rizlat vaikuttavat ärsyttävän huuliani, onko se ihan normaalia alkuvaiheessa?

4

1141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laita siihen

      paperin reunaan kontaktiliimaa. Saat samlla polttaessasi pikantin sivumaun sätkääsi ;-D

    • Kalma-Aarne

      Yritän arvailla konsteja, joilla mahdollisesti koitat liimaa kostuttaa. Ekana tulee mieleen sellainen ilmankostuttaja, tokana kylpyamme ja kolmantena toinen kylpyamme.
      Homma menee about näin:
      paperi käsiin, liimapinta ylös ja sinusta poispäin. Jos käytät filtteriä, niin filtteri jompaan kumpaan päähän. Ei molempiin, alkusavujen maku kärsii roimasti.
      Filtterin jälkeen levität purut tasaisesti paperille ja rullailet paperia pari kertaa peukaloiden ja etu- ja keskisormien välissä. Viimeiselllä kerralla sujautat sinua kohti olevan paperin helman liimapinnan "alle", tuikkaat terävän tai lipevän kielesi ulos kohtuullisesti sylkeistettynä ja lipaiset koko liimapinnan pituudelta. Kikka on presiis sama kuin postimerkin nuolennassa. Ei liika eikä liian vähän.
      Viimeinen juttu onkin sätkän asettaminen vapisevien huulien väliin niin, että filtteri osoittaa sinua päähän. Toisinpäin syntyy lievähkö makuongelma. Sätkän sytytäminen sinusta poispäin suunnatusta päästä antaa taas lisämakua sytyttämättömään nähden. Joskin sytyttämätön sätkä ei ole niin epäterveellinen.
      Hyviä keuhkojentervaushetkiä sinulle toivottaa Nimimerkki.

      P.S. yskitään kun tavataan.

      • cigcig

        Kyl mä sen liimapinnan ihan kielellä kostutan, ja käytän konetta, joten ensiksi tulee filtteri, sitten purut ja viimeisenä rizlat. Ja kun on tupakointia about puolitoista vuotta takana, niin enköhän nyt jo tiedä miten päin tupakkaa pidetään ja kuinka sitä poltetaan :D


    • Siirappivedellä kostutat liimapintaa paperissa, esim pikku siveltimellä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2886
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2440
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      18
      2029
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe