Aloitin tällä viikolla sätkien käärimisen, eikä hommat ihan onnistu toivotulla tavalla... Muistan kyllä aina kostuttaa sen liima kohdan, ja varmistan aina että se menee oikealle puolelle, mutta silti sätkät eivät pysy kiinni... Muutaman kerran olen onnistunut tekemään kunnon sätkän joka pysyy kiinni, mutta en ole ihan varma miten olen siinä onnistunut... Vinkkejä? Sen lisäksi, rizlat vaikuttavat ärsyttävän huuliani, onko se ihan normaalia alkuvaiheessa?
Sätkät
4
1267
Vastaukset
- Laita siihen
paperin reunaan kontaktiliimaa. Saat samlla polttaessasi pikantin sivumaun sätkääsi ;-D
- Kalma-Aarne
Yritän arvailla konsteja, joilla mahdollisesti koitat liimaa kostuttaa. Ekana tulee mieleen sellainen ilmankostuttaja, tokana kylpyamme ja kolmantena toinen kylpyamme.
Homma menee about näin:
paperi käsiin, liimapinta ylös ja sinusta poispäin. Jos käytät filtteriä, niin filtteri jompaan kumpaan päähän. Ei molempiin, alkusavujen maku kärsii roimasti.
Filtterin jälkeen levität purut tasaisesti paperille ja rullailet paperia pari kertaa peukaloiden ja etu- ja keskisormien välissä. Viimeiselllä kerralla sujautat sinua kohti olevan paperin helman liimapinnan "alle", tuikkaat terävän tai lipevän kielesi ulos kohtuullisesti sylkeistettynä ja lipaiset koko liimapinnan pituudelta. Kikka on presiis sama kuin postimerkin nuolennassa. Ei liika eikä liian vähän.
Viimeinen juttu onkin sätkän asettaminen vapisevien huulien väliin niin, että filtteri osoittaa sinua päähän. Toisinpäin syntyy lievähkö makuongelma. Sätkän sytytäminen sinusta poispäin suunnatusta päästä antaa taas lisämakua sytyttämättömään nähden. Joskin sytyttämätön sätkä ei ole niin epäterveellinen.
Hyviä keuhkojentervaushetkiä sinulle toivottaa Nimimerkki.
P.S. yskitään kun tavataan.- cigcig
Kyl mä sen liimapinnan ihan kielellä kostutan, ja käytän konetta, joten ensiksi tulee filtteri, sitten purut ja viimeisenä rizlat. Ja kun on tupakointia about puolitoista vuotta takana, niin enköhän nyt jo tiedä miten päin tupakkaa pidetään ja kuinka sitä poltetaan :D
Siirappivedellä kostutat liimapintaa paperissa, esim pikku siveltimellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510912
- 817323
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445364- 715227
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764658Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334113- 472968
- 362885
- 402390
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per372219