On nyt radiosoitossa. tasatunnein radio-rockissa.
Mitäs mieltä olette? Olisko vähän yliyrittämistä?
A Day Never Comes
10
1216
Vastaukset 10
- gg-10
En tiedä oliko yliyrittämistä vai ei. Minusta kuitenkin helevetin hyvä´.
- miksi taas?
Oli pientä pakkoa kuultavissa, ei hirveesti vakuuttanu. The Day That Never Comes = One Fade to Unforgiven lievillä Orion-vivahteilla.
Sormet ristissä odotettava että loppulevy olisi asiallisempaa taontaa. - hto80
miksi taas? kirjoitti:
Oli pientä pakkoa kuultavissa, ei hirveesti vakuuttanu. The Day That Never Comes = One Fade to Unforgiven lievillä Orion-vivahteilla.
Sormet ristissä odotettava että loppulevy olisi asiallisempaa taontaa.Joo eipä oo viel vakuuttanut, toivotaan parempaa loppu levyltä
- killemall
miksi taas? kirjoitti:
Sormet ristissä odotettava että loppulevy olisi asiallisempaa taontaa.no näen nyt ku metallica sit vetää vanhaan tyyliin ni sekään ei sitten oo hyvä ku muistuttaa liikaa vanhoja biisejään, tottakai muistuttaa ku ne on niitten tekemiä. Itse kyllä tykkäsin tästä
- Newfaith
hto80 kirjoitti:
Joo eipä oo viel vakuuttanut, toivotaan parempaa loppu levyltä
Ja mitä helwettiä änkeevät taas The Unforgiveniä levyllensä taas uudelleen. Ei enään ideoita. En pistäisi pahaksi jos tekisivät Master of Puppets part 2.
- xxcxxc
Paluuta alkulähteille. Rumpusaundi hivelee korvia. Metalican nettisivuilta saa kuunnella streaminä kokonaista biisiä loputtomiin. Tää on ihan kingi biisi!
- kuolo
mutta cyanide on vielä parempi.....
- saatanan
kuolo kirjoitti:
mutta cyanide on vielä parempi.....
hyvä!!
- metallican comeback
st. anger oli täyttä paskaa, tämä on pitkästä aikaa jotain hyvää. ei tämä aivan ole 80-luvun metallicaa mutta ainakin minun korviin kantautuu jotain sellasta diamond head soundia.. eli tavallaan voitasko sanoo return of new wave of british heavy metal. eka biisi kuulosti aivan kun minä itse olisin tehnyt biisin, mutta aika äkkiä huomaa että tämä toimii hienosti.
- kipale ja vielä
hyvä semmoinen. ei mitään loadi/reload/st anger kuraa vaan vanhan ajan metallia................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa912106Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391373Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1371025Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.225984- 82846
- 95843
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215734- 79731
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53717- 91680
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 46622
- 35611
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.27503Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14470Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28462- 35454
- 40437
- 33433