On nyt radiosoitossa. tasatunnein radio-rockissa.
Mitäs mieltä olette? Olisko vähän yliyrittämistä?
A Day Never Comes
10
1160
Vastaukset
- gg-10
En tiedä oliko yliyrittämistä vai ei. Minusta kuitenkin helevetin hyvä´.
- miksi taas?
Oli pientä pakkoa kuultavissa, ei hirveesti vakuuttanu. The Day That Never Comes = One Fade to Unforgiven lievillä Orion-vivahteilla.
Sormet ristissä odotettava että loppulevy olisi asiallisempaa taontaa. - hto80
miksi taas? kirjoitti:
Oli pientä pakkoa kuultavissa, ei hirveesti vakuuttanu. The Day That Never Comes = One Fade to Unforgiven lievillä Orion-vivahteilla.
Sormet ristissä odotettava että loppulevy olisi asiallisempaa taontaa.Joo eipä oo viel vakuuttanut, toivotaan parempaa loppu levyltä
- killemall
miksi taas? kirjoitti:
Sormet ristissä odotettava että loppulevy olisi asiallisempaa taontaa.no näen nyt ku metallica sit vetää vanhaan tyyliin ni sekään ei sitten oo hyvä ku muistuttaa liikaa vanhoja biisejään, tottakai muistuttaa ku ne on niitten tekemiä. Itse kyllä tykkäsin tästä
- Newfaith
hto80 kirjoitti:
Joo eipä oo viel vakuuttanut, toivotaan parempaa loppu levyltä
Ja mitä helwettiä änkeevät taas The Unforgiveniä levyllensä taas uudelleen. Ei enään ideoita. En pistäisi pahaksi jos tekisivät Master of Puppets part 2.
- xxcxxc
Paluuta alkulähteille. Rumpusaundi hivelee korvia. Metalican nettisivuilta saa kuunnella streaminä kokonaista biisiä loputtomiin. Tää on ihan kingi biisi!
- kuolo
mutta cyanide on vielä parempi.....
- saatanan
kuolo kirjoitti:
mutta cyanide on vielä parempi.....
hyvä!!
- metallican comeback
st. anger oli täyttä paskaa, tämä on pitkästä aikaa jotain hyvää. ei tämä aivan ole 80-luvun metallicaa mutta ainakin minun korviin kantautuu jotain sellasta diamond head soundia.. eli tavallaan voitasko sanoo return of new wave of british heavy metal. eka biisi kuulosti aivan kun minä itse olisin tehnyt biisin, mutta aika äkkiä huomaa että tämä toimii hienosti.
- kipale ja vielä
hyvä semmoinen. ei mitään loadi/reload/st anger kuraa vaan vanhan ajan metallia................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279