Ujo pissa ja baarien surkeat wc:t syö miestä

Mies--25

Eihän tämä ongelma varmaan edes kuulu tänne mieskunnon alle, mutta ihan pakko avautua ja kysyä vinkkejä.

On meinaan sellainen ongelma, että ei kusi lennä sitten millään julkisissa vessoissa kusilaarilla kun on vieressä muita virtsaajia. Pakko päästä kuselle kunnon vessaan jossa ei kukaan seisoskele vieressä että kusi irtoaa!
Normaalisti tästä nyt ei kauheasti riesaa ole mutta baareissa kuseskelu käy työstä kun jonottelee koppiin ja kaikissa baareissa ei edes ole niitä, tai niissä ei ole ovia!

Onko kohtalotovereita? Joku keksinyt avun tähän vaivaan?

Ja vielä kysymys Hesan Kaapelitehtaasta, pitäisi mennä pian sinne poikkeemaan, mutta huolestuttaa että onko sielläkään vessoissa ovia!? Helvetti mikä kohtalo tämmösiä miettiä, baareissa pitäisi kuitenkin saada juoda sitä olutta ja kuseskelun onnistua tehokkaasti!

20

5912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nöösi_poika

      Mikä ongelma on mennä koppiin? Siellä itsekin aina käyn! Naisetkin tietääkseni hoitavat pisiimiset kopissa, pytyllä istuen.

      Outoa on toi, jos ei ole ovia. Miten suurempi asia hoidetaan baarissa, jossa muka ei ole ovia vessoissa.

      Itse käybn niin tasokkaissa baareissa, että aina on ollut ehjät ovet ja lukot, joten ei joudu vessaan menoa jännittämään.

      Ohjeeni on siis, että käy siellä vessakopissa ihan rauhassa, älä ota paineita!

      • Mies--25

        Tämä on kyllä todella hyvä neuvo, mutta jostain syystä kiristelee jonotella sinne koppiin kuselle, kun muut hoitavat homman nopeasti kusilaarilla.

        Siinä baarissa ei varmaan käydä kakkosella ollenkaan...

        Pitäisi varmaan lakata murehtimasta tällaisia, mutta minkä sitä mies ajatuksilleen mahtaa.


      • paikassa.
        Mies--25 kirjoitti:

        Tämä on kyllä todella hyvä neuvo, mutta jostain syystä kiristelee jonotella sinne koppiin kuselle, kun muut hoitavat homman nopeasti kusilaarilla.

        Siinä baarissa ei varmaan käydä kakkosella ollenkaan...

        Pitäisi varmaan lakata murehtimasta tällaisia, mutta minkä sitä mies ajatuksilleen mahtaa.

        Ymmärrän hyvin ongelmasi. Itse jos kusihätä äityy kovaksi niin kusen paikassa kuin paikassa selvinpäin ja varsinkin kännissä. En häpeä tätä seikkaa itsessäni. Tuli mieleeni, että onko alasti olo sinulle ongelma? Voisitko kuvitella itsesi mies ja naiskaverien keskellä tai uskaltaisitko vilahtaa vaikka vedonlyönnin takia? Itselleni alastomuuskaan ei ole ongelma, joten teoriassa nämä voivat olla liitoksissa toisiinsa.

        Pökäleelle en kyllä menisi kuin pakosta jos vessassa ei olisi ovia.


      • nimittäin armeijassa
        paikassa. kirjoitti:

        Ymmärrän hyvin ongelmasi. Itse jos kusihätä äityy kovaksi niin kusen paikassa kuin paikassa selvinpäin ja varsinkin kännissä. En häpeä tätä seikkaa itsessäni. Tuli mieleeni, että onko alasti olo sinulle ongelma? Voisitko kuvitella itsesi mies ja naiskaverien keskellä tai uskaltaisitko vilahtaa vaikka vedonlyönnin takia? Itselleni alastomuuskaan ei ole ongelma, joten teoriassa nämä voivat olla liitoksissa toisiinsa.

        Pökäleelle en kyllä menisi kuin pakosta jos vessassa ei olisi ovia.

        Itse olin -93 armeijassa ja kyllä meillä oli niin ettei yleisessä vessassa ollut ovia. Ihan 6 pönttöä(ns. veekutonen) oli rinnakkain. Oli sentään mdf-levyt välissä. Mutta vessaan tulevat/menevät kävelivät aina sen ensimmäisen ohi ja jos siihen oli istuutunut ja käskynjakoon oli vain minuutteja aikaa, oli aikamoista liikettä ihan nokan edessä..

        Samoin Rovajärven taisteluharjoituksissa; siellä oli jättimäinen ulkohuusi jossa oli arviolta 12 reikää puuceessä ja vaikka väleissä oli lautaseinät, vastapäätä istuva oli ihan parin metrin päässä silmikkäin ähkimässä. :)

        Sain kunnian tyhjentää näitä käymälöiden tynnyreitä sitten leirin jälkeen, oli kivaa hommaa..

        Itse kyllä nykyään käyn mieluummin ovellisessa vessassa jos sellainen on vapaana. Mutten odottele vuoroani jos vieressä on pisuaari vapaana. Jos olen ihan selvinpäin, kusi ei tule ihan samantien ellei ole todella hätä, kai se vähän ujo on se rakko :) Vessassa huomaa usein että se ei ole mikään harvinainen juttu. Monesti olen ollut kusella ja "naapurista" ei ole kuulunut lorinaa kun on ollut jotain vaikeuksia. En sillä että uteliaana kuuntelisin, mutta usein vessassa on aika hiljaista niin ei voi olla kuulematta..

        Vähän ärsyttävää joskus jos vessoissa on todella hiljaista ja tietää että porukkaa on siellä tarpeillaan. Päästä siinä sitten kunnon ilmavaivat ulos suolesta :) Mutta mitäs sillä väliä, ihan luonnollista se on. Jos oikeen kovan rutinan päästää, saattaa joku naurahtaa niin mikäs sen haukempaa alapäähuumoria.

        Paska on luonnollinen asia.


      • pissivät

        ja perhana vie usein vielä miestenvessan kopeissa, joten niihin saa jonottaa tuplapitkään kupla otsassa.
        Ja kehtaavat vielä vinoilla jonossa että mikset kuse siihen ränniin ja jätä koppia tytöille.


      • nakuile
        paikassa. kirjoitti:

        Ymmärrän hyvin ongelmasi. Itse jos kusihätä äityy kovaksi niin kusen paikassa kuin paikassa selvinpäin ja varsinkin kännissä. En häpeä tätä seikkaa itsessäni. Tuli mieleeni, että onko alasti olo sinulle ongelma? Voisitko kuvitella itsesi mies ja naiskaverien keskellä tai uskaltaisitko vilahtaa vaikka vedonlyönnin takia? Itselleni alastomuuskaan ei ole ongelma, joten teoriassa nämä voivat olla liitoksissa toisiinsa.

        Pökäleelle en kyllä menisi kuin pakosta jos vessassa ei olisi ovia.

        Minulla on ujo jorma, joka vetäytyy katkaravuksi kun joutuu julkisuuteen vieraassa seurassa. Kutistuu valehtelematta 5-senttiseksi. Eikä neste myöskään tahdo silloin lähteä liikkeelle. Asiaa ei ole helpottanut että pari kertaa joku humalainen on vääntänyt rännillä vitsiä tirristä. Sattuneesta syystä esim. porukkasaunominenkin on kiusallista.


      • mies ..
        pissivät kirjoitti:

        ja perhana vie usein vielä miestenvessan kopeissa, joten niihin saa jonottaa tuplapitkään kupla otsassa.
        Ja kehtaavat vielä vinoilla jonossa että mikset kuse siihen ränniin ja jätä koppia tytöille.

        Tarjoa jölliä suoleen niille vinoilijoille ... kyllä rauhoittuvat


    • kokki

      Sama vika täällä. Vaikka olisi kuinka rento, ja kuinka kova hätä, jos vessa on rauhaton, ei virtsaaminen suju. Ei vaikka rakkoa kivistäisi.

      Se on seurassa kiusallista, kun on koko ajan hätä, ja on pakko käydä yrittämässä kusemista.

      Seuraavan kerran vessakopissa, pistä silmät kiinni yritä rentoutua, älä hätäile. Kokeile sitten pakottaa, "puristaa" ja "työntää" virtsa ulos väkisin. Siis ihan fyysisesti puske alavatsan lihaksilla rakkoa. Ensimmäiset tipat voivat olla työn ja tuskan takana, loput tulevat hieman helpommin. Eivät ehkä ilman puserrusta nekään tule, mutta kumminkin tulevat.

      • Mies--25

        Ensiksi vastaus tuonne viestiketjun alkuun, eli viuhahtelu ei olisi ongelma, eikä muutenkaan alasti oleminen tai tämmöiset jutut jotka on ihan itsestä kiinni. Mikään ei voi estää repimästä vaatteita pois ja juoksemasta ympäriinsä, kaikki lihakset on "omassa kontrollissa", mutta virtsarakko kun ei perkele ole.
        Probleemat rajoittuvat tähän julkiseen kusemiseen, en tajua itsekään miksi mutta joku siinä alitajuisesti on, että ei lähde kusi tulemaan jos vieressä on joku.
        Kopissa kuseminen onnistuu ihan ilman mitään ongelmia, vaikka oven edessäkin olisi jonossa väkeä odottamassa. Sitä vaan tarvitsee sen näköesteen siihen väliin jostain syystä. Pimeä vaiva, pitää varmaan yrittää näitä mainittuja keinoja josko helpottaisi. Tai sitten vaan etsiä se koppi aina jostain, mutta helpompaa vaan olisi elämä festareilla ja baareissa jos homma kävisi helpommin.

        Jotain netistä lueskelin aiheesta, niin ilmeisesti jonkinlainen sosiaalinen fobia on kyseessä ja niillähän ei tunnetusti ole järjen kanssa kauheasti tekemistä.


      • itsellä sama vika
        Mies--25 kirjoitti:

        Ensiksi vastaus tuonne viestiketjun alkuun, eli viuhahtelu ei olisi ongelma, eikä muutenkaan alasti oleminen tai tämmöiset jutut jotka on ihan itsestä kiinni. Mikään ei voi estää repimästä vaatteita pois ja juoksemasta ympäriinsä, kaikki lihakset on "omassa kontrollissa", mutta virtsarakko kun ei perkele ole.
        Probleemat rajoittuvat tähän julkiseen kusemiseen, en tajua itsekään miksi mutta joku siinä alitajuisesti on, että ei lähde kusi tulemaan jos vieressä on joku.
        Kopissa kuseminen onnistuu ihan ilman mitään ongelmia, vaikka oven edessäkin olisi jonossa väkeä odottamassa. Sitä vaan tarvitsee sen näköesteen siihen väliin jostain syystä. Pimeä vaiva, pitää varmaan yrittää näitä mainittuja keinoja josko helpottaisi. Tai sitten vaan etsiä se koppi aina jostain, mutta helpompaa vaan olisi elämä festareilla ja baareissa jos homma kävisi helpommin.

        Jotain netistä lueskelin aiheesta, niin ilmeisesti jonkinlainen sosiaalinen fobia on kyseessä ja niillähän ei tunnetusti ole järjen kanssa kauheasti tekemistä.

        en pysty kusemaan muiden seurassa, enkä selvinpäin kopissakaan jos ulkopuolella on jonoa. Nuorempana tätä vaivaa ei ollut ja pystyin hyvin kusemaan toisen ollessa vieressä, mutta armeijassa tämä jo vaivasti. Jos on kova kusihätä niin silloin pystyn jotenkin pakottamaan kusen ulos rakosta, mutta se on työn ja tuskan takana. Tästä on harmia esim. pitkillä automatkoilla jossa pitäisi käydä kusella muun matkaseurueen kanssa tienpientareella.

        Sen sijaan jos olen alasti esim. saunassa tai uimassa niin ihme kyllä silloin pystyn kusemaan toisten nähden.


      • samaa, samaa
        itsellä sama vika kirjoitti:

        en pysty kusemaan muiden seurassa, enkä selvinpäin kopissakaan jos ulkopuolella on jonoa. Nuorempana tätä vaivaa ei ollut ja pystyin hyvin kusemaan toisen ollessa vieressä, mutta armeijassa tämä jo vaivasti. Jos on kova kusihätä niin silloin pystyn jotenkin pakottamaan kusen ulos rakosta, mutta se on työn ja tuskan takana. Tästä on harmia esim. pitkillä automatkoilla jossa pitäisi käydä kusella muun matkaseurueen kanssa tienpientareella.

        Sen sijaan jos olen alasti esim. saunassa tai uimassa niin ihme kyllä silloin pystyn kusemaan toisten nähden.

        Jossain lehdessä oli, että jos miettii sopivan vaikeita kertolaskuja päässään, kusi irtoaisi. Kuulemma kauppamatkustajien konsti. heillähän maisemat vaihtuvat alinomaa ja joukossa on ujorakkoisiakin.


      • kokeile huviksesi

        armeijassa vaivasi sama homma, siellä kehitin ja voi olla että joku muukin on keksinyt; vedä syvään henkeä ja päästä se hiljalleen ulos, etkä vedä uutta ilmaa sisään ennen kuin kusi tulee pihalle ja se tulee... ei tosin aina ja silloin kannattaa luovuttaa ettei muutu siniseksi ja pyörry. easy- ja medium -vaikeustason tilanteissa tuo kuitenkin toimii.


    • hufytfyg

      Yritä keskittää ajatuksesi veden lorinaan,kun toiset kusevat/pesevät käsiään,auttaa hieman.Itse olen kanssa kärsinyt ujosta rakosta koko ikäni(37-v) ja aina jos mahdollista valitsen ovellisen WC:n.

      Oman naisenikaan nähden en moista halua suorittaa,vaan esim.marjametsällä kävelen senverran kauemmas katajapuskaan että saan kusta rauhassa. Muutoin ei vehkeen esittely kyllä vaimolle ujostuta tippaakaan;) Mistä sitten moinen johtune,kohtalotovereita näemmä löytyy.

      • Mies--25

        Ei tämä ihan kovin harvinainen vaiva kyllä ole, kun esim miesten vessassa usein todellakin joutuu jonottelemaan sinne koppiin. Mutta kaipa se todellinen vaiva onkin niillä, jotka tekee siitä ongelman. Eli rupeaa miettimään asiaa liikaa.

        Se on muuten vittumainen tilanne joutua selvittämään Miesten vessassa koppiin jonottaville naisille, että miksi on itse siinä jonossa. Helvetti että on naisilla röyhkeyttä, ensin kalppivat miesten vessaan ja sitten vittuilevat siellä miehille!

        Pitäisi kyllä koittaa näitä kertolasku, sekä hengityskikkoja joskus, nykyään vaan ei oikein kuollakseenkaan huvita mennä seisoskelemaan siihen rännille kokeilemaan josko onnistuisi, kun yleensä ei onnistu.

        Karua silti, että näitä 4 metrin mittaisia teräskaukaloita edelleen rakennetaan miesten vessoihin vaikka tuskin kukaan niissä kusemista arvostaa.


    • vaan..

      ..pää hieman koholla yläseinää ja kattoa. Voi olla avuksi.

    • ...Rahikainen

      Olen kärsinyt samasta vaivasta niin kauan kuin muistan.

      Ratkaisun ongelmaani löysin urheiluharrasteessani (tosin hieman toisessa muodossa) käyttämästäni mielikuvaharjoittelusta.

      Aloin pidättämään kotonani pissiä kunnes olin laskenut 14 kappaletta seinälaattoja. Kodissani, rentona ja vapautuneena, annoin kusen lorista pönttöön vasta tuon em. 14 laattaa laskettuani. Vähitellen opettelin laskemaan (seinä)laattoja myös julkisissa miestenhuoneissa - ja kas kummaa - päästyäni päässälaskuissani (olipa todellisia seinälaattoja laskettavana tai ei) numeroon 14 pystyn vapautuneesti laskemaan myös virtsani pisuaariin. Yleisöstä välittämättä.

      • Mies--25

        Heh, asiallisia vinkkejä!

        Täytyy koittaa varmaan lähtee näitä jotain mielikuva harjotuksii tekemään, vika on jossain tosi syvällä korvien välissä.. kun ei vaan itsekään tajua että missä.

        Pitää harjotella.. ehkä joskus vielä natsaa yleisönkin läsnäollessa. Täytyy tosin vielä täsmentää, että se yleisökään ei välttämättä ole ongelma jos se yleisö vaan ei pysty samassa tilassa olemisesta huolimatta huomaamaan että tuleeko sitä kusta vai ei. Todella pimeä on ihmisen mieli.. ainakin meikäläisen.


    • Anonyymi

      Minä käyn kopissa kusella ku mulla on pienet Munat. Miehet nauraa mulle kun on pienet Munat. Julkinen kusemisen on Isomuna miesten hommaa. Yhteiskunta on tehty isomunainen miehille

    • Anonyymi

      Sen kun rentoudut ja kuset vaan. Älä tiiraile muiden mulkkuja, jos ne hermostuttaa, mutta jos ne innostuttaa ni tsekkaile sitten, sillä reilun kaverin kanssa yhdessä voi kusi uskaltaa tulla. Rännillä seisottelu voi joitakin auttaa, jos on semmoista seuraa.
      Joku sanoi laskevansa seinälaattoja, se voikin olla hyvä keino.
      Kunhan nyt jollain keinolla rennoksi pääsee.

    • Anonyymi

      Maailma on kuin valettu isokyrpäsille lierikkopäille.
      Kusirännillä ne sohottaa tulemaan kuin hevonen konsanaan. Lopuksi hetkuttavat jättimulkkujaan , kunnes tunkevat hitonmoisen aisansa housuun, työntäen persettä kauemmas, tunkien isoa asettaan paskasiin alkkareihin.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9726
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2847
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      170
      2634
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1449
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe