Näin Johanna Tukiaisen koti esittelyvideoista Seiska TV:stä että hänellä on sohva parvekkeella. Itselle tuli tietty heti mileen että tuollainenhan sitä pitäisi olla :) Miten sohva pysyy hyvänä parvekkeella? Minulla on kyllä lasitettu parveke, mutta kyllähän sinne aina pari tippaa vettä tulee raoista. Entä talvella?
Sohva parvekkeelle
10
3407
Vastaukset
- kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
... kovin montaa vuotta hyvänä pysy - josko edes yhden talven yli. Mutta mikäs siinä muuten estää, jos on varaa kokeilla.
Kestävämpi ratkaisu on PUUSOHVA ja siihen irtopehmusteet.- oli aika kiva
Futon 99-200 riippuen patjan muhkeudesta. Mutta onkohan tuo tarpeeksi glamourinen?
- Kiti2207
Ennnekuin postitat tänne kyssäreitä kannattaa selata viestiketjua hieman edes. Muutamat viestit juuri aiheesta ja pidempi keskustelu siis löytyy kun vähän viittii katella....
- 12345
Kitinää 22 tuntia joka ikisenä päivänä ;/
- suomi24:ssä
ei ole kunnollista toimivaa hakua, joten aika hankalaa on lueskella noita edellisiä ketjuja läpi.
- sohvailija
myös vastausta tuohon sohva parvekkeelle-kysymykseen ,jos joku siitä jotain tietää. Kaikenlaiset kitisijät älkää vaivautuko höpisemään edellisistä viestiketjuista kun en sellaista huomannut. Kiitos asiallisista vastauksista! :)
- Tukiaista...
Ehkä kaikkea ei kannata tehdä samalla lailla kuin Tukiainen.
- Matkija?
mutta joku sohva tms. missä voisi löhöillä pavekkeella olisi tosi kiva. Tuskin Tukiaisen omaa ideaa se on alunperin...
- nahkasoffa jo
5 vuotta pavekkeella ja hyvin on kestänyt. Ei ole mennyt yhtään miksikään. Lasitettu parveke.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274255
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233012Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2561699Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201436- 281430
- 951211