Tasan tarkalleen.
Itse olen saanut itseni hillittyä ja elänyt nyt jo viisi päivää ilmaan minkäänlaisia ahmimis kohtauksia :) Im proud!
Miten on syömiset menny?
3
982
Vastaukset
- Hyvin menee
Söin ahmimiskohtaukseeni ison grillipihvin ja se auttoi. Herkkuihin tai karkkeihin koskenut ollenkaan.
- heikko ja väsynyt
Perjantaina
paketti kääretorttua ja vaniljakastiketta
Magnum jäätelö
koko paketti Mars-jäätelöpatukoita
2 pussia chilipähkinöitä
Lauantaina
Jäätelötötterö
irtokarkkeja
tuorejuustoa ja 20 karjalanpiirakkaa
pussi chilipähkinöitä
Keksipaketti
Enempää ei pötsiin mahtunut tälläkertaa.
Liekö minulla BED kun en kuitenkaan oksenna koskaan. Kompensoin kyllä ahmintaa ankaralla dieetillä.- örrörrör
viimeksi olen ahminut kolme päivää sitten! se on minulle todella hyvin, koska en ahminut mitään herkkuja! söin ruispalat paketin (12kappaletta) pestoa juustoa tomaattia. 12leipää on mulle ihan pikkujuttu! :D Ja tänäänkin ainoa "moka" oli yksi pulla ja muutama laku joka minulle tarjottiin - ja en kannata herkkujen totaalikieltäytymistä, sillä kielletty hedelmä aina himottaa vaan niin enemmän :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2754699Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343040Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442877Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k302855Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761811Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061664Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601429
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151190