jouskari .m .kauris.n.

rakastuneet.

miten pärjäävät?onko kokemuksia?

11

1671

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaurisshh

ei pärjää :D

• kolmas nainen

JousimiesM on älykäs, komea, osaa puhua ja valehdella. UNOHDA KOKO MIES JA PIAN!

• JousiMIES

Eipäs nyt kuitenkaan yleistetä! Olen 34v yhä vaimoonsa rakastunut JousiMIES ja uskollinen sellainen, meillä 4lasta, vaimo kauris.

• kyllä se voi onnistua
        JousiMIES kirjoitti:

Eipäs nyt kuitenkaan yleistetä! Olen 34v yhä vaimoonsa rakastunut JousiMIES ja uskollinen sellainen, meillä 4lasta, vaimo kauris.

minulla ja kaurismiehellä taivalta takana 20 vuotta lapsia 5 kappaleen verran =) ja edelleen olen äärettömän rakastunut tuohon ukkooni!

• edelliseen
        kyllä se voi onnistua kirjoitti:

minulla ja kaurismiehellä taivalta takana 20 vuotta lapsia 5 kappaleen verran =) ja edelleen olen äärettömän rakastunut tuohon ukkooni!

niin ja olen jousimiesnainen siis ;-)

• kaurisnainen
        edelliseen kirjoitti:

niin ja olen jousimiesnainen siis ;-)

Ei onnistu. Ainoa mahdollisuus on jos tekee ihan älyttömästi töitä, mutta vaarana on menettää mielenterveytensä.

• vain rakkaudesta
        kaurisnainen kirjoitti:

Ei onnistu. Ainoa mahdollisuus on jos tekee ihan älyttömästi töitä, mutta vaarana on menettää mielenterveytensä.

Jousimiehen kanssa edelleen naimisissa 30 vuotta. Ei ole vieraat naiset ,mutta viinakset kelpaa.Huumori tuo elämään rakkauden mentävän tien.Tilaa oltava jokaisella elää omaakin elämää,ahtaus ahdistaa.Olen kauris nainen.

• Jouskari nainen
        kyllä se voi onnistua kirjoitti:

Minä erosin kaurismiehestäni, koska hän oli (yhä) alkoholisti ja juoksi vieraissa aina kun sai viinaa päähän.

Puhua hän ei osannut sillon kun hän ei ollut humalassa. Kännipäissään huusi ja rikkoi paikkoja.

Potkasin hänet ulos joskus joulukuussa 1994 ja avioeron sain seuraavana vuonna. Vaikka jäin 2 lapsen kanssa yksin, niin elämä rupesi menemään paremmin, kun ei ollut enää mitään hätää lapsilla ja minulla.

Exä viimeeksi juhannuksena, kun törmäsin häneen tunnusti rakkautta minuun, en kommentoinut vaan häivyin.

Vihaan yhä exääni !

ps. tuskin kaikki kauriit ovat niin typeriä. Olen jopa hieman ihastunut eräseen toiseen kaurismieheen. ;)

• .....

Saat sen selville ihan vain kokemuksen kautta, jokainen on oma persoonaansa vaikutti siihen horoskoopit tai sitten ei.

• sarvet ja sorkat

18- vuotta olen lyönyt päätäni seinään! EI ONNISTU tämä suhde -ellei sitten Kaurisnaisella ole joku camel- boots nousevana merkkinä.
      Jousimies sotkee, ei ymmärrä ajantajua, ei kanna vastuuta, aina myöhässä, sotkee, sotkee sotkee; raha-asiat, keittiön, wc:n -just name it?!
      Mutta kolikolla on aina kääntöpuolensa; anteliaita, suurpiirteisiä, HAUSKOJA :oD, hyviä matkakumppaneita -löytyyhän niitä -muttamutta; tavalliseen arkeen ei Jousimiehestä ole. Kauris tarvitsee turvallisuutta ympärilleen enemmän kun huumoria.
      Neuvoisin harkitsemaan 365 kertaa ennen papin aamenta.
      nim.m "päätä seinään"

• toisiamme

kun vaan molemmat osaavat pitää puolensa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      358
      1124
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      758
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      696
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      50
      602
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      588
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      321
      501
    8. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      491
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      471
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe