Ostin golfin ja siinä on takavalot tummennettu maalaamalla. Saiskohan ne valot jotenkin puhtaaksi kotikonstein, ettei tarvitse ostaa uusia tilalle. Asiallisia vinkkejä otetaan vastaan kiitos..
takavaloista tummennukset pois?
14
6223
Vastaukset
- maalattu
ulkopuolelta niin kokeile hiomatahnaa
- vinkkiä.
Pienoismallipuolella suositaan maalinpoistoon Kodin Putkimies - nimistä ainetta. Hävittää maalit mutta ei vaikuta muoviin millään lailla. Älä laita mitään hiomatahnaa, sillä saat valot sumeaksi.
- lakan poisto-
ainetta.
- sitroen.
poistoaine on asetonia. Kaikki muovit eivät sitä kestä, joten kokeile varovasti. Jotkut maalit taas kestävät sitä.
Olisiko uudet lasit liian kalliit? - fdgs
sitroen. kirjoitti:
poistoaine on asetonia. Kaikki muovit eivät sitä kestä, joten kokeile varovasti. Jotkut maalit taas kestävät sitä.
Olisiko uudet lasit liian kalliit?koita jarrunesteellä
- Anonyymi
fdgs kirjoitti:
koita jarrunesteellä
Jarruneste meni mun prätkä muovi tuulilasille ja se meni sumeaksi. Ei kannata kokellaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jarruneste meni mun prätkä muovi tuulilasille ja se meni sumeaksi. Ei kannata kokellaa
Hyvä, että nopeasti iskit varoituksen pastoille vuoden 2008 ongelmaan.
- se5ye6r
joudut hiomaan, mikä ei ole suotavaa, saat himmeyden pois lakkaamalla esim. kirkkaalla spray-lakalla.
- maalatut takavalot
Kokeilin tuota kynsilakan poistoainetta kun sitä sattu kotona oleen. Sillä lähti komeesti eikä valot näyttäny muuten vaurioituvan..
- tinneriä
opelista lähti maali sulamaan kun ajattelin vaan puhdistaa maalipintaa...
Umpiot kannattaa varmaan irroittaa puhdistusoperaatiota varten... - NicCari
Aikaisemmin mainittu jarruneste on hyvä.
Ei sulata muovia, mutta liuottaa maalit.
Kas kummaa kun asetoni ei pilannut muovia.
Yleensä muovit ei kestä sitä.- ei sisältänyt asetonia
Tuo aine jota käytin ei sisältänyt asetonia.
- Anonyymi
Onko kokemusta maalinpoistoaineesta tässä tarkoituksessa
- Anonyymi
Mitähän maalia tuo oli, kun ei jarrunestettä kestänyt? Minä parin auton maaleihin kokeilin; maalit kestivät.
Tosin Fiat Unon tavarasäiliön sisämaalaus liukeni jo veteen. Italian laatu on aina se Italian laatu... Ja samat sanat Tanskan laadusta, esim. Danfoss.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947106- 1723722
- 533259
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2332384- 482125
- 411978
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?241818- 601768
- 191753