Eli olen mieltynyt otsikossa mainittuun juomaan eli Baileys original irish cream juomaan, mutta en oikein tiedä miten sitä tai kermaliköörejä yleensäottaen pitäisi oikeaoppisesti nauttia/tarjoilla. Tähän mennessä olen vain kaatanut kylmää juomaa jonkin verran lasiin ja juonut sellaisenaan, tai lisännyt jääpalan tai kaksi juoman sekaan. Tiedän kyllä, että blenderillä voi sekoittaa baileysin ja jään ja tarjoilla sitten, mutta blenderiä minulla ei ole. Mitä vaihtoehtoja on siis jäljellä? Kiitos jo etukäteen :)
Baileys original irish cream tarjoilu
vinkkejä
3
4168
Vastaukset
- sisältää Bailey'stä
- garmu
Ota puhdas puuvillapyyhe ja laita jääpaloja sen sisään, sitten lihanuijalla murskaat jäät ja laitat liköörilasiin juoman sekaan. voila. cream frappe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad781303- 43931
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584