Olen " jo " yli nelikymppinen lapseton poikamies, suhteissa on kylläkin ollut lapsia kumppanilla. Lapsirakkaana ihmisenä jäänyt kova ikävä pienten kans touhuamiseen...leluhyllyt meinaa vieläkin vetää puoleensa vaikkei ole kelle sieltä mitään ostelis:) Voiko täällä Suomessa olla ns. kummi jos kiinnostusta olis? En kyllä minkään järjestön kautta halua halua hakea kohteita, vaan ihan muuten tutustumalla olis ihan mukava. Mistäköhän sellaista vois kysellä, ei täällä ainakaan oikeen sopivaa palstaa näyttänyt olevan?
olishan se kiva..
olla kamuna ja apuna
2
267
Vastaukset
- suosittelen sitä
Sinunlaisia aikuisia miesystäviä kaipaa kyllä moni lapsi. Muistaakseni Mannerheimin lastensuojeluliitolla tai SPR:llä oli tällaista aikuinen mies lapselle tueksi-viritelmiä. Sitä kautta saatat saada itsellesi tosi läheisen suhteen johonkin lapseen, ja se ystävyys voi jatkua jopa aikuisuuteen asti.
- Tit-ta
rakentaminen vanhempiin voi olla vaikeata ilman järjestöjä. Etenkin poikalapsia ilman miehen mallia on paljon. Ikävää että et voi olla tekemisissä ex-kumppaneiden lasten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059