Mitä tämä tarkoittaa? Tämä on Raamatusta, paikkaa en laita ettei sitä luntata kovin helposti, Kyseessä on Biblia, joka on vl:ssa käytössä.
Mutta yksi on se: minä unohdan ne, mitkä takaperin ovat, ja kokotan niiden perään, jotka edessä ovat, ja samoan eteenpannun määrän jälkeen, sen kalliin tavaran jälkeen, joka Jumalan kutsumisen kautta ylhäältä Kristuksessa Jesuksessa ilmoitetaan.
Hämmentävää
5
426
Vastaukset
- Kempelainen
Teillä on aivan väärä tapa lähestyä kuuliaa.
Biblia ei ole Raamattu, se on biblia.Biblia on mieluinen vl-puhujille juuri vaikeaselkoisuutensa takia. Siinä jää selityksille paljon sijaa.
- sen edellä olevan
tekstin.
Muistaakseni Paavali kirjoittaa siinä siitä piikistä, joka on hänen lihassaan ja kertoo kuinka hän on Kiristuksen seurakuntaa vainonnut Sauluksena ollessaan.
Ei tällä voi ajatella peiteltävän hoitokokousjulmuuksia jotka puolestaan ovat piikkinä hoitureiden lihassa. - Heino.
Tuo Filippiläiskirjeen kohta on mielestäni hyvä puheen johdannoksi. Luetaanpa uudemmasta käännöksestä: Fil. 3:12 ”En tarkoita, että olisin jo saavuttanut päämääräni tai jo tullut täydelliseksi. Mutta pyrin kaikin voimin saavuttamaan sen, kun kerran Kristus Jeesus on ottanut minut omakseen. 13 Veljet, en katso vielä päässeeni siihen asti. Vain tämän voin sanoa: jättäen mielestäni sen, mikä on takanapäin, ponnistelen sitä kohti, mikä on edessä. 14 Juoksen kohti maalia saavuttaakseni voittajan palkinnon, pääsyn taivaaseen. Sinne Jumala kutsuu Kristuksen Jeesuksen omat. 15 Näin meidän on siis ajateltava, jos kerran olemme täydellisiä. Jos jossakin kohden ehkä ajattelette toisin, Jumala on ilmoittava teille, kuinka asia on.”
Paavali kirjoittaa siitä, miten me voidaan nostaa katseemme omasta ehkä huonostikin onnistuneesta kilvoittelusta, kohti voittopalkintoa. Näin saamme tehdä: ” kun kerran Kristus Jeesus on ottanut minut omakseen”.
Mitä me sitten saamme jättää mielestämme: ” jättäen mielestäni sen, mikä on takanapäin, ponnistelen sitä kohti, mikä on edessä”, eikö anteeksi saadut synnit – taakat jotka Jeesus on luvannut kantaa meidän edestämme: Jes. 53:5 ”vaikka meidän rikkomuksemme olivat hänet lävistäneet ja meidän pahat tekomme hänet ruhjoneet. Hän kärsi rangaistuksen, jotta meillä olisi rauha, hänen haavojensa hinnalla me olemme parantuneet.”
Minun on varmaankin helppo ymmärtää Biblian kielikuvia, koska olen sitä lapsesta asti lukenut ja tutkinut. Olen kyllä sitä mieltä, että tulisi lukea uudempaa käännöstä, niin nuoremmat ihmiset voisivat ymmärtää, mitä on kirjoituksella haluttu ilmaista. - juykrur
kujytrkt7
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768283Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1672627- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 12860
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725