Haluan vuokrata yksiön tai kaksion Tampereen keskustasta tai lähistöltä viim. 1.11.2008 alkaen. Tiedossa vapaita tai vapautuvia asuntoja?
ASUNTOA ETSIMÄSSÄ!!
17
907
Vastaukset
- vapautuu
Vuokranvälittäjiltä saa muutaman päivän varotusajallakin.
- runsaasti
vapaita vuokra-asuntoja , ilmoitus Aamulehteen ja valikoimaan .
- asunnon etsijät tekee juuri...
runsaasti kirjoitti:
vapaita vuokra-asuntoja , ilmoitus Aamulehteen ja valikoimaan .
Yleensä vaan ihmisile ei kelpaa vuokrata ilman välittäjää, jotenkin ei luoteta. Taitaa tulla liikaa sellaisia luonnossa maksu -ehdotuksia.
Ihan sama - asunnon kauppa ei onnistu itse. Sitten sama ostajaehdokas ostaa asunnon, kun se on siirretty epätoivoisena välittäjälle. Jokin luottamuspula suoraan asunnon vuokraamiseen ja ostamiseen. - kalustamaton?!
asunnon etsijät tekee juuri... kirjoitti:
Yleensä vaan ihmisile ei kelpaa vuokrata ilman välittäjää, jotenkin ei luoteta. Taitaa tulla liikaa sellaisia luonnossa maksu -ehdotuksia.
Ihan sama - asunnon kauppa ei onnistu itse. Sitten sama ostajaehdokas ostaa asunnon, kun se on siirretty epätoivoisena välittäjälle. Jokin luottamuspula suoraan asunnon vuokraamiseen ja ostamiseen.hiukan tarkennusta, kiitos
- tämän päivän Aamulehden
kalustamaton?! kirjoitti:
hiukan tarkennusta, kiitos
oletko surffaillut netissä ja kolunnut kaikki netti-ilmoitukset läpi, yksi yhteenvetosivustokin on, mutta kun ei täällä saa mainostaa
- taloissa jakelemassa lappusia
tämän päivän Aamulehden kirjoitti:
oletko surffaillut netissä ja kolunnut kaikki netti-ilmoitukset läpi, yksi yhteenvetosivustokin on, mutta kun ei täällä saa mainostaa
Lappuja vaan postilaatikoista: vapautuuko vuokra-asuntoa.
Niinhän ne kiinteistövälittäjätkin tekee: oletteko eroamassa, välittäisimme asuntonne pilkkahintaan.
Aika moni avoerokin tulee voimaan 1.11. alkaen, joten toivoa on. Sen verran monet ei kestä toisiaa lokakuun jälkeen.
- liian aikaista
Yleensä asunnot vapautuu vasta edellisen kuun lopussa eli aikaisintaan syyskuun lopussa.
- -muuttaja-
En ole kotoisin tampereelta..eli vasta kaupunkiin muuttamassa, joten vähän hakusessa nämä asiat..eli aamulehteä mulla ei siis oo mahdollista lukea..mut netin kauttahan sinne kai vois pistää ilmotuksen. Kalustamatonta asuntoa siis etsin..mietinkin että varmaan vielä vähän aikaista, mutta ainahan sitä voi yrittää jos jollakin vapautuva asunto tiedossa.:)Itse oon useimmat asunnot vuokrannu suoraan yksityiseltä ja mulla ainakin on ollu vaan pelkkiä positiivisia kokemuksia.:)
- varmaankin
-muuttaja- kirjoitti:
En ole kotoisin tampereelta..eli vasta kaupunkiin muuttamassa, joten vähän hakusessa nämä asiat..eli aamulehteä mulla ei siis oo mahdollista lukea..mut netin kauttahan sinne kai vois pistää ilmotuksen. Kalustamatonta asuntoa siis etsin..mietinkin että varmaan vielä vähän aikaista, mutta ainahan sitä voi yrittää jos jollakin vapautuva asunto tiedossa.:)Itse oon useimmat asunnot vuokrannu suoraan yksityiseltä ja mulla ainakin on ollu vaan pelkkiä positiivisia kokemuksia.:)
lähimmässä kirjastossa. Toisaalta, suuri osa vuokrakämpistäkin löytyy nykyisn netistä. Sinne ne asunnot meneet on.
- kirjastoihin
varmaankin kirjoitti:
lähimmässä kirjastossa. Toisaalta, suuri osa vuokrakämpistäkin löytyy nykyisn netistä. Sinne ne asunnot meneet on.
Onko joka syrjäkylän kirjastokin tilannut Aamulehden?!
- safasfasf
Laita ilmoitus aamulehteen. Mikäli perusasiat kunnossa (työsskäyvä, tupakoimaton, ei lemmikkieläimiä) niin varmasti alkaa puhelin soimaan.
- soida
Vuokraajat on nykyaikana vaan niin nirsoja, että sietääkin ryhtyä soimaan tiuhaan tahtiin.
- -muuttaja-
soida kirjoitti:
Vuokraajat on nykyaikana vaan niin nirsoja, että sietääkin ryhtyä soimaan tiuhaan tahtiin.
Kiitos kaikille vastaajille ja edelleen vaan vinkkejä jos mieleen tulee.:) Aamulehti taitaa olla siellä se ykkösjuttu mistä kannattaa katella. Eiköhän se asunto jostakin löydy..on joo perusasiat ok..tupakoimaton, ei lemmikkejä ja maksut kunnossa.:)
- ilmoittajan numeroon
-muuttaja- kirjoitti:
Kiitos kaikille vastaajille ja edelleen vaan vinkkejä jos mieleen tulee.:) Aamulehti taitaa olla siellä se ykkösjuttu mistä kannattaa katella. Eiköhän se asunto jostakin löydy..on joo perusasiat ok..tupakoimaton, ei lemmikkejä ja maksut kunnossa.:)
Ei Sinun tarvitse omaa ilmoitusta laittaa. Soita kaikkien muiden ilmoittajien numeroon ja tarjoa vaikka kymmenen euroa siitä, että ne antaa ylijäämäasunnot sinulle tiedoksi. Parhaassa ytapauksessa ne on itse käyneet ne jo katsomassa ja osaa vielä antaa kuvauksenkin asunnoista!
Ihan varmaan sen verran toinen asunnonhakija auttaa toista asunnon hakijaa. Kyllä ideoissa löytyy.
- asunnoista
aika ristiriitaista tietoa täällä tarjotaan..
tuttavani on muuttamassa tampereelle ja vuokra-asuntoa ei löydy millään ja ottaisi asunnon vaikka näkemättäkin.- paikkaansa
Onko luottotiedot kunnossa?
Onko mahdottomat vaatimukset asunnolta?
Eikö suostu olemaan tupakoimatta sisällä?
Onko maksaa takuuvuokra?
Tekisikö toistaiseksi voimassaolevan vai määräaikaisen vuokrasopimuksen?
Tietysti juuri nyt, kun uudet opiskelijat etsivät asuntoja, tilanne on vuoden hankalin.
- mr.Trump
Tampereella asuntoa kannattanee etsiä Aamulehden avulla. Kannattaa myös tutustua www.vuokraovi.com www.mikko.fi palveluihin. Tampereella ei hirveän montaa vuokra-asuntoihin erikoistunutta kioskia taida olla, Asuntovuokraamo Talasmäki ja OVV ainakin, ei kuitenkaan mitään kauhean suuren valikoiman omaavaa taida olla.
Usein kannattaa myös laittaa se oma ilmoitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6115117Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?263064HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2662399- 1281726
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1271463Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3521377Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101193- 121095
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P73926- 114891