Minkälaisia käyttökokemuksia Parsunin 20 - 25 hp 4t moottoreista. Uskaltaako Kiinan pojan vehkeeseen luottaa, toivoisin kokemuksellisia faktoja. Tekniikkahan taitaa olla suoraan Yamahasta kopioitua. Sitten vielä lisäksi onko parempaa tietoa onko tuo 20hp kone sama (kuristettu?)kuin 25 hp. Tehtaan sivuilla speksit ovat aivan samat tehoa lukuunottamatta.
Parsun 20 - 25 hp
4
960
Vastaukset
- Moottori vaihtoon
Olisi kaupan 9,9 hp Johnson 4t vm.2007 pitkä rikinen. Ajettu hieman yli 10h (10h huolto tehty viime kesänä ja peräoljyt vielä vaihdettu syksyllä,tälle kesälle ei juuri ajoa)Mukana kaukkari ja muut hilppeet, virheettömässä kunnossa. Tuli itselle sukulaiselta (joka siirtyi paremmille kalavesille) veneen mukana ja laittaisin itse hieman tehokkaamman koneen kun tulee jonkun verran siirtymäajoakin. tomppa.salmiÄThotmail.com/Tarjoa
- Ykä2
Parsun 20 oli muistaakseni viimeisessä Kipparissa ryhmätestissä ja jäi viimeiseksi arvioissa. Aiempien lehdistä luettujen kokemusten perusteella en itse Parsuun sekoaisi, erityisesti jos tulee merivesikäyttöön.
- Perzuz
Ykä2 kirjoitti:
Parsun 20 oli muistaakseni viimeisessä Kipparissa ryhmätestissä ja jäi viimeiseksi arvioissa. Aiempien lehdistä luettujen kokemusten perusteella en itse Parsuun sekoaisi, erityisesti jos tulee merivesikäyttöön.
sitten kun vielä laskee sen miten tuota soppaa kuluu,keskivertokäyttäjän 3 vuoden käytöllä on ajettu kiinni hinta-ero halvimpaan japsiin johtuen Parsunin janoisuudesta...Jos lasketaan koneen pitoa vaikkapa 10 vuoden ajalta,nouseekin Parsunin hinta ihan toiselle tasolle kuin kalleimmankaan japsin.
Sen jälkeen ihmetellään sitten että kun vaihtaa pitäsi niin mistä ottaja vanhalle, edes jonkinlaiseen hintaan...sitten vasta tuleekin Parsuni hintoihinsa,on veikkaukseni.
- jäi joitain
20- 25 heppasia moottoreita myymättä sesonkina niin pistäisivät hyvällä hinnalla ylivuotisiksi menevät myyntiin, kyllä vois halvalla ottaakkin koekäyttöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1051001