Kumpaa näistä merkeistä pidetään laadukkaampana? Millaisia eroja on tiedossa esim Bayliner 265 ja Rinker 250 välillä?
Onko joku vielä laadukkaampi merkki SAMASSA HINTALUOKASSA?
Bayliner vai Rinker?
12
2740
Vastaukset
- löytyy pilvinpimein.
Parempia ja huonompia. Itse en kyllä uutta tuon kokoluokan venettä ostaisi.
- jareta
ko lehti testasi/vertaili veneet. Minun fiilikseksi jäi, että B olisi ollut karvan verran parempi
- FrankZane
jareta kirjoitti:
ko lehti testasi/vertaili veneet. Minun fiilikseksi jäi, että B olisi ollut karvan verran parempi
Rinkerissä ja Baylinerissa on hinta-laatusuhde samaa luokkaa. Jos noista olisin valitsemassam niin kallistuisin Beikun suuntaan. Lähinnä ajo-ominaisuuksien ja ulkonäön takia. Tarkoitan tässä nyt noita 2000 luvun malleja.
- Boat outlet
Luulisi ainakin että bayliner on helpompi myydä sitten kun haluaa päästä veneestään eroon. Tuttu ja suuri merkki joita on tuhansittain suomessakin. Rinker hiukan tuntematon suurelle massalle. Rinker on varmasti muuten ihan yhtä hyvä veneenä.
- mielipide tässä
Bayliner on varmasti hyvä vene. Samoin Rinker. Olen perehtynyt asiaa vuosikausia, valitettavasti edelleen ilman omakohtaista kokemusta kuitenkin. Uskoisin silti että Rinker tulee jatkossa nostamaan tunnettavuuttaan eikä enää kärsisi jälleenmyyntiarvossa harvinaisuudestaan. Saapa nähdä miten uusi maahantuoja kestää talouden taantuman haasteet. Toivottavasti kestää, sillä vene on mielestäni hyvä.
- mielipide tässä
mielipide tässä kirjoitti:
Bayliner on varmasti hyvä vene. Samoin Rinker. Olen perehtynyt asiaa vuosikausia, valitettavasti edelleen ilman omakohtaista kokemusta kuitenkin. Uskoisin silti että Rinker tulee jatkossa nostamaan tunnettavuuttaan eikä enää kärsisi jälleenmyyntiarvossa harvinaisuudestaan. Saapa nähdä miten uusi maahantuoja kestää talouden taantuman haasteet. Toivottavasti kestää, sillä vene on mielestäni hyvä.
Unohtui vastata kysymykseen onko muita vaihtoehtoja. Ellei mene kustannusten osalta ulkopuolelle niin mielestäni paras vaihtoehto kokoluokassa on Crownline 250, jolla on nykyisin myös suomalainen maahantuoja. SeaRay 245 on mielestäni selkeästi liian pieni ja ylihinnoiteltu. Hyvä vaihtoehto on myös Monterey 250, mutta käytettynä erittäin harvinainen. Monterey 245 on muuten ihan sama kuin 250, tietääkseni vain joitan eroavaisuuksia sisustustekstiileissä. Itse arvostaisin edellä mainitut järjestyksessä 1. Crownline, 2. Monterey, 3. Rinker, 4. Bayliner, 5. SeaRay (kyse on vuosimalleista 2003 - 2008). Ja jos rahat riittää niin ostaisin heti kyseisen kokoluokan veneen noista vaihtoehdoista, ehkäpä rahat riittää jo tulevan vuoden aikana. Toivotaan!!!
- kunto ja toimivuus tärkeämpää
mielipide tässä kirjoitti:
kuin suomalainen vahva maahantuoja. Nykyään ovat veneenhankkijat jo aika "kansainvälisiä" netistä johtuen, eli klassinen suomalainen ilmiö "tuntematon merkki" on onneksi menneen talven lumia, ja voidaan keskittyä oikeisiin, veneessä tärkeisiin asioihin.
- Asiantuntija
Aivan sama kumman ostat, yleensä tämän tyylisen veneen ostaja on joku nuorehko hintihkö jamppa jolla on kiiltävät aurinkolasit päässä. Ja sitten nämä sankarit soittaa huudattavat jotain paskaa musiikka kovaa vene perä laituriin päin, ja vittu et on kivaa...
- Aisantunkija
Kannattaisiko miettiä joskus ennekuin palstalle vastaa. Kaikkea mielentuotosta ei tarvitse raapustella ruudulle. On siinäkin meillä asiantuntija!
- Ainakaan tekstistäsi päätellen
se asiantuntemuksesi ei liity veneisiin, aurinkolaseihin, musiikkiin eikä ihmisiin. Ehkäpä laitureihin .... no ei sekään oikein .... siis mihin ?
- Siinä on 4 kiinteää
makuupaikkaa ja silti sohvaryhmä käytössä. Tuntuu ehkä vähäpätöiseltä asialta, mutta tällaisen kesän ja 2 lapsen kanssa vaivatonta.
- No yksi nolla lipsahti
vuosimalliin liikaa, mutta sen varmaan ymmärsittekin ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401390Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981345Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891235- 1091095
- 191041
- 651028
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176868Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833