löytyykö 15.12. syntyneitä naisia?

tiidia

Hei
Haluaisin samana päivänä syntyneiltä vähän luonnekuvausta ja miten kulunut vuosi on kulunut( tää ei ole jousimiehen vuosi väitetään). Minä inhoan ruuanlaittoa ja siivousta, en ole käytännön ihminen,
olen seurallinen mutta viihdyn yksinkin.Olen utelias ja kiinnostunut monesta asiasta. Ulkoilen ja pidän eläimistä ja urheilun seuraamisesta.Minulla on aina monta "projektia" kesken ja olen harrastanut vuosien varrella yhtä sun toista (ammunta, aerobic, pianon soitto, sukututkimus, espanjan kieli ym.)Yksinhuoltajana rahat ovat tiukassa, muuten matkustelisin ex tempore aina jonnekin. Tosin kahden ja puolen kuukauden aikana 7 viikonloppua olin poissa kotoa.
En osaa pitää tavaroita järjestyksessä, mutta omaan erittäin hyvän muistin. Luen paljon, ratkon piilosanoja ja sudokuja sekä pelaa Spider-pasianssia (vaikein taso tietysti). Flirttailu on elämän suola, mutta en ole kymmeneen vuoteen käynyt kapakassa enkä käytä lainkaan alkoholia. Miespuolisia ystäviä löytyy, mutta naisia vain harvakseltaan. Haluaisin kuulla millaisia te oletteja löytyykö mitään yhteistä?
Kiitos !

12

853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kumpus

      Hei !
      Olen 15.12. syntynyt nainen, kyselit millaisia olemme. Luin viestistäsi, ettei tämä vuosi ole meidän vuosi - se on totta. erosin keväällä, tosin pitkään harkittuani, mutta on ollut kaikkea muutakin vastoinkäymistä (ajoin kolarin, samoin 15 v. tyttäreni, löin pääni, sairastuin (huimaus),kaikkea muuta pienempää sattumaa)
      Olen tehopakkaus, energinen ja aikaan saava mutta toisaalta osaan ottaa rennosti, juhlin ja nautin elämästä, olen seurallinen. Läheisä ystäviä, vanhoja hyviä kymmenien vuosien takaa, on paljon, olen avoin ja tutstun helposti uusiin.
      harrastan liikuntaa (salilla, hiihtoa, lautailua ), retkeilyä (vaellusta), ulkoilen, siis lenkkeilen paljon koiran ja ystävien kans, kelkkailen ja haaveilen moottoripyörästä. Tykkään sisustamisesta ja mökkielämästä, alkeelliset olosuhteet eivät haittaa. Olen suora ihminen, huumori kukkii töissä samankaltaisten reippaiden ihmisten kanssa ja hyvässä seurassa muutenkin.
      Tykkään myös oleskella, mukkua pitkään ja laiskotella, vaikka kodin järjestys onkin mulle tärkeää ajoittain, nykyään vähemmän.
      Olen kai aika vauhdikas ikäisekseni, monet luulevat minua nuoremmaksi, kunto on pysynyt hyvänä, kun aina( ei ihan) on vähän menossa.

      • tiidia

        Hei
        Olen kyllä samanlainen, koiraa ei ole , aioin kyllä hankkia. Siis minun pakko päästä kävelylle, ei haittaa satoi tai paistoi, päivä on muuten pilalla. Niin, myös itse kuulen siitä, että olen jollain tavoin nuorekkaampi kuin ikäiseni. Autolla kaahailen nuorten poikien kiusaksi, aina risteyksistä kovat kiihdytykset. Tykkään laiskotella myös. Aina on suunnitelmia tulevaisuuden varalle.En haaveile moottoripyörästä vaan autosta joka kiihtyy hyvin.Mutta syksy tuo parannusta elämäämme, jo syyskuun lopulla alkaa energiat nousta ja joulukuussa menee jo kovaa.
        Kiva kuulla elämästäsi. Tsemppiä!


    • tyttö32

      löytyy :)

      • tiidia

        haluaisin kuulla millainen olet? eli onko mitään samaa meissä.


    • tyttö32

      no kerron täs nyt jotain, en tykkää siivota, ja en kyl ole mitenkään järjestyksen ihminen, tykkään kyl sillontällön tehdä ruokaa mutta, sit ne jälkien siivoaminen on eri juttu, :) välillä innostun vaikka mistä, mutta jää kuitenkin puolitiehe, kauhean pitkävihainen olen, kyllä mä ehkä anteeksi annan mutta en unohda ym ym.oliko mitään samaa?

      • tiidia

        Olen samanlainen, paljon puolitiehen jääneitä asioita, mm. harrastuksia, innostun laihduttamisesta muutaman kerran vuodessa ja sekin lopahtaa, en nyt mikään hirvittävän lihava ole koska olen paljon menossa mutta vähän ylipainoa, tykkään hyvästä ruuasta ja olen kaikkiruokainen.
        Mitä harrastat? Matkusteletko`?


      • tyttö32
        tiidia kirjoitti:

        Olen samanlainen, paljon puolitiehen jääneitä asioita, mm. harrastuksia, innostun laihduttamisesta muutaman kerran vuodessa ja sekin lopahtaa, en nyt mikään hirvittävän lihava ole koska olen paljon menossa mutta vähän ylipainoa, tykkään hyvästä ruuasta ja olen kaikkiruokainen.
        Mitä harrastat? Matkusteletko`?

        no ja sama täällä ton laihduttamisen suhteen, vähän ylipainoa niin innostun ja laihdutan sen 2-3 päivää ja se on siinä heh, kyllä minäkin olen noin suurinpiirtein kaikkiruokainen, ja mun intohimo on karaoke..ja matkustelisin enemmän jos vaan raha varat antas periksi, tykkään kierrellä uusissa paikoissa.


      • tiidia
        tyttö32 kirjoitti:

        no ja sama täällä ton laihduttamisen suhteen, vähän ylipainoa niin innostun ja laihdutan sen 2-3 päivää ja se on siinä heh, kyllä minäkin olen noin suurinpiirtein kaikkiruokainen, ja mun intohimo on karaoke..ja matkustelisin enemmän jos vaan raha varat antas periksi, tykkään kierrellä uusissa paikoissa.

        nimittäin sitä menis aina enemmän kuin tulis. Sitten pitää kokeilla kaikkia uutuuksia. Shoppailen mielelläni ja tietysti matkustelen. Norjassa ollut reilut kymmenen kertaa.Suomen kiertänyt päästä päähän; kaikki tunnetut nähtävyydet katsottuna. Innokas penkkiurheilija ja sanaristikot kelpaa. Sitten tietysti seikkailu tai jännityselokuvat.Tuttuja paljon, ystäviäkin jonkin verran, ystäviä menee ja tulee, en aina ehdi pitämään yhteyttä kaikkiin.Aina paljon suunnitelmia tulevaisuudelle, kaikkea vain ei ehdi totetuttaa. Onko mitään tuttua?


      • tyttö32
        tiidia kirjoitti:

        nimittäin sitä menis aina enemmän kuin tulis. Sitten pitää kokeilla kaikkia uutuuksia. Shoppailen mielelläni ja tietysti matkustelen. Norjassa ollut reilut kymmenen kertaa.Suomen kiertänyt päästä päähän; kaikki tunnetut nähtävyydet katsottuna. Innokas penkkiurheilija ja sanaristikot kelpaa. Sitten tietysti seikkailu tai jännityselokuvat.Tuttuja paljon, ystäviäkin jonkin verran, ystäviä menee ja tulee, en aina ehdi pitämään yhteyttä kaikkiin.Aina paljon suunnitelmia tulevaisuudelle, kaikkea vain ei ehdi totetuttaa. Onko mitään tuttua?

        juu näin on :)tuttuja on mullakin tosi paljon ja kavereita myös, saan niitä tosi helpolla, kyllä kuullostaa tosi tutulle.:)


      • tyttö32
        tiidia kirjoitti:

        nimittäin sitä menis aina enemmän kuin tulis. Sitten pitää kokeilla kaikkia uutuuksia. Shoppailen mielelläni ja tietysti matkustelen. Norjassa ollut reilut kymmenen kertaa.Suomen kiertänyt päästä päähän; kaikki tunnetut nähtävyydet katsottuna. Innokas penkkiurheilija ja sanaristikot kelpaa. Sitten tietysti seikkailu tai jännityselokuvat.Tuttuja paljon, ystäviäkin jonkin verran, ystäviä menee ja tulee, en aina ehdi pitämään yhteyttä kaikkiin.Aina paljon suunnitelmia tulevaisuudelle, kaikkea vain ei ehdi totetuttaa. Onko mitään tuttua?

        oletko muuten mistäpäin ja minä vuonna olet syntynyt?


      • tiidia
        tyttö32 kirjoitti:

        oletko muuten mistäpäin ja minä vuonna olet syntynyt?

        Olen läntisestä Suomesta ja paljon vanhempi kuin sinä eli 48. Oletko muuten vakityössä vai opiskeletko? Itse teen keikkatöitä ja opiskelen (varmasti loppuelämän jotakin).Oletko vapaa vai kahlittu?


    • muusikki

      hep, täällä yks.

      tämä kyllä on ollut minun vuosi!
      valmistuin koulusta, sain työpaikan missä viihdyn erittäin hyvin (liikkuva fyysinen työ)
      erosin (yli vuoden harkinnan jälkeen, joten onnen asia) ja muutin uuteen kotiin.

      olen saanut eron jälkeen paljon uusia ystäviä, olen saanut hummailla ja liikkua oikein paljon!

      ystäväpiirissäni minua pidetään suormapana ja eniten omana itsenäni olevana ihmisenä.
      en ole hienostelija. olen oma iloinen itseni.
      kovasti puhelias ja sosiaalinen, tosiaan monia rautoja tulessa.
      urheilullinen olisin,jos olisi aikaa olla :) (yh, 2 lasta)

      kotityöt ei kuulu missään muodossa top 10 suosikkitekemisissä. ruoanlaitosta yleensä tosin tykkään.

      kuulostaa tutulta tämä tavarat ei just niin aina omilla paikoillaan, mulla ei edes vielä ole kaikille tavaroille omaa paikkaa, ja taiankinolla ainoa ketä se ei haittaa :)
      muistini on myös hyvä, enkä yleensä lähde varmalla sanomaan asioita, mistä en ole oikeasti varma. (työsopimusjuttuja esim) mutta jos olen varma ja sanon asiani, minua suorastaan ihmetyttää, miten joku vielä lähtee vastaanväittämään. eikö ne ole jo tajunneet, että minä sanon jos olen oikeassa :)
      matemaattisesti olen iha lahjakas, ja rakastan ratkoa kaikkia pikku ongelmia (sudokutkin menevät iltalukemisena)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      325
      2695
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      87
      2022
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1590
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1134
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      992
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      963
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      930
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      863
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      822
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      724
    Aihe