lapsi 4kk ja vika viikko käyttämättä? mihin asti voin säästellä?
milloin isyyslomat viimeistään pidettävä
2
471
Vastaukset
- iskä*3 1/2
kelan sivulla:
Isyysraha yhteensä 18 arkipäivää äitiys- ja vanhempainrahakaudella.
Lisäksi isäkuukausi,
joka on vanhempainrahakauden viimeiset 12 arkipäivää 1–12 arkipäivää pidennettyä isyysvapaata. Isäkuukausi tulee pitää 180 päivän kuluessa äitiysrahaa välittömästi seuranneen vanhempainrahajakson viimeisestä maksupäivästä. Ensimmäiseltä 12 arkipäivältä isä saa vanhempainrahaa ja pidennetyltä isyysvapaalta isyysrahaa.
eli katso päätöstä tai kysy puolisoltasi koska vanhempainraha kausi päättyy, yleensä kun lapsi tulee 10kk, sitä ennen pitäisi vapaat pitää pois - Anonyymi
Tuo on Kelan kyykytystä,en itse jäisi ,pikkusummia siitä vero.Tutuille kävi näin 48h...viikko maksettu 0€.kela oottaa 2viikkoo sitä,ei sekään maksa kun työnantaja nollasi,?!!olen itse tapellut Kelan kanssa...pitäkööt tunkkinsa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066