vesimies

kiikarissa!

kertokaas minkälaisia ovat mies puoliset vesimiehet. tarkottaako hän sanoillaa sitä mitä sanoo??
itelläni on kaverina vesimies ja nyt tuntuu että vuosien tuntemisen jälkeen tämä vesimies on ruvennut kiinnostamaan enempi ja enempi minua. sen teidän että tämä mies on ollut pitkään yksikseen ilman naisia.( vaikka välillä meillä on keskenämme ollut vispilän kauppaa!)
nyt viikonloppuna hän meni kavereiden kanssa mökille ja ekana oli kysynyt että tulenko minä mukaan?! mitähän tämä mies tällä mahtoi tarkottaa, odottiko ihan tosissaan että minäkin olisi mennyt sinne. vaikka hyvin tietää että en pääse kun elän ahdistavassa suhteessa oinaan kanssa joka ei minua laske mihinkään. onko hän sittenkin ehkä kiinnostunu minusta vaikka sitä ei suoraan ole sanonu.
itse olen kaksonen.

auttakaa ja kertokaa mitä vesimiehen päässä liikkuu!!kannattaako tämä vesimies pitää vain ystävänä vai voisiko tästä tulla enemmänkin.

2

1078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VesimiesNainen XXX

      Vesimiehet ovat aina kavereita ja kysymys, että tuletko mukaan ei välttämättä tarkoita muuta kuin, että tuletko mukaan. Ei enempää.
      Mutta teitä kumpaakaan tuntematta, on vaikea sanoa kiinnostusasteesta.
      Vesimieshän voi olla kiinnostunut muttei näytä sitä, tai sitten näyttää että on kiinnostunut mutta ei ole kiinnostunut sillä lailla vaan ainoastaan kiinnostunut olemaan todella hyvä kaveri.
      Tietysti jos kysyt suoraan, mutta voi olla että veskarin vastaus olisi tyyliin: olen kiinnostunut tai saattaa olla etten ole sillei kiinnostunut :(

    • kaksonen..

      täydellisesti toisilleen sopivat, siis täydellinen suhde.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4519
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe