Moron kansalaiset!
Mitäs mieltä olette eroottisesta öljyhieronnasta?
Sellaista, että mies ja nainen vaikka vuorotellen levittää jotain mukavaa öljyä toisen vartalolle ja sitten hieroo häntä käsillään.
Minusta se on tosi mahtavaa! On mukava olla sekä hierottavana että hierojana. Luonnollisesti se johtaa hyvin kiiinkeään ja antoisaan seksiin, mutta sehän on pelkästään hyvä, vai?
Öljyhieronnasta
7
1319
Vastaukset
- Naikkonen
joka on valmis antamaan öljyhierontaa naiselleen ja päinvastoin!Öljyt on kyllä kaapissa mutta hieroja puuttuu.Se on hellyyttä jos mikä!Tuntuu niin hyvälle kun öljyiset kädet vaeltavat vartalolla ja käy lähellä muttei heti koske!Mulla ainakin se saa kylmät väreet aikaiseksi ja olo on kuin seitsemännessä taivaassa.Seksikin on aivan mahtavaa sellaisen ihmisen kanssa!Myös minä nautin kun saan olla hierottavana ja antaa sitä öljyhierontaa toiselle!
- Masa
Mukava kuulla, että samalla tavalla ajattelevia naisia löytyy! Jos haluat jutella asiasta lisää, niin tuossa alla on mail-osoitteeni :)
[email protected] - Patu
Miksi ei olla koskaan kohdattu....
- Kädet
Minä olen myös öljyhieronnan ystävä. Olen hieronut naisia öljyllä ja se kiihottaa minua tosi paljon ja seksi on sen jälkeen tosi maukasta. Ne muutamat naiset, joita olen hieronut ovat pitäneet siitä.
Minulle on myös ehdotettu, että voisin hieroa hierottavana olleen naisen ystävää, mutta en ole vielä uskaltanut tehdä sitä? Ajatus on tosi kiihottava, mutta toteutus vaatii jo vähän enemmän.
-Hieroja-
Ps. Haluatko, että tulen joskus hieromaan sinua!?
- Iso-J-72
... tuo öljyn kanssa leikkiminen - olemme avovaimoni kanssa hankkineet latex-lakanankin vähentämään pyykkiä.
Latexilakanassa on kuitenkin yksi pikku hankaluus, nimittäin kun seksiviritteisesti hieroo ja hyväilee (öljyn kanssa), varsin usein (aina) päädytään yhdyntään ja öljyinen keho (varsinkin kädet ja polvet) luistavat lakanalla ja tämä tekee itse yhdynnästä hiukan hankalampaa. Asiaa helpottaa jonkinverran pari pyyhettä latexilakanan päälle siinä vaiheessa kun varsinainen yhdyntä aloitetaan.
Vinkkinä muille öljyjen kanssa läträäjille: Kokeilkaapa eteerisiä öljyjä (perus hierontaöljyn joukkoon muutama tippa esim. piparminttuöljyä). :P - Janne
Joillakin etelän rannoilla saa öljyhierontaa myös. Tyttöystävän mukaan kaveri jopa osasi hieroa, eikä minulla vierestä seuranneena ole syytä epäillä.
- Hunni
Mekin kokeilimme eikä sillä ollut oikean hieronnan kanssa mitään tekemistä. Joku Pablo kähmi vaimoa puoisen tuntia keskittyen rintoihin, peffaan ja jalkoväliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401420Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2901255- 1091115
- 191061
- 651038
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161019- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841