Olkaa ylpeitä!

Ylpeä Vaaka :D

Olkaahan ylpeitä tähtimerkistänne eli Vaa'asta. Mun äiti on lukenut juttuja horoskoopeista ja muutenkin astrologiasta, niin äiti sanoi että Vaaka on hienoin,salaperäisin ja mielenkiintoisin tähtimerkki :D. Mikään muu merkki ei kuulemma ole niin hieno ja arvostettu kuin VAAKA! OLKAAMME YLPEITÄ TÄSTÄ UPEASTA TÄHTIMERKISTÄ!!!

19

1849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • provoon

      Ei me olla niin fiksuja kuitnkaan.

      • sentään

        muitten vaakojen arvostelukykyyn vaikket omaas luottaiskaan.


    • taivaallinen on

      Näin on, joten olkaamme onnellisia siitä mitä luoja on meille lahjoittanut. Kukaan toinen ei voi sitä ymmärtää millainen sielunelämä meillä on, siinä on jotain "taivaallista".

    • Vaakahan

      on esine.
      Kaikki muut merkit ovat sentään jotain elävää.
      Ei silti, kyllä monet esineet hienoja ja mielenkiintoisia ovat. :)

    • miesvaaka

      Onko muilla vaa'oilla sitoutumiskammo ongelmana? Muutoin olen kyllä samaaa mieltä kun tuossa aiemmissakin viesteissä.

      • vaa`assa vara parempi

        Vaa`an on vaikea löytää sopivaa kumppania, koska hän
        unelmoi jostain yli-ihmisestä, jollaista ei ole olemassakaan. Vaaka ihastuu kyllä herkästi, mutta kyllästyy ihastukseensa myös yhtä nopeasti. Se ei suoranaisesti ole sitoutumiskammoa, mistä kirjoitit - vaaka punnitsee asioita mielessään, ja jos kaikki ei olekaan siinä ihastuksen kohteessa balanssissa, tai jokin piirre alkaa ärsyttymään, voi vaaka jättää kohteen tuosta vain, kylmästi, sitä enempää surematta. Mutta kun hän löytää sopivan yksilön, joka täyttää hänen kaikki toiveensä, silloin elämä on enemmän kuin onnellista, sillä vaaka osaa hellimisen taidon, ja lisäksi hänen ihmistuntemuksensa auttaa keskinäisessä kanssakäymisessä, jossa harvoin on mitään "kohtauksia tai isompia riitoja", sillä vaaka osaa puhumalla ratkaista eteen tulevat ongelmat, jos vain se vastapuoli on henkisesti tarpeeksi kypsä ymmärtämään ja toimimaan "aikuisen tavoin". Tarkoitan aikuisuudella just sitä henkistä kypsyyttä, jolloin osaa punnita asioita molemmilta kantilta, kykyä asettua myös toisen asemaan, eikä vain tuijota omaan itseensä.


      • ammatissa
        vaa`assa vara parempi kirjoitti:

        Vaa`an on vaikea löytää sopivaa kumppania, koska hän
        unelmoi jostain yli-ihmisestä, jollaista ei ole olemassakaan. Vaaka ihastuu kyllä herkästi, mutta kyllästyy ihastukseensa myös yhtä nopeasti. Se ei suoranaisesti ole sitoutumiskammoa, mistä kirjoitit - vaaka punnitsee asioita mielessään, ja jos kaikki ei olekaan siinä ihastuksen kohteessa balanssissa, tai jokin piirre alkaa ärsyttymään, voi vaaka jättää kohteen tuosta vain, kylmästi, sitä enempää surematta. Mutta kun hän löytää sopivan yksilön, joka täyttää hänen kaikki toiveensä, silloin elämä on enemmän kuin onnellista, sillä vaaka osaa hellimisen taidon, ja lisäksi hänen ihmistuntemuksensa auttaa keskinäisessä kanssakäymisessä, jossa harvoin on mitään "kohtauksia tai isompia riitoja", sillä vaaka osaa puhumalla ratkaista eteen tulevat ongelmat, jos vain se vastapuoli on henkisesti tarpeeksi kypsä ymmärtämään ja toimimaan "aikuisen tavoin". Tarkoitan aikuisuudella just sitä henkistä kypsyyttä, jolloin osaa punnita asioita molemmilta kantilta, kykyä asettua myös toisen asemaan, eikä vain tuijota omaan itseensä.

        Vaakoja on juuri tuon ominaisuuden vuoksi paljon vapaana ja harjoittavat maailman vanhinta ammattia. Tilastoja on.


      • totta...
        vaa`assa vara parempi kirjoitti:

        Vaa`an on vaikea löytää sopivaa kumppania, koska hän
        unelmoi jostain yli-ihmisestä, jollaista ei ole olemassakaan. Vaaka ihastuu kyllä herkästi, mutta kyllästyy ihastukseensa myös yhtä nopeasti. Se ei suoranaisesti ole sitoutumiskammoa, mistä kirjoitit - vaaka punnitsee asioita mielessään, ja jos kaikki ei olekaan siinä ihastuksen kohteessa balanssissa, tai jokin piirre alkaa ärsyttymään, voi vaaka jättää kohteen tuosta vain, kylmästi, sitä enempää surematta. Mutta kun hän löytää sopivan yksilön, joka täyttää hänen kaikki toiveensä, silloin elämä on enemmän kuin onnellista, sillä vaaka osaa hellimisen taidon, ja lisäksi hänen ihmistuntemuksensa auttaa keskinäisessä kanssakäymisessä, jossa harvoin on mitään "kohtauksia tai isompia riitoja", sillä vaaka osaa puhumalla ratkaista eteen tulevat ongelmat, jos vain se vastapuoli on henkisesti tarpeeksi kypsä ymmärtämään ja toimimaan "aikuisen tavoin". Tarkoitan aikuisuudella just sitä henkistä kypsyyttä, jolloin osaa punnita asioita molemmilta kantilta, kykyä asettua myös toisen asemaan, eikä vain tuijota omaan itseensä.

        Vaakojen partnereilta edellytetään
        aikuisuutta jotta kestävät vaakojen lapsekkuutta.


      • kalaN
        totta... kirjoitti:

        Vaakojen partnereilta edellytetään
        aikuisuutta jotta kestävät vaakojen lapsekkuutta.

        sanoo vaakamiehen vaimo :)


      • missas
        kalaN kirjoitti:

        sanoo vaakamiehen vaimo :)

        Miehethan, kuin tiedetään ovatkin erilaisia. Eiks toi ollut naisista? Onko niitä.. henkisesti kypsiä miehiä?


      • Barbara ;)
        ammatissa kirjoitti:

        Vaakoja on juuri tuon ominaisuuden vuoksi paljon vapaana ja harjoittavat maailman vanhinta ammattia. Tilastoja on.

        Missä tuo tilasto on nähtävilla ja jos laittaisit mahdollisesti myös linkin sinne...?

        Olen vakuuttunut, että vaaka kyllä hoitaa tuonkin ammatin suurella sydämmellä jos on nähnyt sen soveltuvan parhaiten itselleen ;)


      • _kauris_
        missas kirjoitti:

        Miehethan, kuin tiedetään ovatkin erilaisia. Eiks toi ollut naisista? Onko niitä.. henkisesti kypsiä miehiä?

        Voi onhan niitä. Harmin paikka vaan, että useimmat niistä taitavat olla varattuna, vaa´attaria hoivailemassa. ;)


      • prklen vaaka
        _kauris_ kirjoitti:

        Voi onhan niitä. Harmin paikka vaan, että useimmat niistä taitavat olla varattuna, vaa´attaria hoivailemassa. ;)

        olen vaaka se on paskin merkki ikinä...(puhun nyt minusta) vaaka on sellanen liian pehmeä merkki...heitä ei oteta tosissaan... tai siis ihmiset ovat aina liian kilttejä ja varovaisia..

        vittu mä en oikeasti haluis olla vaaka!! ihan sama mikä merkki mut ei vaaka...

        vaaoilla on kans paskin rakkauselämä IKINÄ!

        nämä jutut olen huomannu elämässäni, sit aloin tutkimaan muita vaakoja..heillä on samat jutut kuin mulla..näyttävät liian kilteiltä ja kaikki rakastavat heitä mutta kuitenki ovat sinkkuja...


        vaaka on hankala merkki..
        kaikki sanoo kuinka ihanaa mä olen, kaverit eivät hengitä ilman minua he eivät biletä ilman minua..kaikki ovat hiton kilttejä..kuitenki olen aina sinkku..koska muhun ei voi rakastua vaikka kuinka kaunis ja hieno ihminen olis..


      • Syntyy
        prklen vaaka kirjoitti:

        olen vaaka se on paskin merkki ikinä...(puhun nyt minusta) vaaka on sellanen liian pehmeä merkki...heitä ei oteta tosissaan... tai siis ihmiset ovat aina liian kilttejä ja varovaisia..

        vittu mä en oikeasti haluis olla vaaka!! ihan sama mikä merkki mut ei vaaka...

        vaaoilla on kans paskin rakkauselämä IKINÄ!

        nämä jutut olen huomannu elämässäni, sit aloin tutkimaan muita vaakoja..heillä on samat jutut kuin mulla..näyttävät liian kilteiltä ja kaikki rakastavat heitä mutta kuitenki ovat sinkkuja...


        vaaka on hankala merkki..
        kaikki sanoo kuinka ihanaa mä olen, kaverit eivät hengitä ilman minua he eivät biletä ilman minua..kaikki ovat hiton kilttejä..kuitenki olen aina sinkku..koska muhun ei voi rakastua vaikka kuinka kaunis ja hieno ihminen olis..

        Vaakalapsi syntyy hänen vanhempiensa kannalta epäedulliseen aikaan ja ompa usein avioliiton solmimisen syynä tai hänet tehdään korjaamaan jo rikkimennyttä liittoa. Joka tapauksessa hän heti synnyttyään on todistamassa kitkerää välienselvittelyä johon on itse syypää. Niin pian kuin pystyy vaikuttamaan asioihin, hän alkaa toimia diplomaattina vanhempiensa välisessä kanssakäymisessä....

        tuossa on perää...


      • höpinää
        Syntyy kirjoitti:

        Vaakalapsi syntyy hänen vanhempiensa kannalta epäedulliseen aikaan ja ompa usein avioliiton solmimisen syynä tai hänet tehdään korjaamaan jo rikkimennyttä liittoa. Joka tapauksessa hän heti synnyttyään on todistamassa kitkerää välienselvittelyä johon on itse syypää. Niin pian kuin pystyy vaikuttamaan asioihin, hän alkaa toimia diplomaattina vanhempiensa välisessä kanssakäymisessä....

        tuossa on perää...

        """""Joka tapauksessa hän heti synnyttyään on todistamassa kitkerää välienselvittelyä johon on itse syypää"""""

        Joopa joo... Lasketaanpa 9 kk taaksepäin. No sehän sattuu jouluksi. Että vaaka on joulun lapsi. On totta että ssuret rähinät sattuvat perheessä joulun aikaan, kun pitää siivota, leipoa, hakea kuusi, ostaa lahjat... jne... rahaa ei tietysti ole ja synkyys painaa muutenkin mieltä. No ei kun emäntäää sitten vaan jenkkakahvoista ja pöydän päälle jauhojen sekaan kellalleen ja KIKsis... Aaaaa hhhhh . Multa tuli jo!!!!
        Eipä ihme, että vaaka joutuu tiplomaatiksi. Mutta miten se tora voi kestää vuosia?


      • Koska
        höpinää kirjoitti:

        """""Joka tapauksessa hän heti synnyttyään on todistamassa kitkerää välienselvittelyä johon on itse syypää"""""

        Joopa joo... Lasketaanpa 9 kk taaksepäin. No sehän sattuu jouluksi. Että vaaka on joulun lapsi. On totta että ssuret rähinät sattuvat perheessä joulun aikaan, kun pitää siivota, leipoa, hakea kuusi, ostaa lahjat... jne... rahaa ei tietysti ole ja synkyys painaa muutenkin mieltä. No ei kun emäntäää sitten vaan jenkkakahvoista ja pöydän päälle jauhojen sekaan kellalleen ja KIKsis... Aaaaa hhhhh . Multa tuli jo!!!!
        Eipä ihme, että vaaka joutuu tiplomaatiksi. Mutta miten se tora voi kestää vuosia?

        Se kiteytyy vaa'an luonteeseen. Aurinkomerkki on vain yksi osa ihmisen persoonallisuutta.


      • höpinää
        Koska kirjoitti:

        Se kiteytyy vaa'an luonteeseen. Aurinkomerkki on vain yksi osa ihmisen persoonallisuutta.

        Kaikkien vaakaihmisten vanhemmat ovat valinneet väärin puolisonsa. En usko tuohon. Samaa sanotaan kauriista, jonka täytyy ottaa vastuu jopa vanhemmistaan lapsena varhain. Siksi niistä tulee "aikuisia" lapsia. Neitsyt taas syntyy neitseenä, sille ei annettu mitään syntyessään, potkastiin vain pihalle ja niinpä neitsyen on itse opeteltava koko maailma. Tutki ja analysoi....Voi niitä selityksiä. Olen lukenut ja tutkinut astrologiani.
        P.S. Oletteko huomanneet, että joka toinen merkki oinaasta alkaen on narsisteja. Astrologia rules!


    • _Kauris_

      Oottekohan sinä tai äitisi tullet koskaan aatelleeksi, että ylpeys on yksi pahimmista asenteista sillä se ei huomioi toisia.
      Siksi on vaarallisen salakavala asenne sekä ylpeän itsensä/ryhmänä ylpeitten, että muitten kannalta.

      • lisäksi

        että miksi pitää toitottaa tuota asiaa? Ylpeys on aina itsensä korostamista ilman katetta. Se on kuin ajais rutiköyhänä velka-autolla. No tietysti toinen puoli on nöyryys. Sillä on yleensä negatiivinen kaiku, ellei itse ymmärrä mitä sillä tarkoitetaan. " Ja pe-kele minä kun en nöyrry tai nöyristele". Näissä kaikissa on aina toinen osapuoli johon vertailu tapahtuu. On myös sanonta, että hulluista on hiljaisin viisain. Ketään alentamalla ei itse voi kasvaa suuremmksi. Ollaan ihmisiksi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4172
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2095
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      1642
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe