Upea

dokumentti!

Olipa hyvin toteutettu dokumentti tuo tämäniltainen. Oli mukava kuulla enemmän taustoja biiseihin ja ajatuksia siitä , miten soinnut keksittiin mihinkin lauluun jne. Oli myös ihastuttavaa kuulla Morrisonin täyteläistä ääntä ja ihailla uskomatonta karismaa. Ehkäpä viikonloppuna olisi aika kuunnella levytykset läpi ja nousta korkeuksiin siitä musiikin voimasta.

8

894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avoimet Ovet

      Hieno dokkari tosiaan; informatiivinen, hyvin tehty ja fiksuilta kavereilta nuo vaikuttivat muutenkin. Ohjelma vei mennessään myös tällaisen Doorsia vähemmän diggailevankin, jolla ei ole bändistä kuin perustiedot hallussa. Antoi kimmokkeen tutustua bändiin tarkemminkin.

      • hyvä.

        Oli vaihteeksi asiallinen dokumentti, muiikillisia taustoja kaivettiin 1. levyn tiimoilta - eikä 50 minuuttiin tungettu kaikkea...


      • Markhorn

        Varmasti kannattaa tutustua, niin kuuntelemalla kuin lukemallakin...
        Kyseessä kuitenkin on eräs kaikkkien aikojen parhaista ja tärkeimmistä rock-bändeistä


    • wild child

      Ihan ykköslaatuinen dokkari, istuin sohvassa kuin liimattuna! :)

      Vaikka raskaan sarjan diggarille siinä itse _asiassa_ (eli bändin historiassa ym.) ei loppujen lopuksi ollut mitään uutta mutta, loistodoku silti! ♥

      Ihanasti esitelty musiikki, pääsivät papat oikein loistamaan omilla osuuksillaan, ja etenkin pidin Botnickin rakkaudentäyteisestä otteesta :)

      *****

    • LongbayLadybiker

      kun jäi näkemättä
      Doors on musiikinhistorian merkkipaaluja...
      itse kuuntelin lapsena ja nyt poikani diggaa

      Jmi Morrisonin ääni oli populaarimusiikin historian seksikkäimpiä

      • wild child

        Jimin ääni on kyllä huikea... ♥ Ja sitä se Botnickkin muisti hehkuttaa :)

        Harmi kun missasit, varmaan myös uusinnan? Joka tuli sunnuntaina 31.8. klo 15:20... Piti laittamani siitä muistutus tännekin mutten muistanut!! :o


    • moupi

      Huomasiko kukaan tuossa Doors-dokkarissa, että Robby Kriegerillä oli Suomi-paita? Siinä oli suden kuva ja teksti "Finland". Mikä lienee paidan tarina? Tietääkö kukaan? (Hyvä Suomi)

    • aapo63

      Tämä Doorsin varsinkin ja myös Creamin. Piti ostaa tuo Creamin Disraeli Gearsin - Deluxe boxi ihan sen innoittamana ja nyt vähän nakottais nuo Doorsin remasterit...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      238
      5411
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      124
      4363
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2122
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1452
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      179
      1080
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      837
    10. 46
      813
    Aihe