Pätevä polvilekuri tampereella?

polvi paskana

Löytyykö tapmereelta pätevää, polvia operoivaa lääkäriä yksityiseltä sektorilta? Missä ottaa vastaaan jne? Kokemuksia jos jollain on.Acl vammasta kyse.

26

8743

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysellä ortopediä

Mehiläinen
      Koskikliniikka

• yksityisestä?!

Onko sinulla vakutuus, joka kattaa kaiken?

Muuten ei mitään järkeä. Parhaat lääkärit on Taysin lääkäreitä, kunhan vaan saat lähetteen sinne.

• polvi paskana
        yksityisestä?! kirjoitti:

Onko sinulla vakutuus, joka kattaa kaiken?

Muuten ei mitään järkeä. Parhaat lääkärit on Taysin lääkäreitä, kunhan vaan saat lähetteen sinne.

Nimenomaan, vakuutus maksaa. Nyt vain pätevää lekuria hakemassa.

• Taysin porhot
        polvi paskana kirjoitti:

Nimenomaan, vakuutus maksaa. Nyt vain pätevää lekuria hakemassa.

Miten Taysin lekurit saa lähteä töistä klo 13, nauttia kokopäiväpalkkaa ja kansa jonottaa erikoissairaanhoitoon ja tyypit ottaa samaan aikaan vastaan yksityisvastaanotolla ja kukaan ei siellä valita, kuinka pitkää päivää ne tekee.

Ei ole ihan johdonmukaisuutta tässä toiminnassa.

• ...on paljonkin

Myös Coxa on täynnä ortopedeja ja ottavat yksityisesti potilaita vastaan. Taitaa olla aika monella Taysin lääkärillä vastaanotto sielläkin.

• polvi 2006

Moro
        Mehiläisessä Tampereella on ortopedi Timo Järvelä.
        Vakuuttavaa toimintaa

• pitäisi hakeutua kunnalliseen
        polvi 2006 kirjoitti:

Moro
        Vakuuttavaa toimintaa

Yksityisesti lääkärillä käyvät vesittävät sen, että kunnallisesti palkattaisiin tarpeeksi erikoislääkäreitä.

Erikoissairaanhoitoon on niin tuhottomat jonot, että tavallinen tallaaja on heikoilla.

• ...ortopedeja
        polvi 2006 kirjoitti:

Moro
        Vakuuttavaa toimintaa

Ei ne kaikki Taysissa töissä oo.....

Tuolta löytyy kans noita ortopedeja:

www.tampere.fi/terveyspalvelut/sairaalat/hatanpaa/kirurgia/ortopedia.html

• se tallaaja !
        pitäisi hakeutua kunnalliseen kirjoitti:

Yksityisesti lääkärillä käyvät vesittävät sen, että kunnallisesti palkattaisiin tarpeeksi erikoislääkäreitä.

Erikoissairaanhoitoon on niin tuhottomat jonot, että tavallinen tallaaja on heikoilla.

Neuvokaa !

Olen tampereen kaupungin puistotyöntekijä, keväällä teloin polveni työpaikalla, siitä lähtien sairaslomalla, tähystys vasta 20.9.

TYÖPAIKKALÄÄKÄRI on minua "hoidellut"!!! Nyt polveni erittäin huonossa kunnossa,, jopa kauppareissulta en päässyt kotiin, ystävällinen autoilija saatteli,
        tietääkö joku vakuutusyhtiön jossa työntekijät on vakuutettu, ottaisin sinne yhteyttä suoraan,
        VAI, voisinko mennä esim Koskiklinikalle, jossa hyviä lääkäreitä,
        maksaako vakuutus sen ? vai pelkästään työpaikkalääkärin määräämät toimenpiteet. Nyt olen kesän kärsinyt ja syönyt särkylääkkeitä siksi, että työpaikkalääkäri katsoo sellaisen hoidon sopivan minulle parhaiten.
        Itse kyllä tiedän leikkauksen olevan edessä, miten saisi lääkärin ymmärtämään sen ?

• potilasasiamieheen ja valita
        se tallaaja ! kirjoitti:

Neuvokaa !

Olen tampereen kaupungin puistotyöntekijä, keväällä teloin polveni työpaikalla, siitä lähtien sairaslomalla, tähystys vasta 20.9.

TYÖPAIKKALÄÄKÄRI on minua "hoidellut"!!! Nyt polveni erittäin huonossa kunnossa,, jopa kauppareissulta en päässyt kotiin, ystävällinen autoilija saatteli,
        tietääkö joku vakuutusyhtiön jossa työntekijät on vakuutettu, ottaisin sinne yhteyttä suoraan,
        maksaako vakuutus sen ? vai pelkästään työpaikkalääkärin määräämät toimenpiteet. Nyt olen kesän kärsinyt ja syönyt särkylääkkeitä siksi, että työpaikkalääkäri katsoo sellaisen hoidon sopivan minulle parhaiten.
        Itse kyllä tiedän leikkauksen olevan edessä, miten saisi lääkärin ymmärtämään sen ?

Vaadi lisää resursseja erikoissairaanhoitoon! Kirjoita palautetta kaupungille. Ei asiat muuten muutu.

• ensin saada lähete
        ...ortopedeja kirjoitti:

Ei ne kaikki Taysissa töissä oo.....

Tuolta löytyy kans noita ortopedeja:

www.tampere.fi/terveyspalvelut/sairaalat/hatanpaa/kirurgia/ortopedia.html

Kuinkohan kauan lähetteen saamisesta kestää saada aika Hatanpäälle?!

Huonoa organisaatiota hajasijoittaa Taysin ja kaupungin lääkärit eri katon alle. Järkevämpää olisi pitää samat osasto samassa talossa, jolloin eri työnantajalle työskentelevät lääkärit kuitenkin voisivat konsultoida keskenään.

Toinen voisi ostaa ostopalveluna toiselta, toisia voisi käyttää toistensa sijaisina joustavasti. Äly hoi!

• jos niin on
        potilasasiamieheen ja valita kirjoitti:

Vaadi lisää resursseja erikoissairaanhoitoon! Kirjoita palautetta kaupungille. Ei asiat muuten muutu.

odotan sitten vielä muutaman viikon.

• naapuri kaupungista
        se tallaaja ! kirjoitti:

Neuvokaa !

MOi.
        Itse teloin kaupungin työntekijänä polveni. Kuukauden ajan polvesta punkteerattiin verta. Tämän jälkeen lisätutkimuksiin keskussairaalaan jossa nuori kloppi jatkoi sairaslomaa eteenpäin kolmella viikolla sanoen että pieni venähdys, ei kummempaa. Ei tuolloin vaivautunut kuin kyselemään ja passitti röntgeniin. Soitin kaupungin henkilöstösihteeeerille joka kertoi missä vakuutusyhtiössä työntekijät on vakuutettu. Polvi hoidettiin paikallisen yksityisen aseman kautta. Mri - tutkimus josta selvisi että eturistiside oli poikki, sivusiteessä repeämä ja kierukka repeytynyt. Polvi leikattiin jne. Soita ja kysy kaupungin vak.yhtiö ja hoidata yksityisellä.

• lekuri Markku Härkönen orto...
        se tallaaja ! kirjoitti:

Neuvokaa !

hänkin ja hyvä sellainen.aikoja saa mutta tosi suosittu tuntuu olevan.itse oli siellä syksyllä 2007 ja valmista tuli.kerta heitolla :)

• koulutus vienee ihan pikkas...
        jos niin on kirjoitti:

odotan sitten vielä muutaman viikon.

Jos nyt valmistuvista lääkäreistä otettaisiin eirkoistumaan ortopediaan vaikka aikaisempaa kolminkertainen määrä, et saisi apua tätä nopeammin ennen kuin vasta neljän vuoden kuluttua.

Ihan hyvä ennuste - jotain sellaista se erikoissairaanhoidon jonokin voi olla. Sen kun vaan köpöttelet keppisi kanssa.

• vakuutusta
        lekuri Markku Härkönen orto... kirjoitti:

hänkin ja hyvä sellainen.aikoja saa mutta tosi suosittu tuntuu olevan.itse oli siellä syksyllä 2007 ja valmista tuli.kerta heitolla :)

Eikö kaikkien kuntalaisten pitäisi päästä jonottamatta orto pedille?

• tili tulee
        koulutus vienee ihan pikkas... kirjoitti:

Jos nyt valmistuvista lääkäreistä otettaisiin eirkoistumaan ortopediaan vaikka aikaisempaa kolminkertainen määrä, et saisi apua tätä nopeammin ennen kuin vasta neljän vuoden kuluttua.

Ihan hyvä ennuste - jotain sellaista se erikoissairaanhoidon jonokin voi olla. Sen kun vaan köpöttelet keppisi kanssa.

köpöttelen sitten, tili tullut koko kesän pelkästään köpöttelemällä, niin kai jatkossakin,,,

• & köpöttelijä,
        naapuri kaupungista kirjoitti:

MOi.
        Itse teloin kaupungin työntekijänä polveni. Kuukauden ajan polvesta punkteerattiin verta. Tämän jälkeen lisätutkimuksiin keskussairaalaan jossa nuori kloppi jatkoi sairaslomaa eteenpäin kolmella viikolla sanoen että pieni venähdys, ei kummempaa. Ei tuolloin vaivautunut kuin kyselemään ja passitti röntgeniin. Soitin kaupungin henkilöstösihteeeerille joka kertoi missä vakuutusyhtiössä työntekijät on vakuutettu. Polvi hoidettiin paikallisen yksityisen aseman kautta. Mri - tutkimus josta selvisi että eturistiside oli poikki, sivusiteessä repeämä ja kierukka repeytynyt. Polvi leikattiin jne. Soita ja kysy kaupungin vak.yhtiö ja hoidata yksityisellä.

KIITOS.
        Täytyy kysyä vakuutusyhtiö , jos sanovat, ja yrittää nopeuttaa hoitoon pääsyä, vaikka tuntuu vaikealta kun lueskelee kohtalotovereiden viestejä.

Tuossa kysytään hoidosta jos ei ole vakuutusta. Köyhällä ei ole mahdollisuuksia saada hoitoa jos terveyskeskus ei lähetä eteenpäin, moni tuttava kärsii, ja odottaa kuolemaa.

• Annika Moisiolle (Tre)
        ensin saada lähete kirjoitti:

Kuinkohan kauan lähetteen saamisesta kestää saada aika Hatanpäälle?!

Huonoa organisaatiota hajasijoittaa Taysin ja kaupungin lääkärit eri katon alle. Järkevämpää olisi pitää samat osasto samassa talossa, jolloin eri työnantajalle työskentelevät lääkärit kuitenkin voisivat konsultoida keskenään.

Toinen voisi ostaa ostopalveluna toiselta, toisia voisi käyttää toistensa sijaisina joustavasti. Äly hoi!

Kuvakin löytyy Aamulehdestä 22.8.2008 -kirjastosta löytyy lehti!

Tyttöselle oli tehty polven tähysleikkaus ja kertoo siitä ihan julkisesti Aamulehdessä s. A08.

• tulee keskimääräistä lyhyem...
        tili tulee kirjoitti:

köpöttelen sitten, tili tullut koko kesän pelkästään köpöttelemällä, niin kai jatkossakin,,,

Jos haluat rikastuttaa porukkaa, joiden työaika ei ole edes 8 tuntia päivässä, niin siitä vaan.

Sitten taas rohmutaan etu- ja takapäivystyksiä ja niilläkin palkka juoksee, vaikka löhöilee kotona passissa.

• Yksityiselle
        se tallaaja ! kirjoitti:

Neuvokaa !

Mene yksityiselle fysiatrille / ortopedille (soita Koskiklinikka tai Mehiläinen ja pyydä sieltä paras polvilääkäri) ja pyydä häneltä lähete Taysiin (tai valinnan vapauden perusteella vaikka Turun sairaalaan, erikoissairaanhoidon paikan saa nykyään itse valita ja lähettävän lääkärin pitää valintaa puoltaa). Mutta voihan olla että työterveyslääkäri tietää mitä tekee ja tuo on paras hoitomuoto sinulle. Kumpa vaan et päätyisi Hatanpään esh:oon koska kohta se on valitettavasti osa Taysia.

Yksityiselle pääset suoraan alan erikoislääkärille, työterveyslääkäri ei ole fysiatri vaan joku yleislääketieteen tms lääkäri.

• Kaprikas

Kävin tänään Härköseen Markun (Ortopedi) vastaanotolla Koskiklinikalla -> Pätevä, potilasta arvostava, vuorovaikutustaidot kohdillaan ja ei voi muuta kuin kehua.
      Suosittelen!

• De4ete

Jarmo Toivanen, Jussi Elo tai Markku Härkönen koskiklinikalla :)

• Eturistiside_poikki

Polvi meni niin monen v... päreiksi, meinas jo koppa keittää yli. Työterveyslääkärin suosituksesta Terveystaloon Harri Lehtiniemelle. Eturistiside revennyt. Sitten leikattiin ja nyt kuntoutetaan, hyvältä näyttää kun juoksemaan jo pystyy. Asiallinen palvelu ja ammattitaitoa näytti olevan. Lehtiniemi sanoi leikanneensa eturistisiteitä 25 vuotta! Mitäpä siihen muuta.

• mitäkohellatteee

Mitä kohellatte prkl että rikkoontuu paikkoja, epäilen vain tuota että mukamas töissä mennyt ni paskat.....yritäkkö eläkkeelle.

• Hanki.poika

Pojasta polvi paranee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2480
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      197
      1173
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1081
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      901
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53