voikohan mitään ottaa kun pisti mehiläinen pikkusormeen, on turvonnu, punanen, kipee, kutisee, nivelkohta niin turvonnu ettei saa taitettua, lekuris kävin eilen sano ettei voi mitään tehdä ku raskaus estää...perhana ei meinaa kestää tota kipua, pistos tuli sunnuntaina.
mehiläisen pisto
4
678
Vastaukset
- tnja_
jos se turvotus ei oo laskenu ni kannattaa käydä apteekista kysyy jotai antihistamiineja tai muita allergisiin oireisiin tarkotettuja pillereitä. yms on myös nuo voiteet. kannattas kokeilla helosania tms.. :)
- Tulehentuijottaja
Minulle ainakin sanottiin äitiysneuvolassa, että nyt saan kärsiä silloin tällöin tulevat allergiaoireeni ilman antihistamiineja.
Migreeniin sain reseptillä Panacodia. Muihinkin särkyihin suosittelivat joko sitä tahi Panadolia. - tnja_
Tulehentuijottaja kirjoitti:
Minulle ainakin sanottiin äitiysneuvolassa, että nyt saan kärsiä silloin tällöin tulevat allergiaoireeni ilman antihistamiineja.
Migreeniin sain reseptillä Panacodia. Muihinkin särkyihin suosittelivat joko sitä tahi Panadolia.joo mä en noista antihistamiineista ole kaikista ihan varma mutta voiteilla voi ainakin helpottaa oloa...
- sammakkoprinsessa06
silloin kun esikoista odotin kaks kesää sitten, pisti ampiainen tai mehiläinen jalkaan ja vaikka en normaaliolossa olekaan allerginen niille, niin sillä kertaa turvotus ei laskenut millään eikä kipukaan kadonnut. Viikon pärjäsin särkylääkkeillä, mutta sitten menin lääkäriin ja sain jonkin pistoksen takapuoleen, joka oli siis ok myös raskausaikana ja se auttoi, joten kyllä sitä jotain voitiin silloin tehdä, niin varmasti nytkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315776- 363791
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833323- 122758
- 292222
- 122167
- 1621906
- 181505
- 1051362
- 251233