AC/DC vai Metallica

Black Magnetic

Aika mielenkiintoinen syksy tiedossa kun nämä kaksi oman alansa "jättiläistä" julkaisee uudet levyt heti perätysten; Metallica syyskuussa ja AC/DC reilun kuukauden myöhemmin. Mitä luulette kumpi levy tulee menestymään paremmin, Death Magnetic vai Black Ice? Itse ostan jokatapauksessa molemmat :-)

8

834

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jyrää!

Veikkaan Metallican levyn menestyvän paremmin.
      Ainakin näyte AC/DC:n levyltä oli luvalla sanoen huono!

• omien

tuotosta.Mitä vittua jätkät nykyään tuottaa. Jopa omat fanit haukkuu uutta biisiä. (Metallica)

• Kuuntelija Q

Kuuntelin Metallican sivuilta tuon yhden maistiaisbiisin ja tuo oli sitä Metallicaa josta en niin hirveesti pidä. Joku Enter Sandman tyyppinen biisi on bändiä parhaimmillaan. Eiköhän levy tule hankittua kuitenkin.
      AC/DC on sitä mitä pitääkin (tuo pieni näyte).
      Tuttua ja turvallista takuumureaa tavaraa.Ehdoton hankinta.Maailman kovin bändi.

• aivan takuuvarma

ostos, eka sinkku räjäyttää ymmärryksen!! Metallicaa en ole vielä kuullut mutta jos se on edes puoliksi yhtä hyvä kuin uusi AC/DC niin kyllä sekin tiensä löytää levykokoelmiin.

• vie!

AC/DC vie Metallicaa aivan 100-0! Uusi Metallica on aivan paskaa vaikka taso vähän paranikin St. Anger levystä, mutta silti se hyvä Metallica on historiaa. Todellakin Enter Sadmanin tyylistä pitäisi olla, mutta ei niin ei.

Mutta AC/DC, voi jumaliste! Rock 'n Roll Train iskee kuin salama! Koska viimeksi oon saanut näin mahtavan fiiliksen musiikista! AC/DC räjäytti nyt kyllä pankit tällä uudella biisillä!

• äsken

Suomi24:n Metallica osioon mielipiteeni asiasta mutta taisi jäädä kontrolliin, kirjoitan sitten tänne.

Niin, eilen Radio Rockin uuden rockin illassa soitettiin peräkkäin uutta AC/DC:tä ja uutta Metallicaa. AC/DC sai jalan vispaamaan ja ilmakitaran soimaan ja pään nyökkymään, teki vain mieli mättää stereot kovemmalle koko ajan :)! Metallica sai toivomaan että kappale loppuisi pian mutta sehän kesti ikuisuuden.

Summa summarum, Metallica oli parhaimmillaan loistava bändi, AC/DC on ollut loistava koko uransa ajan ja uusi kappale todistaa ukkojen olevan hirmuisessa vedossa! Niin, ja siitä Metallican uusiutumisesta....ovat tottavie uusiutuneet mutta tuloksena on ihan hirveätä shittiä. Ikävä on niitä aikoja kun Metallica teki hyvää musaa mutta onneksi on AC/DC joka ei petä.

• paras levy oooon...

MOOTTORIPÄIDEN UUS KIEKKO,AIVAN VITUN HYVÄ!!! T:Lemmy ja veljet

• Itselläni ei ole kyllä kovin suuria odotuksia kummankaan bändin uusista levyistä, sillä epäilen vähän sitä, ettei kumpikaan näistä kahdesta maailmanluokan huippubändistä ole onnistunut tekemään mitään huippulevyä vuosien tauon jälkeen. Täytynee silti jossain vaiheessa hankkia tuo AC/DC:n uusi levy ihan uteliaisuuden takia, mutta uutuuslevyn hintaa en silti viitsi siitä maksaa. Metallican levyä pidän jopa jonkinlaisena floppina, mutta ehkä AC/DC on onnistunut tekemään sellaisen niin sanotun perus keskitason levyn, kuten mm. albumit Blow Up Your Video, Who Made Who tai The Razor`s Edge.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1904
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1246
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1131
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      42
      837
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe