Kumpaa suosittelet El Tiempo blancoa vai El Tiempo semisecoa? Seurajuomaksi illan istuaisiin?
El Tiempo
7
5176
Vastaukset
- Kuivin suin
Ostitpa kumpaa tahansa, niin minä joutuisin tuomaan mukanani oman pullon itseäni varten – ja sehän olisi peräti epäkohteliasta!
Noihin ”istuaisiin” (?) en siis koe olevani tervetullut. - on Alkon
halvimpia massaviinejä kierrekorkkipullossa, joten jos haluat jotenkin osoittaa arvostusta ystävillesi, osta jotakin edes vähän tyylikkäämpää.
Toki El Tiempoakin pystyy juomaan (ei Alko sitä muuten maahan toisi), mutta se on maultaan hyvin vaatimatonta - sitä juodaan lähinnä humaltumistarkoituksessa, jolloin halvin kelpaa (ei kuitenkaan ole tavallista vahvempaa).
Blanco on kaiketi se kuivempi vaihtoehto (joskin espanjan sana "blanco" tarkoittaa pelkästään "valkoinen") ja Semiseco on sitten puolikuiva ("semiseco" = "puolikuiva"). Juntit juovat puolikuivaa, muut kuivaa.
Paras neuvo jonka voit saada on, että kysyt Alkon myyjältä suositusta hyväksi "seurusteluviiniksi illanistujaisiin", ja kerrot, mihin hintaluokkaan olet valmis menemään. Myyjä suorastaan nauttii saadessaan neuvoa, palvella ja auttaa asiakasta. (En siis tarkoita Alkon myymälän kassahenkilöä vaan noita hyllyjen välissä palloilevia asiakaspalvelijoita.)
On täysin idioottimaista kysyä tältä palstalta viinisuosituksia, kun et pysty mitenkään arvioimaan niiden pätevyyttä. Mutta Alkon myyjän suositukseen voit luottaa kuin peruskallioon! - El El
Kyllä noita kumpaakin huuhtelee sisuksiinsa eikä 90% kansasta huomaa eroa hinnakkaampiin, oikeisiin seurusteluviineihin.
Eli vastaus riippuu missä porukoissa roikut.- El Tiempo viinit
Ole tarkoitettu alkuaankaan seurustelu eikä humaltumistarkoituksiin. Kyseessä on varsin tavallinen halpa ruokaviini, siihen se soveltuu parhaiten ja siihen se on tarkoitettukin.
- viinikö
El Tiempo viinit kirjoitti:
Ole tarkoitettu alkuaankaan seurustelu eikä humaltumistarkoituksiin. Kyseessä on varsin tavallinen halpa ruokaviini, siihen se soveltuu parhaiten ja siihen se on tarkoitettukin.
El Tiempo Blancossa on sokeria 45 grammaa litrassa. Jos tuollaista siirappia on ruokajuomana, en ainakaan minä halua istua siihen pöytään, olipa ruoka mitä tahansa.
El Tiempo Semisecossa sokeria on 13 grammaa litrassa. Saattaa menetellä joten kuten joidenkin ruokien kanssa.
- paimio95
no vittu timppaa nassuu vaa ja maistuu!
- soolo viinit
Ei kaikkia viinejä ole tarkoitus juoda ruokien kanssa.l
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882