Ei Ei Ei !!!

Newfaith

Tämä on taas ensihuumaa, kun entisiltä metallimiehiltä on tulossa uusi levy, mutta putoaa selvästi alemmas kuin esin St. Anger, näin ollaan arvioitu jo jenkeissäkin musiikkipiireissä ja alan lehdissä ja netistäkin se on selvästi havaittavissa. Levy myy, mutta unohtuu. Miksi käyttää jotakin vanhaa apuna kun uuttakin voi tehdä ???

10

945

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • John-123

Empä oikein usko tuohon. Mistäs tuommoista olet kuullut? En minä ole ainakaan tuommoista aistinut.

• hulluja

puhut.........

• Banyan

kaleellisten panettelua....
        Metallica tekee mitä lystää.
        Nyt he tekivät sellaisen levyn mitä monet odottivat, mut silti tuntuu olevan disaajia joka lähtöön, jotka omasta huonosta omatunnostaan dissailevat vain dissaikemisen ilosta.

Metallican on kuitenkin Suurin bändi omalla sarallaan. Ja tekivät he sitten mitän tahansa, aina kritiikkiä löytyy.
        Oikeesti ei tässä maailmassa ole kuin yksi Metallica, joka tekee mitä tahtovat!

• mieliä
        Banyan kirjoitti:

kaleellisten panettelua....
        Metallica tekee mitä lystää.
        Nyt he tekivät sellaisen levyn mitä monet odottivat, mut silti tuntuu olevan disaajia joka lähtöön, jotka omasta huonosta omatunnostaan dissailevat vain dissaikemisen ilosta.

Metallican on kuitenkin Suurin bändi omalla sarallaan. Ja tekivät he sitten mitän tahansa, aina kritiikkiä löytyy.
        Oikeesti ei tässä maailmassa ole kuin yksi Metallica, joka tekee mitä tahtovat!

Totta turiset.
        Metallica on siitä(kin) mielenkiintoinen bändi, etteivät ole tehneet juurikaan paskaa musiikkia. Kohtuu paljon ovat kipaleita tehneet ja noin kolme biisiä löytyy joita voi sanoa huonoiksi?

Ja nuo tanan redneckit, joiden mielestä pitäisi palata tekemään sitä vanhaa kunnon thrashia voisivat miettiä kuinka monta puhdasta ko. musiikkityylin biisiä bändi on tehnyt (=5). Loput ovat olleet Metallicaa. Eihän tuon bändin musiikkityyliä voi edes pieni pää miettiä. "Country" biisinkin ovat tehneet :)!

Ja niin levy on kolmannella kierroksella. Löytyy koko ajan lisää mitä ei huomaa ensimmäisellä kuuntelulla.

• terveiset

meeppäs ny kuuntelee sitä yli kaupallista pop musiikkii ja hemmettiin täältä palstalta itkemästä. ( taidat olla väärällä palstalla)

• jaymzzz

vannoutunut Megadeth fani tää aloittaja ku nuin veti herneen nenään My Apocalypsestä ja muista uusista biiseistä.... Trashiä se oli taas lähes 20 vuoden jälkeen.. Tuottaja vaihtunu ja se on selvästi virkistäny Metallicaa.. Rick Rubin on tuottanut myös legendaarisen Slayerin parhaan levyn joten Bon Jovin entisen tuottajan sormet ei enää oo metallicassa mukana:)

• Newfaith

Musiikki tehdään arwosteltavaksi ja kuunneltavaksi,kuuntelen erittäin mielelläni METALLICAA ja samoin arvostelen. Bändin "joku" levy soipi aina autossani tai kotona,olen myös innokas kitaristi,joten biisit taittuu näppärästi,tietenkin ESPILLÄ.

• Jorma.Kovanen

...pitäisi vääntää uutta kun vanhakin toimii? Vaikkapa AC/DC on veivannut samaa biisiä jo 20 vuotta ja edelleen potkii...

• Fly on the Wall (1985) vika

Fly on the Wall (1985) on vika ac/dc joka mulle potki.

metallicasta potkii 3 ekaa albumia.

• möykkälika

Turhaa provoa vedät. Mitä minä olen lukenu netistä ym. lähteestä niin kyllä kaikki on levyä kovasti kehunu. Olen myös levyn jo kuullu ja ei siinä ole yhtään huonoa biisiä. Se ei ekalla eikä tokalla kuuntelulla aukea, mutta paranee kerta toisensa jälkeen. En ole pitkään aikaa törmänny hyvään hevi levyyn, mutta tämä on kyllä pitkästä aikaa levy mitä jaksaa kuunnella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      34
      4571
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3175
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2311
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      49
      2182
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      163
      2039
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1643
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1641
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1611
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1269
    Aihe