Olen siis suunnittelemassa jotain erikoisempaa lahjaa ystävälleni, kun on kymmenen vuotta jo tunnettu ja nyt sitten 18 vuotiset lähestyy. Onhan se tietenkin hurjan jännä, kun täysi-ikäisyyden saavuttaa... ;D
Jotain itse tekemää ehkä. Jotain taulua mietin, johon keräisi kuvia menneiltä vuosilta. Tai sitten kuoharipullon ja etikettien päälle liimaisi jotain omaa settiä, missä lukisi vaikka jotain tilastotietoa alkoholin käytöstä. Tai vitsikkäitä letkautuksia mitä tämän pullon juomisen jälkeen saattaa tapahtua. Tai jotain varoitus luontoisia juttuja.
En sitten tiedä mistä niitä juttuja repäsisin. Ja muita ehdotuksia saa laittaa... KIITOSTA! Mielikuvitusta peliin.
Selviytymispakkaus. Mutta mitä sinne laittaa. Olen kerran jo tehnyt hänelle sellaisen, mutta jos nyt hieman isommassa kaavassa. Silloin siellä oli:
yksi savuke
kortsu
suklaata
jälkiehkäisypilleri
huulikiilto ja kynsilakka
18 wee synttäri lahja
Kity~
1
496
Vastaukset
- -lippe
Minä kaipaisin lahjaideoita kummitytölleni. Hän täyttää 18 vuotta ja haluaisin ostaa jonkun lahjan mistä hän tykkää ja muistaisi ehkäpä vielä muutamankin vuoden päästä. Lahjan hinnalla ei ole niin väliä.
Tiedän, että hän tykkää Kalevala koruista ja Body Shopin tuotteista, mutta olen ostanut niitä hänelle jo aikaisemmin synttäri-/joululahjaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2772498Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001344- 1081231
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831221Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581175Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi821120- 441022
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67917Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22870- 33787