Olen jo pitkään miettinyt onko suihinottaminen todellakin niin mukavaa kuin elokuvissa näyttää. Vaimo ei kyseiseen hommaan suostu ja kuitenkin mieleni tekisi kokea miltä se tuntuu.
Voitteko antaa kommentteja onko se sen arvoista??? Kiinnostaa siis nimenomaan onko mieheltä suihinottaminen naisten mielestä mukavaa?
Toki sitten pitäisi löytää joku nainen joka suostuisi ko. kokemuksen minulle antamaan... :)
Suihinotto mukavaa???
17
8253
Vastaukset
- Terska
ei se muijas ainakaan osaa sitä oikei tehä kun ei edes suostu kokeileen et mene jollekin huo.. kokeileen ne ainakin osaa bloukata kunnolla .. tosin kortsu päällä ei se ei oo kummosta mut mut eipä se nyt nii ihmeellistä muutenkaan parempi on sitä tuheroa koluta kun suuta.. tosin jos muija osaa ottaa kunnolla suihin ja saa viel laukeemaa nii mikäs on sen parempaa kuin massat kurkusta alas..
- niina
Laitapa oma sormesi suuhun ja imeskele sitä hetki, niinkuin suihin otossa tehdään.
Tiedät miltä se tuntuu, se tuntuu miehestä taivaalliselta.- runkkari
Se ei tunnu lainkaan taivaalliselta, mutta mikään ei ole yhtä kaunista katsottavaa kuin oma kulli naisen suussa. Kyllä pimpsa tuntuu paremmalta, mutta itselleni visuaalisuus on silti seksissä ehkä se tärkein..muutoinhan voisin ihan hyvin kuluttaa elämäni runkaten suihkussa. Olen taitava runkkaamaan ja oma käsi tuntuu ehkä jopa pilluakin paremmalta
- Nasu
runkkari kirjoitti:
Se ei tunnu lainkaan taivaalliselta, mutta mikään ei ole yhtä kaunista katsottavaa kuin oma kulli naisen suussa. Kyllä pimpsa tuntuu paremmalta, mutta itselleni visuaalisuus on silti seksissä ehkä se tärkein..muutoinhan voisin ihan hyvin kuluttaa elämäni runkaten suihkussa. Olen taitava runkkaamaan ja oma käsi tuntuu ehkä jopa pilluakin paremmalta
nimittäin suihinotto mieheltäni.. Se on parasta esileikkiä minulle, että miehelläni ja veisin homman useamminkin loppuun asti, mutta mieheni ei anna.. =)
- Nainen
Joo,minä tykkään kyllä maistella ja nuoleskella penistä.Oon joskus aatellut että miltä maistuis kermavaahdon kera.Ja tietysti pidän siitä kun mies nuolee minua.Se on tosi nautinnollista.Ihmettelen miksi kaikki naiset eivät pidä suohin otosta.Laitappa osoittees ni kirjoitellaan privatisti:)
PS:EN oo saanu pitkään aikaan ottaa suihin ja mieli tekis.- Jykä
Täällä olisi eräs asiallinen mies.Ikää 33-vuotta ja jos haluat niin kirjoittele minulle.
- Mies
Moi.En tiedä taivaallisempaa asiaa kuin naisen pimpan nuoleminen.On vaan yks ongelma.Sitä saa niin harvoin tehdä.Joten jos kiinnostaa,niin ota yhteyttä.Olen ihan tavallinen,mukava suomalainen mies.
- Kokematon mies
Hei Nainen,
Kiitos vastauksestasi. Ilmeisesti se on mukavaa, vaikka muunlaisiakin kirjoituksia on näkynyt.
Tietysti tähän tuli muitakin vastauksia, mutta minä kiroitun tuon alkuperäisen :) Edellinen samalla nimimerkillä (plasma...) ei osannut edes kopioida nimimerkkiä oikein...
Lähetäppä osoitteeseen [email protected] viestiä niin jutellaan privatisti eteenpäin:) - aloittelija
Täällä olisi 24 vuotias oikein hyvä mies. Minultakaan ei ole koskaan otettu suihin. ja haluaisinkin pelkää suuseksiä. Oma muija kun ei ota. Eli myös minulle privaatististi : [email protected]
Hei minulta ei ole pitkään aikaa otettu suihin ja itsekkin nautin siitä kun saan nuolla ja antaa siten naiselle ihania orgasmeja laita viestii jos kiinnostuit 0403227157
- Anonyymi
nuolija1961 kirjoitti:
Hei minulta ei ole pitkään aikaa otettu suihin ja itsekkin nautin siitä kun saan nuolla ja antaa siten naiselle ihania orgasmeja laita viestii jos kiinnostuit 0403227157
Otatko suihin
- bene
Mä otan mieheltäni erittäin mielelläni suihin! Käytän myös käsiä apuna ja laukeaminen on varmaa.
Ja koska oon turvallisessa & vakituisessa parisuhteessa niin tietysti ilman kortsua ja nielen kaiken,tuntuu kuulemma hyvältä..;)- Anonyymi
Se onkin kiihottavaa,ku muija nielee
Ja sekin ku mies nuoleen naisen pillua ja hän laukiaa
- Poliisi
Eli olet "niin" kokematon ja "niin" tekisi mieli saada suuseksiä, mutta oma rouva ei anna...
... ja heti menossa vieraisiin...
Täytyy kyllä sanoa, että tällä sun "sääli mua" tyylillä narauttaa äidinvaistollisia naisia helpommin, kuin sillä perinteisellä "tuu imeen mun munaa huora" tyylillä. - Anonyymi
Hei! Olen 15 vuotias jos haluat tietää miltä tuntuu ottaa suihin niin vastaa tähän kommenttiin :)
Minulta löytyy 16cm - Anonyymi
Minulla on iso
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo312423- 701153
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul431125Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja841114- 44896
- 76879
Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?92864- 54851
Koirahyökkäys filpuntiellä.
Poliisi määräsi koiran lopetettavaksi välittömästi. Kerrankin selkärankaista toimintaa poliisilta. Toivottavasti hoituu87776Paavi on kuollut
Suuri humanisti ja kirkollinen johtaja, Paavi Fransiscus on kuollut 88 vuoden iässä. Katolinen maailma (suurin kristill115759