Ketään vienyt tavaraa/vaatetta sinne myyntiin?
Onko kauppa käynyt?
Kumpi on parempi?
Ainakin se on viihtyisämpi ulkoasultaan se Pikkutiina, mutta se omistaja(?) nainen on kova kälättämään muidenkin asioita kovaan ääneen. Ja tuntuu, että sen perhe asuu siellä =)
Kumpi siis parempi? Itse kallistun hieman Tattiin.
Lastenkirppis Tatti vai PikkuTiina?
162
16350
Vastaukset
- totta..
Pikku-tiinassa on jollain tavalla ylimielinen henkilökunta(kuka sitten suvusta sattuu kassalla olemaankin) vaiko vaan porilainen luonne...no tiedä sitä ;)mutta kyllä siellä ehdottomasti on myös parempi kuntoiset vaatteet mutta siitä huolimatta Tatissa myyjä neitonen on niin sulonen ja mukava että ihan vaan myyjän takia kallistun myös Tattiin.
- ...
Ehdottomasti tatti! Kuten jo edellä mainittu tiinan henkilökunta ylimielistä porukkaa...
Ennen molemmista teki hyviä löytöjä, nyt käyn vaan tatissa siel on parempi ilmapiiri. - ostaja1
Ei se paiakasta riipu, missä parempikuntoiset vaatteet vaan myyjistä se on kiinni!
- :))
Tosta sai kyllä vähään aikaa parhaat naurut!!
On kyllä todella osaavasti laadittu kuvaus... - pimeys haittaa
:)) kirjoitti:
Tosta sai kyllä vähään aikaa parhaat naurut!!
On kyllä todella osaavasti laadittu kuvaus...Oletteko huomanneet kuinka huono valaistus Pikku Tiinassa on. Omistaja on laittanut puolet loisteputkivaloista sammuksiin, ettei kulu sähköä. Kannattaisi miettii missä säästää.
Ei ole kiva olla puoli pimeässä myymälässä ostoksilla.
- veisin
Tattiin. Ihan Pikku-Tiinan törkykalliiden pöytävuokrien takia! Siistimpi toki Pikku-Tiina on. Yhtälailla uskon tavaran molemmissa liikkuvan, samat ihmiset niissä asioi. Hinnoittelu ja tavaran kunto sen ratkaise meneekö ne kaupaksi vai ei.
Monesti miettii ostaako niitä ylihinnoteltuja vaatteita joku?!?! Kaupasta alesta saa monasti halvemmalla uuden...- rahantilitykset
sujuneet hyvin molemmissa paikoissa?
Ei ole vedetty välistä tms?
Huhua kuullut... - jokuspaikanvuokrannut
rahantilitykset kirjoitti:
sujuneet hyvin molemmissa paikoissa?
Ei ole vedetty välistä tms?
Huhua kuullut...Joskus vuokrasin paikan Tatista japidin kirjaa myydyistä tuotteista. Laskutuksessa saldo ei täsmännyt, mutta sain kuitenkin oikean summan takaisin.
- ella2
Me ollaan aina otettu paikka Pikku Tiinasta ja otetaan jatkossakin.Kyllä mielellään maksaa enemmän kun saa kaikki rahat ja paikka on siisti.Minusta Tiina ja hänen "sukulaisensa" ovat aivan ihanaa porukkaa.Ehkä porilaiset vaan kateellisia kun on niin kauniskin omistaja!Joukolla vaan Tiinalle asioimaan!
- EeviK
ella2 kirjoitti:
Me ollaan aina otettu paikka Pikku Tiinasta ja otetaan jatkossakin.Kyllä mielellään maksaa enemmän kun saa kaikki rahat ja paikka on siisti.Minusta Tiina ja hänen "sukulaisensa" ovat aivan ihanaa porukkaa.Ehkä porilaiset vaan kateellisia kun on niin kauniskin omistaja!Joukolla vaan Tiinalle asioimaan!
Itse olen viemässä ekaa kertaa Tiinaan vaatteet ja ulkopaikkakuntalaisena sain ainakin niiiin hyvä palvelua jo etukäteen, että ei valituksille todella löydy sijaa!
Ja mukava on ollut aina asioida Pikku-Tiinassa, itselläni pelkkää positiivista sanottavaa!! Toivottavasti myös viikon päästä Ü
Vaatteiden laatu on tosiaan myyjistä kiinni, itse "lemppasin" kaikki nuhjuiset ja pikkuvikaiset vaatteet UFF:lle. Upeita pikkuprinsessan vaatteita siis tulossa Pikku-Tiinaan lauantaina 30.8.08. Kaikki joukolla tosiaan Tiinalle ostoksille Ü - EeviK
EeviK kirjoitti:
Itse olen viemässä ekaa kertaa Tiinaan vaatteet ja ulkopaikkakuntalaisena sain ainakin niiiin hyvä palvelua jo etukäteen, että ei valituksille todella löydy sijaa!
Ja mukava on ollut aina asioida Pikku-Tiinassa, itselläni pelkkää positiivista sanottavaa!! Toivottavasti myös viikon päästä Ü
Vaatteiden laatu on tosiaan myyjistä kiinni, itse "lemppasin" kaikki nuhjuiset ja pikkuvikaiset vaatteet UFF:lle. Upeita pikkuprinsessan vaatteita siis tulossa Pikku-Tiinaan lauantaina 30.8.08. Kaikki joukolla tosiaan Tiinalle ostoksille ÜVajaan viikon on nyt ollut tavarat myynnissä ja palvelu Pikku-Tiinassa on ollut aivan huippua! Ulkopaikkakuntalaisena Porilainen siskoni kävi kurkkaamassa pöytäni kuntoa ja naureskellen soitti minulle, että olipa turha käynti. Pöytäni oli kuin juuri aseteltu. Vaatteet viikattu ja kaikki niin hienosti laitettu.
Että jos jotakuta nyt oikeasti ahdistaa "koko suvun oleilu kirpputorilla" niin voi voi, onpa aika ahdasmielistä väkeä! Itse ainakin otan ilolla vastaan avun ja paikkani siistinä pysymisen, varsinkin kun toiset sen hyvä hyvyyttään haluavat tehdä Ü
Saldokin näyttää jo nyt hienolta. En voi muuta kuin suositella Pikku-Tiinaa suurella lämmöllä!!!
Koko systeemi on toiminut upeasti, yhteydenotot ja joustavuus ovat Tiinalla ykkösluokkaa! Vinkkejä hyvän myynnin aikaansaamiseksi olen saanut roppakaupalla ja itselläni on todella hyvät fiilikset tähän asti!!
Pikku-Tiinaan vaan myymään, ei tarvitse murehtia ongelmista Ü - kolmen äiti
ella2 kirjoitti:
Ennen nykyistä Pikku Tiinan omistajaa otin paikkani aina hältä. Viimeiset kerrat paikka oli Tatissa. Välillä outoja summia, ja välillä myyntipäiviä ropisi lisää maksamatta. Molempien kanssa tulen hyvin juttuun. Kuitenkin paikan halpuus houkuttaa. Tiinalla "kodinomainen" ilmapiiri iso plussa. Ja "perhe" ympärillä tänä päivänä vielä isompi plussa. Turhat jaaritukset ja toisinaan ylimielisyys saisi jäädä pois!
MUTTA LOPPUPELEISSÄ MOLEMMAT IHAN OK - Nimetön
kolmen äiti kirjoitti:
Ennen nykyistä Pikku Tiinan omistajaa otin paikkani aina hältä. Viimeiset kerrat paikka oli Tatissa. Välillä outoja summia, ja välillä myyntipäiviä ropisi lisää maksamatta. Molempien kanssa tulen hyvin juttuun. Kuitenkin paikan halpuus houkuttaa. Tiinalla "kodinomainen" ilmapiiri iso plussa. Ja "perhe" ympärillä tänä päivänä vielä isompi plussa. Turhat jaaritukset ja toisinaan ylimielisyys saisi jäädä pois!
MUTTA LOPPUPELEISSÄ MOLEMMAT IHAN OKMinkäslaiset vuokrahinnat on kummassakin paikassa? Itse en ole kummassakaan ikinä käynyt, mutta nyt olisi tarkoitus viedä vaatteita ja leluja.
- ensikertalainen83
EeviK kirjoitti:
Vajaan viikon on nyt ollut tavarat myynnissä ja palvelu Pikku-Tiinassa on ollut aivan huippua! Ulkopaikkakuntalaisena Porilainen siskoni kävi kurkkaamassa pöytäni kuntoa ja naureskellen soitti minulle, että olipa turha käynti. Pöytäni oli kuin juuri aseteltu. Vaatteet viikattu ja kaikki niin hienosti laitettu.
Että jos jotakuta nyt oikeasti ahdistaa "koko suvun oleilu kirpputorilla" niin voi voi, onpa aika ahdasmielistä väkeä! Itse ainakin otan ilolla vastaan avun ja paikkani siistinä pysymisen, varsinkin kun toiset sen hyvä hyvyyttään haluavat tehdä Ü
Saldokin näyttää jo nyt hienolta. En voi muuta kuin suositella Pikku-Tiinaa suurella lämmöllä!!!
Koko systeemi on toiminut upeasti, yhteydenotot ja joustavuus ovat Tiinalla ykkösluokkaa! Vinkkejä hyvän myynnin aikaansaamiseksi olen saanut roppakaupalla ja itselläni on todella hyvät fiilikset tähän asti!!
Pikku-Tiinaan vaan myymään, ei tarvitse murehtia ongelmista ÜJos tulee isostakerhusta kummalla puolella tämä Pikku- Tiina on?
- Einiin tarkka mutta
ensikertalainen83 kirjoitti:
Jos tulee isostakerhusta kummalla puolella tämä Pikku- Tiina on?
tiina on kyllä nätiksi laitettu ja tavarat siisteissä pinkoissa. tatin taso on mielestäni laskenut, samaa lumpun tyylistä vaatetta kuukaudesta toiseen pölyttymässä hyllyillä. Mieli ei tee siellä enää asioida ja kovin líkaistakin siellä tuntuu olevan.
- tinttataara1233
Einiin tarkka mutta kirjoitti:
tiina on kyllä nätiksi laitettu ja tavarat siisteissä pinkoissa. tatin taso on mielestäni laskenut, samaa lumpun tyylistä vaatetta kuukaudesta toiseen pölyttymässä hyllyillä. Mieli ei tee siellä enää asioida ja kovin líkaistakin siellä tuntuu olevan.
ei kumpikaan. Porissa pyydetään vanhoista lumpuista sikatörkeitä hintoja että samalla rahalla saa kaupasta uusia. Meinaa sitä että porilaiset ovat ahneita.
- äippä
vaikka pöytävuokra inan kalliimpi, siellä on ehdottomasti parempi ja rehellinen palvelu!!
Kokemuksella Tatista, myyty tavara ja myyntisaldo eivät todellakaan täsmänneet. 2/3 tilityksestä/tavaroista puuttui. Lopulta kun osasi vaatia, sai omat rahansa takaisin. Pitäkää siis kirjaa myynnistä.
Pikku-Tiinasta hyvät kokemukset.- mieluummin hyväntekeväisyyteen
Ensin kova vaiva, pesu, silitys, hinnoittelu, pöytävuokra, pöydän järjestely...ja viime kerralla lopputulos heitti tosi paljon siitä summasta, mitä itse laskin myydyksi. Nykyisin vien vaatteet Punaisen ristin keräyslaatikkoon.
- Unski456
mieluummin hyväntekeväisyyteen kirjoitti:
Ensin kova vaiva, pesu, silitys, hinnoittelu, pöytävuokra, pöydän järjestely...ja viime kerralla lopputulos heitti tosi paljon siitä summasta, mitä itse laskin myydyksi. Nykyisin vien vaatteet Punaisen ristin keräyslaatikkoon.
sulla oli pöytä? Kun saldot heitti?
- Nippe
Vein lastentarvikkeita myyntiin Tattiin. Myyjä kyllä oli ystävällinen ja tilat avarammat, mutta... tilitysten kanssa oli vaikeuksia. Rahaa puuttui paljon, jotka tosin sain viimein kun osasin vaatia. Kannattaa pitää tarkkaa kirjaa myytävistä. Ei siis koskaan enää Tattiin!
- oikeestiko? Häh?
tää pitää paikkansa, että tatti vetää rahaa välistä? Paljon oon juttua siitä kuullut, mutta en ole oikein uskonut.
Miten mahdollista?
Siis tuo välistäveto?
Eikö poliisit puutu vai onko kaikki sitten kuitenkin saanut rahansa?
Eikö ne lyö suoraan rahat jokaisen omaan loossipaikan numeroon miten siinä voi vetää välistä? - kuullut huhua
oikeestiko? Häh? kirjoitti:
tää pitää paikkansa, että tatti vetää rahaa välistä? Paljon oon juttua siitä kuullut, mutta en ole oikein uskonut.
Miten mahdollista?
Siis tuo välistäveto?
Eikö poliisit puutu vai onko kaikki sitten kuitenkin saanut rahansa?
Eikö ne lyö suoraan rahat jokaisen omaan loossipaikan numeroon miten siinä voi vetää välistä?myös tuosta välistävedosta.Onko totta vai ei en tiedä.
- kaarina5
kuullut huhua kirjoitti:
myös tuosta välistävedosta.Onko totta vai ei en tiedä.
Useamman kerran on ollut tavaraa myynnissä Tatissa. Lappuja ei kaikkia saa takaisin, mutta kassasta tulostettu lista on aina täsmännyt omaan kirjanpitooni nähden. -Jatkossakin vien sinne, lisäksi vuokra on kohdallaan. Tämän lisäksi Porin AINOA kirppis jossa aina tilit täsmää, eikä tavaraa katoa, on Jättilöytökirppis Vähäraumalla.
- ina66
kaarina5 kirjoitti:
Useamman kerran on ollut tavaraa myynnissä Tatissa. Lappuja ei kaikkia saa takaisin, mutta kassasta tulostettu lista on aina täsmännyt omaan kirjanpitooni nähden. -Jatkossakin vien sinne, lisäksi vuokra on kohdallaan. Tämän lisäksi Porin AINOA kirppis jossa aina tilit täsmää, eikä tavaraa katoa, on Jättilöytökirppis Vähäraumalla.
Aina on tilit täsmännyt ja olen saanut kaikki laputkin takaisin. Myyjä on ystävällinen, vuokra on sopiva ja homma pelaa!
- Tinu T
kaarina5 kirjoitti:
Meillä kyllä katosi jonkunverran tavaraa Jättilöytökirppiksellä, mutta muuten oikein hyvä paikka.
- Tatti boikottiin
Olen niin monelta kuullut että Tattiin vieneet eivät ole kaikkia rahojaan saaneet... selostuksia on ollut monia..... Koneesta meni virrat ym...ym.... Todella epärehellinen nainen.
- DFGJ
Aina tilitykset täsmänneet=) Hyvä palvelu ja mahtuu asioimaan vaunujen kanssa. Pitää ymmärtää, että jokaisessa kaupassa on hävikkiä, myös uusien tavaroiden kaupoissa olipa vartioinnit miten hyvät tahansa.Olen ollut pari kertaa vuodessa jo useamman vuoden 2 viikon jakson kerrallaan.... Huomasin PikkuTiinan entisen omistajankin vuokranneen paikan Tatista... taitanut huomata kummassa parempi palvelu!!!
- 3sonja
Ystäväni ei saanut rahojaan vaunuista , jotka oli vienyt myyntiin , heille ei kuulemma oltu viety myyntiin kyseisiä vaunuja..., yritti vierittää syytä naapuriliikkeelle , mutta kyllä ystäväni tietää minne vaununsa oli myyntiin vienyt. Ystäväpiirini ei vie kyseiseen liikkeeseen enään mitään myyntiin!!! Olemme nyt vieneet tavarat ja vaunut Tattiin myyntiin , siellä homma toimii ja myyjä ystävällinen.
- vellit ja puurot sekaisin...
tältä kirjoittajalta! Ei kovin omaperäistä provosointia, jokainen tietää kummassa homma toimii REHELLISESTI:)
- kirpparilla
Toi juttu tapahtu n.pari vuot sitte kai?Oltii sillo kirppiksel ko se likka tuli kattoo onko vaunut myyty ku niit ei enää ollu esillä,''pikku-tiina'' juoksi ympäri taloo ja kyseli onko näkyny sellaisia ja sellaisia vaunuja..Ne on sitte varastettu,tuli vastaukseksi.. oltii aika ällikällä kun kuunneltii siin sen selityksiä, mä en todellakaa veis sin mitään, niin moni puhuu et siel o aiva hirvee hävikki..
- ehdottomasti
Kerran olen vienyt Tattiin kahdeksi viikoksi. jo alku oli hankalaa: olin laittanut tavarat paikkaan x, joka olikin sitten myyty toiseenkin kertaan ja tämän minun jälkeeni paikkaan tullut sai pitää tämän paikan ja "Tatti" laittoi minun tavarani toiseen paikkaan... Tilit täsmäsivät kyllä, kun ihan soraan mainitsin, että pidän nyt aika tarkkaa kirjaa tavaroistani. Myynti ei päätä huimannut. mielestäni kirppis on sotkuinen ja sekava yleisilmeeltään.
Pikku-Tiinassa olen ollut myyjänä sitten useammankin kerran, eniten pidän siitä, että siellä osataan antaa todenmukaisia neuvoja näistä arvokkaammista tuotteista, ja aina olen saanut myytyä kyseisillä hinnoilla (rattaat, vaunut, sängyn jne.). Eli tarjonta ja kysyntä ovat kohdanneet. Sieltäkään ei ole kertaakaan mitään hävinnyt, tosin siellä en pidä kirjaa. Tilit ovat näyttäneet joka kerta hyviltä, vaivalleen on siis saanut palkan.
Molempia paikkoja olen kiertänyt vuosien ajan, tuntuu että Pikku-Tiinassa olisi laadukkaampia vaatteita, joskin myös hintavampia.- Mä vaan
Olen suunnitellut vieväni lastenvaatteita myyntiin tuonne Pikku-Tiinaan. Kertokaapa kokeneemmat paikasta lisää. Millainen myyntituotto on yleensä ollut, eli kuinka suuri osuus vaatteista menee kaupaksi? Onko liikkeestä mahdollista saada lainaan henkareita vaatteita varten? Onko hyvä ottaa vain viikon myyntiaika vai suositteleeko joku pidempää aikaa kerralla?
- ---
Mä vaan kirjoitti:
Olen suunnitellut vieväni lastenvaatteita myyntiin tuonne Pikku-Tiinaan. Kertokaapa kokeneemmat paikasta lisää. Millainen myyntituotto on yleensä ollut, eli kuinka suuri osuus vaatteista menee kaupaksi? Onko liikkeestä mahdollista saada lainaan henkareita vaatteita varten? Onko hyvä ottaa vain viikon myyntiaika vai suositteleeko joku pidempää aikaa kerralla?
Mutta kannattaa laittaa realistiset hinnat vaatteille. Noista perusvaatteista (lindex, hm, ym) ei kannata pyytää järjettömiä summia, merkkivaatteet on sitten toinen asia. Kannattaa viedä "ajankohtaisia" vaatteita; kesävaatteet ovat nyt todella in! Lelut ja muut tarvikkeet käyvät hyvin kaupaksi. Itse sain useamman satasen voittoa tässä keväällä, paikkaa pidin kaksi viikkoa. Kannattaa ennemmin lisätä paikkaan vaatteita, kuin että vie sinne heti kerralla aivan liikaa. Tupattu paikka ei kiinnosta. Henkareita saa lainaksi, samoin sieltä näytti löytyvän teippiä, nuppineuloja ym.
- mä vaan taas
--- kirjoitti:
Mutta kannattaa laittaa realistiset hinnat vaatteille. Noista perusvaatteista (lindex, hm, ym) ei kannata pyytää järjettömiä summia, merkkivaatteet on sitten toinen asia. Kannattaa viedä "ajankohtaisia" vaatteita; kesävaatteet ovat nyt todella in! Lelut ja muut tarvikkeet käyvät hyvin kaupaksi. Itse sain useamman satasen voittoa tässä keväällä, paikkaa pidin kaksi viikkoa. Kannattaa ennemmin lisätä paikkaan vaatteita, kuin että vie sinne heti kerralla aivan liikaa. Tupattu paikka ei kiinnosta. Henkareita saa lainaksi, samoin sieltä näytti löytyvän teippiä, nuppineuloja ym.
Kirpparille ensikertalaisena vaatteita viemässä siis eli neuvokaahan vielä. Millaisia hintoja kannattaa pyytää vaatteista? Eli mitä paidoista, hameista, housuista, kevätpuvusta, ym.?
- ----
mä vaan taas kirjoitti:
Kirpparille ensikertalaisena vaatteita viemässä siis eli neuvokaahan vielä. Millaisia hintoja kannattaa pyytää vaatteista? Eli mitä paidoista, hameista, housuista, kevätpuvusta, ym.?
ja vaatteen kunnosta. Itse olen laittanut puseroihin hinnaksi 1-4 euroa. Halvimmat ovat jo kahdella meidän perheessä olleita, kalleimmat jotain merkkituotetta (Esprit, Benetton...). Housut menevät hyvin kaupaksi, ja niihin olen laittanut n.3,50-5e, hameet samoin. Itse ajattelen niin, että mieluummin laitan vähän halvemman hinnan, ja saan tuotteen kaupaksi jopa nopeasti (jolloin pöytään tulee tilaa, ja voin viedä lisää avaraa...) kuin että roudaan vaatteen kotiin...
- tulee yleensä
kierrettyä kun kerran ovat niin lähekkäin.
Välillä molemmissa tavara aivan p*askaa ja ylihintaista, välillä molemmista tekee löytöjä. Pitkällä aikavälillä kirppareita kiertäneenä (4v) voin todeta ostaneeni enemmän Tatista. Johtuneeko sitten omasta pihiydestä, eli harvoin maksan käytetystä vaatteesta yli 5€. Joitakin isoja hankintoja (kävelykärry, kissaverkko, sisarlauta jne..)olen löytänyt myös Tatista edullisemmin.
Pikku-Tiinassa tosiaan hivenen ylimieliset myyjät, harvoin edes tervehtivät muita kuin tuttujaan. (Joiden kanssa turistaan vaikka kuinka kauan välittämättä meistä ostajista..) Toki paikka on siistimpi ja paljon siistejä vaunuja ym. isoa myynnissä. Silti epäilen että nyt syksyllä kun tulee ajankohtaiseksi tuplavaunujen hankinta suuntaan Tattiin katsomaan tarjonnan. Sieltä kun saa palvelua toisin kuin Pikku-Tiinassa.- aukioloaikoja
Miten nuo lasten kirpputorit Tatti ja Pikku-Tiina ovat kesällä avoinna?
- tatti ja tiinuli
aukioloaikoja kirjoitti:
Miten nuo lasten kirpputorit Tatti ja Pikku-Tiina ovat kesällä avoinna?
Ovet ovat auki kuin jalkasi vappuna ja sunnuntaisin,maitomies läikyttää reisille.
- huumoria vai?
tatti ja tiinuli kirjoitti:
Ovet ovat auki kuin jalkasi vappuna ja sunnuntaisin,maitomies läikyttää reisille.
Lapsettaako taas jotakuta? Mene ostaa leluja itsellesi lastenkirpparilta, tunnut olevan vielä leikki iässä.
Asiallisia vastauksia aukioloajoista, kiitos.
- kippurahäntä kis kis
Tiinassa parempi kuntoista tavaraa, tosin hinnat pikkasen liian kalliita, paikkakin tehty hienoksi mutta henkilökunta hieman liian ylimielistä. En siis pidä heidän tavasta toimia asiakaspalvelijoina.
Tatin myyjä iloisen luonteva jota on helppo lähestyä ja aina tervehtii asiakasta.
Paikkana hieman epäsiisti.
Molemmissa siltä käyn katselemassa ja aina välillä jotain tulee ostettua.- siistiä
Henkilökuntaa on niin paljon ehtivät varmaan järjestellä.
Käyttävät muuten lapsityövoimaa, alaikäiset lapset kassalla töissä. Ja omistaja ties missä?
Ovat kyllä tosi ylimielisiä, moittivat jopa asiakaita että lastenvaunujen renkaista tulee kuraa lattialle. Mies siivoaa useasti lattioita ja nainen valittaa miten asiakkaat likastavat.
Tatissa on tosiaan ystävällinen myyjä. On ymmärrettävää että siellä ei voi olla niin siistiä, kun on vain yksi henkilö töissä. - oletkohan
siistiä kirjoitti:
Käyttävät muuten lapsityövoimaa, alaikäiset lapset kassalla töissä. Ja omistaja ties missä?
Ovat kyllä tosi ylimielisiä, moittivat jopa asiakaita että lastenvaunujen renkaista tulee kuraa lattialle. Mies siivoaa useasti lattioita ja nainen valittaa miten asiakkaat likastavat.
Tatissa on tosiaan ystävällinen myyjä. On ymmärrettävää että siellä ei voi olla niin siistiä, kun on vain yksi henkilö töissä.huomannut miten siellä on sellainen hirvittävän iso koirakin usein, arviolta ainakin 2 kilonen! Mitenhän voit asioida noin kauhean ahdistavalta kuulostavassa liikkeessä, ylimielinen omistaja, joka on ties missä, lapsityövoimaa, siivoava mies?
Suurin osa ei taida yhtyä mielipiteeseesi, jos liikkeen vilkkaudesta voisi jotain päätellä:) Toivottavasti sinulla olisi vaikka edes se siivoava mies, niin et olisi niin kauhean kateellinen;) Toivottavasti loppukesä olisi sinullakin hauskempi.... - omistajan
oletkohan kirjoitti:
huomannut miten siellä on sellainen hirvittävän iso koirakin usein, arviolta ainakin 2 kilonen! Mitenhän voit asioida noin kauhean ahdistavalta kuulostavassa liikkeessä, ylimielinen omistaja, joka on ties missä, lapsityövoimaa, siivoava mies?
Suurin osa ei taida yhtyä mielipiteeseesi, jos liikkeen vilkkaudesta voisi jotain päätellä:) Toivottavasti sinulla olisi vaikka edes se siivoava mies, niin et olisi niin kauhean kateellinen;) Toivottavasti loppukesä olisi sinullakin hauskempi....hyvä ystävä tai jopa sukulainen, kun asia sinua noin loukkasi.
Onko muka kateutta jos tuo tosiasioita julki?
Eläimen tuominen asiakaspalvelutiloihin ei ole kovin fiksua!
Mietippä, jos herttuantorin joka putiikissa olisi omistajilla koira mukana räksyttämässä, mitä siitäkin tulisi. - kärpäsieni
siistiä kirjoitti:
Tatissa on tosiaan ystävällinen myyjä. On ymmärrettävää että siellä ei voi olla niin siistiä, kun on vain yksi henkilö töissä.mutta koiran pitäminen vapaana liikkeessä on erittäin epäasiallista. ja tämä lapsityövoiman käyttö myös hieman oudoksuttaa, ovathan vastuussa sillä hetkellä kassasta kun omistaja lähtee omille asioille. Tätä en ymmärrä.
moni on myös kertonut että tämän vanhemman rouvasmyyjän (olisiko omistajan äiti?) kiertää asiakkaan perässä vahtimassa, ettei asiakkaat sotke vahingossakaan hyllyjä. - ylimielinen
siistiä kirjoitti:
Tatissa on tosiaan ystävällinen myyjä. On ymmärrettävää että siellä ei voi olla niin siistiä, kun on vain yksi henkilö töissä.ole! täysin asiallista ja hyväntahtoista porukkaa. tatin myyjän ystävällisyys näyttää ilmeisesti kätkevän taakseen pikku varkaan, jos samalla tavaraa ja rahaa katoaa kummasti.
hyvä että pikku-tiinassa mieskin on mukana paikan ylläpidossa, pitäisikö naisten tehdä kaikki? asiakkaitahan varten siellä loppujen lopuksi siivotaan. - vakkariasiakas
ylimielinen kirjoitti:
ole! täysin asiallista ja hyväntahtoista porukkaa. tatin myyjän ystävällisyys näyttää ilmeisesti kätkevän taakseen pikku varkaan, jos samalla tavaraa ja rahaa katoaa kummasti.
hyvä että pikku-tiinassa mieskin on mukana paikan ylläpidossa, pitäisikö naisten tehdä kaikki? asiakkaitahan varten siellä loppujen lopuksi siivotaan.Maailma on täynnä katkeroituneita, itseensä turhautuneita ihmisiä. Minä ainakin kiitän erinomaisesta palvelusta!!!
On kiva nähdä kuinka perheyritys toimii kolmessa sukupolvessa! Koita jaksaa:) - aina hyvä palvelu
ylimielinen kirjoitti:
ole! täysin asiallista ja hyväntahtoista porukkaa. tatin myyjän ystävällisyys näyttää ilmeisesti kätkevän taakseen pikku varkaan, jos samalla tavaraa ja rahaa katoaa kummasti.
hyvä että pikku-tiinassa mieskin on mukana paikan ylläpidossa, pitäisikö naisten tehdä kaikki? asiakkaitahan varten siellä loppujen lopuksi siivotaan.Kiitos, kun jaksat pitää niin isoa kirpputoria yksin ja olla aina asiakaspalvelutaitoinen ja hyväntuulinen.
Ikävää kun Porissa on niin paljon katkeroituneita ihmisiä jotka kirjoittelevat ja puhuvat pahaa. - Missäs se myyjä..
siistiä kirjoitti:
Tatissa on tosiaan ystävällinen myyjä. On ymmärrettävää että siellä ei voi olla niin siistiä, kun on vain yksi henkilö töissä.Ei ihme et Tiinast varastetaan niin paljo kun 'iso-tiina'' heiluu kaupungil millo missäki ja ''pikku-tiinat'' heiluu kassal.Vastapainona välil niitte koko suku sit taas on tiskin takana ,edes ja sivuil,ja puhutaan ihmiste asioista kauheeseen ääneen.
- äidinkieli
Missäs se myyjä.. kirjoitti:
Ei ihme et Tiinast varastetaan niin paljo kun 'iso-tiina'' heiluu kaupungil millo missäki ja ''pikku-tiinat'' heiluu kassal.Vastapainona välil niitte koko suku sit taas on tiskin takana ,edes ja sivuil,ja puhutaan ihmiste asioista kauheeseen ääneen.
Jospa opettelisit ensin edes kirjoittamaan, ennenkuin arvostelet muitten "heilumisia"! Pisteen jälkeen esim.
kuuluu väli, vähän pitempi kuin se, joka on korviessa välissä. Pilkun olet melkein osannut laittaa oikeaan
paikkaan, joten ei kannata masentua! Ja ensimmäisien joukossa siellä kuitenkin olet, kun se avataan:) - emilia.
oletkohan kirjoitti:
huomannut miten siellä on sellainen hirvittävän iso koirakin usein, arviolta ainakin 2 kilonen! Mitenhän voit asioida noin kauhean ahdistavalta kuulostavassa liikkeessä, ylimielinen omistaja, joka on ties missä, lapsityövoimaa, siivoava mies?
Suurin osa ei taida yhtyä mielipiteeseesi, jos liikkeen vilkkaudesta voisi jotain päätellä:) Toivottavasti sinulla olisi vaikka edes se siivoava mies, niin et olisi niin kauhean kateellinen;) Toivottavasti loppukesä olisi sinullakin hauskempi....Taidan itsekin olla todella ylimielinen, nimittäin mielestäni Pikku-Tiinan kirpputorin pitäjä on todella mukava ja ystävällinen. Harvoin niin hyvää palvelua saa! Ehkä näillä valittajilla on jonkinasteinen alemmuuskompleksi?
Nauru meinasi tulla kohdassa arviolta ainakin 2 kiloinen. Tämähän oli vitsi? Itse en ole ikinä koiraa siellä nähnyt ja minun 11 kiloinen koira on vielä alle polven korkuinen. Mikäli koira haittaa, varmasti voi käydä pyytämässä, että se laitetaan kiinni.
Että tyhmät ja ennakkoluuloiset ihmiset ovat rasittavia. - huh huijaa
omistajan kirjoitti:
hyvä ystävä tai jopa sukulainen, kun asia sinua noin loukkasi.
Onko muka kateutta jos tuo tosiasioita julki?
Eläimen tuominen asiakaspalvelutiloihin ei ole kovin fiksua!
Mietippä, jos herttuantorin joka putiikissa olisi omistajilla koira mukana räksyttämässä, mitä siitäkin tulisi.ei kuulu sulle jos kyseinen paikan pitäjä koiraansa liikkeeseen tuo.... hän se vuokran maksaa tilastaan ja pitääpaikat siistinäkin vielä.
- itse ostan
Itse hankin lasteni vaatetet Kirppasi Hatti-Vatista.
Se on siellä Teljäntorin alakerrassa!- Hatti-Vatti
olla ainakaan Porin teljäntorilla.
Herää kysymys onko muumilaaksossa teljäntori? Nimi viittaisi siihen suuntaan. - ...
oleva lastenvaateliike ole kirppis, vaikka tuotteet ovatkin niin sekaisin, ettei sieltä tahdo mitään löytää. Lisäksi myyvät 2000-luvun alussa ilmestyneitä tuotteita täyttä häkää...
- ei olekaan
Hatti-Vatti kirjoitti:
olla ainakaan Porin teljäntorilla.
Herää kysymys onko muumilaaksossa teljäntori? Nimi viittaisi siihen suuntaan.Ei olekaan enää. Muutti pois ja nimi on nykyisin eri.
Kirppis Hatti-Vatti oli joskus 90-luvulla. Muistan sen hyvin.
- kerrasta oppinut
minulla oli pöytä siinä tatissa, tavaraa meni kyllä hyvin mutta isommista summista jouduin tosiaa soittamaan omistajalle monta kertaa että missä rahat on... vaunut oltiin annettu ostajalle pientä ennakkomaksua vastaan ja loppusumman kuulemma ostaja maksaisi myöhemmin. itse en saanut heti sitä ennakkosummaakaan ja koko vaunujen hinnan saamiseen meni vajaa 3kk. soitin usein omistajalle ja hän keksi mitä ihmeellisempiä asioita selitykseksi. milloin kirjanpitäjä oli unohtanut laskuttaa, milloin minä kuulemma muistin maksupäivän väärin- vaikka juteltaessa olin kirjoittanut summan ja päivämäärän paperille. useiden soittojen ja uhkailujen jälkeen vihdoin sain rahat. ei enää koskaa sinne.
- ---
useammankin kerran, kun olen ko. liikkeessä asioinut, niin on neuvoteltu saamattomista rahoista. HEI HALOO! Kyllä ne rahat pitää antaa just eikä melkein tilityspäivänä, ja varsinkin just isommat vaunurahat yms.
- pettynyt ja hämmästynyt
Juu, tuttua tarinaa. Jos Tatti-kirppikselle jättää isoa tavaraa myyntiin, niin kannattaa pyytää jääneistä tavaroista lista kirjallisesti. Vaunuja ym tavaraa menee ja rahaa ei kuulukkaan. Olen kuullut niin monta selostusta ja rahaa myydystä vaunuista ei vain kuulu. Tässä asiakas on aika heikoilla ja mitään dokumenttia ei ole. Perustuuhan kirppiskauppa vain asiakkaan ja kirppispitäjän väliseen luottamukseen. Nyt vaunuissamme nukkuu vauveli, jonka äiti on niistä maksanut, mutta vaunun omistaja ei ole rahaa saanut. Raha meni väärään taskuun. Ei tänne enää ikinä
- mammamy27
Mielenkiintoinen keskustelu..Kierrän paljon kirppareita ja kyllä näissä ns. erikoiskirppiksissä on rahastuksen makua. Ihan perus toreilta ja kaupastakin saa halvemalla.
Itse en ole koskaan löytänyt tatista mitään eikä myyjätärkään ole jättänyt minkäänlaista mielikuvaa..
Tiinalta olen ostanut mutta myönnettävä on Palvelu on huonoa, ylimielistä. Perheen puuhastelu ei haittaa, siinä on elämisen makua. Itsekkin olen yrittäjäperheen kasvatti ja ollut jo 12v. "töissä". Se oli hauskaa autella vanhempia..
Saman olen huomannut että Perheen "mummo" kyllä pyörii jaloissa ja tarkkailee pöytiä.
Mutta itse ostan lapsukaisilleni vaatteet joko Harmaalinnan tai vähärauman kirppareilta..siellä on oikea hintataso!- -shoppailija-
erikoisliikkeissä on hintataso aina korkeampi, mutta löytää helpommin mitä etsii.
- VIITTIKÖ!
Molemmissa on pöytä ollut usein, mitään ongelmia ole koskaan ollut. Nyt asun jo muualla, silti poikkean kummassakin aina kun Porissa käyn.
- tuossa
että miten ihmeessä Pikku-Tiinalla voi olla varaa pitää putiikkinsa kiinni 1,5kk kesällä.. En tahtoisi olla myyjä jonka tavarat lojuu siellä tyhjänpanttina..
- Julianna J
harva yrittäjä pystyy pitämään 1,5kk kesäloman, vai tuo kirpparitoiminta on sitten vaan ihan harrastustoimintaa?
- kyllä pohtimista
Julianna J kirjoitti:
harva yrittäjä pystyy pitämään 1,5kk kesäloman, vai tuo kirpparitoiminta on sitten vaan ihan harrastustoimintaa?
Ehkä järjestät omat kinkerit, joilla voit oikein ryhmässä pohtia, miten muut ihmiset hoitavat omat asiansa. Se on niin paljon mielenkiintoisempaa kuin todennäköisesti juuri sinun oma elämäsi. Juhlien loppuhuipennukseksi voit sitten vielä opettaa miten omaa napaa nyppimällä voi löytää nöyftää. Ja muista ottaa seuraavien kinkerien puheenaiheeksi se, jos joku kehtasi kieltäytyä napanöyftäsessiosta. Onhan se nyt todella huonoa käytöstä, jos joku toimii eri tavalla kuin juuri sinä ajattelet.
- ella2
kyllä pohtimista kirjoitti:
Ehkä järjestät omat kinkerit, joilla voit oikein ryhmässä pohtia, miten muut ihmiset hoitavat omat asiansa. Se on niin paljon mielenkiintoisempaa kuin todennäköisesti juuri sinun oma elämäsi. Juhlien loppuhuipennukseksi voit sitten vielä opettaa miten omaa napaa nyppimällä voi löytää nöyftää. Ja muista ottaa seuraavien kinkerien puheenaiheeksi se, jos joku kehtasi kieltäytyä napanöyftäsessiosta. Onhan se nyt todella huonoa käytöstä, jos joku toimii eri tavalla kuin juuri sinä ajattelet.
Että jaksaa nähdä vaivaa toisten lomista,toisilla on varaa toisilla ei!Kyllä se Tiina siellä taas on ensi kesään asti meitä palvelemassa!!Ja mukavat lapset,mummu ja mies!!Kiitos että jaksatte pitää noin siistiä ja tasokasta kirpparia.
- MACY12
ella2 kirjoitti:
Että jaksaa nähdä vaivaa toisten lomista,toisilla on varaa toisilla ei!Kyllä se Tiina siellä taas on ensi kesään asti meitä palvelemassa!!Ja mukavat lapset,mummu ja mies!!Kiitos että jaksatte pitää noin siistiä ja tasokasta kirpparia.
Täytyy nyt kyllä puuttua tohon kirjotteluun ja ihmetellä oikein ääneen et miten ihmeessä kukaan voi mollata pikkutiinan kirppistä ja toimintaa siellä. Paikka on mitä viihtyisin ja loosit on maalattu pastellivärein houkutteleviksi. Omistaja on mitä sydämellisin ihminen, tosi mukava ja häneltä saa hyviä vinkkejä hintoihin ja opastavaa ja ystävällistä palvelua. Loosi pysyy siistinä kun kirpputorin väki käy sitä siistimässä. Ihana nähdä pikku tytöt apureina :)
Saldot täsmää AINA!
Vaunuista ym muista tavaroista saa hyvän hinnan ja myyntiajat ovat lyhyet.
Näin tasokkaassa ja palvelevassa kirpputorissa en ole koskaan ennen käynyt, jatkakaa samaan malliin ja se on kateellisten kirjottelua nuo kaikki törkyviestit.
Toisin on tatissa..
Saldot ei täsmää..
Myyjä vetää välistä..
Myy itse eurolla ostamiaan tuotteita siellä 6-8 € kpl..
ostaa asiakkaitten looseista halvalla ja pistää omaan loosiinsa myyntiin moninkertaisella hinnalla..
että näin tuolla toisessa kirpparissa.. - MACY12
ella2 kirjoitti:
Täytyy nyt kyllä puuttua tohon kirjotteluun ja ihmetellä oikein ääneen et miten ihmeessä kukaan voi mollata pikkutiinan kirppistä ja toimintaa siellä. Paikka on mitä viihtyisin ja loosit on maalattu pastellivärein houkutteleviksi. Omistaja on mitä sydämellisin ihminen, tosi mukava ja häneltä saa hyviä vinkkejä hintoihin ja opastavaa ja ystävällistä palvelua. Loosi pysyy siistinä kun kirpputorin väki käy sitä siistimässä. Ihana nähdä pikku tytöt apureina :)
Saldot täsmää AINA!
Näin tasokkaassa ja palvelevassa kirpputorissa en ole koskaan ennen käynyt, jatkakaa samaan malliin ja se on kateellisten kirjottelua nuo kaikki törkyviestit.
Toisin on tatissa..
Saldot ei täsmää..
Myyjä vetää välistä..
ostaa asiakkaitten looseista halvalla ja pistää omaan loosiinsa myyntiin moninkertaisella hinnalla..
että näin tuolla toisessa kirpparissa.. - pedro fileano
MACY12 kirjoitti:
Saldot täsmää AINA!
Toisin on tatissa..
Saldot ei täsmää..
Myyjä vetää välistä..
että näin tuolla toisessa kirpparissa..Tatti.. pikku-Tiina..
Täysin pedofiilien keksimiä nimiä. - korvien välistä
pedro fileano kirjoitti:
Tatti.. pikku-Tiina..
Täysin pedofiilien keksimiä nimiä.kiinni tuo tulkinta? ;-D
- Taas tätä
Tiina ilmoitti reilusti etukäteen, että kirppis lomailee kesällä. Ja onhan hän siellä taas joka ikinen arkipäivä ja lauantait... minä ainakaan en ole kateellinen hänen kesälomastaan.
Omat tavarani siellä "lojuivat", mutta mitäpä siitä! Olivatpa hyvässä tallessa ja en tosiaan kaipaa muksujen pieneksi jääneitä vaatteita enää tänne pyörimään...
Ja vielä tuohon lomailuun lisään; että Pikku-Tiinan ilmoitetut aukioloajat tosiaan pitävät kutinsa, toisin kuin eräässä muussa, jossa tuntuu näitä omia lomia aina silloin tällöin olevan...
- Ihmejakummajaihmetys
Olin joskus viemässä lastenkirpparille tavaraa ja pari puolituttua äitiä kyseli että minne olen viemässä. Sanoin Tatille ja sen jälkeen alkoi kaamea mustamaalaus ja hokeminen kuinka tatti vetää välistä jne. Tuntui hieman oudolta että jos kerta joka toinen porilaisäiti on tullut huijatuksi niin miten yrittäjä voi vielä vuosien jälkeenkin harjottaa yritystoimintaa puhtain paperein. Kyselin asiasta enemmän ja mitään järjellistä selitystä en asiaan en lopulta saanut, miten huijaus oli tapahtunut.
Olen myynyt eri kirppareilla tavaraa kymmeniä kertoja, koskaaan ei tilitys ole täysin täsmännyt, joskus erot on ollut jopa kymmeniä euroja mutta ymmärrän ettei tavaroissa ole hälyttymiä joten niitä lähtee epärehellisten taskuihin...jos tilityserojen mukaan yritystoiminnan rehellisyyttä arvostellaan, voisin sanoa että joka toinen kirppari Porissa harjoittaa epärehellistä toimintaa. Pikku Tiinan etuna on pieni koko ja paljon henkilökuntaa vahtimassa.
Tatin pitäjä jutteli joskus ystävälleen/asiakkaalle että myyjiltä jää aivan tolkuttomat määrät tavaraa per kk....hän ei pysty soittelemaan 100 asiakkaalle perään että teiltä jäi lapset jne. joten ne menevät lahjoituksena Venäjälle. Tässä vaiheessa varmaan jokainen huijatuksia tullut sanoo silmät kirkkaana että ennenkuin tyhjensi myyntipaikkansa hän kävi tarkkaan muut pöydät ja muutenkin kirpputorin läpi huolella ettei omia tuotteita ollut eksynyt muihin pöytiin. Tämä huoneellinen tavaraa per kuukausi syntyy ihan tyhjästä varmaan.
Tiedän heti suoralta kädeltä muutaman lähiöäidin joiden tapana on shoppailla lastenvaunujen kanssa ja vaihdella hintalappuja tai lapata vaunuihin tavaraa ja "unohtaa" maksaa. Nämä eivät tietenkään selitä hävikkiä mitenkään, ei varmaan juu. Tatin myyjä maksaa asiakkaille erotuksia ja samalla antaa sellaisen kuvan kuin olisi asiaan jotenkin syyllinen....liian kiltti ilmeisesti (?) Onko joku joskus ostanut jotain sieltä niin ettei myyjä olisi lyönyt sitä kassaan? Kassakonenauhoja hän varmaan väärentelee illat pitkät :D- vuosia salakuunnellut
Tatin mustamaalaaminen alkoi melko pian kun "Tatti" laittoi kirpparin pystyyn. Toinen herttuantorilla oleva kirppis alkoi mustamaalata, kun koki asiakaskadon. Se oli silloin, kun Pikku- Tiina oli vielä nimeltään lapselta lapselle kirppis ja omistaja eri. Siellä alettiin puhua lähes kaikille tutuille asiakkaille että Tattiin ei kannata viedä mitään, siltä häviää tavarat. Samat jutut jatkui kun kirppis muuttui Pikku-Tiinaksi. Nämä toisen kirpparin omistajat ovat laittaneet Tatista kaikkia ilkeitä juoruja liikkeelle.
- Tatti herkku sellainen
vuosia salakuunnellut kirjoitti:
Tatin mustamaalaaminen alkoi melko pian kun "Tatti" laittoi kirpparin pystyyn. Toinen herttuantorilla oleva kirppis alkoi mustamaalata, kun koki asiakaskadon. Se oli silloin, kun Pikku- Tiina oli vielä nimeltään lapselta lapselle kirppis ja omistaja eri. Siellä alettiin puhua lähes kaikille tutuille asiakkaille että Tattiin ei kannata viedä mitään, siltä häviää tavarat. Samat jutut jatkui kun kirppis muuttui Pikku-Tiinaksi. Nämä toisen kirpparin omistajat ovat laittaneet Tatista kaikkia ilkeitä juoruja liikkeelle.
Asiakkaana itse olen suoraan kuulluut pikku-tiinan mollaavan tattia. Eli, kyllä se mollaaminen on lähtöisin pikku-tiinasta ja kateudesta jos mistä muusta.
- .................
Tatti herkku sellainen kirjoitti:
Asiakkaana itse olen suoraan kuulluut pikku-tiinan mollaavan tattia. Eli, kyllä se mollaaminen on lähtöisin pikku-tiinasta ja kateudesta jos mistä muusta.
mollaamisesta tallennettu.
- vilpittömästi:)
................. kirjoitti:
mollaamisesta tallennettu.
Olisin mielelläni kuullut, että mitä mieltä olet siitä, että jos kirpparin omistaja haalii kaikki parhaat tuotteet äideiltä, ja myy ne seuraavana päivänä moninkertaiseen hintaan? Minua ainakin äitinä tuo loukkaisi:( Tai muu "toiminta" josta muutama kommentti ylöspäin on kirjoitettu. Olisiko se sinusta mukavaa, jos SINULLE tehtäisiin näin?? Tai että vaunusi annettaisiin jollakin ennakkomaksulla, saamatta mitään varmuutta siitä, maksaako ostaja edes niitä??
- anpi
vilpittömästi:) kirjoitti:
Olisin mielelläni kuullut, että mitä mieltä olet siitä, että jos kirpparin omistaja haalii kaikki parhaat tuotteet äideiltä, ja myy ne seuraavana päivänä moninkertaiseen hintaan? Minua ainakin äitinä tuo loukkaisi:( Tai muu "toiminta" josta muutama kommentti ylöspäin on kirjoitettu. Olisiko se sinusta mukavaa, jos SINULLE tehtäisiin näin?? Tai että vaunusi annettaisiin jollakin ennakkomaksulla, saamatta mitään varmuutta siitä, maksaako ostaja edes niitä??
Tatissa ei saa tosiaan rahoja sillain takaisin kun pitäisi mutta on siellä mukavampi kyllä asioida..:). PikkuTiinassa olen saanut usein rahaa väärin takaisin kun olen jotain ostanut, myyjä keskittyi rupatteluun muitten kanssa. Itse en vie kumpaakaan enää vaan vien ns. "aikuisten kirpputorille" eli isolinnankadun sisätorille ;)..
- ku.kka
anpi kirjoitti:
Tatissa ei saa tosiaan rahoja sillain takaisin kun pitäisi mutta on siellä mukavampi kyllä asioida..:). PikkuTiinassa olen saanut usein rahaa väärin takaisin kun olen jotain ostanut, myyjä keskittyi rupatteluun muitten kanssa. Itse en vie kumpaakaan enää vaan vien ns. "aikuisten kirpputorille" eli isolinnankadun sisätorille ;)..
Olen pitänyt 5 vuotena monia kertoja Tatissa sekä aikuisten kirpputorilla sisätorilla. Olen molempiin tyytyväinen. Höpö juttuja nuo ... tutustuisivat kirpputorin ohjeisiin , minulla ainakin kaikki rullanneet sen mukaan:)
- kaisu k
ku.kka kirjoitti:
Olen pitänyt 5 vuotena monia kertoja Tatissa sekä aikuisten kirpputorilla sisätorilla. Olen molempiin tyytyväinen. Höpö juttuja nuo ... tutustuisivat kirpputorin ohjeisiin , minulla ainakin kaikki rullanneet sen mukaan:)
Purin eilen myyntipöytäni. Tilitys täsmäsi omiin muistiinpanoihini. Todella tyytyväinen hyvään palveluun! Kiva kun on kesälläkin auki!
- asiakas 2
Molempiin olen vienyt....Itse kaatuisin melkein tiinan puoleen. On kalliimmat paikat, mutta kauppa käy ja rahat saat takaisin.... Tatista sitä samaa ei pysty sanomaan....kauppa kyllä käy, mutta rahat ei tuu kaikki takas tai sitten saat perätä niitä vähintään puoli vuotta... nimimerkillä: kokemusta on
- tattiin....
Saapi nähdä saakos rahat myydyistä tuotteista...
Mutta se ollaan jo päätetty, rrahat aiotaan saada mukaamme huomenna tyhjennettäessä pöytää. ja jokainen tuote on kirjattuna vihkoon, saapi kotona tarkistella tuloksia...
Usealtakin kun kuulemma jopa SATAA EUROA PUUTTUNUT !! - myös paikan vuokrannut
tattiin.... kirjoitti:
Saapi nähdä saakos rahat myydyistä tuotteista...
Mutta se ollaan jo päätetty, rrahat aiotaan saada mukaamme huomenna tyhjennettäessä pöytää. ja jokainen tuote on kirjattuna vihkoon, saapi kotona tarkistella tuloksia...
Usealtakin kun kuulemma jopa SATAA EUROA PUUTTUNUT !!Kun tyhjäät huomenna pöytäsi ja tarkistat kirjanpitosi, kierrä ensin kaikki kirpparin pöydät läpi. Huomio että tuotteitasi on saattanut eksyä toisiin pöytiin, varsinkin lelut, lapset kuljettelee niitä ympäriinsä. Myös aikuiset jättää tuotteita eri pöytiin, kun ei vain viitsi laittaa takaisin oikeaan paikkaan.
Kerrothan sitten täsmäsikö saldot?
Olisi kiva tietää onko jutut totta vai tarua! - annu3
myös paikan vuokrannut kirjoitti:
Kun tyhjäät huomenna pöytäsi ja tarkistat kirjanpitosi, kierrä ensin kaikki kirpparin pöydät läpi. Huomio että tuotteitasi on saattanut eksyä toisiin pöytiin, varsinkin lelut, lapset kuljettelee niitä ympäriinsä. Myös aikuiset jättää tuotteita eri pöytiin, kun ei vain viitsi laittaa takaisin oikeaan paikkaan.
Kerrothan sitten täsmäsikö saldot?
Olisi kiva tietää onko jutut totta vai tarua!Kokemuksesta sanon...Tatissa, kun teet tilinpäätöstä paikastasi, vaadi joka euro käteen. Tilityspäivä on pitäjän ja sinun tiedossa jo kauan etukäteen. Rahaa pitää varata tarpeen mukaan. Jos jätät tilitietosi ja odotat osaa saapuvaksi tilillesi, saat odottaa kuukausia. Selityksiä tulee kirjanpitäjistä ja maksuepäselvyyksistä alkaen. Itse aion tehdä ilmoituksen kuluttaja-asiamiehelle saamattomista summista. Siis ole tarkkana.
- voi ....
käytiin viikonloppun siel tiinassa ja kakarat myymäs kassal ja kun oikein katto mitä oli ostanu niin rahasta annettii liian vähä takas,että silleen!
- tattiin....
Eipäås saatu rahoja, keskiviikkona kuulemma saadaan, joo, saapa nähdä.... 200e pitäs olla tulossa JOS ne sieltä saadaan :O :/
- kirppari asiakas
Olikohan niin että menitte vääränä päivänä pyytämään tilitystä ja tyhjäämään pöytää. Jos tilitys päivä olikin vasta keskiviikkona. Vai tyhjäsittekö pöydän, ettekä saaneet rahoja?
- meitä on monta
kirppari asiakas kirjoitti:
Olikohan niin että menitte vääränä päivänä pyytämään tilitystä ja tyhjäämään pöytää. Jos tilitys päivä olikin vasta keskiviikkona. Vai tyhjäsittekö pöydän, ettekä saaneet rahoja?
Joo. Myyntipäivät ja tilityspäivät muuttuvat jatkuvasti. Päiviä tulee lisää ja tilitystä ei saakkaan ALKUPERÄISESTI SOVITTUNA PÄIVÄNÄ. Tilitykset venyvät ja rahaa ei tule, vaikka useasti kävisitkin pyytämässä.. Tämä ei ole mustamaalaamista eikä väärin muistettuja päiviä. Oikeasti on vain niin, ettet saa sieltä rahojasi kovin helposti ulos. Realiteettihan on se, että kirpparin asiakkaat ovat tuotteista maksaneet ja tavaran myyjän pitäisi sen saada. Sitä rahaa ei voi käyttää kirpparin omiin menoihin eikä firman laskuihin, vaan sen on paikan vuokranneen henkilön rahaa. Ja se pitäisi antaa tilityspäivänä. Esim. sisätorilla Porissa saat rahasi tilityspäivänä oikein, silloin kun on sovittu ja niin kuin pitää. Että kaikki ei ole kateellisen naapuriyrittäjän panettelua, vaan myös oikeasti Tatista paikan vuokranneet eivät saa rahojaan.
- elmeri 5
Eiköhän se Tatti ole tiistaisin kiinni???
- moni kakku päältä kaunis...
elmeri 5 kirjoitti:
Eiköhän se Tatti ole tiistaisin kiinni???
Todellakin tiistaisin kiinni, mutta 31.8. maanantaina auki. Silloin pitäisi tilitys saada eikä keskiviikkona. Toukokuussa jätetyn vaunun rahaa vielä odottelen.
- kirppisamatööri
Osaisiko joku sanoa minkälaisia pöytähintoja nämä lastenkirppikset pyytää?
Isolinnankadun uudessa kirppiksessä maksaa pöytä jotain 25 ekeä / viikko.
Onko kallis vai edullinen?
Kertokaapa te kirppariveteraanit!- kotiäippä
Voi kunpa olisin tämän ketjun nähnyt ennenkuin vuokrasin pöydän lastenkirppikseltä, arvata voitte viestiketjun perusteella kumpiko kirppis oli kyseessä. Tilityksessä olli epäselvyyksiä, kyse ei ihan muutamasta kympistä vaan isohko summa. Ja selitystä on tullut selityksen perään miksi tilitys ei täsmännyt ja rahojani odottelen edelleen. Kohta alkaa kärsivällisyys loppua ja teen ilmoituksen kuluttajansuojaan tai suoraan poliisille. Ihan vihaksi pistää, koska kirppismyynnissä on kova työ pestä vaatteet, silittää, hinnoitella, käydä hoitamassa pöytää riittävän usein ... ja sitten kirppiksen omistaja yrittää vetää välistä itselleen!
Eli neuvoksi muille ekaa kertaa kirppikselle myymään meneville: tehkää selvä luettelo mitä viette myyntiin jotta voitte varmistaa, että teille tilitetään oikein. Varkauksien aiheuttamaan hävikkiin kirppiksen omistaja ei voi vedota, kysyin asian kuluttajansuojaneuvonnasta ja sieltä sanottiin, että kirppiksen pitäjällä on vastuu valvonnasta että varkauksia ei tapahtuisi.
Edelliselle kysyjälle pöytävuokrien hinnoista. Minusta 25 e on kyllä kova hinta viikon myyntipaikasta, mutta jos sinulla on tavaraa joka varmasti kauppansa tekee niin sitten homma kannattaa. Tatissa oli syyskuussa tarjous 29 e kaksi viikkoa. - äiti kauempaa
kotiäippä kirjoitti:
Voi kunpa olisin tämän ketjun nähnyt ennenkuin vuokrasin pöydän lastenkirppikseltä, arvata voitte viestiketjun perusteella kumpiko kirppis oli kyseessä. Tilityksessä olli epäselvyyksiä, kyse ei ihan muutamasta kympistä vaan isohko summa. Ja selitystä on tullut selityksen perään miksi tilitys ei täsmännyt ja rahojani odottelen edelleen. Kohta alkaa kärsivällisyys loppua ja teen ilmoituksen kuluttajansuojaan tai suoraan poliisille. Ihan vihaksi pistää, koska kirppismyynnissä on kova työ pestä vaatteet, silittää, hinnoitella, käydä hoitamassa pöytää riittävän usein ... ja sitten kirppiksen omistaja yrittää vetää välistä itselleen!
Eli neuvoksi muille ekaa kertaa kirppikselle myymään meneville: tehkää selvä luettelo mitä viette myyntiin jotta voitte varmistaa, että teille tilitetään oikein. Varkauksien aiheuttamaan hävikkiin kirppiksen omistaja ei voi vedota, kysyin asian kuluttajansuojaneuvonnasta ja sieltä sanottiin, että kirppiksen pitäjällä on vastuu valvonnasta että varkauksia ei tapahtuisi.
Edelliselle kysyjälle pöytävuokrien hinnoista. Minusta 25 e on kyllä kova hinta viikon myyntipaikasta, mutta jos sinulla on tavaraa joka varmasti kauppansa tekee niin sitten homma kannattaa. Tatissa oli syyskuussa tarjous 29 e kaksi viikkoa.onko tuo Tatti ollenkaan auki, kun aina kun olisin menossa käymään siellä niin on lappu luukulla. Onneksi se toinen on ollut auki, niin ei ole tullut tehtyä turhaa reissua.
- ilmoja pidellyt
äiti kauempaa kirjoitti:
onko tuo Tatti ollenkaan auki, kun aina kun olisin menossa käymään siellä niin on lappu luukulla. Onneksi se toinen on ollut auki, niin ei ole tullut tehtyä turhaa reissua.
eihän tuollanen toiminta voi olla kannattavaa. Viet tavarat myyntiin ja putiikki aina kiinni. Itse en aio enää tattiin mennä kun kerta ovet aina kiinni. Onneksi naapuri-tiina jaksaa pitää ovat auki asiakkaille.
- kirppufriikkki
äiti kauempaa kirjoitti:
onko tuo Tatti ollenkaan auki, kun aina kun olisin menossa käymään siellä niin on lappu luukulla. Onneksi se toinen on ollut auki, niin ei ole tullut tehtyä turhaa reissua.
Tatti taisi pitää syyslomaviikon ovet säpissä. Nyt taas auki normaalisti 10-16:30 niin, että tiistaisin kiinni.
- Kotiäiti R
kirppufriikkki kirjoitti:
Tatti taisi pitää syyslomaviikon ovet säpissä. Nyt taas auki normaalisti 10-16:30 niin, että tiistaisin kiinni.
Piti vielä sanoa, että minusta on ihan ok, vaikkei Tatissa aina ovet olekaan avoinna. Hyvä, että perheasiat menee bisneksen edelle ja syylomallakin oli ovet kiinni. Itsekään en olisi kerennyt sinne kun oli perheen kesken muuta puuhaa. Myyntipäiviä en menettänyt yhtään lomaviikosta huolimatta vaan päivät siirtyi nyt alkavalle viikolle.
Kyllä bisnestä ehtii muulloinkin tehdä jos sen teko ei ole ensisijainen asia elämässä. - odottava.
Kotiäiti R kirjoitti:
Piti vielä sanoa, että minusta on ihan ok, vaikkei Tatissa aina ovet olekaan avoinna. Hyvä, että perheasiat menee bisneksen edelle ja syylomallakin oli ovet kiinni. Itsekään en olisi kerennyt sinne kun oli perheen kesken muuta puuhaa. Myyntipäiviä en menettänyt yhtään lomaviikosta huolimatta vaan päivät siirtyi nyt alkavalle viikolle.
Kyllä bisnestä ehtii muulloinkin tehdä jos sen teko ei ole ensisijainen asia elämässä.Molemmissa olen asioinut, mielestäni pikku-tiinassa on parempaa ja siistinpää tavaraa. Tatissa olen usein törmännyt nuhjuisiin ja epämääräisiin vaatteisiin. Vinkiksi kaikille, tänään vietiin pikku-tiinaan todella moneen eri pöytään uudet tavarat.
- ja
tatti ehdottomasti parempi
- kettu!
on ehdottomasti ehdoton!
- jäi pahamaku suuhun
olen ollut pikku-tiinan kirppariin todellä tyytyväine, mutta vein sinne itse rattaat myyntiin ja kun olin rattaat myyny ja siitä oli kulunut yli 2viikkoa, myyjä soitti ja vaati saada korvausta, että rattaissa ei pysykkään yksi rengas LAINKAAN paikoillaan. itselläni ei rattaiden kanssa ollut mitään ongelmaa ja olisin ymmärtänyt jos kyseinen ostaja olisi HETI palauttanut ja sanonut että niissä on vikaa. mutta YLI KAKSI VIIKKOA, miten voion tietää mitä niille on sillä aikaa tapahtunut??? myyjä uhkasi että pitää sitten purkaa koko kauppa kun tämän kysymyksen hänelle esitin. seuraavaksi kun menin kyseiseen liikkeeseesn jouduin maksamaan korvauksen myydyistä rattaistani. enemmänkin nauratti, eihän kukaan ole vastuussa noin pitkään edes videoista. itse palauttaisin välittömästi jos olisi jotain vikaa ostamassani tuotteessa ja jo ostohetkellä katson ja perehdyn tarkkaan mitä ostan. miten se rengas ei silloin pudonnut ko vein ne ja kun osataja osti ja vei pois liikkeestä.....
- kirpputorikaupassa
Kuluttajansuojalain mukaan kirpputori kaupassa ei ole kuluttajasuojaa, virheellisestä tuotteesta ei voi vaatia korvauksia jälkikäteen tai kaupan purkua. On täysin ostajan vastuulla minkä kuntoisen tuotteen ostaa ja mihin hintaan. Sinun ei olisi tarvinnut maksaa mitään korvausta myydyistä rattaista. Ihmettelen sitä että kirpputorin pitäjä ei tiedä käytetyn tavaran kaupan sääntöjä. Kannattaisi hänenkin ehkä perehtyä kuluttajansuojalakiin, että voisi palvella paremmin ja tasavertaisesti asikkaitaan.
- lumipaakku
kirpputorikaupassa kirjoitti:
Kuluttajansuojalain mukaan kirpputori kaupassa ei ole kuluttajasuojaa, virheellisestä tuotteesta ei voi vaatia korvauksia jälkikäteen tai kaupan purkua. On täysin ostajan vastuulla minkä kuntoisen tuotteen ostaa ja mihin hintaan. Sinun ei olisi tarvinnut maksaa mitään korvausta myydyistä rattaista. Ihmettelen sitä että kirpputorin pitäjä ei tiedä käytetyn tavaran kaupan sääntöjä. Kannattaisi hänenkin ehkä perehtyä kuluttajansuojalakiin, että voisi palvella paremmin ja tasavertaisesti asikkaitaan.
minulla pikkutiinassa ollut pöytä jo pari kertaa. myynti ollut hyvää ja mitään ei ole varastettukaan.
lisäksi pitäjä auttaa hinnoittelussa, jos ei oikein itse tiedä mitä pitäisi laittaa hinnaksi.
minusta on kiva viedä tavaraa paikkaan jossa ei tarvitse itse olla joka päivä hoitamassa pöytää.
ja mitä tulee huonokuntoiseen tavaraan, myyjät voisivat aina miettiä että tavara minkä pukisi omalleen kelpaa ehkä sitten toisellekin.
pikkutiinasta tiedän sen verran että pitäjä ei aina edes suostu ottamaan myyntiin ihan kaikkea, kuten onhan joku koittanut viedä sinne joskus jotain homeisia istuimia ja rattaita... ja kun ei tiinaan kelpaa tietenkään tällaiset jätteet ne viedään sitten tattiin, missä jo ovella melkoinen hajukin odottaa asiakasta.. - SINISILMÄINEN 2
lumipaakku kirjoitti:
minulla pikkutiinassa ollut pöytä jo pari kertaa. myynti ollut hyvää ja mitään ei ole varastettukaan.
lisäksi pitäjä auttaa hinnoittelussa, jos ei oikein itse tiedä mitä pitäisi laittaa hinnaksi.
minusta on kiva viedä tavaraa paikkaan jossa ei tarvitse itse olla joka päivä hoitamassa pöytää.
ja mitä tulee huonokuntoiseen tavaraan, myyjät voisivat aina miettiä että tavara minkä pukisi omalleen kelpaa ehkä sitten toisellekin.
pikkutiinasta tiedän sen verran että pitäjä ei aina edes suostu ottamaan myyntiin ihan kaikkea, kuten onhan joku koittanut viedä sinne joskus jotain homeisia istuimia ja rattaita... ja kun ei tiinaan kelpaa tietenkään tällaiset jätteet ne viedään sitten tattiin, missä jo ovella melkoinen hajukin odottaa asiakasta..HEI OLEN 28 VUOTIAS YH ÄITI OLEN VIENYT POIKANI SÄNGYN HYLLYN YM YM MYYNTIIN TATTIIN NOIN KOLME KUUKAUTTA SITTEN USEASTI SOITTELIN JA KYSELIN MYYJÄLTÄ ETTÄ ONKO TAVARAT MYYTY SELITYS OLI EI OLE OLLUT KYSYNTÄÄ OLEN KUULLUT MYYJÄN MAINEESTA JO ENNENKUIN TAVARAT SINNE VEIN MUTTA LUOTIN JA USKOIN IHMISTEN VAIN PUHUVAN PAHAA KIRPPUTORIN PITÄJÄSTÄ ERÄÄN KERRAN LÄHISTÖLLÄ OLLESSANI POIKKESIN LIIKKEESEEN JA KAS KAS EI TAVAROITA MAILLA EI HALMEILLA MYYJÄN VASTAUS OLI ETTÄ HÄNEN PITI JUURI SOITTAA SINULLE JA ILMOITTAA ETTÄ NE ON VARATTU VIIKON PÄÄSTÄ HAETAAN JA TAAS TYHMÄ MENIN LANKAAN MENI VIIKKO EI KUULUNUT MITÄÄN JÄLLEEN SOITIN JOO TULLAANKIN HAKEMAAN PARIN PÄIVÄN PÄÄSTÄ TAAS MENI PARI PÄIVÄÄ SOITIN SANOIN ETTÄ NYT TARVITSEN NE RAHAT VASTAUS OLI JOO NE HAETAAN KYLLÄ TÄNÄÄN MUTTA LIIKE MENEE KELLO 2 KIINNI JA KOLLEGA AVAA OVET OSTAJALLE SELVÄ SANOIN MINÄ TULEN SITTEN KOLMEKSI SINNE KUN OSTAJA SAAPUU KELLO 3 MENIN PAIKALLE EI NÄKYNYT OSTAJAA EI NÄKYNYT KOLLEGAA EIKÄ NÄKYNYT MYYJÄÄKÄÄN KOITIN SOITTAA EI VASTATTU ELI LÄHDIN KOTIIN ILMAN TAVAROITANI ILMAN RAHOJANI EN TIEDÄ KUKA VALEHTELEE JA MITÄ MUTTA JOKU MÄTTÄÄ MAANANTAINA MENEN SELVITTÄMÄÄN ASIAN HALUAN JOKO RAHAT TAI TAVARANI JA KUITIN PALJOLLAKO TAVARANI ON SIITÄ PUTIIKISTA MYYTY JA MILLOIN SE SITTEN ONKAAN TAPAHTUNUT TÄLLÄINEN KOKEMUS MINULLA KIRPPUTORI TATISTA JA SEN SANON KAIKILLE ETTEI SAVUA ILMAN TULTA TUSKIN NÄIN MONI HALUAA VAIN MUSTAMAALATA KIRPPUTORI TATITN MYYJÄÄ.
- Ei enää sinisilm.
SINISILMÄINEN 2 kirjoitti:
HEI OLEN 28 VUOTIAS YH ÄITI OLEN VIENYT POIKANI SÄNGYN HYLLYN YM YM MYYNTIIN TATTIIN NOIN KOLME KUUKAUTTA SITTEN USEASTI SOITTELIN JA KYSELIN MYYJÄLTÄ ETTÄ ONKO TAVARAT MYYTY SELITYS OLI EI OLE OLLUT KYSYNTÄÄ OLEN KUULLUT MYYJÄN MAINEESTA JO ENNENKUIN TAVARAT SINNE VEIN MUTTA LUOTIN JA USKOIN IHMISTEN VAIN PUHUVAN PAHAA KIRPPUTORIN PITÄJÄSTÄ ERÄÄN KERRAN LÄHISTÖLLÄ OLLESSANI POIKKESIN LIIKKEESEEN JA KAS KAS EI TAVAROITA MAILLA EI HALMEILLA MYYJÄN VASTAUS OLI ETTÄ HÄNEN PITI JUURI SOITTAA SINULLE JA ILMOITTAA ETTÄ NE ON VARATTU VIIKON PÄÄSTÄ HAETAAN JA TAAS TYHMÄ MENIN LANKAAN MENI VIIKKO EI KUULUNUT MITÄÄN JÄLLEEN SOITIN JOO TULLAANKIN HAKEMAAN PARIN PÄIVÄN PÄÄSTÄ TAAS MENI PARI PÄIVÄÄ SOITIN SANOIN ETTÄ NYT TARVITSEN NE RAHAT VASTAUS OLI JOO NE HAETAAN KYLLÄ TÄNÄÄN MUTTA LIIKE MENEE KELLO 2 KIINNI JA KOLLEGA AVAA OVET OSTAJALLE SELVÄ SANOIN MINÄ TULEN SITTEN KOLMEKSI SINNE KUN OSTAJA SAAPUU KELLO 3 MENIN PAIKALLE EI NÄKYNYT OSTAJAA EI NÄKYNYT KOLLEGAA EIKÄ NÄKYNYT MYYJÄÄKÄÄN KOITIN SOITTAA EI VASTATTU ELI LÄHDIN KOTIIN ILMAN TAVAROITANI ILMAN RAHOJANI EN TIEDÄ KUKA VALEHTELEE JA MITÄ MUTTA JOKU MÄTTÄÄ MAANANTAINA MENEN SELVITTÄMÄÄN ASIAN HALUAN JOKO RAHAT TAI TAVARANI JA KUITIN PALJOLLAKO TAVARANI ON SIITÄ PUTIIKISTA MYYTY JA MILLOIN SE SITTEN ONKAAN TAPAHTUNUT TÄLLÄINEN KOKEMUS MINULLA KIRPPUTORI TATISTA JA SEN SANON KAIKILLE ETTEI SAVUA ILMAN TULTA TUSKIN NÄIN MONI HALUAA VAIN MUSTAMAALATA KIRPPUTORI TATITN MYYJÄÄ.
Sanot tivakasti, että nyt on rahat saatava. Äläkä tyydy selittelyihin, että kirjanpitäjä sitä ja kirjanpitäjä tätä ja tilitysviikko on kahden viikon välein, tai asiakas sitä ja asiakas tätä. Selitystä saat selityksen perään ja odottaa saat viikkotolkulla ilman, että raha sinullepäin liikahtaa. Anteeksi tulenkatkuinen sävyni kirjoittaa, omaa kokemusta asiasta on. Suosittelen, että vaadit rahat käteisenä. Ja suosittelen myös soittamaan kuluttajansuoja-neuvojalle; kirppis joutuu mustalle listalle kun riittävän moni tekee valitusta epäilyttävästä toiminnasta. Mulla pistää niin vihaksi, että yritetään huiputtaa äitejä, jotka yrittää vähän rahaa saada kierrättämällä lasten tavaroita ja vaatteita toisille kirppismyynnillä.
- sinisilmäinen2
Ei enää sinisilm. kirjoitti:
Sanot tivakasti, että nyt on rahat saatava. Äläkä tyydy selittelyihin, että kirjanpitäjä sitä ja kirjanpitäjä tätä ja tilitysviikko on kahden viikon välein, tai asiakas sitä ja asiakas tätä. Selitystä saat selityksen perään ja odottaa saat viikkotolkulla ilman, että raha sinullepäin liikahtaa. Anteeksi tulenkatkuinen sävyni kirjoittaa, omaa kokemusta asiasta on. Suosittelen, että vaadit rahat käteisenä. Ja suosittelen myös soittamaan kuluttajansuoja-neuvojalle; kirppis joutuu mustalle listalle kun riittävän moni tekee valitusta epäilyttävästä toiminnasta. Mulla pistää niin vihaksi, että yritetään huiputtaa äitejä, jotka yrittää vähän rahaa saada kierrättämällä lasten tavaroita ja vaatteita toisille kirppismyynnillä.
kiitos neuvoistasi menen maanantaina paikan päälle selvittämään tilanteen en enään soittele enkä kysele rahojeni perään olen nyt tullut siihen tulokseen että teen kaikkeni jotta kirpputori tatin pitäjä joutuu vastuuseen teoistaan ilmoitan kuluttaja asiamiehelle ja poliisille olen eilen soittanut ei enään riitä että saan rahani vaan nyt haluan myös oikeutta eihän tuollainen putiikki saa jatkaa jokaa myy ihmisten tavarat ja laittaa rahat omaan taskuun onkohan kenelläkään tietoa onko kyseinen liike sunnuntaisin auki siinä tapauksessa olen jo matkalla sinne
- elmeri8
sinisilmäinen2 kirjoitti:
kiitos neuvoistasi menen maanantaina paikan päälle selvittämään tilanteen en enään soittele enkä kysele rahojeni perään olen nyt tullut siihen tulokseen että teen kaikkeni jotta kirpputori tatin pitäjä joutuu vastuuseen teoistaan ilmoitan kuluttaja asiamiehelle ja poliisille olen eilen soittanut ei enään riitä että saan rahani vaan nyt haluan myös oikeutta eihän tuollainen putiikki saa jatkaa jokaa myy ihmisten tavarat ja laittaa rahat omaan taskuun onkohan kenelläkään tietoa onko kyseinen liike sunnuntaisin auki siinä tapauksessa olen jo matkalla sinne
Kiinnostaa ihan hirveästi tietää saitko sinisilmäinen rahasi???
- 12
sinisilmäinen2 kirjoitti:
Oletko saanut rahasi? Minä nimittäin käyn samaa taistoa tällähetkellä! Seuraava askel on myös itselläni poliisi ja kuluttaja asiamies. Aion myös kertoa asiasta laajemminkin, jollei rahoja viikon sisällä ilmesty tililleni. Olen jo useasti perännyt rahojani mutta aina on ihme selityksiä miksi rahaa ei ole maksettu tilille tai miksei rahaa voi antaa suoraan käteen. Aion tehdä kaikkeni, jotta muutkin saavat tietää millainen kirppis kyseinen liike on!
- lapsiperhe pori
Pakko todeta tähän, että kumpikin paikka on täysin aunuksesta. Toisessa on näiden juttujen perusteella outoa ja epärehellisen oloista toimintaa ja toinen taas on ilmapiiriltään niin nuiva, ettei paljon huvita sisään astua.
Jälkimmäisessä ei tervehditä kun tulee vaikka itse kohteliaasti tervehtisi.
Kassalla saa aina odotella, että myyjä saa jutustelunsa hoidettua ilmeisesti jonkun kaverinsa tai perheenjäsenensä kanssa.
Rahaa ojentaessa ei tule kiitosta kuten pitäisi, eikä lähtiessä myyjä näytä sinua enää muistavankaan. Ei taiinnut koko kaupanteon aikana silmiin katsoa.
On tämä Pori kyllä kohteliaiden tapojen takapajula!
Missään muualla en moiseen ole törmännyt.
En tosiaankaan siis MISSÄÄN!- Mutuhuuli
Mahtaako olla sukua sille Kirjurinluodon minigolf-paikan pitäjille?
- Kirrp
Ei kannata käydä näissä lastentavarakirppiksissä, jos palvelu on noin surkeaa. Hyllymeri ja Sisätori, siinä on kaksi vaihtoehtoa ja niissä saa todella hyvää ja ystävällistä palvelua. Ja vuokrat todella edulliset.
- Naapis3
Kirrp kirjoitti:
Ei kannata käydä näissä lastentavarakirppiksissä, jos palvelu on noin surkeaa. Hyllymeri ja Sisätori, siinä on kaksi vaihtoehtoa ja niissä saa todella hyvää ja ystävällistä palvelua. Ja vuokrat todella edulliset.
se vain on valitettavaa, että noilla taviskirppiksillä ei lastentarvikkeita saa myytyä. Kokemusta on.
- Vaatetta löytyy
Naapis3 kirjoitti:
se vain on valitettavaa, että noilla taviskirppiksillä ei lastentarvikkeita saa myytyä. Kokemusta on.
Taviskirppiksellä ei vauvan vaatteet menneet kaupaksi vaikka takuulla oli alhaiset hinnat ja laatu kohdallaan. Niin se vain on, että lasten vanhemmat liikkuu enemmän Tatissa ja PikkuTiinassa ja niissä kaupaa käy hyvin. Vaunut ja turvaistuimet myytiin parissa päivässä ja vaatteitakin kivasti.
Vaatetta löytyy kirjoitti:
Taviskirppiksellä ei vauvan vaatteet menneet kaupaksi vaikka takuulla oli alhaiset hinnat ja laatu kohdallaan. Niin se vain on, että lasten vanhemmat liikkuu enemmän Tatissa ja PikkuTiinassa ja niissä kaupaa käy hyvin. Vaunut ja turvaistuimet myytiin parissa päivässä ja vaatteitakin kivasti.
Eikö nykyään aikuisilla ihmisillä ole muuta tekemistä kun roikkua netin keskustelupalstoilla arvostelemassa ja haukkumassa muita ihmisiä. Jos kirpputorit tuntuu noin ahdistavilta, löytyy keskustasta varmasti muitakin lastenvaate ja -tarvikeliikkeitä, joissa ei ole ylimielistä henkilökuntaa, siivoavaa miestä ja käytössä lapsityövoimaa. Asiakkaiden viihtyvyyden vuoksi liikkeessä siivotaan ja järjestellään looseja, neuvotaan asiakkaita hinnoittelussa sekä blokataan jo ovella homeiset ja huonokuntoiset tuotteet jotka eivät kaupaksi menisi ja ainoastaan loisivat huonoa leimaa kyseiselle myyjälle/loosille sekä yritykselle. Jos se jotain ei miellytä, olkoon tulematta. Käynti kirppiksillä on täysin vapaaehtoista. Hankkikaa ihmiset muuta tekemistä ja jättäkää käymättä Kirppiksillä, jos käynnit aiheuttavat noin kovaa ahdistusta. Hauskaa talvenjatkoa.
- Aiheesta arvostelen.
#21 kirjoitti:
Eikö nykyään aikuisilla ihmisillä ole muuta tekemistä kun roikkua netin keskustelupalstoilla arvostelemassa ja haukkumassa muita ihmisiä. Jos kirpputorit tuntuu noin ahdistavilta, löytyy keskustasta varmasti muitakin lastenvaate ja -tarvikeliikkeitä, joissa ei ole ylimielistä henkilökuntaa, siivoavaa miestä ja käytössä lapsityövoimaa. Asiakkaiden viihtyvyyden vuoksi liikkeessä siivotaan ja järjestellään looseja, neuvotaan asiakkaita hinnoittelussa sekä blokataan jo ovella homeiset ja huonokuntoiset tuotteet jotka eivät kaupaksi menisi ja ainoastaan loisivat huonoa leimaa kyseiselle myyjälle/loosille sekä yritykselle. Jos se jotain ei miellytä, olkoon tulematta. Käynti kirppiksillä on täysin vapaaehtoista. Hankkikaa ihmiset muuta tekemistä ja jättäkää käymättä Kirppiksillä, jos käynnit aiheuttavat noin kovaa ahdistusta. Hauskaa talvenjatkoa.
Edellinen kirjoittaja käytti sanamuotoa: " jos se jotain ei miellytä, olkoon tulematta". Ihanko tuli henkilökunta keskusteluun mukaan? Ylimielinen on firma jos ei arvostelua kestä. Arvostelua on monenmoista; kyllä asiasta saa sanoa. Esim lapsityövoima ... jos kassalla heidän toimestaan veloitetaan väärin rahaa niin ei se hyvä juttu ole ... siinä kärsii niin ostaja kuin myös tavaroita myyntiin tuoneet. Ja sitten sitä toista kirppistä koskeva arvostelu. Hyvä on, että huijaukset tulee laajemmaltikin tietoon. Kuinkahan montaa sinisilmäistä jo on ehditty huijaamaan???
Aiheesta arvostelen. kirjoitti:
Edellinen kirjoittaja käytti sanamuotoa: " jos se jotain ei miellytä, olkoon tulematta". Ihanko tuli henkilökunta keskusteluun mukaan? Ylimielinen on firma jos ei arvostelua kestä. Arvostelua on monenmoista; kyllä asiasta saa sanoa. Esim lapsityövoima ... jos kassalla heidän toimestaan veloitetaan väärin rahaa niin ei se hyvä juttu ole ... siinä kärsii niin ostaja kuin myös tavaroita myyntiin tuoneet. Ja sitten sitä toista kirppistä koskeva arvostelu. Hyvä on, että huijaukset tulee laajemmaltikin tietoon. Kuinkahan montaa sinisilmäistä jo on ehditty huijaamaan???
Jottei edellisen kirjoittajan tarvitse tuhlata enempää aikaansa asian pohtimiseen, henkilökuntaan en kuulu, asiakaskuntaan kuulun.
- hillis33
#21 kirjoitti:
Jottei edellisen kirjoittajan tarvitse tuhlata enempää aikaansa asian pohtimiseen, henkilökuntaan en kuulu, asiakaskuntaan kuulun.
No no mikäs koira nyt älähti?????Ala- arvosta keskustelua kahden kirpputorin välillä!!Kyllähän sen silmällä näkee kummassa kannattaa asioida!!Ei tarvi täällä tapella asiakkaista!!!
- Adoi-
hillis33 kirjoitti:
No no mikäs koira nyt älähti?????Ala- arvosta keskustelua kahden kirpputorin välillä!!Kyllähän sen silmällä näkee kummassa kannattaa asioida!!Ei tarvi täällä tapella asiakkaista!!!
Ala-arvoista keskustelua aikuisten ihmisten välillä. Pitäkää huoli omista asioistanne älkääkä täällä puiko toisten asioita.
- Normaalia käytöstä
#21 kirjoitti:
Viimeaikoina on lehdissäkin paljon puhuttu tästä porilaisesta palvelusta, mikä tarkoittaa, että sitä ei vain ole.
Tiinan "palvelu" on siis ihan normaalia touhua Porissa.
Porilaisia alkaisi todennäköisesti tosissaan ahistaa jos palvelu muuttuisi kohteliaaksi ja ystävälliseksi.
Omituistahan se semmoinen olis! - welllcome to Pori
Adoi- kirjoitti:
Ala-arvoista keskustelua aikuisten ihmisten välillä. Pitäkää huoli omista asioistanne älkääkä täällä puiko toisten asioita.
Voi hyvänen aika miten porilainen tapa suhtautua asioihin.
"Pitäkää huoli omista asioistanne älkääkä täällä puiko toisten asioita. "
Tämän voisi melkein painattaa kaupungin matkailuesitteeseen!!! - ellukka3
Normaalia käytöstä kirjoitti:
Viimeaikoina on lehdissäkin paljon puhuttu tästä porilaisesta palvelusta, mikä tarkoittaa, että sitä ei vain ole.
Tiinan "palvelu" on siis ihan normaalia touhua Porissa.
Porilaisia alkaisi todennäköisesti tosissaan ahistaa jos palvelu muuttuisi kohteliaaksi ja ystävälliseksi.
Omituistahan se semmoinen olis!Käyn päivittäin Tiinan kirpputorilla ja täytyy sanoa että olen täysin eriä mieltä kun nämä "haukkujat".Olen myös ollut myyjänä ja kaikki on aina toiminut hienosti!!Rahat saa vaikka heti,ei tarvi odottaa et paikka vuokra loppuu!!Koskaan en ole kuullut et joku ei ole saanut rahojaan!!Miettikääpä sitä!!!(jos nämä tatin haukkumiset pitää paikkaansa on se todellinen vääryys myyjää kohtaan)Itselläni ei ole kokemusta Tatista).Sivullisena olen tätä keskustelua lukenut ja voin vain kuvitella miten paha mieli tulee Tiinan kirpputorin omistajalle näistä!!Kun kaikkensa antaa asiakkaille ja sekään ei riitä!!!!Aina ei meillä ihmisillä ole hyvä päivä,mutta kyllä sieltä kassan takaa kuitenkin Hei ja hymy irtoaa!!Katsokaa kirjoittajat myös peiliin.Oletko sinä aina hyvällä tuulella kun kirpparille menet!!
- ----
ellukka3 kirjoitti:
Käyn päivittäin Tiinan kirpputorilla ja täytyy sanoa että olen täysin eriä mieltä kun nämä "haukkujat".Olen myös ollut myyjänä ja kaikki on aina toiminut hienosti!!Rahat saa vaikka heti,ei tarvi odottaa et paikka vuokra loppuu!!Koskaan en ole kuullut et joku ei ole saanut rahojaan!!Miettikääpä sitä!!!(jos nämä tatin haukkumiset pitää paikkaansa on se todellinen vääryys myyjää kohtaan)Itselläni ei ole kokemusta Tatista).Sivullisena olen tätä keskustelua lukenut ja voin vain kuvitella miten paha mieli tulee Tiinan kirpputorin omistajalle näistä!!Kun kaikkensa antaa asiakkaille ja sekään ei riitä!!!!Aina ei meillä ihmisillä ole hyvä päivä,mutta kyllä sieltä kassan takaa kuitenkin Hei ja hymy irtoaa!!Katsokaa kirjoittajat myös peiliin.Oletko sinä aina hyvällä tuulella kun kirpparille menet!!
Piti eilen tehdä Porissa kirppiskierros; mutta kas kummaa! Taas oli Tatti kiinni! Mistä ihmeestä se aina näitä ylimääräisiä vapaita tempaisee?? Kaveri oli käynyt siellä viikolla, eikä silloin ainakaan ollut mitään "varoitusta" talvilomapäivistä.
Noh, käväisin sitten Tiinassa... mitähän siellä ovat nämä "kausipaikkalaiset", jotka kuukaudesta toiseen kovasti yrittävät myydä menneen talven lumia. Mistähän kontista ovat tuoneet kamaa myyntiin? Ei ketään kiinnosta 90-luvun colleget... ei edes pihavaatteiksi... ja hui! Mitä hintoja vauvojen vaatteilla! Jos body ei mene kaupaksi kolmella eurolla niin katsopa myyjä peiliin!! Joitakin löytöjäkin kuitenkin tein... =) - 3:n lapsen äiti
---- kirjoitti:
Piti eilen tehdä Porissa kirppiskierros; mutta kas kummaa! Taas oli Tatti kiinni! Mistä ihmeestä se aina näitä ylimääräisiä vapaita tempaisee?? Kaveri oli käynyt siellä viikolla, eikä silloin ainakaan ollut mitään "varoitusta" talvilomapäivistä.
Noh, käväisin sitten Tiinassa... mitähän siellä ovat nämä "kausipaikkalaiset", jotka kuukaudesta toiseen kovasti yrittävät myydä menneen talven lumia. Mistähän kontista ovat tuoneet kamaa myyntiin? Ei ketään kiinnosta 90-luvun colleget... ei edes pihavaatteiksi... ja hui! Mitä hintoja vauvojen vaatteilla! Jos body ei mene kaupaksi kolmella eurolla niin katsopa myyjä peiliin!! Joitakin löytöjäkin kuitenkin tein... =)Joo aika mielenkiintoisia juttuja kun niitä nyt tässä olen lueskellut. Olen jo useamman vuoden vienyt joka kevät ja syksy Kirpputori Pikku-Tiinaan. Olen ihan tyytyväinen,ja pidän Tiinaa ehdottomasti luotettavana. Olen hyvin tarkka saldoistani. Käyn miltei päivittäin tarkistamassa loosin sekä tilini laskemalla hintalappuni. Joskus joku hintalappu menee hukkaan,mitä pidän ihan inhimillisenä. Kerran on yhdet äitiyshousut menneet ´kadoksiin´. Minusta itsepalvelukirpputoreilla on aina se riski että tavaraa häviää,sille ei mahda mitään. Mutta sen riskin otan joka kerta. Lopputulos on aina kuitenkin ollut muhkea tilitys itelle. Pesen kaikki vaatteet ehdottomasti TUOKSUTTOMALLA pesuaineella ja viikkaan siististi sileiksi. En tiedä kamalampaa kuin voimakkaan pistävälle tuoksuvat vaatteet!! Laitan myyntiin aina vain ehjiä vaatteita ja tavaroita. Pidän loosin siistinä ja selkeänä ja vaihtelen järjestystä usein,mikä lisää myyntiä. Jos joku ei mene kaupaksi,lasken hintaa. Lisään tavaraa myynnin mukaan. Näen valtavasti vaivaa,mutta on sen arvoista. Ystävälläni oli Tatissa loosi,ja kertoi että rahaa on hukassa ja paljon. Olen kuullut samaa monelta eri taholta. Nyt pitäisikin taas varata loosi Tiinalta:) ...Tervetuloa hyville ostoksille!
- shit
3:n lapsen äiti kirjoitti:
Joo aika mielenkiintoisia juttuja kun niitä nyt tässä olen lueskellut. Olen jo useamman vuoden vienyt joka kevät ja syksy Kirpputori Pikku-Tiinaan. Olen ihan tyytyväinen,ja pidän Tiinaa ehdottomasti luotettavana. Olen hyvin tarkka saldoistani. Käyn miltei päivittäin tarkistamassa loosin sekä tilini laskemalla hintalappuni. Joskus joku hintalappu menee hukkaan,mitä pidän ihan inhimillisenä. Kerran on yhdet äitiyshousut menneet ´kadoksiin´. Minusta itsepalvelukirpputoreilla on aina se riski että tavaraa häviää,sille ei mahda mitään. Mutta sen riskin otan joka kerta. Lopputulos on aina kuitenkin ollut muhkea tilitys itelle. Pesen kaikki vaatteet ehdottomasti TUOKSUTTOMALLA pesuaineella ja viikkaan siististi sileiksi. En tiedä kamalampaa kuin voimakkaan pistävälle tuoksuvat vaatteet!! Laitan myyntiin aina vain ehjiä vaatteita ja tavaroita. Pidän loosin siistinä ja selkeänä ja vaihtelen järjestystä usein,mikä lisää myyntiä. Jos joku ei mene kaupaksi,lasken hintaa. Lisään tavaraa myynnin mukaan. Näen valtavasti vaivaa,mutta on sen arvoista. Ystävälläni oli Tatissa loosi,ja kertoi että rahaa on hukassa ja paljon. Olen kuullut samaa monelta eri taholta. Nyt pitäisikin taas varata loosi Tiinalta:) ...Tervetuloa hyville ostoksille!
ass bitch.
- reissumies009
shit kirjoitti:
ass bitch.
Kyllä huomaa teksteistä minkälaisen ajatusmaailman omaavat porilaiset äitylit.
Oikein sääliksi käy.Hirveä katkeruus, valittaminen, kitinä ja syytellään toisia.
Onneksi on nämä yhden yön suhteet käytössä sankoin määrin porissa, ei tarvi sitten kärsiä sitä mäkättämistä kun lähtee vaan ovesta. - Äiti porista
#21 kirjoitti:
Tyttäreni täyttää kaksi vuotta kesällä, joten noin kaksi vuotta olen kuulunut vakioasiakkaisiin noilla kirppareilla. Tosin täytyy myöntää, että mieluummin käyn VAIN pikku-tiinassa, koska ainakin MINUA kohtaan henkilökunta on ollut ystävällistä ja paikat ovat siistit, vaatteet ovat hyväkuntoisia ja halpoja, lisäksi yleisesti ottaen loosit eivät ole täyteentupattuja. Ja minusta lasten "käyttö" apulaisina on vain plussaa; itsekkin olisin aikanaan mielelläni auttanut äitiäni myyjän töissä, jos sellainen mahdollisuus olisi ollut. =)
Ei minulla tatin myyjää vastaan mitään ole, ihan ok kaiketi, mutta paikka ei ole "houkutteleva", ja loosit ovat surkeassa kunnossa. Vaikka olisikin yksin töissä, luulisi haluavan että oma putiikki näyttää siistiltä. Ja liikkeen siisteys ja houkuttelevuus on kaiken A ja O. Kummassakaan en toistaiseksi ole ollut myyjänä, mutta tarkoitus olisi jossain vaiheessa myydä noita "vanhoja" tytön vaatteita pois. SIlloin menen Pikkutiinaan. Ehdottomasti!
-yh-tradenomiopiskelija- - yksmamma
reissumies009 kirjoitti:
Kyllä huomaa teksteistä minkälaisen ajatusmaailman omaavat porilaiset äitylit.
Oikein sääliksi käy.Hirveä katkeruus, valittaminen, kitinä ja syytellään toisia.
Onneksi on nämä yhden yön suhteet käytössä sankoin määrin porissa, ei tarvi sitten kärsiä sitä mäkättämistä kun lähtee vaan ovesta.tietääkö kukaan millain pikku-tiinan lasten kirpputori on auki lauantaisin?
- heimaa
pikku-tiinassa myyjä saa rahansa tavaroistaan mitä taas ei voi toisesta sanoa
- Rehellisyys maan per
Kokemusta on molemmista. Tatissa ongelmia; vanut muka tullaan hakemaan, ja sitten ei tultukaan jne. Tilityksestä puuttui osa ja alkoi tarkistusrumba; tule silloin hakemaan, kun tilintarkastaja on katsonut nauhat, ei ole vielä katsonutkaan, jne. Nyt tiedot tulevat tänään illalla. Tule keskiviikkona käymään, niin katsotaan... Jos ei keskiviikkona rahoja ole saatavilla, ilmoitan kuluttaja-asiamiehelle. HÄMÄRÄÄ TOUHUA KAIKENKAIKKIAAN.
- Martsiliina
Rehellisyys maan per kirjoitti:
Kokemusta on molemmista. Tatissa ongelmia; vanut muka tullaan hakemaan, ja sitten ei tultukaan jne. Tilityksestä puuttui osa ja alkoi tarkistusrumba; tule silloin hakemaan, kun tilintarkastaja on katsonut nauhat, ei ole vielä katsonutkaan, jne. Nyt tiedot tulevat tänään illalla. Tule keskiviikkona käymään, niin katsotaan... Jos ei keskiviikkona rahoja ole saatavilla, ilmoitan kuluttaja-asiamiehelle. HÄMÄRÄÄ TOUHUA KAIKENKAIKKIAAN.
Itse käyn aikas useasti näillä molemmila kirppiksillä asiakkaana ja olen samaa mieltä kuin useat tällä palstalla. Pikku-Tiinassa on tosiaankin palvelu todella ylimielistä! Myyjät ei tervehdi ja muutaman kerran kun olen mennyt ostosteni kanssa "kassalle", on myyjä höpöttänyt tyttärensä/äitinsä/miehensä kanssa milloin mistäkin lasten kuvaamataidon töistä, melanoomasta sun muusta ja samalla näpytellyt tuotteet koneelle, sanaakaan minulle sanomatta. Ei edes ostosten loppusummaa ja ojentanut vaan kätensä. Mielestäni vähän ylimielistä.
Ja kerran tyttäreni leikki siinä "leikkipaikassa" ja minä oli muutaman metrin päässä hänestä, tyttäreni alkoi aika voimakkaasti yskimään ja siihen tämä Pikku-Tiina sanoi tytölleni,että " Pistä nyt edes käsi suusi eteen, kaikki pöpöt leviävät kun noin yskit" !!! Voi morjes!! Siinä vaiheessa alkoi keittämään, että mikäs sinä olet minun lastani ojentamaan!!
Tatissa on ystävällinen myyjä, joka tervehtii AINA.
Molemmissa käyn edellenkin asiakkaana, Tatissa parempi asiakaspalvelu, Tiinassa paremman laatuisia tuotteita myynnissä. - töihin siitä!
Martsiliina kirjoitti:
Itse käyn aikas useasti näillä molemmila kirppiksillä asiakkaana ja olen samaa mieltä kuin useat tällä palstalla. Pikku-Tiinassa on tosiaankin palvelu todella ylimielistä! Myyjät ei tervehdi ja muutaman kerran kun olen mennyt ostosteni kanssa "kassalle", on myyjä höpöttänyt tyttärensä/äitinsä/miehensä kanssa milloin mistäkin lasten kuvaamataidon töistä, melanoomasta sun muusta ja samalla näpytellyt tuotteet koneelle, sanaakaan minulle sanomatta. Ei edes ostosten loppusummaa ja ojentanut vaan kätensä. Mielestäni vähän ylimielistä.
Ja kerran tyttäreni leikki siinä "leikkipaikassa" ja minä oli muutaman metrin päässä hänestä, tyttäreni alkoi aika voimakkaasti yskimään ja siihen tämä Pikku-Tiina sanoi tytölleni,että " Pistä nyt edes käsi suusi eteen, kaikki pöpöt leviävät kun noin yskit" !!! Voi morjes!! Siinä vaiheessa alkoi keittämään, että mikäs sinä olet minun lastani ojentamaan!!
Tatissa on ystävällinen myyjä, joka tervehtii AINA.
Molemmissa käyn edellenkin asiakkaana, Tatissa parempi asiakaspalvelu, Tiinassa paremman laatuisia tuotteita myynnissä.Ja tämä kaikki tuli sulle mieleen 2:40 aamuyöllä ja oli aivan pakko päästää ulos tuo litania?
Taidat olla työtön kun on aikaa kirjoitella joutavia ja noin joutavasta aiheesta vielä pitkin öitä.
Tekstistä kyllä näkee että sossun asiakas siellä solvaa toisia.
Itse olen juuri herännyt ja menossa töihin.Käytä aikasi työnhakuun niin ei mene tuollaisten läskipäiden elinkustannukset minun veroeuroistani, eikä tule kirjoiteltua typeryyksiä palstoille aamuyöllä.. - Martsiliina
töihin siitä! kirjoitti:
Ja tämä kaikki tuli sulle mieleen 2:40 aamuyöllä ja oli aivan pakko päästää ulos tuo litania?
Taidat olla työtön kun on aikaa kirjoitella joutavia ja noin joutavasta aiheesta vielä pitkin öitä.
Tekstistä kyllä näkee että sossun asiakas siellä solvaa toisia.
Itse olen juuri herännyt ja menossa töihin.Käytä aikasi työnhakuun niin ei mene tuollaisten läskipäiden elinkustannukset minun veroeuroistani, eikä tule kirjoiteltua typeryyksiä palstoille aamuyöllä..No kylläpäs oli asiallinen kommentti! Huh huh.
Mieleni tekisi olla vastaamatta tähän, mutta on aivan pakko.
Ihan vaan tiedoksesi sinulle, että todellakin olen työssä käyvä 2 lapsen äiti. En ole mikään sossun asiakas!
Kyllä sitä työssä käyvälläkin on aikaa roikkua netissä kuten sinullakin näköjään. Ja kukin saa kirjoitella nettiin ihan minä aikana hyvänsä, vaikka aikaisin aamulla klo 4:57 tai keskellä yötä klo 2:40!
Että kiitos tuostakin kommentista!
Nyt menen nukkumaan kun olen ollut tänään töissä klo 9-18. Mukavaa kesän jatkoa sinulle! T: Läskipää
PS. Mukavia kirpputorihetkiä sinulle ja muistathan nukkua että jaksat töissä!
- ......
on pakko hiukan purkaa.. Olen siis ennen pitänyt Tattia parempana kunnes vein itse sinne myyntiin. Vaatteista sain kyllä rahat niinkuin piti mutta rattaista tilitys "hivenen"ontui.. 1,5kk sen jälkene kun olin pöytäni tyhjentänyt sain vihdoin rahani rattaista. Useampaan otteeseen tuli käytyä kyselemässä ja aina oli joku hyvä selitys tai sitten käskettiin tulla esim perjantaina hakemaan rahat jos ei siihen mennessä näy ja kun menin niin paikalla oli sijainen joka ei muka asiasta tiennyt eikä voinut rahoja antaa. Todella hämärää käytöstä, voin varmasti sanoa etten sinne ole enää menossa edes ostavaksi asiakkaksi.
- äippä ja lapset
Olin pitkään eli siitä asti kun nyk.omistaja alkoi Pikku-Tiinaa pitämään...säännöllinen paikanvuokraaja/asiakas...välillä sai osakseen ystävällistä kohtelua ja useasti oli kyllä niin että tunsi olevansa kuin ilmaa,asioidessaan kyseisessä liikkeessä(ylimielistä kohtelua)..onhan se mukava jos on elämä perhekeskeistä,vaan mielestäni ei asiallista että työpaikalla pyörivät mummo,mies sekä alaikäiset lapset rahastamassa.Kokemksesta voin sanoa myös että jos kyseisen kirpputorin pitäjän ajattelemattomuuden vuoksi myyjän tuotteet vahingoittuvat tai kuten kohdallani menevät käyttökelvottomiksi joudut kärsimään kaiken omissa nahoissasi.Ymmärrän sen että varastetuista tavaroista kirpputori ei vastaa,mutta kun kyseisen paikan pitäjä on omalla ajattelemattomuudellaan aiheuttanut sen että myyjänmyynnissä oleva tuote on mennyt käyttökelvottomaksi...korvausvelvollisuus on mielestäni kirpputorin pitäjällä!!!No sain niin töykeän kohtelun osakseni kyseisen Pikku-Tiinan pitäjältä että en voi kuin ihmetellä että oli pokkaa käyttäytyä pitkäaikaista asiakasta kohtaan noinkin törkeästi...voin sanoa että lisäkseni menetti myöskin muutaman muun pitkäaikaisen myyjän...TATISTA olen saanut ystävällisen kohtelun mutta kuulut ja kokenut itsekin että myynneissä ja tilityksissä on paljon filunkia...Onneksi on kirppareita joissa kohtuu vko/vuokra ja pääsee kyllä lastenvaatteista mukavasti eroon...kaiken jälkeen en itse henk.koht tule viemään kumpaankaan lastenkirppikseen enään tavaroitani myyntiin!!!!!!!!
- kappas vaan
äippä ja lapset kirjoitti:
Olin pitkään eli siitä asti kun nyk.omistaja alkoi Pikku-Tiinaa pitämään...säännöllinen paikanvuokraaja/asiakas...välillä sai osakseen ystävällistä kohtelua ja useasti oli kyllä niin että tunsi olevansa kuin ilmaa,asioidessaan kyseisessä liikkeessä(ylimielistä kohtelua)..onhan se mukava jos on elämä perhekeskeistä,vaan mielestäni ei asiallista että työpaikalla pyörivät mummo,mies sekä alaikäiset lapset rahastamassa.Kokemksesta voin sanoa myös että jos kyseisen kirpputorin pitäjän ajattelemattomuuden vuoksi myyjän tuotteet vahingoittuvat tai kuten kohdallani menevät käyttökelvottomiksi joudut kärsimään kaiken omissa nahoissasi.Ymmärrän sen että varastetuista tavaroista kirpputori ei vastaa,mutta kun kyseisen paikan pitäjä on omalla ajattelemattomuudellaan aiheuttanut sen että myyjänmyynnissä oleva tuote on mennyt käyttökelvottomaksi...korvausvelvollisuus on mielestäni kirpputorin pitäjällä!!!No sain niin töykeän kohtelun osakseni kyseisen Pikku-Tiinan pitäjältä että en voi kuin ihmetellä että oli pokkaa käyttäytyä pitkäaikaista asiakasta kohtaan noinkin törkeästi...voin sanoa että lisäkseni menetti myöskin muutaman muun pitkäaikaisen myyjän...TATISTA olen saanut ystävällisen kohtelun mutta kuulut ja kokenut itsekin että myynneissä ja tilityksissä on paljon filunkia...Onneksi on kirppareita joissa kohtuu vko/vuokra ja pääsee kyllä lastenvaatteista mukavasti eroon...kaiken jälkeen en itse henk.koht tule viemään kumpaankaan lastenkirppikseen enään tavaroitani myyntiin!!!!!!!!
En kyllä mielelläni asioi enää Pikku-Tiinassa, kun astuu ovesta sisään saa suurinpiirtein mulkaisun osakseen, jos sitäkään. Ystävällistä tervehdystä on turha odottaa. Mihin sieltä muuten katosi se kahvila ja kakkutarvikekauppa?
- äippä68
höpönpöö
- Raaka-Raija
Iseäni häiritsee Pikku-Tiinassa erityisesti se, että siellä pidetään elintarvikemyyntiä (=kahvilaa) ja samassa tilassa loikkii koira vapaana. Muutenkin on inhottavaa kun vapaana oleva koira juoksee myös kirppiksen ulkopuolella kauppakäytävässä . Vaikka koira onkin pieni niin koira se silti on. Onkohan terveystarkastaja tietoinen koko kahvilabisneksestä Pikku-Tiinassa.
- asiakas ja myyjä
Voi herranjumala tätä porilaista kateutta.
Pikku-Tiinassa palvelu pelaa upeasti, paikka pysyy siistinä, loosi pysyy järjestyksessä, tavarat kiertävät ja saat rahasi heti ja täsmällisesti. Eikö sen jo pitäisi riittää? Itse en ole IKINÄ saanut ylimielistä palvelua, mutta ehkä en otakaan asioita aina niin vakavasti ja henkilökohtaisesti. Voisiko vikaa olla toisessakin päässä?
Tatti taasen on epäsiisti, loosit epäjärjestyksessä, samaa kulahtanutta tavaraa myydään viikkotolkulla ja rahojen saanti on epävarmaa. Oikeastiko silti menisitte mieluummin sinne, koska myyjä VAIKUTTAA kiltiltä? - eijap.
koira häiritsi minuakin viime viikolla! outoa! todella outoa.
harvoin käyn kirppareilla enkä oo myyntiin vaatteita vienyt pariin vuoteen. mutta silloin tällöin poikkean. - Justiinapustiina
Mä oon kuullu, et molemmissa tilitys ontuisi. Joltain oli joskus jopa vaunut hävinneet Pikku-Tiinasta ja hänelle oltiin sanottu ettei ollut ees vienyt vaunuja sinne :D Henkilökunta on Pikku-Tiinassa tosi töykeää. Niinkuin moni on täällä sanonutkin, niin ei pahemmin tervehditä kun sisään menee. Itsekin lopetin, kun pariin kertaan olin tervehtinyt enkä saanut kertaakaan vastausta. Äitiäni kyllä tervehdittiin, joten ehkä en näyttänyt tarpeeksi rikkaalta.
Tatissa olen itse myynyt, enkä mene enää uudestaan. Oli niiiiiiiiiiiiiiiiin hankala saada sieltä rahojaan. Millon oli kirjanpitäjällä käynyt moka, tai tilinro mennyt hukkaan. Kun uhkasin ottavani yhteyttä poliisiin niin jo tulivat rahat tilille :D
Minulla oli hyllymeressä lastenvaatteita myynnissä ja kyllä mä ainakin sain niitä hyvin sielläkin myytyä :) - Kirppu-mamma
Keskustelun pohjalta voi jo tulkita, että Pikku-Tiinassa palvelu on todella epätasalaatuista ja oma kokemukseni vahvistaa tämän. Olen saanut ihan hyvääkin palvelua ko. kirpparilla, mutta usein palvelun laatu on välttävää. Tatissa on neutraali ilmapiiri, ei valittamista eikä erityistä kehuttavaa. Sen sijaan Pikku-Tiinassa ilmapiiri on epämiellyttävämpi. Henkilökunta ei aina katso kassalla edes silmiin saati hymyile asiakkaalle. He myös keskustelevat asiakaspalvelutilanteessa keskenään, niin että olen välissä miettinyt puhuiko myyjä minulle vai jollekin toiselle.
Jos vertailee kirppareita muuten kuin myyjien valossa, niin Pikku-Tiina on ehdottomasti parempi paikka. En ole myynyt kummallakaan kirpparilla vaatteita tai tavaraa, mutta enemmän olen Pikku-Tiinasta tehnyt löytöjä. Siellä on siistimpää ja tavarakin on usein parempaa. Lastentarvikekirppareiden hintatasoa en osaa vertailla. Sen sijaan olen ostanut paljon lasten vaatteita esim. Paanakedonkadun Superkirpparilta ja myynytkin siellä tavaraa sekä vaatteita. Hinnat siellä ovat selkeästi edullisempia kuin lastentarvikekirppareilla.
Pakko vielä kommentoida tämän keskustelun kommentteja yleisesti. Kuten kaikilla keskustelupalstoilla, tässäkin keskustelussa on sorruttu ylimielisesti haukkumaan toisten kommentteja. RASKASTA LUETTAVAA! Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Jos moni on kokenut, että on saanut huonoa palvelua, niin näin on silloin todennäköisesti tapahtunut ja vastaavasti monet ylistävät ko. kirppareiden palvelun laatua, josta voidaan päätellä, että toisia palveltu hyvin. Muistakaa myös hyvät kanssaihmiset, että vaatimustasomme "hyvälle" palvelulle ovat hyvin erilaiset :) - Tipitapi
Pikku-Tiinassa ei saa vastausta tervehdykseensä, kassatiskillä on ollut leivät, margariinipaketit ym.levällään kun henkilökunta (tai jälkikasvu) valmistaa välipalaa itselleen. Kerran tehdessäni ostoksia koira oli kassatiskillä ja tallusteli ostosteni päällä omistajan lyödessä hintoja koneelle. Nauroi vaan, että koira auttaa häntä. Allergisten lasten äitinä ei naurattanut. Ja monta muuta negat.kokemusta...
- täätäältä
Kävin tänään tunnin ajomatkan päästä lapseni kanssa ja nyyh, menivät kiinni klo 14, olin 13.55 paikanpäällä.
Voi sitä harmituksen määrää. En löytänyt netistä muuttunutta aukioloaikaa vaikka juhannus onkin jo ovella kyllä tänään normaalisti on paikat yleensä auki. - Lahja45
Pikku-Tiina on siisti kirppis ja palvelu ihan ok. Minun tervehdykseeni on ainakin aina vastattu liikkeeseen tullessa ja lähtiessä. Mielestäni se, että Pikku-Tiinassa asiakkaat tulevat tutuiksi ja kassalla juttu luistaa myyjän kanssa, kertoo vain kirppiksestä hyvää. Ja on vain hienoa, jos lapset haluavat olla kaupalla mukana!
Ongelmat tilityksen suhteen (summat eivät täsmää loosista myytyjen summaan) johtuvat asiakkaiden varastamisesta. Olen myynyt vaatteita (kylläkin Turussa) kirpparilla. Kaikki yli 10 euroa maksaneet varastettiin (lasten merkki toppapukuja, kenkiä jne.). Typeryyttäni en laittanut niihin hälyjä. Kiersin koko kirpparin, eikä muista looseista löytynyt tavaroitani, joten joku on todella ollut rahapulassa... Hävisin yli 100 euroa varastettujen tuotteiden takia ja vastaisuudessa aion myydä kalliimmat tuotteet Huuto.netissä.
Tuttuni on työskennellyt vaateliikkeessä ja kirpparilla. Hän kertoi, että hälyjä lojuu joka päivä sovituskoppien lattioilla. Ja esim. loosin laitetut vaunut on periaatteessa helppo varastaa, mahdollinen häly irti, muksu kyytiin ja pokkana ohi kassojen... Ja kuten joku kirjoittikin, on vanhempia, jotka piilottavat vaatteita tai tuotteita vaunuihin tai kasseihin ja varastavat ihan suvereenisti.
Asiakkaat voivat olla todella epärehellisiä, älkää siis heti tuomitko kirppiksen omistajia epärehellisyydestä tai välistä vetämisestä. Kirpparin myyjillä ei ole velvollisuutta korvata sinun loosista kadonnuttta / varastettua tavaraa. Jokainen myy kirpparilla omalla vastuulla, näin se vain menee. Se on sitten eri asia, jos rahoja ei tilitetä ajoissa sopimuksen mukaan.
Olen iloinen, että Porissa on vierekkäin kaksi lastenvaatekirpparia. Pitkän matkan takaa on helppoa tulla Poriin ja käydä molemmilla kirppareilla. Löytöjä tekee molemmista, jos käy hyvä tuuri! - rune09
Molemmilla kirppiksillä käyn epäsäännöllisen säännöllisesti asiakkaana,eikä minulla ole mitään negatiivista sanottavaa.Molemmissa tervehditään ja hyvästellään,paikat suht viihtyisiä ja siistejä sekä hinnat vaihtelee enemmänkin looseittain kuin kaupoittain...Ehkä en ole osannut kriittisesti paikkoja ''tarkkailla'',mutta näin olen asian omaksunut. Asiakaspalveluammatissa työskennellessäni voin sanoa,että on vähän itsestäkin kiinni,miten sieltä tiskin takaa Sinua palvellaan.
:)
Eli siis pientä hymyä ja positiivisuutta mukaan ostoksille..:) - 19+15=?
Eihän siellä ole enää kuin Pikku-Tiinan kirppis.
- _ClickHere_
Juu ei ole ei.
Rouva Tatti on toisella kirppiksellä töissä jo - ooo/o
pikku-tiinasta!!
aivan syvältä koko paikka, ei ajattele lainkaan asiakkaita esim allergioita koska koira liikkeessä , ei tervehdi, kun palvelee niin pälättää muiden kanssa.
PUHUU TOISILLE ASIAKKAILLE TOISTEN OSTOISTA, MYYNNEISTÄ JA YKSITYIS ASIOISTA!! siis todistan sen sillä et on haukkunut minullekkin muita ja muiden osteluita/myymisiä
... haukkuu ja mollaa muiden kirpputoreja että saisi itse enemmän asiakkaita.
lapset ja mummot ihan ok jossei roiku niskassa kiinni kun kiertelee ja lapset ole kassalla palvelemassa
ne ei anna asiakkaiden hinnotella itse vaatteitaan vaan sanoo että laittaa korkeemmat hinnat esim merkkikuteille.
- ylimielistä ja säälittävää porukkaa.
kuulin myös että porttikieltoja on jaettu turhan päiväsistä asioista ihmisille ym....- portilta pois
hei kuulin kans jonkun puhuvan naisesta, jolla on vissiin kaikkiin kirppiksiin porttikielto!! Varaa paikan ja varastaa muilta, ja myy eteenpäin varastamansa tavarat! Törkeetä! Porttikielto ihan vähintä, mitä voi tehdä!
- 988998
Millä kirppiksellä on töissä Tattia pitänyt nainen?
- pepevillberi
paaniksella
- Muulitti
Paaniksen palvelutaso on kyllä niin pohjamutaa, että enää en tavaroitani sinne vie myyntiin. Joku voisi avata kaupunkiin taas kirppiksen, jossa on iloinen ja ystävällinen palvelu ja homma toimisi. Niinkuin Hyllymeressä oli ennen.
- venkuli :)
Pikku-Tiinassa on mielestäni vaikea saada myytyä esim vauvanvaatetta. Mielestäni viikkovuokra on TÖRKEÄ 26€/vk. Eli ne muutamia kertoja päällä olleet bodyt pitäisi myydä 0,50-1€ että ne menisi kaupaksi. Jos tälläät niihin sen 2€ ne ei mene kaupaksi.Siis myytävää tavaraa saa olla ihan sikana, että pääsis omilleen tai jos havittelee muutaman euron nousua noista lumpuistaan :) Niin ei tule onnistumaan Pikku-Tiinassa..
- ahne lehmä
Jos teidän mielestä jossain ollaan ahneita niin lukekaapa tämä:
Joidenkin ahneus vain ei tunne rajoja.Mummolla meni pitkä tovi ennenkuin hän oli valmis poistumaan tankkaus automaatilta.Hän ahneuksissaan tahtoi minun maksavan hänen S etukorttipisteensä, koneessa luki "asiakkuus tunnistettu" kun madame poistui pyylevin elkein.
Laitoin kortin sisään, painelin pin koodin ja valitsin summan, sitten keskeytin koko tapahtuman, jotta pyylevä ahne mummo ei saa pisteitään.
Jos olisi kysynyt suoraan minulta käykö pisteiden hommaaminen päinsä, olisin mielihyvin suonut ne hänelle.Lapsellinen, typerä käytös mummolta.
Jäipä ilman S kortin pisteitään tällä kertaa.
Olkaa tarkkana kun tumma,rillipäinen,lyhyt lihava mummo lähtee liikkeelle automaateilta, saatatte epähuomiossa rahoittaa hänen ostoksensa - Hoprtep
Miten tämä liittyy kirpputoreihin. Nostan hattua mummolle kekseliäisyydestä!
- 69989
Hieno mummo, nostan hattua! Mutta miten tämä liittyy kirpputoreihin??
- Anonyymi
Erikoinen yritys.
Isäntä haalii tavaraa Kontista ja muilta kirppareilta ja tuo myyntiin Pikku-Tiinaan.
Omistajapariskunnan käytös on todella kummallista. Ei tervehditä,eikä katsota silmiin. Onko koko maailma kääntynyt persuja vastaan? - Anonyymi
Itse vien hieman kansainvälisempään paikkaan nimeltä Pikku-Isis. Se on uusinta uutta. Jeee.
- Anonyymi
Tatti onkin kova juttu.
- Anonyymi
Joo.. Tsihihi.. Ymmärrän.. Kova.. Tirsk..
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311031
- 545278
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452483- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131741Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421604Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351216Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6956Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952