Hankimme rivitalon pihallemme koristeomenapuun (Malus Makamik). Kuinka suuri etäisyys sen ympärille tulee jättää muihin kasveihin nähden? Lähistöllä on norjanangervoaita ja marja-aronia-aita (molemmat korkeudeltaan vasta noin puoli metriä) sekä pensashanhikkia.
Koristeomenapuun istutusetäisyys
2
797
Vastaukset
- miriam
jos pensaiden oksat kaartuvat puun rungon lähelle (ellei se sinua itseäsi häiritse) kun kyseessä on koristepuu eikä siitä korjata satoa. Yleensä pienehköjen puiden istutusväli on noin 2-6 metriä.
Marja-aroniaan päin kannattais jättää enemmän välimatkaa, koska siitä tulee melko korkea ja sit noihin muihin pensaisiin riitäis varmaan joku 2m. Yhdessä näistä kaikista tulee mukava istutusryhmä =).- Malus Makamik
Tarkoititko miriam, että välimatkaa norjanangervoaitapensaaseen ja pensashanhikkeihin olisi hyvä olla se 2m? Meillä ei kyllä ole.
Koristeomenapuun ja norjanangervoaidan väli on ehkä 1,5m, marja-aronian suuntaan väliä on ehkäpä 2,5m. Mut sitten tuossa norjanangervoiden ja koristeomenapuun välissä ovat ne pensashanhikit, eli siinä ei ole välissä kuin metri molempiin suuntiin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005388868Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo8378224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1761355Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja171016- 60840
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41827Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57772Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37682