Espressokeitin

Nikkeeeee

Join espressoa tuttavan luona ja ajattelin, että hommaan espressokeittimen itsellenikin.

Sattumoisin huomasin Biltemassa espressokeittimen hintaan 35€, ostin sen ja rupesin keittämään espressoa. Sain tehtyä muutaman kupin kunnes keittimen vesisäiliö poksahti ja kuumat höyryt polttivat vasemman käteni. Palautin keittimen seuraavana päivänä ja sain rahani takaisin.

Nyt olen katsellut vähän "tasokkaampia" espressokeittimiä ja haluaisinkin tietää muiden kokemuksista.

Keittimet joita olen katsellut ovat Krups XP4050, OBH Nordica Chilli Espressokeitin, MYCAFÉ MC-08L ja C3 Coffee Center Milano.

Voit myös ehdottaa muita keittimiä, jotka sijoittuvat hintahaitarissa 0-300€

5

3722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • macchiato

      www.ristretto.fi

      tuolta voi lukea myös halvemmista koneista vaikka saitti n lähinnä hifistelijöille.

    • Krupsauttelija

      Minulla on ollut halpa matalapaine-Krups erinäisiä vuosia yhdenmiehen-toimistossani. Se on toiminut moitteettomasti ja tehnyt ihan kelvollista espressoa (vaatimattoman mittapuuni mukaan).

      Muutama kuukausi sitten panin laitteen kierrätykseen ja ostin tilalle korkeapaineisen (15 bar) Krups XP4000 -keittimen hintaan 99 €.

      Laitteen käyttö ja puhdistus on vähän työläämpää. Vastapainoksi olen saanut vähän parempaa pressoa, jonka pinnalle muodostuu oikeaoppinen crema.

      Intoilijoille tuo laite ei tietenkään riitä, mutta minusta hankinta oli hintansa arvoinen.

    • Nimetön

      Itse ostin puolisen vuotta sitten OBH Nordican chill-sarjan espressokeittimen hintaan 140e
      Takuu on 2 vuotta, ja espresson sekä cappuccinon laittaminen onnistuu todella hyvin, ja keitin on vielä kuumin muotiväri

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe