Auto ei mennyt katsastuksesta läpi koska alatukivarren laakerointi, oikea takimmainen, oli vaurioitunut.
Että korjaukseen vaan. Millainen homma tuollainen vika on korjata ja pitääkö varautua isoihin kuluihin?
Alatukivarren laakerointi
5
14888
Vastaukset
- autoasentaja_2
kulut n.50-700 € automallista riippuen...
- tietoa vailla
missä autossa tukivarsi on laakeroitu???
- laakeroitu
tietoa vailla kirjoitti:
missä autossa tukivarsi on laakeroitu???
esim fiat joissa takatukivarsi on nimenomaan laakeroitu, mutta nimitys tulee uudesta aken järjestelmästä, jossa vika kun laitetaan järjestelmään, niin siinä on kyseinen outo ilmaisu.
- Takatukivarret monessakin
laakeroitu kirjoitti:
esim fiat joissa takatukivarsi on nimenomaan laakeroitu, mutta nimitys tulee uudesta aken järjestelmästä, jossa vika kun laitetaan järjestelmään, niin siinä on kyseinen outo ilmaisu.
Citroen ja peugeot käyttää takatukivarsissa, useissakin malleissa neulalaakerointia tukivarsissa. Ei tuo siis mikään mahdotoomuus ole.
- peenaa
..tukivarren sisäpään heloja tai kumipuslia voivat nimittää laakereiksikin, en ole ennen kyllä kuullut.
Minun S60:ssa vaihdettiin keväällä merkkiliikkeessä huollon yhteydessä. En jaksa muistaa hintaa, mutta ei mennyt kauan odottaessa.Oli mielestäni jopa yllättävän halpa.... Nyrkkipaja voi toki tuhertaa päiväkausia, ja jäävät silti vaihtamatta. Siitäkin on kokemusta menneiltä vuosilta. Silloin oli kysymyksessä 80 Audi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1866691- 1531915
- 1131638
- 511350
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511123Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢411011Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98982Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6917Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41869