HÄRÄT: ulkonäöstäsi

kiinnostunut

kertokaa kaikki aurinkomerkiltänne härkä olevat, miltä näytät. Laita myös ikäsi ja sukupuolesi.

43

5818

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • härkätyttö

Ikää en kerro muodollisista syistä mutta se on 14-20vuoden välillä..
      Siis jos täytyy kertoa kaikki ulkonäöstä niin teen sen nyt pähkinänkuoressa:
      Tumman ruskeat hiukset, siniset isot silmät, olen todella pitkä ja hoikka, ja mulla on kauneus pilkku oikeella puolella. syntynyt 24.4.

• jamppa

olet syntynyt 2 päivää ennen mua ,olen jo vanhempi mut sanon et oot onnenpekka.ollaan omatoimisia,ei tarvita pers. takana kyttääjiä osataan tehdä mitä halutaan ,ollaan rauhallisia ,härkään voi aina luottaa ,ollaan uskollisia ,luota aina itseesi ,itseluottamus on härkien käyntikortti.moitsut sulle.

• ihmisiä tunteva.,-
        jamppa kirjoitti:

olet syntynyt 2 päivää ennen mua ,olen jo vanhempi mut sanon et oot onnenpekka.ollaan omatoimisia,ei tarvita pers. takana kyttääjiä osataan tehdä mitä halutaan ,ollaan rauhallisia ,härkään voi aina luottaa ,ollaan uskollisia ,luota aina itseesi ,itseluottamus on härkien käyntikortti.moitsut sulle.

24-22.04 ovat juuri muuttuneet oinaasta. siis ette ole täyspäisiä härkiä. Oletta kova sekotus oinasta ja härkää.. Härän löytää vasta kun on 5.05-10.05. sne on härkiä.

Tunnen monta tuos 22.04 syntynyttä olette erikoisia mutta ei härkiä kokonaan. Keskihärkään 5.05-10.05 ei voi luottaa pettävät eniten . Heillä syrjähyppyjä eniten. Pitää olla todella välkky nainen heidän rinallaan että saa hänen hyppynsä selville.

Taasen 22-24.04 alkavia härkiä paljon vapaana vanhempanakin. Heissä puolet oinaksen levottomuutta menoa ja toinen puoli härkää kumallinen sekoitus ..muuten hitler syntyny 24.04 ei kovin luotettava ollu :-)))

• Oinas ihminen
        ihmisiä tunteva.,- kirjoitti:

24-22.04 ovat juuri muuttuneet oinaasta. siis ette ole täyspäisiä härkiä. Oletta kova sekotus oinasta ja härkää.. Härän löytää vasta kun on 5.05-10.05. sne on härkiä.

Tunnen monta tuos 22.04 syntynyttä olette erikoisia mutta ei härkiä kokonaan. Keskihärkään 5.05-10.05 ei voi luottaa pettävät eniten . Heillä syrjähyppyjä eniten. Pitää olla todella välkky nainen heidän rinallaan että saa hänen hyppynsä selville.

Taasen 22-24.04 alkavia härkiä paljon vapaana vanhempanakin. Heissä puolet oinaksen levottomuutta menoa ja toinen puoli härkää kumallinen sekoitus ..muuten hitler syntyny 24.04 ei kovin luotettava ollu :-)))

olit hitlerin kanssa, kun hän ei sitte ollut luotettava:-)))
        Välkky vielä kehuskelet olevasi, et sitten huomannut niitä " ihmisiä " vai hiihtelikö ne kaikki muualle:)))?

Mistä tää "härkävaino" kaikki rimanalle menevät ilkeydet laitetaan härkä horoskooppimerkin " saittiin ".

Kateus sen laitan ilkeiden ihmisten piikkiin, sen sanon että kaksosissa on todella ilkeitä ihmisiä.

Oinas olen, monta härkä ystävää asuu lähelläni on rauhallista ja ystävällistä naapurisopua.
        Juorut ja ilkeydet lähtee kasosilta, aina hämmentävät jonkun "soppakattilaa"
        Eläinten ja ihmisten ystävä.

• skigjsg
        ihmisiä tunteva.,- kirjoitti:

Paskat synty, kun 20.4.

• ninnu

Pienikokoinen sirppunen. Pituus nippa nappa 160 cm, paino alle 50 kg. Kuitenkin kilot aika oikeissa paikoissa eli melko naisellinen ja muodokas, eikös useimmat härkänaiset olekin ?

Luonnostaan keskiruskeat hiukset tai punaiseksi värjätyt. Kasvot eivät klassinen kauniit, mutta persoonalliset. Pienehköt tumman siniharmaat silmät, intensiivinen katse, täyteläiset huulet ;)

Ai niin ikä 27.

Laittakaapas muutkin härät lisää vastauksia, olisi kiva lukea muitakin, kun ei edellisen vastaajan kanssa paljon yhtäläisyyksiä löytynyt:)

• härkä vastaa

22.4 syntynyt, leijona nousussa, murrr.
      Pieni 159 cm, erittäin rehevä vai oliko se aistikas ja kurvikas, silmät isot mantelit ja niin vihreät, myös aika nauravat, suu sensuelli väittävät..?? Hiukset maantien väriset ja oikea leijonaharja.. Erittäin härkämäinen joka tavalla...;o)

• rri

oon mies. synt 21.4.(kuu kaloissa, nousu leijona) suht lyhyt 168 ja sopusuht keho on. ja vihreet on silmät. :)

• härkä_neiti
        rri kirjoitti:

oon mies. synt 21.4.(kuu kaloissa, nousu leijona) suht lyhyt 168 ja sopusuht keho on. ja vihreet on silmät. :)

Kivaa huomata etten ole ainut reunalla olija.
        Eli syntynyt 21.4 -78, 49 kiloa/160 pituutta, hiirenharmaat hiukset blondattuna, siniharmaat isot silmät, muodot on kohdallaan ja takapuolesta moni on pitänyt=) ei ole ikinä tarvinnut seuraa etsiä kun on aina pörrännut miehiä ympärillä, en ole siltikään omasta mielestäni niinkään kaunis, ole persoonallisen näköinen hymyhuuli, iloisuus ja avoimuus luovat luonnetta.
        MYLVIKÄÄ HÄRÄT!!!

• Ada
        härkä_neiti kirjoitti:

Kivaa huomata etten ole ainut reunalla olija.
        Eli syntynyt 21.4 -78, 49 kiloa/160 pituutta, hiirenharmaat hiukset blondattuna, siniharmaat isot silmät, muodot on kohdallaan ja takapuolesta moni on pitänyt=) ei ole ikinä tarvinnut seuraa etsiä kun on aina pörrännut miehiä ympärillä, en ole siltikään omasta mielestäni niinkään kaunis, ole persoonallisen näköinen hymyhuuli, iloisuus ja avoimuus luovat luonnetta.
        MYLVIKÄÄ HÄRÄT!!!

minä oon syntyny samana päivänä ku sinä ja painan samanverran ku sinä. oon 2,5 senttiä pidempi kuitenki.
        isot silmät minullakin mutta vihreät ja kaikkeen loppuun voin sanoa ihan samallatavalla kuin sinä :)

pelottavaa ;)

• Ada
        Ada kirjoitti:

minä oon syntyny samana päivänä ku sinä ja painan samanverran ku sinä. oon 2,5 senttiä pidempi kuitenki.
        isot silmät minullakin mutta vihreät ja kaikkeen loppuun voin sanoa ihan samallatavalla kuin sinä :)

pelottavaa ;)

ai niin, ja minä kuulen tosi useasti sanottavan että minä säteilen.
        en kyllä itse ymmärrä miksi

miehet jauhavat ikuisuuksia minun silmistä, lähes poikkeuksetta

• Iso

isokokoinen, tummat/mustat hiukset, matala ääni, roteva.

• Härkäneitonen

Heips! Synttärit 21.4. Olen vähän yli 160 cm pitkä, paino alle 50 kg. (Eli melkein sama kuin yhdellä toisella Härkä-tytöllä.) Hiukset puolipitkät, oman sanontani mukaan "kullanväriset" eli vaaleanruskeat. Silmät ovat aikalailla siniset, mutta niissä on "kellertävää hohtoa". Olen aika laiha, en juuri muodokas. Ja suu on naisellinen, jos saa sanoa. (Ja erittäin paljon Härkien piirteitä!!) Ps: Teitä toisia lainaten on todellakin kiva lukea muistakin Häristä!

• härkämies

Pituutta 170 ja paino jossain 70 hujakoilla, silmät ja hiukset tummanruskeat. 30 kesää takana tässä elämässä...

• Härkätyttönen

Pituutta on sellaset 16O cm ja paino on siinä 52 kg. Tummanruskeet, puolipitkät hiukset. Silmät on aikas isot, sini-vihreet ja mustuaisen ympärillä on keltaruskee kehä. Korkeet poskipäät ja pieni suu.
      Ikää mulla on 15 vuotta ja kuten nimimerkistä käy ilmi, oon tyttö :)

• ruusunnuppu

olen 167cm ja 61 kg, monen mlelestä juuri oikea mittasuhteen omaava. tummat kiharat hiukset ja tummat manteli muotoiset silmät, huulet sopivan täyteläiset. olen 21v. tuntuu että olen n.40v suosiossa...:(/:).

• härkänice

Olen 26v tytteli, 165 ja 50 enkä mikään muodokas. tummat pitkät hiukset ja nytten punertavax värjätty. silmät vihreet ja keskustassa ruskee kehä. pärstä ihan ok mut muuten ois parantamisen varaa painon suhteen. Iloinen ajoittain masentuva jästipää. tyypillinen härkä.. ei voi kun nauraa kun horoskoopit tuntuu loksahtavan paikoilleen tietysti mistä lukee..

• iina

Olen 163,5 cm ja 60kg
        Omat hiuksien värit maantien väriset tummat...
        silmien väri sinivihreet ja iiriksen ympärillä keltainen rinkula...
        olen syntynyt 30.4
        ja olen 17v.
        kaikki härän piirteet omavaa jästipää...
        ihan naisellinen härkä immeinen...=)

• Nanna

Pikaisesti vain,mulla on rubiinin punaiset hiukset ja tumman vihreöt silmät..syntynyt 24.4..mä lueskelin tos äsken noita,ja alkaa vaikuttaa et melkein kaikil härkänaisilla on vihreet silmät ja punaset hiukset:)

• dust

...naispuolinen 166 cm pitkä ja painoa 51 kg eli hoikka olen vaikka kiloja on tullut lisää noin 5 viimeisen puolen vuoden aikana... hiukset on oikeasti ruskeat, mutta nyt punaiseks värjätyt ja kiharat. silmät sinivihreenharmaat. kehuja on ulkonäöstä tullut useammin kuin kauhistuneita katseita =) ikää 24, synttärit 26.4.

• Gothic Girl

Olen 16v ja huikeat 158cm lyhyt. Hiukset ovat puolipitkät ja mustat punaiset raidat. Simmut vihreät ja omistavat erikoiset oranssin sävyiset renkaat mustuaisen ympärillä.. (?) Hymy leveä ja simmut suuret... that's me.. =)

• tyttöhärkä =)

mie oon: isot siniset silmät, piitkät ripset, maantienväriset hiukset luonnostaan mutta nyt vaalet, värjätyt. 170 cm ja 55 kg. kasvot omalla tavalla kauniit.

• rohkeasti härkänen

En nyt rupea luettelemaan ulkonäöstäni, vaan laitan tähän härkänaisista kertovan lyhyen kuvauksen ja jokainen voi siitä päätellä itse,millaisia me härkänaiset olemme :)
      ----------------------------------------
      HÄRKÄNAINEN:
      "Olivatko polvesi pettää nähdessäsi hänet ensimmäisen kerran. Älä ihmettele moista reaktiota, sillä Härkänainen on eläinradan sensuaalisimpia ja seksuaalisimpia naisia. Venuksen hallitsemana feminiinisenä merkkinä hänellä on magneettista vetovoimaa ja naisellisuutta moninkertainen määrä muihin naisiin verrattuna. Moni mies on valmis tekemään mitä tahansa saadakseen rengastettua tuon naaraan omakseen"

• Härkämimmi

toi pittää paikkaansa mun kohal.monet jätkät on pyörinyt meitsin ympäriillä ja tuos kesän aikaa mulle yks jätkä lähetti tekstari se kehu mun ulkonäköa mä oon sen mielestä kaunis ja me ollaan yhes oltu nyt kesästä lähtien.et oon mä sit aika hyvän näkönen hevimimmi mul oli ennen vaaleet nyt ne on mustat,vihreet silmät ja niitä on moni kehunu,pituus melkein 160...

• härkätytskä

Eiköhän niitä oo joka merkissä niitä hyvännäkösii naisia, ja se mist oot ton jutun ottanu ni on kehuttu kaikkia merkkejä, oon nim. lukenu ne....ja eri miehille kolahtaa tietty erilaiset naiset....

Mut ei sillä et haluisin mollata härkiä! Ollaanhanme helvetti soikoon aika kuumia pakkauksia =)

• Härkäneitonen

Mää jo luulin, että otsikko on, että "Katsokaapas kaikki Härkänaiset eteenne", että rupiat ittäs mainostaa. No, huumorinkukka kukkii! Ei muute iha joka jätkä taia meikäläisen ympärillä pörrätä, muttei tarttekkaa. Että semmotiist. ;)

• Sonni

Olen 27v vaalea hiuksinen härkämies..normaalivartaloinen 88kg/185cm

• Härkänainen Savosta

Minä härkänainen 39v s.30.4 jalat lyhyet ja paksut kuin Islanninponilla ;-0))155-60
        osaan nauraa itselleni ..sujut itseni ja kroppani kanssa .Silmät ruskeat ja hiukset tummat poskessa lommo (hymykuopat:_0)
        itsepäinen ja periksiantamaton ..
        Härän horoskoopin luonteenpiirteet sopii minuun lähes täysin (materialisti en ole kuitenkaan)

• samantha

Synttärit 26.4,(n)ja olen ny 14...170cm,en nyt niin hirrrveen laiha ole..tim.rusk pitkät hiukset,melkein mustat silmät..Ja kivat hulet ;)onko muuten blondeja ja sinisilmäsia härkösiä olemassa...Täällä ainakaan?

• Anskuli

Olen 167 cm pitkä ja normaalivartaloinen, tai ehkä oikeastaan atleettinen liikuntaharrastusten ansiosta. Lyhyet ja paksut jalat joita kompensoi pitkä selkä ja hoikka vyötärö. Vartalo on perusmalliltaan perinteinen suomalainen päärynävartalo, jota olen kutenkin saanut muokattua hieman tiimalasimaisemmaksi salilla.
        Vaaleat pitkät hiukset ja intensiiviset vihreät silmät, joihin ihmiset yleensä ensimmäiseksi kiinnittää huomiota. Korkeahko otsa, ja matalahkot poskipäät. Ei mitkään missinkasvot, mutta hiukan ehostettuna ihan hyvännäköinen. Ikää 25 v.

• Härkänainen

Olen 35 v härkänainen. Hoikka 165 cm, 49 kg. Tummat puolipitkät hiukset. Isot ruskeat silmät, hymykuopat ja kauniit, kaarevat huulet. Kroppa muuten ok,paitsi ylävarustus suht pieni. Sensijaan sääriä ja peppua on kehuttu. Luonteeltani aika tyypillinen härkä. Rakastan kaikkea kaunista, musikaalinen, päättäväinen. Tärkeimpinä asioina pidän uskollisuutta, luotettavuutta, rehellisyyttä ja turvallisuutta. Perhe ja koti ovat ykkössijalla.

• härkätytskä

Mulla on nimittäin siniset ja aidot blondit melko pitkät hiukset...oon hoikka ja iha pitkä....syntyny 25.4

• Härkäneitonen

Ainaki aikonaa yks mun luokan kimma oli aito blondi ja sini"harmaat" silmät. Ja Härkä tietenki!

• Jadekettu

Moikka! Itse olen 25-vuotias härkänainen, syntynyt 23.4. Hiukset ovat maantienruskeat, tosin vaaleaksi värjätyt. Omasta mielestäni vihreät silmät... Pituutta 173 cm ja painoa hurjasti! Toisin kuin muilla kirjoittaneilla... Tuntuvat kovin hoikkia olevan? Olen täysin tyypillinen härkä, rakastan kaikkia nautintoja ja sen takia painon kurissa pitäminen onkin vaikeaa... :( Olen kuitenkin muodokas, eli läskit on sopivasti ympäri kroppaa... Ja huomionosoituksia tulee kuitenkin miehiltä eli jotain pilkettä silmäkulmasta löytynee! ;)

• härkä_tyttö

olen 16-vuotias n.165cm/50kg..mulla on vihreät silmät,aika kauniit kasvot ja suudeltavat huulet..

• Toro

kyllähän noita pimuja pyörii ympärillä ihan tarpeeks =)

185 cm pitkä
      paino n.70 kg
      siniset silmät
      ikä 19

• slayah

185 cm pitkä
      n.70 Kg paino
      atleettinen
      vaalean ruskeat hiukset
      siniset silmät
      ikä 18

et sillai :)

• N 21.4

Olen 25v ja hiukset ovat tummanruskeat ja pitkät ja silmät vaaleansiniset.Painan n.53kg ja olen 166cm pitkä eli ihan sopusuhtainen.En omasta mielestäni ole mikään "jykevän"oloinen härkänainen.Mielestäni olen ihan ok,kauniiksi on sanottu.

• jeeij

17 v
      pituus n.180
      muodokas

pänkki yms
      :D

• hehhi

Näyttää kaikki (melkein kaikki tääl olevan, ne jotka on maininnu) huhtikuun härkii... =D

• pehmeämpi laatu

Kyllä täällä kysytään tyhmiä.
      Kysyjän ikä täytyy olla vielä nuori, silloin kiinnostaa miltä näytät.
      Jos olet jo vanhempi utelias, niin pyyhin lotus empolla takapuoleni.Ostan ne perhepakkauksena.

Kun takaa katsoo näkyy edestä, ja edestä katsottuna näkyy taakse.Heh heh...

" härkä olevat," miltä näytät. ?

• typsy

Oon 18- vuotias tyttö
        164cm
        53kg
        siniset silmät
        oma hiusten väri vaalea, mut nyt ruskeat ja värjään tänään punaiseksi

• tyttöneennn

oon 19 vuotias nainen
      163,5cm
      59kg
      siniset silmät
      mustaksi värjätyt pitkät hiukset
      lihaksikas kroppa
      iso nenä
      lähel toisiaan olevat silmät

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe