Totuus

leijonanaisista >:(

Itsekkäitä, omahyväisiä, kieroja, teeskentelijöitä, anteeksiantamattomia, kiittämättömiä=lyhyesti EI ENÄÄ KOSKAAN MOISIA PETTUREITA >:(

25

3030

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesä mennyt..

Aivan samaa on sanottava leijonamiehistä, ikuisia metsästäjiä, manipuloivia teeskentelijöitä, jotka kykenee vain pintatunteeseen, eivät pitkäkestoiseen sitoutumiseen. Pitävät aikansa ja sitten joutaa pois! Ei, kun uutta metsästämään....

• TOTUUS..

On päinvastainen ja toisenlainen.
      Tuon kaltaisia väitteitä yleistää vaan sellainen ihminen jolla on huono itseluottamus ja heikko itsetunto..ELi toisin sanoin ..syy on kokonaan aina toisessa osa-puolessa .omia heikkoja piireitä ei Ole..ei tietenkään koska .. ..hän reppana yrittää olla jotain muuta kuin oma itsensä.
      Hänen "hirveät "luonteenpiirteensä tulee .esille kun hän kohtaa leijona-naisen joka on ulospäin suuntautunut ,iloinen ja empaattinen ihminen.

Tällaiset nipottajan roolissa elävät ihmiset eivät kestä voimaksta ja itsetään pitävää ihmistä rinnalleen ..vaan alkavat etsimään hänestä ..vikoja ..vaikka suurenus-lasilla..jos ei muuten löydä.

Tällaiset sairástavat narsismi tapaista sairautta.

-Leonainen

• näin...

leijonalla on huono itseluottamus ja heikko itsetunto, koko ajan pitäisi olla kehumassa ja tukemassa, itse ei saa kannustusta, eikä rohkaisua. Narsisti on leijona itse, heti on naama nurinpäin, kun toinen menestyy, ei voi, eikä osaa iloita toisen menestyksestä tuo leijona. Naurettavan pihi tyyppi, osta 100€ lahja, saat leijonalta tiimarista ostetun pystin, käyttää rikkinäisiä alusvaatteita, raukka kun on niin pihi, läski ja huumorointajuton koko paska, toisesta kyllä tehdään pilaa, mutta itse suuttuu heti, kun kritisoi. Pelle, mikä pelle.

• riittää..
        näin... kirjoitti:

leijonalla on huono itseluottamus ja heikko itsetunto, koko ajan pitäisi olla kehumassa ja tukemassa, itse ei saa kannustusta, eikä rohkaisua. Narsisti on leijona itse, heti on naama nurinpäin, kun toinen menestyy, ei voi, eikä osaa iloita toisen menestyksestä tuo leijona. Naurettavan pihi tyyppi, osta 100€ lahja, saat leijonalta tiimarista ostetun pystin, käyttää rikkinäisiä alusvaatteita, raukka kun on niin pihi, läski ja huumorointajuton koko paska, toisesta kyllä tehdään pilaa, mutta itse suuttuu heti, kun kritisoi. Pelle, mikä pelle.

huonolla itsetunnolla ja varmuudella ,haukuttaan toinen ihminen ,koska ei ole riittävästi rohkeutta paljastaa omaa horoskooppi merkkiä,piilouduttan tyhmien ja mitään sanomattomien sanojen taakse. sellaista tekee vaan ihminen joka tuntee itse olevan jotain saamassa toiselta..olet varmaan laskennut jokaisen sentin ..mitä olet kuluttanut hänen vuokseen.voi sua reppanaa. eikö sinulla ollut varaa ostaa hänelle edes lahjaksi "kauniita alus-vaateita" ..ehkä hän tuli "läskiksi" ..sun takia ..söi pahaan-oloonsa .koska ´sinun sairautesi "narsismi"..oli hänelle liikaa ...sen vaikutukset läheisiin on tuhoisat.

Olen hyvillään leijona-naisesi puolesta että hän on jättänyt moisen ruikuttajan.

sellainen ihminen joka ylistää kaikkea .on tosi surkeaa katottava ja kuuneltavaa.
        pura nyt se paha -olos tänne kyllä leijonat jaksavt ymmärtää sua ja sun mielialan vaihteluita joista et varmaan ikinä parane ....

niin tuttua ..niin tuttua...joka on elänyt "narsismiin sairastavan kanssa..

sun merkit viitta juuri tuohon....ikävä kyllä siitä on vaikea parantua.!

-leonainen

• välttäkää viimeiseen asti L...

Sukupuolesta riippumatta välttäkää viimeiseen asti Leijonaa - on se niin kamala vastus.

• kehumaan..

sitä sinunkaan merkkiä ...joka kaikesta päätellen on joku uusi outo merkki ..mikä sitten lieneenkin..kun et uskalla sitä paljastaa.

• leijona-nainen 1990

Älä yleistä, sulle vaan sattui huono yksilö vastaan. Tutustu minuun, niin käsityksesi kääntyy ympäri. Usko pois :P

• reilua..

Laita oma merkisi myös..eikä kommentoida noin tyhmästi. Itse olen leijona ja olen huomannut että vesi-merkien kanssa en tule kovin hyvin toimeen ..ovat liian kontrolli-haluisia ..eivät sovi tuliselle leijonalle..maa-ja tuli merkit sopivat parhaiten.

• yleistystä

Itse leijonanaisena en allekirjoita "totuutta". Vain itsekkyyden koen omakseni, mutta se taas johtuu jostain, mikä ei kuulu kellekään muulle. Olen suora ja teeskentelemätön ja mun sydän on puhdasta kultaa. Loppujen lopuksi olen siis suoranainen helmi naiseksi!

• Leijona-naisesta

Puuttu vielä yksi adjektiivi ja se on täydellinen yhteistyökyvyttömyys.

• on..

leijona-nainen..ei juokse silloin kun vihellät pilliin:)

• shelion

Eiköhän ihmissuhde ole aina kahden kauppa.Jos kemiat ei toimi,tuloksena on kaksi onnetonta ihmistä. Tässä tapauksessa leijonasi ja sinä. Tyytyväinen ja rakastunut jellona ei käyttäydy kuten kuvailit.Unohda menneet ja suuntaa katse tulevaan. Kun katsot aurinkoon, et näe synkkiä varjoja.

• ärsyttäviä

Tai en voi sille mitään, mut jellonanaisissa on usein jotain ärsyttävää. Semmoista, että niitä ei oikein kestä... aargh. Jää kattomaan suu auki, kun ne selittää jotain ja miettii vaan, että miten mä kestän tän miten..

Tietty varmaan jossain on joku leijonanarttu jota jaksaisin..ja tietysti se olet juuri sinä, joka lukee tätä. Ehkä. Ja minä olen automaattisesti väärässä :D

Noh, tämmöinen stereotyyppinen kärkäs mielipide tällä kertaa. Ne on tehty muutettaviksi..

• vaan todeta..

että pitää paikkaansa tuo luonteenpiirre minussa , vaikka itse en sitä tiedosta niin hyvin:) . Vaikka istuisin hiljaa ja kuuntelisin toisten keskustelua , sanottaan sitäkin ärsytäväksi piirteeksi:) Ja kun kommentoi jotain muutamalla sanalla ,voi toinen hypätä ilmaan moisesta kommentista. jos sitten yhdyn keskusteluun ja sanon vaan oman mielipiteeni on sekin liikaa ..en vaan ymmärrä miten saan toisessa aikaan sellaisen tunnekuohun aikaan..ja katselen välillä itsekin suu auki ..että mitäs nyt..??
        Luulen että leijona menee asioissa liian nopeaa ja lähelle asian ydintä..eikä jaksaisi keskustella niistä .niin ympäripyöriästi kuin jotkut toiset..eli selitetään asiaa monelta erikantilta ja moneen kertaan..huhuuuu..(hakotuttaa)...siis suoratoiminta parempi,kun leijonasta on kyse..!! leijona on energinen ja tulinen pakkaus ..mutta malttiakin löytyy!

• .............

kuuluut jostain että ei ... leopardi pilkuistaan pääse :)

• syy

se loppujen lopuksi on jos sinä et kestä leijonia? Jos sinun mielestäsi leijonat ovat ärsyttäviä? Hmmm...vaikuttaa, että sinulla on ongelma. Ainut ihminen jota voit muuttaa on sinä itse, kukaan ei voi muuttaa toista.

Terveisin yksi itsekeskeinen ja onnellinen leijona.

• "ärsyttäviä"
        syy kirjoitti:

se loppujen lopuksi on jos sinä et kestä leijonia? Jos sinun mielestäsi leijonat ovat ärsyttäviä? Hmmm...vaikuttaa, että sinulla on ongelma. Ainut ihminen jota voit muuttaa on sinä itse, kukaan ei voi muuttaa toista.

Terveisin yksi itsekeskeinen ja onnellinen leijona.

Ei kai tässä nyt jotain syyllisiä tai syyttömiä ole, arvon neiti. Ja frankly my dear, I dont give a damn. Pystytkö itse muuttamaan itseäsi? Enpä oikein usko, en mäkään.. Semmoista asennetta tai toimintatapaa en vielä oo keksinyt, joka tohon tehois...semmosta.

p.s. mä en olis onnellinen itsekkäänä, kai ;)

• sehän
        "ärsyttäviä" kirjoitti:

Ei kai tässä nyt jotain syyllisiä tai syyttömiä ole, arvon neiti. Ja frankly my dear, I dont give a damn. Pystytkö itse muuttamaan itseäsi? Enpä oikein usko, en mäkään.. Semmoista asennetta tai toimintatapaa en vielä oo keksinyt, joka tohon tehois...semmosta.

p.s. mä en olis onnellinen itsekkäänä, kai ;)

on varsin helppoa. Jos joku ärsyttää, ei ole pakko ärsyyntyä. Sinä itse vastaat omista tunteistasi.

• "ärsyttäviä"
        sehän kirjoitti:

on varsin helppoa. Jos joku ärsyttää, ei ole pakko ärsyyntyä. Sinä itse vastaat omista tunteistasi.

Hei, hyvä pointti! Tekee silti mieli lähteä pois. Okei..en ärsyynny mut poistun, kaikilla hyvä mieli ja minä olen itsekäs possu, kun ei seura kelpaa? Noh, ehkä olen vain rehellinen. ihan opettavainen jutska, hellurei!

• takana
        "ärsyttäviä" kirjoitti:

Hei, hyvä pointti! Tekee silti mieli lähteä pois. Okei..en ärsyynny mut poistun, kaikilla hyvä mieli ja minä olen itsekäs possu, kun ei seura kelpaa? Noh, ehkä olen vain rehellinen. ihan opettavainen jutska, hellurei!

1/4 vuosisataa takana ja vieläkin jokainen yksinkertaisinkin päivittäinen asia on vain Leijonalle ylivoimainen tehtävä.

Mitä jos olisi kyseessä uusi asia?

• vaan..
        takana kirjoitti:

1/4 vuosisataa takana ja vieläkin jokainen yksinkertaisinkin päivittäinen asia on vain Leijonalle ylivoimainen tehtävä.

Mitä jos olisi kyseessä uusi asia?

haluaa ..kun olet tollainen *piiskuri*...
        leijuska tarvii hellää mutta rautaista ohjausta ...tekniikka sinulla hieman hukassa. :)

• ja jokainen aamu sama kuvio
        vaan.. kirjoitti:

haluaa ..kun olet tollainen *piiskuri*...
        leijuska tarvii hellää mutta rautaista ohjausta ...tekniikka sinulla hieman hukassa. :)

25 vuotta kaikki tehty ja paikattu hänen puolestaan ja silti joka aamu sama kuvio.

Jos syytät nyt väärää tekniikkaa, niin lue yllä oleva uudelleen.

• myös_leijona

Ei pidä paikkaansa. Sikäli kuin minä tiedän, asia on juuri päinvastoin. Mutta meitä on joka lähtöön.

• Raputar

ihmisiä vaan ollaan..

• raukkaa

Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan.:D Leijona maksaa aina kokemansa vääryydet takaisin korkojen kanssa.Aina.Ja muisti näissä asioissa on toooodella pitkä ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe