Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Monta kertaa olet nähnyt

AC/DC:n?

Itse olen kaksi kertaa, Hartwall-areenalla 2000 ja stadionilla 2001.

14

799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anus Bang

      Jäähallissa 1996 ja Stadionilla 2001

    • bonhamlord

      Jäähallissa-91. Se oli sitä aikaa kun Razors Edge oli sinä vuonna ilmestynyt ja bändi oli parhaimmillaan. Tarkoitan Johnsonin ollessa solisti. Saundit oli pikkusen niin kuin kohdillaan. Sitä ei unohda koskaan.

      • rokki-kukko

        Parhaimmillaan?? AC/DC ei ollut koskaan parhaimmillaan Sladen kanssa!


      • loistava Sladen
        rokki-kukko kirjoitti:

        Parhaimmillaan?? AC/DC ei ollut koskaan parhaimmillaan Sladen kanssa!

        kanssa ja sitä seurannut aika aina viimepäiviin asti oli pieni pettymys. Onneksi uusi sinkku kuulostaa taas terävältä ja hyvältä AC/DC:ltä ja Ruddin paukutus kuulostaa jopa yhtä hyvältä kuin 70-luvun albumeilla!

        Ja ettei mene offtopiciksi niin kerran olen nähnyt livenä.


      • ciio
        rokki-kukko kirjoitti:

        Parhaimmillaan?? AC/DC ei ollut koskaan parhaimmillaan Sladen kanssa!

        Mutta Slade on jopa Anguksen mielestä bändin PARAS soittaja koskaan !!! revi siitä.


      • ontuu
        ciio kirjoitti:

        Mutta Slade on jopa Anguksen mielestä bändin PARAS soittaja koskaan !!! revi siitä.

        Ja silkkaa kateuttaan, ja "heimoveljeä" jelpatakseen, Angus (ja Malcolm) sitten halusi korvata Sladen Ruddilla?

        Ei tuotakaan tokaisua, että "Slade oli todennäköisesti bändin suurin muusikko", pitäisi olla kovin vaikea tulkita oikein jos mitään taustoista tietää. Youngin veljekset ainakin mielellään esiintyvät oppimattomina rokkarinretkuina jotka eivät osaa muuta kuin yhtä tyylilajia. Slade sen sijaan on todella monenlaisissa projekteissa keitetty versatiili studiohai.

        Ei se silti sitä muuta, että Chris Sladella, tai Simon Wrightilla, tai Lars Ulrichilla, tai Neil Peartilla, tai monella muulla, ei ole signatuurina sellaista gruuvibiittiä kuin Phil Ruddilla. Niin se vaan on että sen perus 4/4 biitin voi soittaa äärettömän monella tavalla ja vieläpä niin että kuulija jopa tekee eri tapojen välillä eron. Sladella oli tyylikäs ja reipas biitti, Philin signatuuri-tyyli taasen on eräänlainen "tahallaan sleeppaaminen", ikään kuin hieman "takakenossa" soittaminen. Mutta katso, juuri niinhän myös Malcolm soittaa rytmiä. Se isku tulee karvan verran myöhässä, ikään kuin ammus olisi vaikea rutistaa ulos piipusta. Siitä se AC/DC:n maaginen gruuvi syntyy. Sekä Chris Slade että Simon Wright kokivat välttämättömäksi rumpufillit, vähintään nyt pienet virvelisarjat, monessa sellaisessa paikassa jossa Phil Rudd olisi jättänyt fillaamatta. Tässäkin Rudd on täsmälleen linjassa AC/DC:n minimaalisen rytmiosaston kanssa, vaikka "uusille" rumpaleille ilmaisunvapautta sallittiinkin. Kyse ei ole siitä etteikö Rudd osaisi soittaa nopeasti (tai "etukenossa") eikä siitä etteikö Rudd himassa autotallissa saattaisi paukuttaa tuplabasareita ja hirveitä fillisarjoja. Kyse on siitä, mikä toimii. Ja kyllä Ruddin paukutus vaan parhaiten toimii. Monia muita musiikillisia ongelmia AC/DC:llä on kyllä ollut, mutta Rudd on minusta ollut ennen ja jälkeen paluunsa takuuvarma lenkki bändissä.


    • bon bon

      Kolmesti. Eka oli kyllä vaikuttavin -95...

      • rokki-kukko

        1995 AC/DC ei soittanut yhtään keikkaa ;-)


    • Rudd

      96 Helsingissä jäähallissa
      00 Turussa jäähallissa
      01 Helsingissä stadionilla

    • acdcacdcacdcacdcacdc

      vaivaiset 6 kertaa eli ainoastaan ´77 käyntiä en nähnyt koska en 8-vuotiaana tainnut vielä kys. orkesteria tuntea. -86 tottakai mieleenpainuvin, koska eka ac/dc keikka ja vieläpä aivan edessä barrikaadilla. huom. jäähallissa oli silloin tuolit jäällä... jotka taisivat tosin olla suht´ heikossa kunnossa keikan jälkeen...
      2000 kävin elyseellä, areenalle en saanut lippua.

    • Sheit

      Opettele ensin kirjoittamaan. Ja niin, olen nähnyt monta kertaa kyllä.

      • Aloittaja.

        Mitä pitäisi opetella kirjoittamaan toisin?
        Vihje sinulle: "Ja"-sanalla ei aloiteta lausetta, ymmärrätkö?

        "olen nähnyt monta kertaa kyllä"
        Suomen kielessä sanajärjestyksellä ei ole suurta merkitystä, mutta joku roti kuitenkin!
        Opettele ensin itse kirjoittamaan ja tule vasta sitten vittuilemaan, sopiiko?


    • Itse olen ollut vain kerran AC/DC:n keikalla, eli stadikalla Helsingissä kesäkuussa 2001. Hyvä keikka oli ja sen jälkeen on koko ajan tehnyt mieli päästä bändin keikalle uudestaan.

      • liian....

        Ensi kesänä toivottavasti;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1400
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1307
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe