Itse olen kaksi kertaa, Hartwall-areenalla 2000 ja stadionilla 2001.
Monta kertaa olet nähnyt
14
824
Vastaukset
- Anus Bang
Jäähallissa 1996 ja Stadionilla 2001
- bonhamlord
Jäähallissa-91. Se oli sitä aikaa kun Razors Edge oli sinä vuonna ilmestynyt ja bändi oli parhaimmillaan. Tarkoitan Johnsonin ollessa solisti. Saundit oli pikkusen niin kuin kohdillaan. Sitä ei unohda koskaan.
- rokki-kukko
Parhaimmillaan?? AC/DC ei ollut koskaan parhaimmillaan Sladen kanssa!
- loistava Sladen
rokki-kukko kirjoitti:
kanssa ja sitä seurannut aika aina viimepäiviin asti oli pieni pettymys. Onneksi uusi sinkku kuulostaa taas terävältä ja hyvältä AC/DC:ltä ja Ruddin paukutus kuulostaa jopa yhtä hyvältä kuin 70-luvun albumeilla!
Ja ettei mene offtopiciksi niin kerran olen nähnyt livenä. - ciio
rokki-kukko kirjoitti:
Mutta Slade on jopa Anguksen mielestä bändin PARAS soittaja koskaan !!! revi siitä.
- ontuu
ciio kirjoitti:
Mutta Slade on jopa Anguksen mielestä bändin PARAS soittaja koskaan !!! revi siitä.
Ja silkkaa kateuttaan, ja "heimoveljeä" jelpatakseen, Angus (ja Malcolm) sitten halusi korvata Sladen Ruddilla?
Ei tuotakaan tokaisua, että "Slade oli todennäköisesti bändin suurin muusikko", pitäisi olla kovin vaikea tulkita oikein jos mitään taustoista tietää. Youngin veljekset ainakin mielellään esiintyvät oppimattomina rokkarinretkuina jotka eivät osaa muuta kuin yhtä tyylilajia. Slade sen sijaan on todella monenlaisissa projekteissa keitetty versatiili studiohai.
Ei se silti sitä muuta, että Chris Sladella, tai Simon Wrightilla, tai Lars Ulrichilla, tai Neil Peartilla, tai monella muulla, ei ole signatuurina sellaista gruuvibiittiä kuin Phil Ruddilla. Niin se vaan on että sen perus 4/4 biitin voi soittaa äärettömän monella tavalla ja vieläpä niin että kuulija jopa tekee eri tapojen välillä eron. Sladella oli tyylikäs ja reipas biitti, Philin signatuuri-tyyli taasen on eräänlainen "tahallaan sleeppaaminen", ikään kuin hieman "takakenossa" soittaminen. Mutta katso, juuri niinhän myös Malcolm soittaa rytmiä. Se isku tulee karvan verran myöhässä, ikään kuin ammus olisi vaikea rutistaa ulos piipusta. Siitä se AC/DC:n maaginen gruuvi syntyy. Sekä Chris Slade että Simon Wright kokivat välttämättömäksi rumpufillit, vähintään nyt pienet virvelisarjat, monessa sellaisessa paikassa jossa Phil Rudd olisi jättänyt fillaamatta. Tässäkin Rudd on täsmälleen linjassa AC/DC:n minimaalisen rytmiosaston kanssa, vaikka "uusille" rumpaleille ilmaisunvapautta sallittiinkin. Kyse ei ole siitä etteikö Rudd osaisi soittaa nopeasti (tai "etukenossa") eikä siitä etteikö Rudd himassa autotallissa saattaisi paukuttaa tuplabasareita ja hirveitä fillisarjoja. Kyse on siitä, mikä toimii. Ja kyllä Ruddin paukutus vaan parhaiten toimii. Monia muita musiikillisia ongelmia AC/DC:llä on kyllä ollut, mutta Rudd on minusta ollut ennen ja jälkeen paluunsa takuuvarma lenkki bändissä.
- bon bon
Kolmesti. Eka oli kyllä vaikuttavin -95...
- rokki-kukko
1995 AC/DC ei soittanut yhtään keikkaa ;-)
- Rudd
96 Helsingissä jäähallissa
00 Turussa jäähallissa
01 Helsingissä stadionilla - acdcacdcacdcacdcacdc
vaivaiset 6 kertaa eli ainoastaan ´77 käyntiä en nähnyt koska en 8-vuotiaana tainnut vielä kys. orkesteria tuntea. -86 tottakai mieleenpainuvin, koska eka ac/dc keikka ja vieläpä aivan edessä barrikaadilla. huom. jäähallissa oli silloin tuolit jäällä... jotka taisivat tosin olla suht´ heikossa kunnossa keikan jälkeen...
2000 kävin elyseellä, areenalle en saanut lippua. - Sheit
Opettele ensin kirjoittamaan. Ja niin, olen nähnyt monta kertaa kyllä.
- Aloittaja.
Mitä pitäisi opetella kirjoittamaan toisin?
Vihje sinulle: "Ja"-sanalla ei aloiteta lausetta, ymmärrätkö?
"olen nähnyt monta kertaa kyllä"
Suomen kielessä sanajärjestyksellä ei ole suurta merkitystä, mutta joku roti kuitenkin!
Opettele ensin itse kirjoittamaan ja tule vasta sitten vittuilemaan, sopiiko?
Itse olen ollut vain kerran AC/DC:n keikalla, eli stadikalla Helsingissä kesäkuussa 2001. Hyvä keikka oli ja sen jälkeen on koko ajan tehnyt mieli päästä bändin keikalle uudestaan.
- liian....
Ensi kesänä toivottavasti;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882