Osanottoni vaimosi poismenon johdosta. Jaksamista sulle pienen lapsen isänä!
Ville Pusa
104
93892
Vastaukset
- ppoiujnbgyfxtxcgvhufvuyli
Olis vaan kiva tietää tämäkin julkkis
- Pusa-tietäjä
Ville Pusa (s. 19. syyskuuta 1971 Göteborg, Ruotsi) on suomalainen muusikko, joka nousi suuren yleisön tietoisuuteen Ruotsalaisen Teatterin Hype-musikaalin ansiosta vuosina 1994–1995. Viime vuosina Ville on laulanut ja näytellyt muun muassa musikaaleissa Hair ja Saturday Night Fever.
Vuonna 1995 Pusa alkoi työskennellä Ville Pusa & Wishing Well -yhtyeessä, ja samana vuonna he saivat demo-cd:nsä valmiiksi. Esimakua tulevasta antoi kappale Marie, joka pääsi radiosoittoon. Pari vuotta myöhemmin oli uuden demon aika, jonka uudet kappaleet toivat Pusalle levytyssopimuksen ja ensimmäisen oman albumin "Elva steg", joka julkaistiin vuonna 1998. Levyltä lohkaistu single "Du" oli ensimmäisiä suomalaisia kappaleita, joka oli MTV Nordic -listan ykkösenä.
Ville Pusa on myös tunnettu sanoittaja ja säveltäjä. Hän on tehnyt yhteistyötä esimerkiksi Tiktakin ja Irinan kanssa. Hänen käsialaansa on myös Idolsista tuttu kappale Tuulet puhaltaa.
Pusa palkittiin Emma-patsaalla vuoden 1998 miessolistitulokkaana. Ville on tunnettu myös musikaalista Hääkeikka (samppalinnan kesäteatteri Turku 2008) ja oli siinä näytelmän päähenkilö Robin Harma.
Yksityiselämä
Ville Pusa on naimisissa tanssija Jenni Toivosen kanssa. He tapasivat vuonna 2002 Grease-musikaalissa. Parin esikoinen syntyi vuonna 2006 ja sai nimekseen Dana.
Jenni Toivonen kuoli 28.08.2008 pitkäaikaiseen sairauteen.
Diskografia
Albumit
Elva steg 1998
Silver 2000
Sista timmen 2004
Ingen vinner silver –mina bästa låtar 1998-2006- kokoelmalevy 2006 - tietysti kertoa
Pusa-tietäjä kirjoitti:
Ville Pusa (s. 19. syyskuuta 1971 Göteborg, Ruotsi) on suomalainen muusikko, joka nousi suuren yleisön tietoisuuteen Ruotsalaisen Teatterin Hype-musikaalin ansiosta vuosina 1994–1995. Viime vuosina Ville on laulanut ja näytellyt muun muassa musikaaleissa Hair ja Saturday Night Fever.
Vuonna 1995 Pusa alkoi työskennellä Ville Pusa & Wishing Well -yhtyeessä, ja samana vuonna he saivat demo-cd:nsä valmiiksi. Esimakua tulevasta antoi kappale Marie, joka pääsi radiosoittoon. Pari vuotta myöhemmin oli uuden demon aika, jonka uudet kappaleet toivat Pusalle levytyssopimuksen ja ensimmäisen oman albumin "Elva steg", joka julkaistiin vuonna 1998. Levyltä lohkaistu single "Du" oli ensimmäisiä suomalaisia kappaleita, joka oli MTV Nordic -listan ykkösenä.
Ville Pusa on myös tunnettu sanoittaja ja säveltäjä. Hän on tehnyt yhteistyötä esimerkiksi Tiktakin ja Irinan kanssa. Hänen käsialaansa on myös Idolsista tuttu kappale Tuulet puhaltaa.
Pusa palkittiin Emma-patsaalla vuoden 1998 miessolistitulokkaana. Ville on tunnettu myös musikaalista Hääkeikka (samppalinnan kesäteatteri Turku 2008) ja oli siinä näytelmän päähenkilö Robin Harma.
Yksityiselämä
Ville Pusa on naimisissa tanssija Jenni Toivosen kanssa. He tapasivat vuonna 2002 Grease-musikaalissa. Parin esikoinen syntyi vuonna 2006 ja sai nimekseen Dana.
Diskografia
Albumit
Elva steg 1998
Silver 2000
Sista timmen 2004
Ingen vinner silver –mina bästa låtar 1998-2006- kokoelmalevy 2006Oliko vaimo jo sairas, kun alkoi odottaa lastaan, kun puhutaan pitkäaikaisesta sairausdesta? Ei voi olla kovin pitkäainen, ellei ole ollut jo tiedossa, kun alkoi odottaa lastaan.
Turha kai kysyä, mikähän tuollainen sairaus voi olla.
Miten tanssija voi hankkia lapsen noin nuorena?
Yleensä tanssijat eivät voi pilata uraansa lapsilla. - Wof
Pusa-tietäjä kirjoitti:
Yksityiselämä
Diskografia
Albumit
Elva steg 1998
Silver 2000
Sista timmen 2004
Ingen vinner silver –mina bästa låtar 1998-2006- kokoelmalevy 2006Jenni kuoli 27.8 aamulla ja käsittääkseni hän sai lapsen 2007.
- Wof
tietysti kertoa kirjoitti:
Oliko vaimo jo sairas, kun alkoi odottaa lastaan, kun puhutaan pitkäaikaisesta sairausdesta? Ei voi olla kovin pitkäainen, ellei ole ollut jo tiedossa, kun alkoi odottaa lastaan.
Yleensä tanssijat eivät voi pilata uraansa lapsilla.Jenni oli noin vuoden verran sairas, kunnioitus syistä en sano mikä hänellä oli mutta sen voin sanoa että kukaan teistä ei halua samaa sairautta, näin kuvia parin viikon takaa ja se ei ollut mukavaa katseltavaa. Monet täällä kirjoittavat kaikkea helvetin epäkunnioitus paskaa mutta jos ei kiinnosta aihe/ette tunteneet ihmistä, menkää muualle keskustelemaan.
Voimia Jennin perheelle. - kysellä
tietysti kertoa kirjoitti:
Oliko vaimo jo sairas, kun alkoi odottaa lastaan, kun puhutaan pitkäaikaisesta sairausdesta? Ei voi olla kovin pitkäainen, ellei ole ollut jo tiedossa, kun alkoi odottaa lastaan.
Yleensä tanssijat eivät voi pilata uraansa lapsilla.myös kengän numeroa ja missä heillä oli vakuutukset...
- ihmettä
Wof kirjoitti:
Jenni kuoli 27.8 aamulla ja käsittääkseni hän sai lapsen 2007.
Kuoli ja sitten sai lapsen outoa on
- juoruilua
Wof kirjoitti:
Jenni oli noin vuoden verran sairas, kunnioitus syistä en sano mikä hänellä oli mutta sen voin sanoa että kukaan teistä ei halua samaa sairautta, näin kuvia parin viikon takaa ja se ei ollut mukavaa katseltavaa. Monet täällä kirjoittavat kaikkea helvetin epäkunnioitus paskaa mutta jos ei kiinnosta aihe/ette tunteneet ihmistä, menkää muualle keskustelemaan.
Voimia Jennin perheelle.En kirjoittelisi kenestäkään omasta tutustani tänne yhtään mitään. Keskustelisin sinunakin suljetusti.
- seguli
Pusa-tietäjä kirjoitti:
Yksityiselämä
Diskografia
Albumit
Elva steg 1998
Silver 2000
Sista timmen 2004
Ingen vinner silver –mina bästa låtar 1998-2006- kokoelmalevy 2006paskoja kirjoituksia tuolla alempana,miten jotkut viitsii.voimia pusalle,perheelle ja ystäville.
- äläs nyt viitti
Pusa-tietäjä kirjoitti:
Yksityiselämä
Diskografia
Albumit
Elva steg 1998
Silver 2000
Sista timmen 2004
Ingen vinner silver –mina bästa låtar 1998-2006- kokoelmalevy 2006Eivät tainneet avioon ehtiä kun karmea kuolo korjas.
- "tanssija"
voi v. Ei kiinosta.
- imsorry
surku juttu :/
niin nuorena ja pieni lapsi menetti äidin.. - the truth
imsorry kirjoitti:
niin nuorena ja pieni lapsi menetti äidin..Valitettavaahan se on, mutta kyllähän se niin on, että maailmassa sairastaa vakavasti ja kuolee jatkuvasti ihmisiä muitakin kuin julkkiksia, lapsia, äitejä, isiä jne.. julkimot vaan saavat median avustuksella säälin ja ihmiset kauhistelevat..
- MURTAMA
imsorry kirjoitti:
niin nuorena ja pieni lapsi menetti äidin..VARMAANKIN VILLE.VOIMIA LAPSEN KANSSA.OSANOTTONI.P.S. SINÄ TUNTEETON HÄRLELI,JOKA TUOT TYHMIÄ KOMMENNETTEJASI TÄLLÄISEENKIN VIESTIIN,ET VIITSIS.T O S I TYHMÄÄ
- kiinnosta
Karmaisevaa silti olisi jäädä leskeksi, jos 26 v. vaimo kuolee.
Juttuhan on vain sitä varten, että nyt sitten tiedetään, että Ville on vapailla markkinoilla, kunhan suruaika on ohi. Ja että tarjolla on myös pieni lapsi. - äitiä
MURTAMA kirjoitti:
VARMAANKIN VILLE.VOIMIA LAPSEN KANSSA.OSANOTTONI.P.S. SINÄ TUNTEETON HÄRLELI,JOKA TUOT TYHMIÄ KOMMENNETTEJASI TÄLLÄISEENKIN VIESTIIN,ET VIITSIS.T O S I TYHMÄÄ
Siinä mielessä ei menettänyt äitiä, ettei sillä sitä koskaan tule olemaankaan omassa muistissaa. Paras olisi, kun pian vain saisi äitipuolen.
- outi
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1577633 täällä lisää.
Osanottoni!!!- kerrota yhtään mitään
Turha yrittää mainostaa!
- mitä helv.
Ihmisiä kuolee joka päivä. Miksi pitäisi välittää?
- tee omasta elämästä
Tekeekö tuollainen juttu sinut onnellisemmaksi tilanteessa, jossa oma vaimosi ei olekaan kuollut.
Alatko nauttia elämästä enemmän, edes pienen hetken verran, kun luet, miten onnettomasti voi käydä - tilanne, joka kuitenkin on äärettömän epätödennäköinen. - sdgfsgasfggb
kyseessä oli kuuluisa henkilö, jolla oli ihailijoita. He varmasti haluavat tietää, mitä heidän idolilleen kuuluu.
- sitä varten
sdgfsgasfggb kirjoitti:
kyseessä oli kuuluisa henkilö, jolla oli ihailijoita. He varmasti haluavat tietää, mitä heidän idolilleen kuuluu.
Onhan noita juorusivuja, missä ihailijoille on omistettu julkkisten elämää kertovia tekstejä ja kuvia. Kummallista kun suomi24 on kaikille, mutta useimmiten etusivuilla on vain jotain juoruja toisista ihmisistä tai jotain BB paskaa. Niille on tosiaan omat sivut. Kohta saa mistään oikeita uutisia vaan kaikissa on paskaa seassa.
- Susityttö -78
Mietippäs omalle kohdallesi, jos kävisi kuin Pusan perheelle. Ja ennen kaikkea mieti, jos joku sanoisi siinä tilanteessa sinulle nuo kirjoittamasi sanat. Osottaa melkosta järjenköyhyyttä päästää tollasta suustaan. Taidat olla provo, mutta kiehautit.
Itse olen hoitanut kuoleviakin ihmisiä. Joukkoon mahtuu jokunen Pusan perheen tapainen tarina. Se sattuu aina ja helvetisti. Siinä ammatti-ihminenkin sortuu kyyneliin. Ja sen pitääkin sattua, eihän me muuten oltaisi ihmisiä.
Itse olen kahden lapsen äiti ja jokunen aika sitten kirjoitin runon 1/2 vuotiaan sukulaispojan hautajaisiin. Paljon olen kokenut, mutta taisi olla vaikeinta mitä olen elämässäni tehnyt...
Voimia Villelle ja voimia kaikille heidän läheisilleen. Kokemuksistani huolimatta en voi sanoa, että tiedän miltä teistä tuntuu. Ja itsekkäästi toivon, että minun ei koskaan tarvitsisi tietääkkään.... - vaan
Susityttö -78 kirjoitti:
Mietippäs omalle kohdallesi, jos kävisi kuin Pusan perheelle. Ja ennen kaikkea mieti, jos joku sanoisi siinä tilanteessa sinulle nuo kirjoittamasi sanat. Osottaa melkosta järjenköyhyyttä päästää tollasta suustaan. Taidat olla provo, mutta kiehautit.
Itse olen hoitanut kuoleviakin ihmisiä. Joukkoon mahtuu jokunen Pusan perheen tapainen tarina. Se sattuu aina ja helvetisti. Siinä ammatti-ihminenkin sortuu kyyneliin. Ja sen pitääkin sattua, eihän me muuten oltaisi ihmisiä.
Itse olen kahden lapsen äiti ja jokunen aika sitten kirjoitin runon 1/2 vuotiaan sukulaispojan hautajaisiin. Paljon olen kokenut, mutta taisi olla vaikeinta mitä olen elämässäni tehnyt...
Voimia Villelle ja voimia kaikille heidän läheisilleen. Kokemuksistani huolimatta en voi sanoa, että tiedän miltä teistä tuntuu. Ja itsekkäästi toivon, että minun ei koskaan tarvitsisi tietääkkään....Olen se minäkin ollut kuoleman kanssa läheisissä tekemisissä, mutta silti en välitä pätkääkään mitä Pusalle tai kellekään muullekaan läheisensä menettäneelle kuuluu. Suoraan sanoen minusta kuolleiden sureminen on ihmisluonteen heikkoutta ja itse asiassa jossain määrin halveksin surevia ihmisiä.
- Susityttö -78
vaan kirjoitti:
Olen se minäkin ollut kuoleman kanssa läheisissä tekemisissä, mutta silti en välitä pätkääkään mitä Pusalle tai kellekään muullekaan läheisensä menettäneelle kuuluu. Suoraan sanoen minusta kuolleiden sureminen on ihmisluonteen heikkoutta ja itse asiassa jossain määrin halveksin surevia ihmisiä.
Pistää miettimään, että liekö sinulla kykyä ollenkaan tähän ihmiselämän "heikkouteen" - tunne-elämään nimittäin. Mut omapa on ongelmasi, tai vahvuudeksi sitä varmaan itse nimittäisit mieluummin.
No toisaalta ihan sama mulle. Ei kuitenkaan ole hyvien tapojen mukaista osallistua tähän keskusteluun toista loukkaavalla asenteella. Pysyy mieluummin poissa. Suomi tietysti on vapaa maa ja meitähän on moneksi...
Toisaalta toivon, että tavoitat tämän ihmiselämän "heikkouden". Siihen mahtuu paljon kivaakin... ;P - minä vain
joo, tosi "fiksu" ilmaisu....no, kuoleehan ihmisiä joka päivä, toivottavasti kuulut itse huomisen joukon mukana....(perk...että oot tyhmä)
- vähän
Susityttö -78 kirjoitti:
Voimia Villelle ja voimia kaikille heidän läheisilleen. Kokemuksistani huolimatta en voi sanoa, että tiedän miltä teistä tuntuu. Ja itsekkäästi toivon, että minun ei koskaan tarvitsisi tietääkkään....Ni kan inte ana hur förbannad jag blir då jag läser era kommentarer,ni skall lite fundera vad ni kläcker ur er,som tex.att dana inte har misst sin mamma eftersom hon inte kommer att minnas henne,hur kan man säga så?jag tror nog att Jenni vill att dana skall veta om henne,om att hon är en liten ängel som vaktar över henne.
Ta er i kragen och fundera lite vad ni skriver och säger om så här känsliga saker!!!
- surullista,
että pienen lapsen äiti kuolee noin nuorena.:( Tottahan se on, että tällaista tapahtuu, mutta ei se siitä mielestöni yhtään vähemmän surullista tee.
- käsittämätöntä
Tämmöseenkin asiaan riittää niitä joiden on pakko päästä sanomaan jotakin ilkeää. Mikä mättäöä, onko oma elämä niin katkeraa, niin tyhjää, niin paskamaista, että pitää olla joka asiaan pahansuopa ja kade? Menääs itseenne ja hävetkää, ilkeilijät.
Nuoren ihmisen kuolema on aina kauheaa, riippumatta siitä onko tunnettu vai ei. Puolison, lapsen äidin menetys on jotakin niin rankkaa, että siinä tilanteessa tarvitaan kaikki lähimmäisten myötätunto ja tuki.
Otan osaa - Koko Suomi suree?
Kyllä, hirveän ikävää, että ihmisiä kuolee jo melko nuorinakin ja vielä perheellisiä. Itse en valitettavasti osaa ottaa osaa tälläiseen kollektiiviseen suruun, koska en tunne edes mennyttä tai hänen omaisiaan henkilökohtaisesti. Tämän logiikan mukaan teidän pitäisi lähettää surunvalittelut kaikkien Suomessa menehtyneiden sukulaisten omaisille. Se, että ihminen on julkisuuden henkilö ei mielestäni muuta tilannetta.
- fnlslshlds
Miksi ylipäätään kirjoittelet tähän keskusteluun, jos sinua ei kiinnosta? Jos ei ole mitään aiheeseen sopivaa kommentoitavaa, niin voisiko silloin olla vaikka hiljaa ja siirtyä kiinnostavampiin keskustelunaiheisiin?
- joku ville
pusa, saisinko minäkin tietää??
- Antakaa meidän pysyä aiheessa
Et voi tietää, miten aloittaja tuntee Ville Pusan. Ehkä hän fani, joka on tavannut hänet monesti. Kaikille Vile Pusa ei ole tuntematon, eivätkä kaikki ole Ville Pusalle tuntemattomia.
- .......
Antakaa meidän pysyä aiheessa kirjoitti:
Et voi tietää, miten aloittaja tuntee Ville Pusan. Ehkä hän fani, joka on tavannut hänet monesti. Kaikille Vile Pusa ei ole tuntematon, eivätkä kaikki ole Ville Pusalle tuntemattomia.
paljon kirkastaneet, kuka kyseinen heppu on. Siis pusannut jotain sanoituksia,jotka eivät ole kenenkään mieleen jääneet. Jostain pitää aina juttua repiä. Niin se on.
- niin.
Antakaa meidän pysyä aiheessa kirjoitti:
Mutta miksi Ville Pusa on linkitetty tuonne keskustelepalstan etusivulle? Miksi sinne ei linkitetä jokaista ketjua, jossa aloittaja kertoo nuoren vaimonsa kuolemasta? Kyllä sen voisi todistaa vaikka sairaalan papereilla, että niin on käynnyt, jos se on siitä kiinni.
- surullista
....... kirjoitti:
paljon kirkastaneet, kuka kyseinen heppu on. Siis pusannut jotain sanoituksia,jotka eivät ole kenenkään mieleen jääneet. Jostain pitää aina juttua repiä. Niin se on.
Tuli vaan mieleen,kun kuoli pitkäaikaisen sairauden murtamana,olisiko ollut syöpä kyseessä.Se kun ei kato ikää.Hyvistä hoidoista huolimatta aina pieni osa menehtyy.Oma lapsi on sairastanut kyseistä tautia,nyt terve,mutta mutkia oli matkassa hyvistä ennusteista huolimatta.Osanottoni Ville Pusalle ja läheisille.Ei surutyötä ainakaan helpota,että sen joutuu tekemään julkisesti.
- etusivulle,
niin. kirjoitti:
Mutta miksi Ville Pusa on linkitetty tuonne keskustelepalstan etusivulle? Miksi sinne ei linkitetä jokaista ketjua, jossa aloittaja kertoo nuoren vaimonsa kuolemasta? Kyllä sen voisi todistaa vaikka sairaalan papereilla, että niin on käynnyt, jos se on siitä kiinni.
että taannoin sinne linkitettiin myös kissan puustapelastamisoperaatiokin.....
- jos toiset suree?
Siis haittaako sua jotenkin se, että ne jotka tuntevat/tietävät Ville Pusan, ottavat osaa hänen menetykseensä? Oletko kateellinen kun hän saa huomiota ja sinä et, vai mistä johtuu kitkeryytesi?
Ne joita asia ei koske voivat jättää lukematta ja kommentoimatta, mutta miksi tarvitsee ruveta ilkeäksi, sitä en ymmärrä - enemmän
jos toiset suree? kirjoitti:
Siis haittaako sua jotenkin se, että ne jotka tuntevat/tietävät Ville Pusan, ottavat osaa hänen menetykseensä? Oletko kateellinen kun hän saa huomiota ja sinä et, vai mistä johtuu kitkeryytesi?
Ne joita asia ei koske voivat jättää lukematta ja kommentoimatta, mutta miksi tarvitsee ruveta ilkeäksi, sitä en ymmärrähänet tuntevat/tietävät osoittaisivat osanottonsa henkilökohtaisesti, eivätkä kirjoittelisi tämmöisellä foorumilla, jossa kuka tahansa voi kommentoida mitä tahansa....vai?
- ...
Ai jaa. Kyllä minua vaan liikuttaa jos ihmisiä kuolee. Vaikka en tuntisi henk. koht. Osaat kai kuvitella miltä se tuntuu omaisista ja hänestä joka kuolee. Mieti miltä itsestäs tuntuisi. Ja jos kovin nuorena. :(
Ei ihmiset niin erilaisia ole, etteikö asia voi koskettaa. Taitaa olla vaikea sinulla käsitellä tällaisia asioita. - esim..
tuolla "suru ja kuolema" -palstalla, niin otan kyllä sielläkin osaa, jos joku on menettänyt läheisensä, vaikken tietäisi kyseisistä ihmisistä mitään. Kyllä osaa voi silti ottaa. Monesti myös itken kun luen vieraiden ihmisten kuolinilmoituksia lehdestä. Kyllä empatiaa ja myötätuntoa voi olla tuntemattomiakin kohtaan.
- Pyhä Sylvi
....... kirjoitti:
On omaa tietämättömyyttäsi, jos Ville Pusa on sinulle tuntematon. Jos sinua asia kiinnostaa, ota selvää. Jos et asiasta välitä, anna olla. Kukaan ei pakota sinua välittämään tästä asiasta.
- dj.kitta
Osanottoni surussasi. Toivon ja rukoilen voimia jaksamiseen...
- rukoukset auta
et viitsisi olla hiukan asiallisempi
- hhfgbxbx
mutta heti kun on kyse julkkiksesta (tässä tapauksessa ei edes niin isosta julkkiksesta) niin asia pääsee uutisotsikoihin. kyllähän niitä puolisoja kuolee harvase päivä. ketä tämä nyt hirveästi kiinnostaa/liikuttaa, muita kuin Pusan läheisiä ja ystäviä.
- hhfgbxbx
osanottoni, vaikka en Pusaa tunnekaan.
- dfghdfhdf
"...ketä tämä nyt hirveästi kiinnostaa/liikuttaa, muita kuin Pusan läheisiä ja ystäviä."
Ehkäpä hänen ihailijoitaan, jotka luultavasti haluavat tietää tästä? Siksi näistä uutisoidaan. - ei ole sanoja
dfghdfhdf kirjoitti:
"...ketä tämä nyt hirveästi kiinnostaa/liikuttaa, muita kuin Pusan läheisiä ja ystäviä."
Ehkäpä hänen ihailijoitaan, jotka luultavasti haluavat tietää tästä? Siksi näistä uutisoidaan.Eipä tuollaisessa tilanteessa ole oikein sanoja eikä selityksiä. Ville Pusalle voimia pienen lapsen kanssa ja hyviä asioita tulevaisuudessa niin isälle kuin tyttärellekin!
- xxxxxxxx
Ketä kiinnostaa? Meitä, joita kiinnostaa Pusan musiikki ja ura. Tietysti kaiki, jotka ovat seuranneet hänen tuotantoaan, ovat myös kiinnostuneet henkilöstä, ja ovat järkyttyneitä. Eikö saisi olla?
- nanan3
xxxxxxxx kirjoitti:
Ketä kiinnostaa? Meitä, joita kiinnostaa Pusan musiikki ja ura. Tietysti kaiki, jotka ovat seuranneet hänen tuotantoaan, ovat myös kiinnostuneet henkilöstä, ja ovat järkyttyneitä. Eikö saisi olla?
onko tässä maassa noin kylmiä ihmisiä ensinnäkin hänen vaimonsa oli kuuluisan tanssi-ryhmän tanssija pieni tyttö jäi ilman äitiään, vaikka aina äiti olisikin lähellä.... voitte kääntää itsenne tuon upen muusikon tilalle ja olkaa hiljaa ja miettikää pikkasen miksi kirj jos se on negatiivistä... ja tiedoks yksikään lehti ei saa julkaista kuolema kirj jos asia ei niin ole.. kannustakaa ihmisiä mutta tämmöisinä hetkinä olkaa hiljaa tai tukekaa jokainen kaunis sana on askel ja tunne että joakisen lähtö satuttaa ei vain muille jonkun vaan jokaisen... joten villelle ja tyttärelle paljon voimia ja haleja sekä heidän läheisilleen...
- tahtoo tietää
xxxxxxxx kirjoitti:
Kyllä kuolinsyy on kerrottava jos aletaan kertomaan. Ei pysty kunnolla järkyttymään jos ei saa tietää kuolemaan johtanutta syytä.
Mandi ja Mia esimerkiksi, mikä heille tuli?
Tärkein pimitetään ja tavallaan nautiskellaan tiedolla "mäpäs tiedänkii, säpäs et tiedäkään"
Yleensä aina kun joku tuttu kuolee, ensimmäinen kysymys ihmisillä on mihin se kuoli. - olivat
tahtoo tietää kirjoitti:
Kyllä kuolinsyy on kerrottava jos aletaan kertomaan. Ei pysty kunnolla järkyttymään jos ei saa tietää kuolemaan johtanutta syytä.
Tärkein pimitetään ja tavallaan nautiskellaan tiedolla "mäpäs tiedänkii, säpäs et tiedäkään"
Yleensä aina kun joku tuttu kuolee, ensimmäinen kysymys ihmisillä on mihin se kuoli.rikkinäin puhelin kertoo lähipiiristä että he olivas naispariskunta. jompi kumpi jätti toisen. mandi teki itsemurhan ja mia sen perässä, koska ei kestänyt mandin itsemurhaa.
- näitä riittää
olivat kirjoitti:
rikkinäin puhelin kertoo lähipiiristä että he olivas naispariskunta. jompi kumpi jätti toisen. mandi teki itsemurhan ja mia sen perässä, koska ei kestänyt mandin itsemurhaa.
Tää on taas niitä keksittyjä juoruja, joihin ruvetaan uskomaan kun on tarpeeksi moneen kertaan kerrottu, ja sitten jo kerrotaan totena eteenpäin "näin on kerrottu" . Onko tarpeellista?
- Oh dear
Kenestäpä muusta lehdissä kirjoitettaisiin kuin ihmisten yleisemmin tuntemista henkilöistä! Kuten itsekin kirjoitit, Pusan ja hänen perheensä kohtalon jakavat monet tuntemattomatkin ihmiset. Se, että juuri Pusan perheen tapauksesta kirjoitetaan lehdissä, antaa voimia myös heille. Tavalliset tallaajat, joiden tarinaa ei kirjoiteta lehtiin, huomaavat tästä että eivät ole ainoita surunsa kanssa.
Ainostaan ne, joiden elämässä ei ole vielä tapahtunut mitään vastaavaa, sanovat että julkkisten vastoinkäymisistä kirjoittaminen on tarpeetonta. Omalle kohdalle sattuneista asioista lukeminen auttaa jäsentämään omaakin elämää. - syöpään
tahtoo tietää kirjoitti:
Yleensä aina kun joku tuttu kuolee, ensimmäinen kysymys ihmisillä on mihin se kuoli.kuollut jos puhutaan, että pitkäaikainen, uusiutui ja oli levinnyt.
- auttaisi ymmärtämään elämää
tahtoo tietää kirjoitti:
Yleensä aina kun joku tuttu kuolee, ensimmäinen kysymys ihmisillä on mihin se kuoli.Ihan älytöntä, ettei sellaista voida kertoa.
Ei minkään kuolinsyyn pitäisi olla tabu. - vaikuttaa
syöpään kirjoitti:
kuollut jos puhutaan, että pitkäaikainen, uusiutui ja oli levinnyt.
siltä, että jokin syöpälaji on ollut, koska pitkäaikainen ja Villen kertoma, että sen piti olla parantunut...Voisi olla kysessä esim jokin leukemia tyyppikin...syöpä kuitenkin. Vaikka nykyään suurin osa paranee, niin aika paljon tapahtuu sairauden uusimista. Leukemiat, imusolmukesyövät uusivat varsinkin ja välissä voi kymmenenkin tervettä vuotta. Otan osaa suruun.
- tamperemies
Osanottoni vaimosi poismenon johdosta. Jaksamista!
- Ohhohoooooooo
Oliko pakko mennä vääntämään kakara vaik oli sairas. ITSEKÄSTÄ.
- oudolta touhulta
Ohhohoooooooo kirjoitti:
Itsekästä.
Villen olisi ollut helpompi jatkaa elämää ilman Danaa. - hukassa?
oudolta touhulta kirjoitti:
Itsekästä.
Villen olisi ollut helpompi jatkaa elämää ilman Danaa.Mistä tiedät, ettei hän sairastunut lapsen saamisen jälkeen? Aika julmaa heitellä tuollaisia kommentteja, taidat olla melkoisen tunnevammainen.
- Tero -70
Ohhohoooooooo kirjoitti:
Ajattelisit vähä mitä ees kehtaat kirjoittaa..
Ei ole itsekästä,jos sairastaa vakavaa tautia ja haluu lapsen.. Kyllä minä ainakin tekisin,olisi perillenen joka kantaa osaksi minun geenejä. - Tero -70
oudolta touhulta kirjoitti:
Itsekästä.
Villen olisi ollut helpompi jatkaa elämää ilman Danaa.muka helpompaa.. Kyllä asia on varmaan toisin päin,on pakko jatkaa elämää etenpäin lapsen takia.. Elämä muuttuu nopeampaa normaaliksi,kun pitää touhata ja elää lepsen ehdoilla. Lapsi muistuttaa rakkaasta ja luultavasti tulee aina muistuttamaan. Mutta jäi äidistä/rakkaasta jotain läheistä..
- toimittajakummisetä!
Lapsen kummisetä toimittaja Jupe Tuomola.
- Lokki
Voimia Ville Pusalle ja ihmiset lopettakaa tämä älytön vatvominen.
Hän menehtyi vakavaan sairauteen ,eikä siitä sen enempää - 2 aikuisen tytön äiti ja mummi
Lokki kirjoitti:
Voimia Ville Pusalle ja ihmiset lopettakaa tämä älytön vatvominen.
Hän menehtyi vakavaan sairauteen ,eikä siitä sen enempääOlen samaa mieltä. Otan osaa Villen ja heidän lapsensa, sekä omaisten puolesta.
- täys orpo
2 aikuisen tytön äiti ja mummi kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Otan osaa Villen ja heidän lapsensa, sekä omaisten puolesta.
Osanotot perheelle.Tämmöistä tämä elämä on,menetykset kuuluu siihen.Itselläni kuuden vuoden aikana kuollut isä ,äiti ja kaksi veljeä.Onneksi en ole julkkis.,mitkä lööpit ois tullu lehtiin.Siis "tavallisille tapahtuu samanlailla",mutta saamme surra rauhassa ja puhua lähimmille silloin kun on tarvetta.
- peperi
täys orpo kirjoitti:
Osanotot perheelle.Tämmöistä tämä elämä on,menetykset kuuluu siihen.Itselläni kuuden vuoden aikana kuollut isä ,äiti ja kaksi veljeä.Onneksi en ole julkkis.,mitkä lööpit ois tullu lehtiin.Siis "tavallisille tapahtuu samanlailla",mutta saamme surra rauhassa ja puhua lähimmille silloin kun on tarvetta.
Olen menettänyt, isäni ja veljeni itsemurhan kautta. Nämä julkisuuden henkilöt antavat tavallaan nimen tälle surulle ja miettimisen aihetta, Olen samaa mieltä, että koko ajan kuolee ihmisiä ns. taviksia. Mutta nämä julkkikset antavat aihetta ajatella, että näin lyhyt se elämä on. Ei siinä ole mielestäni mitään väärää, se saa vaan ihmiset heräämään, sehän nähdään jo tässä foorumissa. En usko, että kuka kilpailee tässä sarjassa kuoleman kanssa.
- nimby
peperi kirjoitti:
Olen menettänyt, isäni ja veljeni itsemurhan kautta. Nämä julkisuuden henkilöt antavat tavallaan nimen tälle surulle ja miettimisen aihetta, Olen samaa mieltä, että koko ajan kuolee ihmisiä ns. taviksia. Mutta nämä julkkikset antavat aihetta ajatella, että näin lyhyt se elämä on. Ei siinä ole mielestäni mitään väärää, se saa vaan ihmiset heräämään, sehän nähdään jo tässä foorumissa. En usko, että kuka kilpailee tässä sarjassa kuoleman kanssa.
Se, että pimitetään kuolinsyy, kertoo siitä, että syyssä on jotain hävettävää.
- tabu..
nimby kirjoitti:
Sitten tiedät jos sairastat. Itse olen sairastanut ja vaikea oli mennä töihin yms sen jälkeen. Oli pakko hakea uusi työpaikka ja uudet kaverit vanhoja ei ole näkynyt.
Itse olen saanut lapsen syövän jälkeen enkä kadu. Miksi katuisin ihanaa pientä lastani. - Emmi_73
peperi kirjoitti:
Osaanottoni sekä sinulle että "tabulle".
- Sansku
tabu.. kirjoitti:
Sitten tiedät jos sairastat. Itse olen sairastanut ja vaikea oli mennä töihin yms sen jälkeen. Oli pakko hakea uusi työpaikka ja uudet kaverit vanhoja ei ole näkynyt.
Itse olen saanut lapsen syövän jälkeen enkä kadu. Miksi katuisin ihanaa pientä lastani.Mnä olen myös syövän sairastanut, mutta aika avoimesti kyllä kerron siitä ihmisille, sillä haluan tuoda sen esiin että syövästäkin voi parantua ja sen jälkeen voi elää suht normaalia elämää ja elämästä tulisi osata nauttia. Minä myös olen saanut lapsenkin syövän jälkeen.
Mutta sanattomaksi vetää kyllä nuoren ihimisen kuolema, joten paljon voimia Villelle ja muille Jennin läheisille:( - ...
nimby kirjoitti:
SE EI MUILLE KUULU,ANTAKAA JO OLLA.KYL VARMAAN KAIKKI UTELIAAT SAAVAT VASTAUKSEN AIKANAAN.OLETTEKO AJATELLUT ET HALUTAAN SUOJELLA MUITA NUORIA SAMAA TAUTIA SAIRASTAVIA KENTIES..USKOMATONTA SPEKULOINTIA.
- yleensä
... kirjoitti:
SE EI MUILLE KUULU,ANTAKAA JO OLLA.KYL VARMAAN KAIKKI UTELIAAT SAAVAT VASTAUKSEN AIKANAAN.OLETTEKO AJATELLUT ET HALUTAAN SUOJELLA MUITA NUORIA SAMAA TAUTIA SAIRASTAVIA KENTIES..USKOMATONTA SPEKULOINTIA.
Jos kuolemasta ei haluta julkista, siitä ei silloin kirjoiteta joka päivä lehteen.
Tästäkin tapauksesta on tehty kuuluva lisäkysymyksiä herättävä otsikointi jo kaksi-kolme päivää monessa lehdessä.
En ole koskaan kuullut Pusista, mutta jos aletaan kertomaan, miksi pihistellään?
Miksi ei voida kuolemia kuitata yhdellä asiallisella ilmoituksella? Miksi näitä kuolemia puidaan lehdissä?
Ihmiset pannaan väkisin kiinnostumaan, mutta annas olla, jos kiinnostuu ja haluaa tietää tärkeimmän kuolemasta, eli kuolemaan johtaneen syyn, sinä oletkin utelias ja tunkeilet toisten yksityisasioihin.
Kaikki vainajan elämään kuuluvat ihmiset saavat kyllä tiedon muualta kuin lööpeistä. - rrrrrr
... kirjoitti:
Haista vittu saatanan nynny.
- VIIRATA...
rrrrrr kirjoitti:
Haista vittu saatanan nynny.
EI NYNNY,VAAN HUONEKAVERI JA KUOLEMAN SAIRAS..
- viimeiset hetkesi?
VIIRATA... kirjoitti:
EI NYNNY,VAAN HUONEKAVERI JA KUOLEMAN SAIRAS..
No tyylinsä kullakin lähteä tästä maailmasta...
- unto utelias
Oliko kuolinsyy syöpä ja minkämerkkinen?
osaanotto suruun myös minulta.- vihjailuja on ollut
vihjailuista päätellen voi veikata aidsia tai syöpää.
ketä nää Pusat ees on? - surullista
Kolme tuttavaa on kuollut aivoverenvuotoon synnytyksen jälkeen kertalaakisti. Samaa ikäluokkaa kylläkin, mutta kuollahan voi mihin vaan.
Nuoren ihmisen kuolema on aina niin väärin. - Tuttava perheelle
Ensiksi syvä osaanottoni Villelle,Danalle,vanhemmille,sukulaisille ja muille läheisille.
Onko suomalaisten elämä todella näin tylsää??? että on pohdittava oikein syövän merkkiä??? Ei voi kun ihmetellä.Miettikääpä jos se olisi joku omaisenne ja täällä pohdittaisiin kuoleman syytä,ym..epäasiallista. Toivonkin että ne jotka tänne kirjoittavat tekisivät sen hienotunteisesti kaikkiahan meitä jossainvaiheessa koskettaa läheisen kuolema.
Hyvää ja rauhallista viikonloppua kaikille. - olla utelias?
Tuttava perheelle kirjoitti:
Ensiksi syvä osaanottoni Villelle,Danalle,vanhemmille,sukulaisille ja muille läheisille.
Onko suomalaisten elämä todella näin tylsää??? että on pohdittava oikein syövän merkkiä??? Ei voi kun ihmetellä.Miettikääpä jos se olisi joku omaisenne ja täällä pohdittaisiin kuoleman syytä,ym..epäasiallista. Toivonkin että ne jotka tänne kirjoittavat tekisivät sen hienotunteisesti kaikkiahan meitä jossainvaiheessa koskettaa läheisen kuolema.
Hyvää ja rauhallista viikonloppua kaikille.Kyse on kuitenkin julkisuuden henkilöstä. Kyllä sinuakin kiinnostaisi syy jos joku lähiomainen kuolisi. Julkkis on julkkis kuollessaankin.
- Ystäväsi
olla utelias? kirjoitti:
Kyse on kuitenkin julkisuuden henkilöstä. Kyllä sinuakin kiinnostaisi syy jos joku lähiomainen kuolisi. Julkkis on julkkis kuollessaankin.
On ymmärrettävää, että asia askarruttaa lukijoita ja traagiset kohtalot myös pistävät miettimään omaa elämäänsä. Sen kuitenkin sanon, että on harmillista, että media kertoo virheellisiä asioita ihan siviilisäädystä ja iästä lähtien. Puhumattakaan sairauden yksityiskohdista. Lukekaa siis kaikki jutut aina pienellä varauksella, sillä usein asioita vääristellään parempien lööppien takia. Tosiasia on se, että Jenniä ei tuo mikään takaisin. Hän sairastui vasta synnytyksen jälkeen. Tulee surullinen olo kun ihmiset täällä arvostelevat, arvailevat ja neuvovat tietämättä totuutta. Voimia kaikille omaisen menettäneille ja muistakaa kaikki nauttia elämästä ja olla lähimmäisille ystävällisiä.
- mihiiin
Tuttava perheelle kirjoitti:
Hyvää ja rauhallista viikonloppua kaikille.joku kuoli?
Et tietenkään kysy, koska sinulla ei ole tylsä elämä. Heh-heh - kuoli
Jennillä oli aivokasvain. Tämä luki Pusan Facebook-profiilissa.
kuoli kirjoitti:
Jennillä oli aivokasvain. Tämä luki Pusan Facebook-profiilissa.
Kumma miten ihmiset kirjoittaa tällaista, vaikka eivät tiedä asiasta mitään.
Jennillä oli gynekologinen syöpä, mikä ei ollut tiedossa ennen raskautta!!! Ja lisäks pari ei ollu naimisissa.. Tässä pari oikaisua tiedoks.
Ja nyt tän kirjoittelun voisi lopettaa ja antaa omaisten surra rauhassa!! - -----
*** kirjoitti:
Jennillä oli gynekologinen syöpä, mikä ei ollut tiedossa ennen raskautta!!! Ja lisäks pari ei ollu naimisissa.. Tässä pari oikaisua tiedoks.
Ja nyt tän kirjoittelun voisi lopettaa ja antaa omaisten surra rauhassa!!Voitko laittaa linkin facebookiin
- LyyrisLyllerö
----- kirjoitti:
Voitko laittaa linkin facebookiin
Ei se Pusan profiili avoin ole kaikille Facebookissa! Tuskin Jennin ja Villen kaverit ja läheiset paljastavat kuolinsyytä jollain Suomi24:lla. Lopettakaa jo tuo omien diagnoosien teko!
- kerro!
*** kirjoitti:
Ja nyt tän kirjoittelun voisi lopettaa ja antaa omaisten surra rauhassa!!Mistä tiedät, mikä syöpä sillä Jennillä oli ja mikä gynekologinen syöpä? Miten raskaus liittyi tähän syöpää?
- se oli!
*** kirjoitti:
Ja nyt tän kirjoittelun voisi lopettaa ja antaa omaisten surra rauhassa!!Ainoa varma tieto tähän mennessä.
- muttatiedän
kerro! kirjoitti:
Mistä tiedät, mikä syöpä sillä Jennillä oli ja mikä gynekologinen syöpä? Miten raskaus liittyi tähän syöpää?
että gynekologinen syöpä on usein kohtusyöpä. Hankala syöpä, leviää usein maksaan, munuaisiin ja kaikkiin sisäelimiin. Tuttu kuoli tähän sairauteen, kun hoidot eivät tepsineet.
- faktaa..
se oli! kirjoitti:
Ainoa varma tieto tähän mennessä.
Kuoli munuais syöpään:(
- ...
faktaa.. kirjoitti:
Kuoli munuais syöpään:(
tarkista ensin ennenkuin kirjoittelet...
- Tarhapoika
Jenni oli tavallaan ensi-ihastukseni - jos tarhaiässä sellaista voi olla. Kilpailimme muiden poikien kanssa Jennin suosiosta Länsi-Helsingissä sijaitsevassa tarhassa. Hän usein valitsi minut kaverikseen laskemaan pulkkaa. Jennillä oli ihastuttava vaaleakarvainen päähine.
Kävimme myös samaa rippileiriä. Siinä oli teerenpeliä ainakin omalta osaltani. Pidin häntä hienona naisenalkuna.
En ollut kuullut hänestä sen koommin, mutta iltapäivälehden otsikon nähdessäni tuli suuri suru puseroon. Ville Pusa teki hänestä onnellisen ja se merkitsevää. He eivät ehtineet naimisiin, mutta olen varma, että taivaassa heillä on häät.
Lepää rauhassa, lapsuuden ihastukseni. - ...
osanottoni villen ja muiden jennin läheisten suuressa surussa. voimia ja jaksamista, vaikka itse tiedän, että sanat ei välttämättä tässä vaiheessa vielä lohduta..
- HPV
Kuoli ilmeisesti kohdunkaulan syöpään. Onneksi tätä vastaan voi rokottautua jo nykyään.
- VALITETTAVASTI
HPV kirjoitti:
Kuoli ilmeisesti kohdunkaulan syöpään. Onneksi tätä vastaan voi rokottautua jo nykyään.
MENEHTYI,NYT VOI SPEKULOINTI LOPPUA.R.I.P JENNI
- synnyttää?
VALITETTAVASTI kirjoitti:
MENEHTYI,NYT VOI SPEKULOINTI LOPPUA.R.I.P JENNI
jos on kohdunkaulan syöpä? Miten sitä syöpää ei sitten nähty tarkastuksissa?
- TULEVAT ILMI
synnyttää? kirjoitti:
jos on kohdunkaulan syöpä? Miten sitä syöpää ei sitten nähty tarkastuksissa?
Vasta myöhempään.Tottakai voi sairastua lapsen syntymän jälkeenkin.Agressiiviset syövät vaan leviävät joskus hyvin nopeasti ja etäispesäkkeet ne ihmisen valitettavati yleensä tappaa.
- uunona
TULEVAT ILMI kirjoitti:
Vasta myöhempään.Tottakai voi sairastua lapsen syntymän jälkeenkin.Agressiiviset syövät vaan leviävät joskus hyvin nopeasti ja etäispesäkkeet ne ihmisen valitettavati yleensä tappaa.
kyllä kirjoitan , mutta jos papa ollut 3 luokkaa... ei siinä paljon toivoa ole! Pusan vaimosta ei ole mitään tietoa,mutta jos neideillä sellaisia lukemia...kannattaa miettiä, mitä haluaa vielä tehdä ja äkkiä. Ehkä Villen vaimo menehtyi ihan muuhun sairauteen
- anonyymi
HPV kirjoitti:
nykyään nuorten naisten syöpä jonka aiheuttaa papiloomavirus eli kortsut mukaan banalle;)
- 29v. nainen
uunona kirjoitti:
kyllä kirjoitan , mutta jos papa ollut 3 luokkaa... ei siinä paljon toivoa ole! Pusan vaimosta ei ole mitään tietoa,mutta jos neideillä sellaisia lukemia...kannattaa miettiä, mitä haluaa vielä tehdä ja äkkiä. Ehkä Villen vaimo menehtyi ihan muuhun sairauteen
Anteex vaan,mut mul oli papa luokkaa 3 eikä löytyny mitään syöpään viittaavaa! Vähän vaan gynekologi poltti jollain laitteella joitakin "juttuja" sisältä ja otti koepaloja. Siinä se,ei syöpää!
- hääkeikka<3
Jaksamista. Ville Pusa oli kyllä aivan ihana tämän vuotisessa Samppalinnan kesäteatteri esityksessä Hääkeikka
- Kuutar
Levolle lasken luojani..otan osaa suruusi Ville Pusa.Enkeleitä kanssasi...
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251588- 371449
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊621288Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731280- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883