Nuori poika ja

Vanha Akka

Nuorempana ihmettelin kovin niitä kolmenkympin kriisissä olevia vanhoja ämmiä, jotka juoksivat nuorien (n.20v.) kollien perässä, kuinka kehtasivatkin? Ja mitä näkivät nuo nuoret miehenalut vanhoissa ämmissä?
Nyt kun olen itse tuollainen vanha ämmä, löysin itselleni pedin lämmittäjäksi nuoren, viriilin ja kiinteäkroppaisen orin.(Hän 22 ja minä 33) Enkä enää ihmettele yhtään niitä vanhempia naisia, jotka haluavat nuoria miehiä.
Kiinteän lihan makuun päästyäni ei vanhat ja ryppyiset äijän rahjukset kiinnosta minua enää ollenkaan. Lämpimästi suosittelen kaikille naisille, että vaihtakaa nuorempaan. Mitä sitä vanhaa korjaamaan kun voi vaihtaa uudempaan malliin?
Ja voi pojat, mitkä taidot "nykynuorilla" onkaan hallussaan, kun pääsevät vällyjen välissä vauhtiin!!!

46

3239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhana taito hallussa

      Itelläin samanlaissii kokemuksii ja pelkästään hyvvii. Täl hetkel miul o 9 vuotta minnuu nuoremp kolli ja hyvin mennöö. Mie oon 31.
      Nuor rakastaja pittää miutki nuorna. Ja kuka sitä ehoin tahoin vanha haluis ollakka?

    • Hra 38

      Ei kaikki vanhemmat miehet ole ryppyisiä. Itse olen 38 vuotias (enkä pidä itseäni vielä kovin vanhana paitsi ehkä sulle joka pidät parikymppisistä...)ja elämäni kunnossa, kiitos terveellisen ruokavalion ja liikunnan.
      Missä kunnossa itse olet? Joko vatsanahkasi roikkuu ja Pakanamaan kartta on kopioituna navan ympärille?
      Tottakai tykkään katsella kiinteäkroppaisia naisia, mutta suhteissani arvostan myöskin tuota henkistä puolta. Kumppanillani täytyy olla jotain myös korvien välissä niin että sänkyhommien lisäksi myös muut jutut sujuisivat. En oikein jaksa uskoa, että saisin 2-kymppisestä tyttösestä mitään irti henkisellä tasolla, taitaa olla sen ikäisellä vielä elämänkoulut sen verran kesken.
      Suon kyllä sinulle ilosi, mutta itselleni se ei riittäisi. Kukin tablatkoon tyylillään!

      • Vanha Ukko

        Kolmikymppisenä miehenä sanoisin oman kantani: 20 naiset vaikka ovatkin sileäihoisia ja kauniita niin oma seksuaalisuus on vielä monilla hukassa. Annetaan näiden kolmikymppisten naisten nauttia olostaan, itsellänikin oli aikoinaan suhde 10 vuotta vanhempaan naiseen.

        Mutta kun oman ikäiset ylittää kolmenkympin rajan ja alkavat olla villipetoja sängyssä niin eipä silloin 10 vuotta vanhempi, vanhalta näyttävä nelikymppinen kiinnosta.


      • AngelDeAmor

        Arvoisa Hra 38!

        Kyllä sitä vanhempi "seksipeto" kelpuuttaa mielellään omanikäistäkin seuraa!

        Olen 40 enkä tahdo nuorta miestä (en ole koskaan tahtonut), mulle seksissäkin on tärkeä pointti sielujenyhteys ilman sitä ei ole kuumaa seksiä.
        Enkä koe kykeneväni siihen 20 tai 30 vuotiaan kanssa.
        Tosin voin sanoa ihan suoraan että sille joka kanssani nyt suhteeseen uskaltautuu on luvassa paljon...olen kasvanut lempeäksi, ymmärtäväiseksi ja seksi...ken kokee tietää ;)

        Mikään ajan mukanaan tuoma juttu (kuten ullkonäön muuttuminen) ei ole kirous vaan lisäarvo kun meihestä näkyy eletty elämä, pettymykset ja onnistmiset se kruunaa kokonaisuuden.

        En kuitenkaan moiti 30-40 vuotiaita naisia jotka tahtovat nuoremman kumppanin jokaiselle tarpeiden mukaaan, yksilöllisyys kunniaan.

        Itse jumaloin miestä joka on pian 40v on ollut hieman "pyöreämuotoinen" nyt tosin hoikempi, (mulle hän olisi kelvannut suurempanakin)
        ja niin ihana ettei maailmassa toista!
        Toivon hänen uskaltautuvan "pyöritykseen" koska sen jälkeen takaan vanhat kolhut ovat taakse jäänyttä elämää, vatsamakkaroista huolimatta.

        Iloiset syysterveiset ja riemukkaita hetkiä valitunikäisen kumppanin kanssa kaikille!


      • rules
        AngelDeAmor kirjoitti:

        Arvoisa Hra 38!

        Kyllä sitä vanhempi "seksipeto" kelpuuttaa mielellään omanikäistäkin seuraa!

        Olen 40 enkä tahdo nuorta miestä (en ole koskaan tahtonut), mulle seksissäkin on tärkeä pointti sielujenyhteys ilman sitä ei ole kuumaa seksiä.
        Enkä koe kykeneväni siihen 20 tai 30 vuotiaan kanssa.
        Tosin voin sanoa ihan suoraan että sille joka kanssani nyt suhteeseen uskaltautuu on luvassa paljon...olen kasvanut lempeäksi, ymmärtäväiseksi ja seksi...ken kokee tietää ;)

        Mikään ajan mukanaan tuoma juttu (kuten ullkonäön muuttuminen) ei ole kirous vaan lisäarvo kun meihestä näkyy eletty elämä, pettymykset ja onnistmiset se kruunaa kokonaisuuden.

        En kuitenkaan moiti 30-40 vuotiaita naisia jotka tahtovat nuoremman kumppanin jokaiselle tarpeiden mukaaan, yksilöllisyys kunniaan.

        Itse jumaloin miestä joka on pian 40v on ollut hieman "pyöreämuotoinen" nyt tosin hoikempi, (mulle hän olisi kelvannut suurempanakin)
        ja niin ihana ettei maailmassa toista!
        Toivon hänen uskaltautuvan "pyöritykseen" koska sen jälkeen takaan vanhat kolhut ovat taakse jäänyttä elämää, vatsamakkaroista huolimatta.

        Iloiset syysterveiset ja riemukkaita hetkiä valitunikäisen kumppanin kanssa kaikille!

        Heh, eihän se seksi ole iästä tai koosta kiinni, aivot on se väline millä intohimo ja halu syntyy...


      • Ja Pah
        rules kirjoitti:

        Heh, eihän se seksi ole iästä tai koosta kiinni, aivot on se väline millä intohimo ja halu syntyy...

        Seksuaalisuus kasvaa luonnostaan kaikille, niin ihmisille kuin eläimillekin. Pariutuminen kiinnostaa kaikkia, oli aivotoimintaa tai ei. Melkein voisi väittää, että ihminen jonka aivot "toimivat" pystyy säätelemään halujaan, toisin kuin ne joilla aivotoiminta on vajaata, sillä he toimivat ilman estoja ja seksuaalisuus on heille täysin luonnollista. Kehitysvammaisten seksuuaalisuus on pitkään ollut tabu, josta on ruvettu keskustelemaan vasta viime aikoina!!! He toimivat viettiensä kuljettamina ilman estoja.

        Seksi ei ole iästä eikä koosta kiinni, kuten sanoit. Seksi on kuitenkin tekniikkalaji ja jos ihmisellä on paljon estoja, ei seksi suju!!! Tai ainakaan ole kovinkaan "laadullista" Aivotoimintaa siinä ei kummemmin tarvita. Tietysti tosin sen verran, että aivokuolleelta seksi tuskin sujuu...

        Hauskoja seksileikkejä sinulle kuitenkin, älä ajattele liikaa vaan toimi!!!!!


    • totta

      Mitäkö näkevät 22 vuotiaat 33 vuotiaissa
      ämmissä?
      sulla on sama suhde,
      kuin mulla oli.
      Mitäkö näin?? Just ehkäpä ne taidot, niin hillitöntä ajoa ei oo nähty
      Roista etelään, mitä vanhempi nainen osaa
      antaa. Niiltä ei puhti lopu
      kesken, nuoremmat naiset ne
      kääntää kylkeä sängyssä =/
      Että siksi juuri mie en ota
      alta 30:pistä enään talouteen!

      Eka kerta kun joutusin
      sanomaan että päätä särkee =)

      • Neito 21

        Kummoista kyytiä tuo vanhempi nainen sitten sinulta sai? Vai saiko mitään?

        Itse olen 21 vuotis neitonen ja vaikka itse kehunkin, niin aikamoinen peto sängyssä. Johtuu pitkälti siitä, että olen sujut itseni sekä vartaloni kanssa, eikä minulla ole minkäänlaisia estoja!

        Ja kukaan, joka minun kanssani on sänkyyn saakka päässyt, ei ole kertaakaan valitellut päänsärkyä vaan aina ovat olleet valmiit uusintaan ja tyytyväisiä suoritukseeni.

        Kun sinulla pää särkee vanhemman kanssa, niin oletko sittenkään oikeassa seurassa? Tuohan on selkeä merkki siitä, että sinua EI kiinnosta...


      • Vanha Rouva
        Neito 21 kirjoitti:

        Kummoista kyytiä tuo vanhempi nainen sitten sinulta sai? Vai saiko mitään?

        Itse olen 21 vuotis neitonen ja vaikka itse kehunkin, niin aikamoinen peto sängyssä. Johtuu pitkälti siitä, että olen sujut itseni sekä vartaloni kanssa, eikä minulla ole minkäänlaisia estoja!

        Ja kukaan, joka minun kanssani on sänkyyn saakka päässyt, ei ole kertaakaan valitellut päänsärkyä vaan aina ovat olleet valmiit uusintaan ja tyytyväisiä suoritukseeni.

        Kun sinulla pää särkee vanhemman kanssa, niin oletko sittenkään oikeassa seurassa? Tuohan on selkeä merkki siitä, että sinua EI kiinnosta...

        Oma kehu haisee viestissäsi ja pahasti!!!

        Taidat olla vaan kateellinen kun vanhemmat rouvat korjaavat laatupalat pöydästä ja sinulle jää vain jämät, jos niitäkään...


      • Phone
        Neito 21 kirjoitti:

        Kummoista kyytiä tuo vanhempi nainen sitten sinulta sai? Vai saiko mitään?

        Itse olen 21 vuotis neitonen ja vaikka itse kehunkin, niin aikamoinen peto sängyssä. Johtuu pitkälti siitä, että olen sujut itseni sekä vartaloni kanssa, eikä minulla ole minkäänlaisia estoja!

        Ja kukaan, joka minun kanssani on sänkyyn saakka päässyt, ei ole kertaakaan valitellut päänsärkyä vaan aina ovat olleet valmiit uusintaan ja tyytyväisiä suoritukseeni.

        Kun sinulla pää särkee vanhemman kanssa, niin oletko sittenkään oikeassa seurassa? Tuohan on selkeä merkki siitä, että sinua EI kiinnosta...

        Kyllä mää kaikkeni koitin,
        ja kyllä hän sai ja monesti,
        mutta joo hän oli eka kuka koskaan
        on jaksanut touhuta yhtä pitkään kuin minä. Välillä muodotui ongelmaksi se,
        että hän ois varmaan jaksanut
        pitempään kuin minä joskus piti valittaa päänsärkyä,
        ja se on jo uutta
        tässä perheessä =)

        Ton mie oon kuullut ennekin,
        että joku on peto sängyssä,
        paha sanoa,
        mutta mun tapaukseni ei oo millään
        vankalla kokeumus pohjalla,
        mulla on ollut noin 50-70
        naista koko elämäni aikana,
        ja niistä nyt sit noin 20kpl vasta
        yli 30 täytyy sanua,
        että en mie semmosta kyytiä oo
        saanut yhdeltäkään, mitä esim:
        ex-muija anto.

        Mutta yks 28 vuotias pääsi lähellä,
        joskus mukulana =/
        Joo mutta tommosia...

        Seksi on mulle paljon muuta,
        kuin oman tyydytyksen hakemista,
        se on pieni osa sitä.
        Pystyt varmaan samaan melkein kenet tahansa,
        mutta joo ei se todellakaan oo
        iästä kiinni mutta hmm..jooon noihin 30:pisiin muitakin syitä.

        En määkään päänsärkyä valita normaalista
        aktista, mutta kun akti aika venyy
        yli 12 tunnin yhtäsoittoiseksi
        hurmioksi niin,
        että paikat on sököt moelmmilla,
        ja silti riittää löylyä pesässä,
        niin siinä kohdin alkaa miettimään,
        että kuinka joku niinkin
        runsas muotoinen voi saada
        aktiivi urheilijan väsymään =)

        Hah no joo, nää tiedät sitten
        jotain seksistä kun pääset
        semmosta 30 painamaan,
        kuulostaa niin jututlta,
        että en osaa ottaa tohon kantaa...

        Mie en sit tiedä,
        muuten morkkaisin ikääsi
        ja sanoisin,
        että et tiedä koko asiasta
        yhttään mitään,
        mutta joo vaikee sanua,
        kun en tiedä sit mitä kaikkee osaat =)

        Well joka tapauksessa seksi on
        kuntolaji ja mie harrastan
        sitä niin paljon kun kerkeen,
        mutta niin kauan kun on kattaus
        tämä, on partnerit yli 30 =/


      • neito 22
        Phone kirjoitti:

        Kyllä mää kaikkeni koitin,
        ja kyllä hän sai ja monesti,
        mutta joo hän oli eka kuka koskaan
        on jaksanut touhuta yhtä pitkään kuin minä. Välillä muodotui ongelmaksi se,
        että hän ois varmaan jaksanut
        pitempään kuin minä joskus piti valittaa päänsärkyä,
        ja se on jo uutta
        tässä perheessä =)

        Ton mie oon kuullut ennekin,
        että joku on peto sängyssä,
        paha sanoa,
        mutta mun tapaukseni ei oo millään
        vankalla kokeumus pohjalla,
        mulla on ollut noin 50-70
        naista koko elämäni aikana,
        ja niistä nyt sit noin 20kpl vasta
        yli 30 täytyy sanua,
        että en mie semmosta kyytiä oo
        saanut yhdeltäkään, mitä esim:
        ex-muija anto.

        Mutta yks 28 vuotias pääsi lähellä,
        joskus mukulana =/
        Joo mutta tommosia...

        Seksi on mulle paljon muuta,
        kuin oman tyydytyksen hakemista,
        se on pieni osa sitä.
        Pystyt varmaan samaan melkein kenet tahansa,
        mutta joo ei se todellakaan oo
        iästä kiinni mutta hmm..jooon noihin 30:pisiin muitakin syitä.

        En määkään päänsärkyä valita normaalista
        aktista, mutta kun akti aika venyy
        yli 12 tunnin yhtäsoittoiseksi
        hurmioksi niin,
        että paikat on sököt moelmmilla,
        ja silti riittää löylyä pesässä,
        niin siinä kohdin alkaa miettimään,
        että kuinka joku niinkin
        runsas muotoinen voi saada
        aktiivi urheilijan väsymään =)

        Hah no joo, nää tiedät sitten
        jotain seksistä kun pääset
        semmosta 30 painamaan,
        kuulostaa niin jututlta,
        että en osaa ottaa tohon kantaa...

        Mie en sit tiedä,
        muuten morkkaisin ikääsi
        ja sanoisin,
        että et tiedä koko asiasta
        yhttään mitään,
        mutta joo vaikee sanua,
        kun en tiedä sit mitä kaikkee osaat =)

        Well joka tapauksessa seksi on
        kuntolaji ja mie harrastan
        sitä niin paljon kun kerkeen,
        mutta niin kauan kun on kattaus
        tämä, on partnerit yli 30 =/

        No huh, huh, kyllä pojalla juttua piisaa...
        Mutta eikös sitä sanotakin, että jos on suuret puheet niin on teot pienet?

        Siksipä hiukan epäilen noita sun 12 tunnin yhtäsoittoisia sessioita... paitsi että ehkä untenmailla olet hurmiosi kokenut?

        Vanhin kumppannini on ollut 37, ei sen kummempi suoritus kuin 25:llakaan...(Silti mieluummin otan tuon nuoremman sänkyyni kuin vanhemman..) Kyllä se "onnistuminen" on muustakin kiinni kuin iästä. Tokihan on selvää, jotta kokenut ihminen taitaa hommat paremmin kuin vastavalmistunut, mutta harjoitus tekee mestarin, eikös?

        Vaikka olenkin vielä nuori ja paljon on vielä edessä, en ole enää kuitenkaan alkutekijöissä seksin suhteen. Tarpeeksi monta on tullut kokeiltua eli vertailukohteita löytyy. Pitkiäkin suhteita on ollut...

        Vanhakos muuten olet? 16? Saisitkos edes alle 30:siä?

        Well, hauskaa tulevaisuutta ja nauti ihmeessä seksistä niin paljon kuin kerkiät ja satut sitä saamaan ja ihan kenen kanssa kaikkein eniten haluat. Eläköön valitsemisen vapaus!!!!!


      • Neito 21
        Phone kirjoitti:

        Kyllä mää kaikkeni koitin,
        ja kyllä hän sai ja monesti,
        mutta joo hän oli eka kuka koskaan
        on jaksanut touhuta yhtä pitkään kuin minä. Välillä muodotui ongelmaksi se,
        että hän ois varmaan jaksanut
        pitempään kuin minä joskus piti valittaa päänsärkyä,
        ja se on jo uutta
        tässä perheessä =)

        Ton mie oon kuullut ennekin,
        että joku on peto sängyssä,
        paha sanoa,
        mutta mun tapaukseni ei oo millään
        vankalla kokeumus pohjalla,
        mulla on ollut noin 50-70
        naista koko elämäni aikana,
        ja niistä nyt sit noin 20kpl vasta
        yli 30 täytyy sanua,
        että en mie semmosta kyytiä oo
        saanut yhdeltäkään, mitä esim:
        ex-muija anto.

        Mutta yks 28 vuotias pääsi lähellä,
        joskus mukulana =/
        Joo mutta tommosia...

        Seksi on mulle paljon muuta,
        kuin oman tyydytyksen hakemista,
        se on pieni osa sitä.
        Pystyt varmaan samaan melkein kenet tahansa,
        mutta joo ei se todellakaan oo
        iästä kiinni mutta hmm..jooon noihin 30:pisiin muitakin syitä.

        En määkään päänsärkyä valita normaalista
        aktista, mutta kun akti aika venyy
        yli 12 tunnin yhtäsoittoiseksi
        hurmioksi niin,
        että paikat on sököt moelmmilla,
        ja silti riittää löylyä pesässä,
        niin siinä kohdin alkaa miettimään,
        että kuinka joku niinkin
        runsas muotoinen voi saada
        aktiivi urheilijan väsymään =)

        Hah no joo, nää tiedät sitten
        jotain seksistä kun pääset
        semmosta 30 painamaan,
        kuulostaa niin jututlta,
        että en osaa ottaa tohon kantaa...

        Mie en sit tiedä,
        muuten morkkaisin ikääsi
        ja sanoisin,
        että et tiedä koko asiasta
        yhttään mitään,
        mutta joo vaikee sanua,
        kun en tiedä sit mitä kaikkee osaat =)

        Well joka tapauksessa seksi on
        kuntolaji ja mie harrastan
        sitä niin paljon kun kerkeen,
        mutta niin kauan kun on kattaus
        tämä, on partnerit yli 30 =/

        Kylläpäs poika pitkään kirjoittaa ossaa, missä välissä 12:sta tunnin sessioita vietät? Koneen ääressä vai? Siinä tapauksessa ymmärrän kyllä päänsäryn. Vähampikin ruutuun tuijottelu aiheuttaa päänsärkyä...

        Elä elämäsi täysillä, älä unelmoiden!!!


      • Purkki
        neito 22 kirjoitti:

        No huh, huh, kyllä pojalla juttua piisaa...
        Mutta eikös sitä sanotakin, että jos on suuret puheet niin on teot pienet?

        Siksipä hiukan epäilen noita sun 12 tunnin yhtäsoittoisia sessioita... paitsi että ehkä untenmailla olet hurmiosi kokenut?

        Vanhin kumppannini on ollut 37, ei sen kummempi suoritus kuin 25:llakaan...(Silti mieluummin otan tuon nuoremman sänkyyni kuin vanhemman..) Kyllä se "onnistuminen" on muustakin kiinni kuin iästä. Tokihan on selvää, jotta kokenut ihminen taitaa hommat paremmin kuin vastavalmistunut, mutta harjoitus tekee mestarin, eikös?

        Vaikka olenkin vielä nuori ja paljon on vielä edessä, en ole enää kuitenkaan alkutekijöissä seksin suhteen. Tarpeeksi monta on tullut kokeiltua eli vertailukohteita löytyy. Pitkiäkin suhteita on ollut...

        Vanhakos muuten olet? 16? Saisitkos edes alle 30:siä?

        Well, hauskaa tulevaisuutta ja nauti ihmeessä seksistä niin paljon kuin kerkiät ja satut sitä saamaan ja ihan kenen kanssa kaikkein eniten haluat. Eläköön valitsemisen vapaus!!!!!

        Hmm..en tiedä mitä sanotaan,
        mulla on teot isot ja jutut kanssa,
        sen myönnän.
        Nää oot pikkutyttö vielä,
        ja sen huomaan siitä kuinka
        verbaalisesti lahjakaaseen keskusteluun
        pystyt.

        Vanhemmissa naisissa
        muo kiihottaa jutun taso ja äly,
        noin ylipäätään.
        Niille toi sesktaaminen
        ei oo tommonen pr juttu.
        Mutta ei se mitään,
        kyllä nääkin vanhenet joskus.

        Epäillä saat ihan rauhassa
        nainko 12 tuntia vai en,
        en ota kellosta aikaa.
        Satun vain pitämään seksistä
        todella paljon.
        Kokeile joskus,
        se on ihan kivaa,
        mutta joo epäillä saat,
        mie en pahemmin nuku sängyssä ;)

        Maku asihan toi ikä on
        kanssa, nää saat ottaa sänkyys
        ketä nyt haluat,
        en tiedä tekeekö harjoitus
        mestarin, voi olla.
        Mie oon luonnon lahjakkuus,
        tiedän muitakin kaltaisiani
        miehiä ja naisisa,
        mutta joo kokemus tuo varmuutta,
        ei kait siinä mitään.

        Juuh en mie sitä epäillytkään,
        että huono oisit sängyssä.
        Olet varmaan todella kone,
        mutta mie en mieti itteni
        kohdalla totakaan.
        Seksi on sellaista puuhaa,
        että siinä saa tietyllä tasolla
        ripustaa aivot narikkaan =/

        Kuinkako vanha olen?
        Mie oon 22
        Hmm..ja nyt kun kysyit,
        niin viikonlopulta viimeksi tuli yli kolmekyppiseltä, mutta
        ei alle 40:piseltä.
        Tapaus sekin, siitä sen enempää
        puhumatta, mutta nyt kun kysyit,
        niin kyllä kiitos, paljon sain.

        Juuh nauti sinäkin kaikessa
        rauhassa, seksi
        on vänkä leikki
        tosin sitä edeltävä vonkaus/iskeminen,
        on suurin osa koko juttua.


      • Juuh
        Neito 21 kirjoitti:

        Kylläpäs poika pitkään kirjoittaa ossaa, missä välissä 12:sta tunnin sessioita vietät? Koneen ääressä vai? Siinä tapauksessa ymmärrän kyllä päänsäryn. Vähampikin ruutuun tuijottelu aiheuttaa päänsärkyä...

        Elä elämäsi täysillä, älä unelmoiden!!!

        Sun kannattaa oikeesti
        kokeilla tommosta sessiota,
        koska noin paljon harmittaa se =)


      • Neito 21
        Juuh kirjoitti:

        Sun kannattaa oikeesti
        kokeilla tommosta sessiota,
        koska noin paljon harmittaa se =)

        Ei mua mitenkään harmita, että istut koneesi ääressä harrastaen nettiseksiä 12 tuntia kerrallaan... Enkä taida moista sessiota kokeilla, sillä pidän seksistä enemmän livenä. Koita säkin sitä, joskus edes. Live seksissä kuntokin kasvaa enemmän kuin nettiseksissä. Tosin siinä täytyy hallita sosiaaliset taidot toisin kuin koneen välityksellä käydyissä jutskissa.

        Ei sen puoleen, ei mua kyllä muutenkaan kiinnosta noin pitkät sessiot, livenäkään. Kohtuus kaikessa ystävä pieni, seksissäkin!!


      • neito 22
        Purkki kirjoitti:

        Hmm..en tiedä mitä sanotaan,
        mulla on teot isot ja jutut kanssa,
        sen myönnän.
        Nää oot pikkutyttö vielä,
        ja sen huomaan siitä kuinka
        verbaalisesti lahjakaaseen keskusteluun
        pystyt.

        Vanhemmissa naisissa
        muo kiihottaa jutun taso ja äly,
        noin ylipäätään.
        Niille toi sesktaaminen
        ei oo tommonen pr juttu.
        Mutta ei se mitään,
        kyllä nääkin vanhenet joskus.

        Epäillä saat ihan rauhassa
        nainko 12 tuntia vai en,
        en ota kellosta aikaa.
        Satun vain pitämään seksistä
        todella paljon.
        Kokeile joskus,
        se on ihan kivaa,
        mutta joo epäillä saat,
        mie en pahemmin nuku sängyssä ;)

        Maku asihan toi ikä on
        kanssa, nää saat ottaa sänkyys
        ketä nyt haluat,
        en tiedä tekeekö harjoitus
        mestarin, voi olla.
        Mie oon luonnon lahjakkuus,
        tiedän muitakin kaltaisiani
        miehiä ja naisisa,
        mutta joo kokemus tuo varmuutta,
        ei kait siinä mitään.

        Juuh en mie sitä epäillytkään,
        että huono oisit sängyssä.
        Olet varmaan todella kone,
        mutta mie en mieti itteni
        kohdalla totakaan.
        Seksi on sellaista puuhaa,
        että siinä saa tietyllä tasolla
        ripustaa aivot narikkaan =/

        Kuinkako vanha olen?
        Mie oon 22
        Hmm..ja nyt kun kysyit,
        niin viikonlopulta viimeksi tuli yli kolmekyppiseltä, mutta
        ei alle 40:piseltä.
        Tapaus sekin, siitä sen enempää
        puhumatta, mutta nyt kun kysyit,
        niin kyllä kiitos, paljon sain.

        Juuh nauti sinäkin kaikessa
        rauhassa, seksi
        on vänkä leikki
        tosin sitä edeltävä vonkaus/iskeminen,
        on suurin osa koko juttua.

        Nuori olen vielä, sen myönnän mutten pikkutyttö kuitenkaan. Kuten et sinäkään pikkupoika. Saman ikäisiähän tässä ollaan. Pystyn kyllä verbaaliseen keskusteluun, joka ei ole pelkästään sitä, että on paljon sanoja peräkkäin viestissä. Jos asian voi ilmaista lyhyesti ja ytimekkäästi, on se mielestäni parempi tapa kuin jaaritella turhia.

        Koskaan ei ole kenenkään tarvinnut valittaa seurassani juttujeni tasoa tai epäillä älyni puutetta. Seuraan maailman tapahtumia ja luen paljon, joten pystyn keskustelemaan lähes aiheesta kuin aiheesta. Katsos kun en satu olemaan mikään blondi.

        Epäilin todella noita 12:sta tunnin naintejasi, mutta loppukaneettisi taisi paljastaa mikä siinä kestää: 11.5 tuntia vonkaamista/iskemistä ja jos vonkaaminen tuottaa toivottua tulosta, niin viimeinen puolituntinen kuluu vaatteiden riisumiseen, esileikkiin, aktiin ja suihkuun. Erehdyinkö pahasti? Tuskin.

        Tuskin kuitenkaan olen sängyssä mikään kone. Kuka sellaista edes haluaa? Silloinhan petikumppanikseen voisi kelpuuttaa vaikkapa pumpattavan "made in Hong Kong"-version. Konehan suoritta rutiininomaisesti omat askareensa, mutta sänkyhommissa ainakin minä toimin pitkälti fiiliksen viemänä ja kaipaan vaihtelua.

        Yli 30, mutta ei alle 40? Häh? Kumppanisi siis ovat yli 40:siä? Äitisi ikäisiä? Oletkos vienyt kotiin näytille? Mitä vanhempasi tykkäävät ikäisistään miniä-kokelaista? Tai kumppanisi mahdolliset lapset itsensä ikäisestä "isäpuolestä"?

        Tiedän kyllä, että myös minä vanhenen siinä missä muutkin eli koko ajan. Tosin haluan vanheta ikäiselläni tasolla. Minulla ei ole mitään kiirettä vanhenemiseen, mutta ei myöskään mitään haluja pysytellä minään "iki-teininä". Tuttuja on kaiken ikäisiä ja hyvin tullaan toimeen. Mutta sänkyseuraani haluan suurinpiirtein itseni ikäisistä (ehkä hieman vanhemmista, mutta en yli 30:stä vielä.. enää..se yksi taanoinen hairahdus sitä ikäluokkaa riitti..)

        Minä tulen nauttimaan seksistä vielä monen monituiset kerrat, siitä voit olla varma. Toivon nautinnollisia ja hekumallisia hetkiä kaikille muillekin, myös sinulle!!!


      • johto
        neito 22 kirjoitti:

        Nuori olen vielä, sen myönnän mutten pikkutyttö kuitenkaan. Kuten et sinäkään pikkupoika. Saman ikäisiähän tässä ollaan. Pystyn kyllä verbaaliseen keskusteluun, joka ei ole pelkästään sitä, että on paljon sanoja peräkkäin viestissä. Jos asian voi ilmaista lyhyesti ja ytimekkäästi, on se mielestäni parempi tapa kuin jaaritella turhia.

        Koskaan ei ole kenenkään tarvinnut valittaa seurassani juttujeni tasoa tai epäillä älyni puutetta. Seuraan maailman tapahtumia ja luen paljon, joten pystyn keskustelemaan lähes aiheesta kuin aiheesta. Katsos kun en satu olemaan mikään blondi.

        Epäilin todella noita 12:sta tunnin naintejasi, mutta loppukaneettisi taisi paljastaa mikä siinä kestää: 11.5 tuntia vonkaamista/iskemistä ja jos vonkaaminen tuottaa toivottua tulosta, niin viimeinen puolituntinen kuluu vaatteiden riisumiseen, esileikkiin, aktiin ja suihkuun. Erehdyinkö pahasti? Tuskin.

        Tuskin kuitenkaan olen sängyssä mikään kone. Kuka sellaista edes haluaa? Silloinhan petikumppanikseen voisi kelpuuttaa vaikkapa pumpattavan "made in Hong Kong"-version. Konehan suoritta rutiininomaisesti omat askareensa, mutta sänkyhommissa ainakin minä toimin pitkälti fiiliksen viemänä ja kaipaan vaihtelua.

        Yli 30, mutta ei alle 40? Häh? Kumppanisi siis ovat yli 40:siä? Äitisi ikäisiä? Oletkos vienyt kotiin näytille? Mitä vanhempasi tykkäävät ikäisistään miniä-kokelaista? Tai kumppanisi mahdolliset lapset itsensä ikäisestä "isäpuolestä"?

        Tiedän kyllä, että myös minä vanhenen siinä missä muutkin eli koko ajan. Tosin haluan vanheta ikäiselläni tasolla. Minulla ei ole mitään kiirettä vanhenemiseen, mutta ei myöskään mitään haluja pysytellä minään "iki-teininä". Tuttuja on kaiken ikäisiä ja hyvin tullaan toimeen. Mutta sänkyseuraani haluan suurinpiirtein itseni ikäisistä (ehkä hieman vanhemmista, mutta en yli 30:stä vielä.. enää..se yksi taanoinen hairahdus sitä ikäluokkaa riitti..)

        Minä tulen nauttimaan seksistä vielä monen monituiset kerrat, siitä voit olla varma. Toivon nautinnollisia ja hekumallisia hetkiä kaikille muillekin, myös sinulle!!!

        Joo no ikäs ei ratkase mitään
        sinäänsä, jos nää oot viettänyt
        samalaisen elämän kuin mie.
        En sanois enään tytöksi,
        elämäkokemus vanhentaa ei
        ikä. Olen tavannut kaikenäköisiä
        yksilöitä, eli unohdetaan
        nyt tuo ikä tuossa suhteessa.

        Hmm...joo no toi riippuu,
        voisin melkein sanua,
        että tuo on makuasia,
        että minkälaista juttua porukka
        pitää älykkäänä
        tai tasokkaana.
        Hmm..mie itteasiassa luulen,
        että läheskään kaikki ei toudellakaan
        pidä mun jutuista tai niitte tasosta...
        Mutta joo todella vaikeita
        juttuja noin tietystä vinkkelistä
        pohdittuna =/

        Niin älystä en tiedä,
        se on mule todettu mikä se on,
        mutta joo en katso ihmisiä
        läheskään aina pitkin nenää
        vain sen taki.
        Maailman tapahtumien
        seuraamisesta jos lähtetään
        puhumaan joudutaan niin syvälle
        filosofian alueelle,
        että ei parane.
        Siitä en voi todeta kuin,
        että kuka ne tarjoo ja missä
        mielessä ne uutiset.
        Mie voin puolella silmällä
        katsoa tai lukea.

        Joo no musta tuntuu,
        että tää ei johda mihinkään.
        Tää meikäläisen seksin harrastus
        ajan käsittely en kaipaa sun uskoa
        tai hyväksyntään =)
        Metsään menit, mutta saat pitää
        uskosi, niikust sanoin ei toi oo
        mikään leso juttu,
        vaan armoton ja kylmä fakta.
        Mut en mie sano,
        että jokaista vastaan tulijaa
        nain 12 tuntia, jokus se voi jäädä
        ihan 3 tuntiin, eli erehdyitkö? Kyllä.
        Käytitkö aivojasi kun kirjoitti tuon? Et =)

        No jos lauseita lähdetään jäsentämään,
        ja pilkkomaan saadaan niille
        eri merkitys, mutta
        kaikennäköistä lukijaa
        sitä on, murteet tekevät ehkä
        paljon tai sit et ymmärätnyt
        mitään oikein. Ihan sama tuo miulle on =)

        Öö äitini on vanhempi kuin 40,
        ja siks toiseen en kato ihmisten
        ikää yläkantti suhteessa,
        mutta joo vois ne olla äitinikin
        ikäisiä ei se muo häiritsis
        vaikka ois mutsi vanhempia!

        Olen muutaman vienyt
        kotiin näytille,
        siis tuollaisen 45 :tosen,
        jota äitee sanon likaks,
        niikust miekin sanon,
        että ei se äitee mitään...
        Hän noudattelee samaa filosofiaa,
        kuin minäkin eli niin,
        että itselleen on hyvä
        kuuluu tehdä.

        Ukkoa ei kait sinäänsä kiinnosta,
        kuhan sitä vituttaa,
        että saan sellasii kissoja.

        Mitä lapset tykkäävät itsensä ikäsestä isäpuolesta?? Toikin on testttu,
        ja ne suhtautuu eri tavalla kun
        oot sen mutsin seurassa.

        Joo no nää teitkin jo selväksi,
        että haluut ittes ikästä,
        ja miehän halusin sitä vanhempaa
        eli ollaan taas lähtö pisteessä =)

        Ai kiitti,
        koita nääkin nauttia täpöllä ;)


      • tukka takana
        Purkki kirjoitti:

        Hmm..en tiedä mitä sanotaan,
        mulla on teot isot ja jutut kanssa,
        sen myönnän.
        Nää oot pikkutyttö vielä,
        ja sen huomaan siitä kuinka
        verbaalisesti lahjakaaseen keskusteluun
        pystyt.

        Vanhemmissa naisissa
        muo kiihottaa jutun taso ja äly,
        noin ylipäätään.
        Niille toi sesktaaminen
        ei oo tommonen pr juttu.
        Mutta ei se mitään,
        kyllä nääkin vanhenet joskus.

        Epäillä saat ihan rauhassa
        nainko 12 tuntia vai en,
        en ota kellosta aikaa.
        Satun vain pitämään seksistä
        todella paljon.
        Kokeile joskus,
        se on ihan kivaa,
        mutta joo epäillä saat,
        mie en pahemmin nuku sängyssä ;)

        Maku asihan toi ikä on
        kanssa, nää saat ottaa sänkyys
        ketä nyt haluat,
        en tiedä tekeekö harjoitus
        mestarin, voi olla.
        Mie oon luonnon lahjakkuus,
        tiedän muitakin kaltaisiani
        miehiä ja naisisa,
        mutta joo kokemus tuo varmuutta,
        ei kait siinä mitään.

        Juuh en mie sitä epäillytkään,
        että huono oisit sängyssä.
        Olet varmaan todella kone,
        mutta mie en mieti itteni
        kohdalla totakaan.
        Seksi on sellaista puuhaa,
        että siinä saa tietyllä tasolla
        ripustaa aivot narikkaan =/

        Kuinkako vanha olen?
        Mie oon 22
        Hmm..ja nyt kun kysyit,
        niin viikonlopulta viimeksi tuli yli kolmekyppiseltä, mutta
        ei alle 40:piseltä.
        Tapaus sekin, siitä sen enempää
        puhumatta, mutta nyt kun kysyit,
        niin kyllä kiitos, paljon sain.

        Juuh nauti sinäkin kaikessa
        rauhassa, seksi
        on vänkä leikki
        tosin sitä edeltävä vonkaus/iskeminen,
        on suurin osa koko juttua.

        Aikamoista tekstiä nuorelta miehenalulta. Ja sitähän sinä vielä oletkin. Mutta hyvä niin, nuoruudessa ja vanhuudessa on kummassakin omat hyvät ja huonot puolensa.

        Kun itse olin vielä nuori, sitä kuvitteli itsensä kuitenkin jo niin vanhaksi ja kokeneeksi. Tuli yritettyä olla aikuinen aikuisten maailmassa.

        Nyt vanhempana (lue 56 vuotta), sitä yrittää kaikin keinon olla nuorekas ja näyttää nuorelta. Kuka sitä haluaisi myöntää edes itselleen, että parhaat päivät ovat jo menneet?

        Kirjoituksesi herätti minussa ristiriitaisia tunteita. Tuntuu kuin sinäkin, nuori, haluaisit vaikuttaa itseäsi paljon vanhemmalta ja kypsemmältä. Kokemus on kuitenkin se, joka tuo ihmiselle kypsyyttä ja kokemus karttuu iän myötä. Älä turhaan kiirehdi, ehdit vielä.

        Oli kuitenkin hauska lukea, kuinka kehuit varttuneempia naisia. Uskon, että teet vielä monen naisen onnelliseksi. Ainakin minuun loit omalla tavallaan lisää uskoa tulevaan. Ehkei ne parhaat päivät ole sitten kuitenkaan jo menneet vaan vielä edessä?

        Jatka samaan tyyliin, pysy uskollisena itsellesi!!


      • neito 22
        johto kirjoitti:

        Joo no ikäs ei ratkase mitään
        sinäänsä, jos nää oot viettänyt
        samalaisen elämän kuin mie.
        En sanois enään tytöksi,
        elämäkokemus vanhentaa ei
        ikä. Olen tavannut kaikenäköisiä
        yksilöitä, eli unohdetaan
        nyt tuo ikä tuossa suhteessa.

        Hmm...joo no toi riippuu,
        voisin melkein sanua,
        että tuo on makuasia,
        että minkälaista juttua porukka
        pitää älykkäänä
        tai tasokkaana.
        Hmm..mie itteasiassa luulen,
        että läheskään kaikki ei toudellakaan
        pidä mun jutuista tai niitte tasosta...
        Mutta joo todella vaikeita
        juttuja noin tietystä vinkkelistä
        pohdittuna =/

        Niin älystä en tiedä,
        se on mule todettu mikä se on,
        mutta joo en katso ihmisiä
        läheskään aina pitkin nenää
        vain sen taki.
        Maailman tapahtumien
        seuraamisesta jos lähtetään
        puhumaan joudutaan niin syvälle
        filosofian alueelle,
        että ei parane.
        Siitä en voi todeta kuin,
        että kuka ne tarjoo ja missä
        mielessä ne uutiset.
        Mie voin puolella silmällä
        katsoa tai lukea.

        Joo no musta tuntuu,
        että tää ei johda mihinkään.
        Tää meikäläisen seksin harrastus
        ajan käsittely en kaipaa sun uskoa
        tai hyväksyntään =)
        Metsään menit, mutta saat pitää
        uskosi, niikust sanoin ei toi oo
        mikään leso juttu,
        vaan armoton ja kylmä fakta.
        Mut en mie sano,
        että jokaista vastaan tulijaa
        nain 12 tuntia, jokus se voi jäädä
        ihan 3 tuntiin, eli erehdyitkö? Kyllä.
        Käytitkö aivojasi kun kirjoitti tuon? Et =)

        No jos lauseita lähdetään jäsentämään,
        ja pilkkomaan saadaan niille
        eri merkitys, mutta
        kaikennäköistä lukijaa
        sitä on, murteet tekevät ehkä
        paljon tai sit et ymmärätnyt
        mitään oikein. Ihan sama tuo miulle on =)

        Öö äitini on vanhempi kuin 40,
        ja siks toiseen en kato ihmisten
        ikää yläkantti suhteessa,
        mutta joo vois ne olla äitinikin
        ikäisiä ei se muo häiritsis
        vaikka ois mutsi vanhempia!

        Olen muutaman vienyt
        kotiin näytille,
        siis tuollaisen 45 :tosen,
        jota äitee sanon likaks,
        niikust miekin sanon,
        että ei se äitee mitään...
        Hän noudattelee samaa filosofiaa,
        kuin minäkin eli niin,
        että itselleen on hyvä
        kuuluu tehdä.

        Ukkoa ei kait sinäänsä kiinnosta,
        kuhan sitä vituttaa,
        että saan sellasii kissoja.

        Mitä lapset tykkäävät itsensä ikäsestä isäpuolesta?? Toikin on testttu,
        ja ne suhtautuu eri tavalla kun
        oot sen mutsin seurassa.

        Joo no nää teitkin jo selväksi,
        että haluut ittes ikästä,
        ja miehän halusin sitä vanhempaa
        eli ollaan taas lähtö pisteessä =)

        Ai kiitti,
        koita nääkin nauttia täpöllä ;)

        No huh, huh, ei voi olla tottakaan! Ei vaiskaan, saat noilla jutuillas pienen hymyn mun naamalle. Hauskasta legendaa. Ja vaikka kuinka vakuuttelet, niin minä aina vaan epäilen tarinoitasi. Jos oot vasta 22, niin missä välissä olet kerinnyt noin kaikkeen, josta kirjottelet? Oletko työtön? Vai niitä jotka töistä kirjoittelee? Mutta tosi asiahan on ettet minun uskomisiani tarvitse. Ei kun heikun keikun, en tänä iltana roiku tämän kauempaa.


      • kone
        neito 22 kirjoitti:

        No huh, huh, ei voi olla tottakaan! Ei vaiskaan, saat noilla jutuillas pienen hymyn mun naamalle. Hauskasta legendaa. Ja vaikka kuinka vakuuttelet, niin minä aina vaan epäilen tarinoitasi. Jos oot vasta 22, niin missä välissä olet kerinnyt noin kaikkeen, josta kirjottelet? Oletko työtön? Vai niitä jotka töistä kirjoittelee? Mutta tosi asiahan on ettet minun uskomisiani tarvitse. Ei kun heikun keikun, en tänä iltana roiku tämän kauempaa.

        Se on mukava,
        että hymyilyttää =)
        Pieni hymy piristää päivää,
        ja valaisee muita.

        Olkoot sitten vaikka legendaa,
        jos se oloa parantaa.

        Missä välissä olen kerennyt?
        Hmm...Mie oon sählännyt
        aika tarkkaan 8 vuotta,
        mitä kahdeksassa vuodessa
        nyt kerkee.
        Jos ei tee mitään muuta kuiun sählää??
        Aika paljon varmaan,
        mie olin siinä 14 kun lähdin
        menemään, on kieretty suomi
        ja muut, kyllä tässä on kerennyt.
        365 Päivää vuodessa kun painaa,
        niin hyvin ehtii =/

        Olenko työtön?? Hmm..outo kysymys, tosin osoittaa kohtalaista vapaata ajattelua.
        (oikeeseen osunutta veikkausta)
        Mutta joo eli oon nk."työtön paska" =)
        Mie teen kaikenäköistä freelancer
        hommaa, eli oo freelancer "konna" =)
        Teen ja myyn kaikkea mistä saa rahaan,
        maattomat on pakko yrittää.

        Jeps koitappa pärjätä,
        niin konna jatkaa touhuja ;)


      • Mansikka
        tukka takana kirjoitti:

        Aikamoista tekstiä nuorelta miehenalulta. Ja sitähän sinä vielä oletkin. Mutta hyvä niin, nuoruudessa ja vanhuudessa on kummassakin omat hyvät ja huonot puolensa.

        Kun itse olin vielä nuori, sitä kuvitteli itsensä kuitenkin jo niin vanhaksi ja kokeneeksi. Tuli yritettyä olla aikuinen aikuisten maailmassa.

        Nyt vanhempana (lue 56 vuotta), sitä yrittää kaikin keinon olla nuorekas ja näyttää nuorelta. Kuka sitä haluaisi myöntää edes itselleen, että parhaat päivät ovat jo menneet?

        Kirjoituksesi herätti minussa ristiriitaisia tunteita. Tuntuu kuin sinäkin, nuori, haluaisit vaikuttaa itseäsi paljon vanhemmalta ja kypsemmältä. Kokemus on kuitenkin se, joka tuo ihmiselle kypsyyttä ja kokemus karttuu iän myötä. Älä turhaan kiirehdi, ehdit vielä.

        Oli kuitenkin hauska lukea, kuinka kehuit varttuneempia naisia. Uskon, että teet vielä monen naisen onnelliseksi. Ainakin minuun loit omalla tavallaan lisää uskoa tulevaan. Ehkei ne parhaat päivät ole sitten kuitenkaan jo menneet vaan vielä edessä?

        Jatka samaan tyyliin, pysy uskollisena itsellesi!!

        Terve

        Hmm..tarkoitta kai aikamoista tekstiä
        aikuiselta mieheltä??
        Olen tavannut näitä nk.suomalaisia miehiä,
        ja noi 94,5% ne on täysiä sikoja.
        Katsotaan mistä vinkkelistä tahansa,
        en luonnolisestikkaan edellytä
        "juntilta" hovietikettiä,
        vaan käytöstavat täytyy silti hallita.
        eli mies kiitos =)

        Nuoruudessa ja vanhuudessa ei oo
        mitään eroa,
        sen kun ymmärrät omistat jo maailman.
        Tekosyitä jos haluaa keksiä,
        niin tuollainen mielikuvitukseton
        ikärasismi toimii
        siinä kohdin hyvin,
        mutta muuten sillä ei ole mitään tekemistä
        todellisuuden kanssa.

        Mie oon nuori ja kokenut,
        vähän kokenut, paljon kokenut, kovia kokenut, pukki?? Eiku...
        Mie oon aikuinen aikuisten maailmassa,
        tosin nää sun aikuiset on kohtuu lapsellisisia,
        ihan tuossakin iässä. Ikä kun voi joillekkin tuoda
        kokemuksia, mutta
        älyä päässä on just sen verran kun
        sinne on ladattu =)

        Nää oot miun isäni ikäinen,
        eli aika nuori tytön heitukka vielä =)
        Mie en jaksa ees luetella sulle,
        tosi on jos asenteesi on tuollainen on elämäsi jo ohi.
        Tosin muutamalla suurella asennemuutoksella,
        saatat päästä vielä junaan,
        mutta määhän olin se kokematon kakara tässä ja
        nää kaiken kokenut vanhus?? =)

        Aikamoista ylenkatsetta,
        mutta kaippa sitä tulee sitten
        jossain välissä kyyniseksi.
        Parhaat pävät ovat menneet siulta,
        mutta ei suinkaan ikäsi takia,
        ne olisivat vasta edessä =)

        Mie en halua vaikuttaa vanhemmalta,
        mie oon mies ja haluun
        tulla kohdelluksi miehenä.
        Se, että onko joillain kokemusta,
        ei kato ikää, iästä lassytämällä tuo ei parane.
        Jos kypsyys on ylenkatsetta
        ja huonoja käytöstapoja,
        pirullista narsismia ja itsensä ja
        muitten loukkaamista niin mie oon sitten
        mielelläni epäkypsä =)

        "kokemus karttuu iän myötä"

        En tiedä mitä aattelit,
        kun kirtjoiti tuon yläpuolella olevan??
        Joillekkin tapahtuu paljon ja joillekkin
        ei mitään,
        turha tästä on vääntää.
        Mitä mie kersa näsitä ymmärtäisin?? =)

        Vanhemmat naiset ovat miun juttuni,
        jos haluan edes mahdolilsuuden löytää vastaavan
        elämänkokumuksen omaavan,
        ja älykkään kumppanin,
        niin on se väkisinkin vanehmpi nainen =)

        Mie teen joka yö naisia onneliseksi,
        mutta oon onnelinen vasta
        sitten, kun joku näistä minua raiskaavista
        naisista jää aamuksi viekkuun.
        En ennen, ja niin tulee käymään
        ennemmin tai myöhemmin.

        Turha pelätä, että mie annan jokaiselle
        äly tekee aina vaikutuksen,
        oli henkilö minkä ikäinen tahansa.

        Hmm..Niikust totesin,
        onko parhaat päiväsi takana vai edessä,
        niin vastaus siihen on puhtaasti sun omassa kädessä.
        Sää oot just niin vanha kun tunnet olevas,
        voit luotta beibe,
        että pysyn tälläisenä ja jatkan kunnes
        löydän oman aikuisen naiseni.
        ja sitä paitti,
        siun kannattaa olla varuillas,
        koska nää oot vasta 4 vuoden päästä
        rauhoitettua riistaa.

        Mies 1981


      • hillo
        Mansikka kirjoitti:

        Terve

        Hmm..tarkoitta kai aikamoista tekstiä
        aikuiselta mieheltä??
        Olen tavannut näitä nk.suomalaisia miehiä,
        ja noi 94,5% ne on täysiä sikoja.
        Katsotaan mistä vinkkelistä tahansa,
        en luonnolisestikkaan edellytä
        "juntilta" hovietikettiä,
        vaan käytöstavat täytyy silti hallita.
        eli mies kiitos =)

        Nuoruudessa ja vanhuudessa ei oo
        mitään eroa,
        sen kun ymmärrät omistat jo maailman.
        Tekosyitä jos haluaa keksiä,
        niin tuollainen mielikuvitukseton
        ikärasismi toimii
        siinä kohdin hyvin,
        mutta muuten sillä ei ole mitään tekemistä
        todellisuuden kanssa.

        Mie oon nuori ja kokenut,
        vähän kokenut, paljon kokenut, kovia kokenut, pukki?? Eiku...
        Mie oon aikuinen aikuisten maailmassa,
        tosin nää sun aikuiset on kohtuu lapsellisisia,
        ihan tuossakin iässä. Ikä kun voi joillekkin tuoda
        kokemuksia, mutta
        älyä päässä on just sen verran kun
        sinne on ladattu =)

        Nää oot miun isäni ikäinen,
        eli aika nuori tytön heitukka vielä =)
        Mie en jaksa ees luetella sulle,
        tosi on jos asenteesi on tuollainen on elämäsi jo ohi.
        Tosin muutamalla suurella asennemuutoksella,
        saatat päästä vielä junaan,
        mutta määhän olin se kokematon kakara tässä ja
        nää kaiken kokenut vanhus?? =)

        Aikamoista ylenkatsetta,
        mutta kaippa sitä tulee sitten
        jossain välissä kyyniseksi.
        Parhaat pävät ovat menneet siulta,
        mutta ei suinkaan ikäsi takia,
        ne olisivat vasta edessä =)

        Mie en halua vaikuttaa vanhemmalta,
        mie oon mies ja haluun
        tulla kohdelluksi miehenä.
        Se, että onko joillain kokemusta,
        ei kato ikää, iästä lassytämällä tuo ei parane.
        Jos kypsyys on ylenkatsetta
        ja huonoja käytöstapoja,
        pirullista narsismia ja itsensä ja
        muitten loukkaamista niin mie oon sitten
        mielelläni epäkypsä =)

        "kokemus karttuu iän myötä"

        En tiedä mitä aattelit,
        kun kirtjoiti tuon yläpuolella olevan??
        Joillekkin tapahtuu paljon ja joillekkin
        ei mitään,
        turha tästä on vääntää.
        Mitä mie kersa näsitä ymmärtäisin?? =)

        Vanhemmat naiset ovat miun juttuni,
        jos haluan edes mahdolilsuuden löytää vastaavan
        elämänkokumuksen omaavan,
        ja älykkään kumppanin,
        niin on se väkisinkin vanehmpi nainen =)

        Mie teen joka yö naisia onneliseksi,
        mutta oon onnelinen vasta
        sitten, kun joku näistä minua raiskaavista
        naisista jää aamuksi viekkuun.
        En ennen, ja niin tulee käymään
        ennemmin tai myöhemmin.

        Turha pelätä, että mie annan jokaiselle
        äly tekee aina vaikutuksen,
        oli henkilö minkä ikäinen tahansa.

        Hmm..Niikust totesin,
        onko parhaat päiväsi takana vai edessä,
        niin vastaus siihen on puhtaasti sun omassa kädessä.
        Sää oot just niin vanha kun tunnet olevas,
        voit luotta beibe,
        että pysyn tälläisenä ja jatkan kunnes
        löydän oman aikuisen naiseni.
        ja sitä paitti,
        siun kannattaa olla varuillas,
        koska nää oot vasta 4 vuoden päästä
        rauhoitettua riistaa.

        Mies 1981

        Enpä arvannut loukkaavani Sinua (saako sinutella?) kun nuoreksi miehenaluksi kutsuin. Pyydän anteeksi "junttimaisuuteni" ja huonot käytöstapani. Varmastikin 22-vuotias pitää jo itse itseään miehenä, mutta koen olevani Sinua jo sen verran vanhempi, että voin etikettejä rikkomatta puhua miehenalusta. Mutta jos se loukkaa Sinun identiteettiäsi, käytän vastedes sanaa mies. Mutta miten on mahdollista, että sinä olet mies, mutta minä "tytön heitukka"? Tosin minä en tuota nimeä pahakseni pistä.

        Nuoruudessa ja vanhuudessa on paljonkin eroa, sen ymmärrät Sinäkin, kun olet elänyt tarpeeksi kauan. Eikä niillä eroilla ole mitään tekemistä ikärasismin kanssa. Todellisuus saattaa joskus olla aika karua.

        Äly on asia, jota ihminen itse pystyy halutessaan kehittämään, esim. opiskelemalla. Harvemmalla meistä kaikki se "älli" luonnostaan on päässä, kyllä sen eteen töitä on joutunut jokainen näkemään. Tosi asiahan kuitenkin on se, että toisille se on helpompaa kuin toisille.

        En varmaankaan missään kohtaa kirjoittanut, että elämäni olisi ohitse. Olet nyt ymmärtänyt jotain väärin. Jos on pitkä matka takana, niin vielä on taivallettavaa edessäkin. "Parhaat vuodet" kun olin nuori, kaunis, vapaa ja villi, ovat jo menneet, ei koko elämä. Nyt kun olen noista edellämainituista seikoista enää tuo kaunis, niin onhan se sekin jo jotain. Tilastoja katsellessasi kuitenkin Sinunkin on myönnettävä, että minun elämästäni suurin osa on jo kulutettu, reippaasti yli puoliviivan ollaan tultu. Maaliviiva häämöttää hamassa tulevaisuudessa. Mutta aivan varmasti (toivottavasti ainakin) kaikkea mukavaa mahtuu vielä siihen väliin.

        Kaiken kokenutkaa tuskin olen väittänyt olevani. Olen ajat sitten oppinut etten kaiken kokeneeksi ja tietäväksi koskaan tulekaan. Aina on jotain uutta mitä kokea ja oppia. Ja hyvä niin, sillä muuten voiosi käydä aika pitkävetiseksi tämä elämä.

        Olenko mielestäsi kyyninen? Hassua, sillä sellaisenakaan en itseäni pidä. Hmm, tulee uusia piirteitä esiin...

        "Kokemus karttuu iän myötä." Olet oikeassa siinä, että kaikille sitä ei kartu koskaan, ainakaan paljoa. Toisille taas enemmän. Tarkoitin sillä lähinnä sitä, että kovin nuori ihminen ei voi olla vielä paljon kokenut jo siitäkin syystä ettei ole kerinnyt. Toki varmasti poikkeuksiakin on. Ja se on omalla tavallaan myös säälikin, sillä kaikkien pitäisi saada nautti rauhassa lapsuudesta, nuoruudesta ilman turhaa kiirehdintää. Minkälainen aikuinen kasvaa siitä lapsesta, jonka lapsuus on jäänyt elämättä ja siirrytty suoraan aikuisten maailmaan? En nyt väitä, että Sinä olisit tällainen ja toivottavasti et ole, mutta niitäkin lapsia on. He ovat paljon kokeneita ja nähneitä, mutta varmasti olisivat mieluummin kokemattomampia.

        Tarkoitukseni ei ollut sinua vähätellä. Miksi vähättelisin, enhän edes tunne sinua? Tapanani ei ole ketään vähätellä, ei tuttuja eikä tuntemattomia.

        Ikävää,ettei kukaan naisista ole jäänyt viereesi vielä aamulla. Mistäköhän se mahtaa johtua? Toivon, että vielä joku jää ja tulet myös Sinäkin onnelliseksi.

        Niinhän se on, että ihmisellä on kaksi ikää, on biologinen ikä ja se ikä mikä löytyy korvien välistä. Minulla ne on toivoakseni suurinpiirtein kohdallaan. Sekä tyttäreni (37v) että tyttärentyttäreni (17v.) pitävät kyllä jalkani maan pinnalla ja pääni pilvissä. Niin, että tuskin minun Sinun takiasi niin kovin varuillani tarvitsee olla, siltä ohin parasta ennen-päivämäärä on jo mennyt ja metsästyskausi ohitse. Mutta loppukädessä kaikki on kiinni ihmisestä itsestään ja siitä riittääkö rahkeet vai ei.


      • Happo
        kone kirjoitti:

        Se on mukava,
        että hymyilyttää =)
        Pieni hymy piristää päivää,
        ja valaisee muita.

        Olkoot sitten vaikka legendaa,
        jos se oloa parantaa.

        Missä välissä olen kerennyt?
        Hmm...Mie oon sählännyt
        aika tarkkaan 8 vuotta,
        mitä kahdeksassa vuodessa
        nyt kerkee.
        Jos ei tee mitään muuta kuiun sählää??
        Aika paljon varmaan,
        mie olin siinä 14 kun lähdin
        menemään, on kieretty suomi
        ja muut, kyllä tässä on kerennyt.
        365 Päivää vuodessa kun painaa,
        niin hyvin ehtii =/

        Olenko työtön?? Hmm..outo kysymys, tosin osoittaa kohtalaista vapaata ajattelua.
        (oikeeseen osunutta veikkausta)
        Mutta joo eli oon nk."työtön paska" =)
        Mie teen kaikenäköistä freelancer
        hommaa, eli oo freelancer "konna" =)
        Teen ja myyn kaikkea mistä saa rahaan,
        maattomat on pakko yrittää.

        Jeps koitappa pärjätä,
        niin konna jatkaa touhuja ;)

        Hymy piristää aina, siitä olen samaa mieltä. mutta, että työtön olisi "paska"? Ehei, vaan ihmisiä siinä missä muutkin. "Paskat" löytyvät ylemmiltä jakkaroilta (ei sinne muuten pääse) sekä vauvijen vaipoista. Itse en oo työtön, mutta kuten arvannet en myöskään istu ylemmillä portailla.


      • neito 22
        kone kirjoitti:

        Se on mukava,
        että hymyilyttää =)
        Pieni hymy piristää päivää,
        ja valaisee muita.

        Olkoot sitten vaikka legendaa,
        jos se oloa parantaa.

        Missä välissä olen kerennyt?
        Hmm...Mie oon sählännyt
        aika tarkkaan 8 vuotta,
        mitä kahdeksassa vuodessa
        nyt kerkee.
        Jos ei tee mitään muuta kuiun sählää??
        Aika paljon varmaan,
        mie olin siinä 14 kun lähdin
        menemään, on kieretty suomi
        ja muut, kyllä tässä on kerennyt.
        365 Päivää vuodessa kun painaa,
        niin hyvin ehtii =/

        Olenko työtön?? Hmm..outo kysymys, tosin osoittaa kohtalaista vapaata ajattelua.
        (oikeeseen osunutta veikkausta)
        Mutta joo eli oon nk."työtön paska" =)
        Mie teen kaikenäköistä freelancer
        hommaa, eli oo freelancer "konna" =)
        Teen ja myyn kaikkea mistä saa rahaan,
        maattomat on pakko yrittää.

        Jeps koitappa pärjätä,
        niin konna jatkaa touhuja ;)

        Mä pärjään aina ja putoon aina jaloilleni. Nuorena olet maailmalle lähtenyt, täytyy sanoa. Voisin melkein väittää, että lapsen kengissä olet silloin vielä ollut, mutta varmaan vain väittäisit olleesi jo silloin mies..
        En koskaan kuitenkaan väittäisi työttömien olevan paskoja. Osa ihmisistä on ihan hyviä ja kivoja, osa noita paskoja, mutta ei se taida olla ammatista kiinni...
        Teet ja myyt... "konna"... hmmm...et kai sentään konna? Ei kai mitään laitonta bisnestä? Ei freelancer mikään konna oo...
        Mutta jatka sä touhujas, ei se kokemus muuten lisäänny!!!!


      • Maitoa
        hillo kirjoitti:

        Enpä arvannut loukkaavani Sinua (saako sinutella?) kun nuoreksi miehenaluksi kutsuin. Pyydän anteeksi "junttimaisuuteni" ja huonot käytöstapani. Varmastikin 22-vuotias pitää jo itse itseään miehenä, mutta koen olevani Sinua jo sen verran vanhempi, että voin etikettejä rikkomatta puhua miehenalusta. Mutta jos se loukkaa Sinun identiteettiäsi, käytän vastedes sanaa mies. Mutta miten on mahdollista, että sinä olet mies, mutta minä "tytön heitukka"? Tosin minä en tuota nimeä pahakseni pistä.

        Nuoruudessa ja vanhuudessa on paljonkin eroa, sen ymmärrät Sinäkin, kun olet elänyt tarpeeksi kauan. Eikä niillä eroilla ole mitään tekemistä ikärasismin kanssa. Todellisuus saattaa joskus olla aika karua.

        Äly on asia, jota ihminen itse pystyy halutessaan kehittämään, esim. opiskelemalla. Harvemmalla meistä kaikki se "älli" luonnostaan on päässä, kyllä sen eteen töitä on joutunut jokainen näkemään. Tosi asiahan kuitenkin on se, että toisille se on helpompaa kuin toisille.

        En varmaankaan missään kohtaa kirjoittanut, että elämäni olisi ohitse. Olet nyt ymmärtänyt jotain väärin. Jos on pitkä matka takana, niin vielä on taivallettavaa edessäkin. "Parhaat vuodet" kun olin nuori, kaunis, vapaa ja villi, ovat jo menneet, ei koko elämä. Nyt kun olen noista edellämainituista seikoista enää tuo kaunis, niin onhan se sekin jo jotain. Tilastoja katsellessasi kuitenkin Sinunkin on myönnettävä, että minun elämästäni suurin osa on jo kulutettu, reippaasti yli puoliviivan ollaan tultu. Maaliviiva häämöttää hamassa tulevaisuudessa. Mutta aivan varmasti (toivottavasti ainakin) kaikkea mukavaa mahtuu vielä siihen väliin.

        Kaiken kokenutkaa tuskin olen väittänyt olevani. Olen ajat sitten oppinut etten kaiken kokeneeksi ja tietäväksi koskaan tulekaan. Aina on jotain uutta mitä kokea ja oppia. Ja hyvä niin, sillä muuten voiosi käydä aika pitkävetiseksi tämä elämä.

        Olenko mielestäsi kyyninen? Hassua, sillä sellaisenakaan en itseäni pidä. Hmm, tulee uusia piirteitä esiin...

        "Kokemus karttuu iän myötä." Olet oikeassa siinä, että kaikille sitä ei kartu koskaan, ainakaan paljoa. Toisille taas enemmän. Tarkoitin sillä lähinnä sitä, että kovin nuori ihminen ei voi olla vielä paljon kokenut jo siitäkin syystä ettei ole kerinnyt. Toki varmasti poikkeuksiakin on. Ja se on omalla tavallaan myös säälikin, sillä kaikkien pitäisi saada nautti rauhassa lapsuudesta, nuoruudesta ilman turhaa kiirehdintää. Minkälainen aikuinen kasvaa siitä lapsesta, jonka lapsuus on jäänyt elämättä ja siirrytty suoraan aikuisten maailmaan? En nyt väitä, että Sinä olisit tällainen ja toivottavasti et ole, mutta niitäkin lapsia on. He ovat paljon kokeneita ja nähneitä, mutta varmasti olisivat mieluummin kokemattomampia.

        Tarkoitukseni ei ollut sinua vähätellä. Miksi vähättelisin, enhän edes tunne sinua? Tapanani ei ole ketään vähätellä, ei tuttuja eikä tuntemattomia.

        Ikävää,ettei kukaan naisista ole jäänyt viereesi vielä aamulla. Mistäköhän se mahtaa johtua? Toivon, että vielä joku jää ja tulet myös Sinäkin onnelliseksi.

        Niinhän se on, että ihmisellä on kaksi ikää, on biologinen ikä ja se ikä mikä löytyy korvien välistä. Minulla ne on toivoakseni suurinpiirtein kohdallaan. Sekä tyttäreni (37v) että tyttärentyttäreni (17v.) pitävät kyllä jalkani maan pinnalla ja pääni pilvissä. Niin, että tuskin minun Sinun takiasi niin kovin varuillani tarvitsee olla, siltä ohin parasta ennen-päivämäärä on jo mennyt ja metsästyskausi ohitse. Mutta loppukädessä kaikki on kiinni ihmisestä itsestään ja siitä riittääkö rahkeet vai ei.

        Terve

        Kyl nää saat minnuu sinutella,
        nää oot vanhempi =/
        Hmm..junttimaisuudesta en tiedä,
        onhan se sitäkin,
        mutta noin 10 vuotiaasta ylöspäin kannattaa lapsia (jos ei omia),
        niin kutsua nuoriksi miehiksi.
        En tiedä loukkaahan toi muita,
        mutta voi olla siitä,
        että syylistyn usein itse tuohon
        narsismiin =/

        Niin en mie tiedä pidänkö
        itteäni miehenä sen enempi,
        mutta jos maailma ja naiset
        pitävät miehenä,
        niin muittenkin pitäisi.
        Niikust totesin, mittaan ihmiset tekojen
        en iän mukaan.

        Etiketistä en tiedä,
        mutta miehen alku vain ikäeron
        takia, tai muun syyn esim:olinpa oikeassa systeemin vuoksi,
        on mun mielestä tyhmyyttä,
        mutta se voi johtua siitä,
        että oon itte ylivertanen.
        Mie oon vähän tämmönen =)

        Nää oot tytönheitukka vielä,
        niikust sanoin johonkin on rajat
        vedettävä ,ja mie vedän sen 60:neen.
        Ikärasisti siis minäkin =)

        Alle 60 on vielä sängyssä kelvollista
        tavaraa, ja näin ollen tyttöjä.
        Tosin elämäkokemus on tuossakin
        avuksi, jos on riittävästi
        sitä, niin en mie sit tytöttele,
        mutta se edelyttää mun
        kokeemukseni ylitystä =/

        Niin toi nuoruuden ja vanhuuden
        erot on täysin vinkkelistä kiinni,
        paha nyt tohon on mitään sanua.
        Nää näät maailman omalta
        kantiltas, mie nään omaltani =)

        Äly eli älykkyys osamäärä,
        ei kasva siitä mitä se on. On
        järkeä ja älyä,
        äly kertoo sulle,
        että ulkona sataa ja järki,
        että menneenpä suojaan ettei vilustuta.

        Kun olit?? nuori, kaunis, vapaa ja villi
        ja nyt oot enään nuori?? =)
        Taas maailman katsomus ero,
        mun vikkelistä oot hmm..keskiikänen,
        ja toisaaltas nuori.
        Mutta tää oli taas osa tätä
        kokemus juttua, en tosin tiedä
        nää voit olla paljoankin kokenut,
        mutta esmes: isäni äiti,
        joka on 93 alkaa olemaan hmm..vanha.

        Fakta:Yli 60 saa pojitella =)

        Oot nää pikkasen kyyninen
        hmm...jonkin verran =)
        Mutta sekin osoittaa tässä
        nyky maailmassa tiettyä realismin tajua =)

        Well mie oon paljon kokenut,
        mittarilla niin omallani,
        kuin sunkin. Se ei oo iästä kiinni.
        Voin taata sen.
        Mutta eipä miun tarvi suo vakuuttaa,
        sovitaan nyt sitten,
        että mie en oo kokenut oikein mitään =)

        Joo no mulla meni toi nuoruus
        vähän ohi, lapsuus oli ok,
        mutta nuoruus jutun joutusin
        skpippaamaan.
        Niikust moni muukin
        lapsista, niin valitettavaa
        kuin se onkin, en mie sitä sano,
        mul on viel ollut aika rauhallinen
        elämä, en oo edes paljon sotkeutunut
        esmes: huumeisiin kuten monet lapset,
        että siinä suhteessa
        en miekään oo kokenut kaikkea =/

        "Minkälainen aikuinen
        kasvaa siitä lapsesta, jonka "nuoruus"
        ei lapsuus vaan nuoruus!

        Joo toi munkin pitää sanoo,
        että mie oisin paljon mielumin
        jättänyt suurimman osan
        systeemsitäni kokematta,
        mitä oon nk.elämässäni kokenut,
        ainut mistä oon kiitollinen
        on se, että musta ei ainkaan
        vielä oo tullut sikaa!

        Juuh eikä paranekkaan
        vähätellä ketään
        jota ei tunne,
        mie äärimmäisen harvoin sorrun
        enakkoasenteisiin,
        mutta koitan sitä ruoskia pois
        ittestäni.

        Mistä johtuu,
        paha sanua.
        Naiset on petoja,
        yksi jäi ja sekin lähti,
        naisia ja miehiä maailmassa riittää.

        No joo mulla ainakin on kaks
        ikää, kirkon antama ja sit se
        "miltä tuntuu" ikä.
        Niin no,
        nää ja tyttäresi olette vielä
        vaara alueella =)

        Niinpä,
        mutta joo koitappa nyt
        pärjätä, ja pidä huolta
        ittestäs.
        Ton kokemuksen oon jättänyt
        itselleni viimoiseksi,
        tuon lapsen tekemisen.
        Mutta sen aika tulee vielä joskus,
        tossa ainakin oot minnuu kokemneempi =/

        Vi see

        Vm:81


      • Kurkku
        Happo kirjoitti:

        Hymy piristää aina, siitä olen samaa mieltä. mutta, että työtön olisi "paska"? Ehei, vaan ihmisiä siinä missä muutkin. "Paskat" löytyvät ylemmiltä jakkaroilta (ei sinne muuten pääse) sekä vauvijen vaipoista. Itse en oo työtön, mutta kuten arvannet en myöskään istu ylemmillä portailla.

        Kyllä työtön ihminen on monella tapaa,
        tuo työtön paska nyt on vaan semmonen
        "läppä".
        Mulla oli joskus sellasii
        käyntikortteja,
        ja ne nauratti ihmisiä N.N
        "Työtönpaska"
        Jollain luki toimitusjohataja
        ja mulla toi =)

        Juuh et varmaan istu, en miekään.
        Ainakaan vielä =/
        Mie en tiedä enään mitä ajatella,
        mie meen nukkumaan =)

        Koitappa pärjätä =)


      • Muovi
        neito 22 kirjoitti:

        Mä pärjään aina ja putoon aina jaloilleni. Nuorena olet maailmalle lähtenyt, täytyy sanoa. Voisin melkein väittää, että lapsen kengissä olet silloin vielä ollut, mutta varmaan vain väittäisit olleesi jo silloin mies..
        En koskaan kuitenkaan väittäisi työttömien olevan paskoja. Osa ihmisistä on ihan hyviä ja kivoja, osa noita paskoja, mutta ei se taida olla ammatista kiinni...
        Teet ja myyt... "konna"... hmmm...et kai sentään konna? Ei kai mitään laitonta bisnestä? Ei freelancer mikään konna oo...
        Mutta jatka sä touhujas, ei se kokemus muuten lisäänny!!!!

        Hmm..aika moista
        haku ammuntaa taas,
        kun et tiedä musta mitään =)
        Mutta joo olipa oletus toikin,
        kylläpä oon helppo luettava,
        mie tosiaan väitän olleeni mies
        silloin, sie et oo likka
        lähtenyt himasta kuin
        aikasintaan vuonna 1996 =)

        Hmm...juuh mie oon konna,
        tosin mulla on kauhian korkia
        moraali, mikä häiritsee toudella
        pahasti konan työtä =(

        Hmm..Joo mie myyn kaikkea
        mitä ihmiset tarvii,
        mutta eivät saa.
        Tosin jos aikuistun jossain välissä,
        meen kouluun.

        Joo joo, ykkös juttuu
        tulee taas =) siulla taitaa tuo itsetunto jossain kohdissa olla heikko? =)


    • nainen

      Voin hyvin kuvitella olevani vaikkapa kolmikymppisen miehen kanssa.Suhteesta haen kuitenkin muutakin kuin seksiä vaikka sekin on olennainen osa sitä.Tärkeintä on sielunkumppanuus,se että on sekä arjessa että juhlassa mukavaa olla yhdessä.

      • Seksi?

        Sielunkumppanuus on tärkeää, mutta ilman seksiä (seurustelu)suhde ei toimi, vaan silloin suhde jää ystävyys tasolle!!!!

        Mutta toimiiko suhde pelkällä seksillä? Mikä on suhde ilman sielunkumppanuutta vaikka seksi olisikin taivaallista? Ei sekään taida silloin olla seurustelusuhde vaan kylmästi pelkkä seksisuhde.

        Mielestäni ei voikaan sanoa, mikä on tarkeintä suhteessa. Hyvässä suhteessa kaikki osaalueet toimivat ja ovat tasapainossa toistensa kanssa!!!

        Vai mitä?


      • arkea

        "Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa.."

        Hyvässä ja toimivassa parisuhteessa on monta eri elementtiä, joiden kaikkien on toimittava. Naisen on oltava yhtäaikaa miehelleen sekä kokki, siivooja, hoitaja, huora ja paras ystävä. Myös miehen on pystyttävä tarjoamaan samaa takaisin.

        Rakkaus on sitä, että haluaa kaikin mahdollisin keinoin tehdä rakastamansa henkilön onnelliseksi.

        Luottamus on yksi tärkeimmistä peruselementeistä. Ilman luottoa mikään ei toimi.


      • nainen
        arkea kirjoitti:

        "Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa.."

        Hyvässä ja toimivassa parisuhteessa on monta eri elementtiä, joiden kaikkien on toimittava. Naisen on oltava yhtäaikaa miehelleen sekä kokki, siivooja, hoitaja, huora ja paras ystävä. Myös miehen on pystyttävä tarjoamaan samaa takaisin.

        Rakkaus on sitä, että haluaa kaikin mahdollisin keinoin tehdä rakastamansa henkilön onnelliseksi.

        Luottamus on yksi tärkeimmistä peruselementeistä. Ilman luottoa mikään ei toimi.

        ja ytimekkäästi sanottu!


    • Anni

      Olen 38v nainen joka löysi tässä taannoin myös aivan mahtavan petikumppanin 22 vuotiaasta nuoresta, kiinteä kroppaisesta ja VARMASTI jaksavasta miehestä. Silloin joskus kun itse olin nuori, pojat eivät olleet taidoissaan lähellekkään samaa luokkaa kuin nykyajan nuoret miehet. Suosittelen kaikille lämpimästi sillä he ovat kokeilunhaluisia, jaksavat pitkään ja mikä parasta, usein ;)

      • JENNI 36 (MIES 21)

        EIKÖS OLEKIN IHANAA, KUN VIERELLÄ MAKAA LAATUTAVARAA EIKÄ MIKÄÄN LOPPUUN AJETTU "RYPPYKASA"?

        OIKEN SISIMMÄSSÄ SAAKKA KUTKUTTAA, KUN NUORI KIINTEÄKROPPAINEN SÄLLI KUISKII KORVAAN HÄVYTTÖMYYKSIÄ JA KEHUU SAMALLA NAISELLISTA VARTALOANI... EI VOI KUIN OLLA TYYTYVÄINEN OSAANSA!!!!!!!!

        HETKEÄKÄÄN EN VAIHTAISI POIS!!!!!!!!


    • N32 + M21

      "Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa.."
      Luojalle kiitos vireistä ja hyväkuntoisista sekä ennenkaikkea innokkaista nuorista miehistä!!!

      Näin pysyn itsekin vireessä ja kunnossa...

    • Antti

      Taitaa nuoret pojat tykätä vanhemmista naisista vain ja ainoastaan petikumppaneina. Heidän anteliaisuutensa ja kokemusperäisen seksin takia. Nyt olet vielä siedettävässä kunnossa, mutta kun täytät 40, niin voit heittää hyvästit 20:lle "sonneille". He siirtyvät siinä vaiheessa viimeistään vihreämmille nummille!!!
      Itse olen 25 ja voin kyllä harrastaa seksiä vanhemmankin naisen kanssa, mutta julkisella paikalla en niiden kanssa esiinny. Seurustelu mielessä taluttelen mieluummin nuorta ja nättiä...

      • Juuso

        Tulee olo kuin ihmiset olisivat lihatiskillä ostettavissa ja valittavissa. Valitettavasti näin taitaa monissa kohdin ollakin.
        Onnellisen ja pitkän suhteen salaisuus ei ole ikäero kumminkaan päin vaan pariskunnan samanlaiset elämänarvot.
        Oppikaa nauttimaan kanssaeläjistämme sekä kunnioittamaan ja arvostamaan jokaista ihmiselämää!!


      • Laina-täti
        Juuso kirjoitti:

        Tulee olo kuin ihmiset olisivat lihatiskillä ostettavissa ja valittavissa. Valitettavasti näin taitaa monissa kohdin ollakin.
        Onnellisen ja pitkän suhteen salaisuus ei ole ikäero kumminkaan päin vaan pariskunnan samanlaiset elämänarvot.
        Oppikaa nauttimaan kanssaeläjistämme sekä kunnioittamaan ja arvostamaan jokaista ihmiselämää!!

        Vain pieni osa ihmisistä on kaupan, ainoastaan prostituoidut ja he jotka solmivat avioliiton rahasta! Mutta tottakai valitsemme kumppanimme. Kuka sitä sian säkissä ottaisi?


    • Mitä välii? Kelle kuuluu?

      Eikös sitä ole tapana ihastua ihmiseen itseensä, ei ikään, näköön tms.?

      Ei onni ole kiinni edellä mainiyuista asioista. Mutta täytyy muistaa jotta kohtuus kaikessa.

      Paljon on julkkujaki jokka ovat naineet eri sukupolvee. Esim. Frederik 58 ja Riikka 20. Lehdessä vaan luki jotta Reetu vois olla vaikkapa isoisä Riikalle. Tärkein pointti kuitenki unohtui. Nimittäin se, että Reetu EI ole Riikalle isoisä eikä mitään sukua.

      Tärkeintä on olla onnellinen (tuottamatta kuitenkaan tuskaa muille). Kyllä se nuori poika tännekin kelpais...

      • NÄREET

        KYLLÄ SE VAAN NIIN ON, ETTÄ JOKAINEN VALITKOOT PUOLISONSA MIELENSÄ MUKAISESTI JA TULKOOT ONNELLISIKSI! EMME ELÄ AJASSA, JOLLOIN VANHEMMAT TEKIVÄT VALINNAN LASTENSA PUOLESTA JA KOSKAAN EMME OLE ELÄNEET AJASSA JOLLOIN NAAPURIT OLISIVAT KYSEISEN VALINNAN TEHNEET. JOTEN EMME KAI SELLAISEEN AIKAAN MENEKÄÄN?
        P.S MISTÄ NIITÄ INNOKKAITA NUORIA MIEHIÄ LÖYTÄÄ?


    • ja sen vanhemp eukko

      Kerrankin asiaa!! Hyvä tyttö! Anna vällyille vauhti ja näytä nuorille pojille mistä on kunnon naiset tehty! Niin teen minäkin!

    • Peppu

      Nautitaan toisistamme ja elämästä. Ei kannata ottaa paineita turhista. Kaikista ei tarvitse pitää, mutta kaikkien kanssa on tultava toimeen. Eläkää ja antakaa muidenkin elää.

    • Onnellinen

      Itse olen 35-vuotias 1½ vuotta sitten eronnut kolmen kouluikäisen lapsen äiti. Eron jälkeen tunsin itseni epäonnistuneeksi kaikin puolin, etenkin vaimona. En uskonut, että löytäisin itselleni enää ketään, joka voisi minua rakastaa.
      Vuosi sitten kohtasin kuitenkin itseäni huomattavasti nuoremman miehen, vasta 22-vuotiaan. Puheillaan ja teoillaan hän suorastaan vei jalat altani. Nollassa ollut itsetuntoni koheni nopeasti ja tunsin nuortuvani. Päivääkään hänen kanssaan en vaihtaisi pois.

    • Anonyymi

      Tiesin Jarin oleva kova kalumies, kuuntelin tyttjen puheita rannalla kun olin aika lähellä. Jari kisaili tyttöjen kanssa katselin nuori vartalo ja mikä parasta näytti olevan kalu kohdillaan. Onneksi olin laittanut pienet bikinit, rinnat tuli hyvin edustetuksi, pylly on kunnossa kiitos urheilun. Jari katseli minun suuntaan kun tytöt ei huomannut.
      Jari tuli kyselemään Pekan kuulumisia, kerroin pitäs tulla käymään en tiedä varmaan Jari katseli koko ajan vartaloani ja välillä silmiin sanoin tule käymään onko Pekka tullut moikkasi ja sanoi pitää käydä.
      Illalla katselin elokuvaa Jari tuli istuttiin sohvalla kerroin ei ole soittanut ja mieheni on poissa koko viikonlopun Jari otti tarjoamani juoman vastaan, päälläni oli vain T-paita ja hame tunsin kuinka nännit kipristyi annoin näkyä kunnolla. Hieroin käsivarsiin voidetta kun aurinko poltti päivällä. Annoin Jarillekkin käsiin voidetta.
      Näin että Jarilla poltteli koskea rintoihin lisäsin tuskaa kysyin jos hieroisi niskaan kun on niin hellä iho. Jari tuli taaksehieroi hellästi tiesin katsoo rintoja, Jari nosti takaa paitaa ja sanoi ihan punainen, sanoin laita sinnekkin asento oli huono menin sohvalle vatsalleen, sain ihanastivoidetta selkään pidin paidasta kiinni sanoin sori ei ole liivejä.
      Jari laittoin myös jalkoihin sievästi, kun pääsi pyllyyn asti tunsin suudelman värähdin Jari sanoi katsoin jo päivällä sinun pyllyä olet tosi nainen tyttöihin verrattuna. Tiesin että pitsi housuista näkyy selvästi läpi ei mennyt pitkään kun tunsin sormen kankaan päällä ja sievästi sisään. Käännyin ja kerkisin sanoa jokohan riittää kun Jari suuteli rohkeasti pillua housun päältä sievästi ne laskeutui ja tunsin kielen ihanassa paikassa.
      Housut lähti tämä nuori osasi olin heti valmis, Jari nousi ja työntyi sisään kuiskas olen aina halunnut sinua tunsin tosi ison kalun sisässäni en kerinnyt nähdä mutta sen jäntevyys ja reilu tulo sisään sai huutamaan halasin kunnolla kuiskasin onko parempi kuin tyttöjen sanoi paljon paljon aikuisempi ja tosi märkä sanoin odotin tätä heti kun tulit Jari painoi ihan kokonaan ja piti siellä kiljuin siitätkö sinä haluan että siität, Jari kuiskas en kestä pitkään olet niin.... pornoko sano olenko.
      Olet tosi porno ja suuteli himon kipeyttämiä nännejä, kuiskasin saat olla koko yön Pekka ei tule ja ukko tulee sunnuntaina. Jari työnsi lujaa kiljuin kun tunsin laskee siisään kunnolla.
      Se ilta ja yö oli kovaa rakastelua ja hyväilyä, sain antaa kunnon suuhoitoa jäntevään kaluun ja sain osakseni kunnos kieli osaamista. Aamulla kun Jari oli lähdössä sain kunnolla takaapäin makasin vatsallaan jalat yhdessä kalu porautu pilluun tiukassa puristuksessa makasin silmät kiinni ja nautin, kun Jari nousi sanoin annan olla sisässä pitkään sinun siemmenet.
      Vaikka Jari nykyään seurustelee, saadaan sovittua paikka niin että ollaan rauhassa, saan käyttäytyä kuin haluan toteuttaa unelmiani olla kiimanen pantava ja Jari saa vanhempaa naista

    • Anonyymi

      Minulle tuli yllätyksenä että kiinnostun nuoresta pojasta. Oltiin mökillä siskon poika ja sen kaveri mukana, (Heikki 16v ja Jussi 17v). Jussi liukastu päivällä laiturilla ja kolhi vähän päätään en päästänyt kalaan muiden kanssa. Illalla menin nukkumaan Jussi valvoi kävin katsomassa ja sanoin tule siksi aikaa makkariin kun toiset tulevat.
      Hesäsin yöllä nukkui ihan takana kalu oli kiinni pyllyssä käännyin seljälleen, jonkin ajan päästä nukkui aivan vieressä vähän kuin kainalossa, jalka minun päällä kalu painoi pakaraa kun vähän liikahdin Jussi katsoi silmät auki, naurahdin eikö nukuta Jussi hieroi kädellä vatsaa sievästi, meinasin mutta annoin olla, alkoi muuten tuntua seksikkään hyvältä.
      Käsi siirtyi rintoihin en voinut mitään halusin kosketusta kokemattomat kädet hyväili, kysyin oletko ennen vaimeasti kuiskas en.
      Laskin käden kalulle se oli kuin luuta yhtä kova Jussi huokasi.
      Käännyin kyljelleen avasin avonaista yöpaitaa heti ensi kosketuksesta värähdin annoin imeä oikein nipisti pillussa hieroin vähän kalua Jussi kuiskas saanko nyökkäsin tuli heti päälle repi minulta housut alas sähläsi mutta sai sisään painoin pakaroista lujaa tuntui että heti kunnolla Jussi pani nopeaa sanoin sievästi kiihotui kunnolla kun pani vaan nostin jalat härskisti ylös annon panna laukesi melkein heti, tuli viereen kuiskasin kohta uudelleen, kun sitten kosketin limaista kalua alkoi heti kasvaa ja uudestaan Jussi rauhottui ja osasi jo imeä samalla nännejä tunsin että tulen nostin lantiota sain syvemmälle painoin kynsillä pakaroista ja laukesin vapisin hurjana pitkästä aikaa Jussi laukesi. Nukahdettiin sellaiseen horrokseen heräsin välillä kun hyväili rintoja alkoi haluttamaan uudestaan, soitin Heikille milloin tulevat Heikki puhui ja samalla Jussi hyväili pillua yritin olla huokailematta kertoi että ainakin kaksi tuntia viejä. Nousin istumaan Jussi hätäänty meni kontalleen kuvittelin Jussin näyn vanhempi nainen levittää kiimasta pillua kalu tökki pyllynkin olisin antanut sinnekkin niin halutti, kun painoi pohjaan kuvittelin olen huora tulin niin kiimaan että valui jaloille kiljuin ja pukin pyllyä Jussia vasten tulin ihanasti Jussi jatkoi nyt kesti tulin uudestaan oli niin porno olo. Jussi takoi ja takoi viimmein laukesi.
      Kiitin ja kehuin sanoin ei sitte kellekkään tästä vannotti ei kerro, kuiskasin ehkä sitten joskus lisää. Jussi meni pesulle ja nukkumaan kävin pesulla ja pesin hyvin jos sattuu ukko nuolemaan.
      Miehet tuli molemmat nukkui heti, valvoin ja hyväilin sievästi tupsua halutti niin että teki mieli huutaa. Aamulla heräsin huulet koski pilluun rakkaani kuiskas nyt saat ja tuli voimalla meinasin huutaa tule raiskaa oli semmoinen turra tunne, ihanaa kun mieheni laukesi pidin jaöoilla kiinni sanoin en päästä, kuiskas päästä ennenkuin pojat herää.
      Mieheni meni jo ulos kun Heikki heräsi ja meni fileroimaan kaloja rannalle noin parin kymmene metrin päähän. Jussi nousi ja oli menossa nostin helmaa kova kalu haki reikää ja upposi katsoin ikkunasta perkkaajis ja kalu pillussa ajattelin olen minäkin koti äiti Jussi paineli limaista pyllyä sanoin pane sinne työnsi kerralla tulin melkein heti ja Jussi laukesi myös. Sanoin pese ensin ennen kuin memet. itse olin suihkussa ja mietin olen hullu sanoin sen itselle monta kertaa. Nyt kun mieheni panee takaa riehaanun kunnolla silloin panee kuin raiskaisi tulee tosi hyvä olo.
      Mietin jo milloin Jussi !!

    • Anonyymi

      Luulin että en haksahda koskaan. Mökillä oli paljon porukkaa varauduin miehen kanssa että nukutaan teltassa, oli heti jännä tunne kun teltta oli pystyssä, tavarat sisään ja sanoin miehelleni ja lukko sitten myös. Ilta meni hyvin tavatessa sukulaisia, mies jäi vielä sisään kun lähdin teltalle, siskon poika Juha horjahteli vastaan sanoin et mene mökkiin siitä se meteli tulee mene telttaan.
      Kävin veielä sisällä mieheni nykkyi sohvalla sisko sanoi antaa nukkua tulee kun tulee.
      Menin telttaan Juha nukku kippurassa, riisuin vaatteet vain laneli paita ja pikkarit.
      Makoilin ja luin kirjaa, Juha kääntyili kysyin etkö saa unta, sanoi vähän pyörii, käskin viereen sanoin teltta on lukossa ei tule mörköjä. Juha tuli kainaloon yritin lukea samalla, kaksi lämmintä peittoa Juha sanoi olet hyvä patteri.
      Juha otti tissistä sievästi kiinni, estelin vähän kuiskasa olen haaveillut näistä työnsin pois saat haaveilla. Kosketus kummiskin tuntui, kohta koski uudelleen annoin koskea kuiskas saanko ja suuteli hellästi rintaa vavahdin tuntui niin hyvältä Juha availi pitaa hitaasti, ulkoa kuului kävelyä ja mutinaa tietenkin lukossa, olkoon ja poistui. Juha kysyi kukahan sanoin ukko heränny meni takaisin.
      Muutama imaisu nänneistä ja ei ollut perääntymistä enää 16v pojan into kasvoi pillua kuumotti kunnolla kuin olis pillua vihlassut kun imi. Tuli viereen ja kiitti sanoi kauniit halasin ja tunsin kalun jalkaa vasten se painoi kunnolla mietin en voi yritin ajatella vaikka mitä.
      Juha suukotti uudellen rintoja jatuli päälle siirtelin päätä ja nautin kova kalu painoi häpyä yritin sievästi liikkua että ei hoksi, samalla kun imi nännejä laski housuaan tunsin paljaan kalun kuiskasin sinä rakas haluat sanoi hiljaa saanhan olla näin en ole koskaan ollut.
      Mietin ei se anna eikä ota laskin housuja nyt oltiin ilman vaatteita kalu oli kuin keppi kova se liikkui pillun suulla kun tunsin nyt painoin pyllystä Juha tuli sisään, kuiskasin saadaan olla rauhassa sievästi, olin kuin hutsu annoin kaikkeni opetin välillä hiljaa välillä nopeaa kerroin kun tulen vapisen ja kiljahtelen vieras kova kalu ja sain orgasmia purin tyynyyn että koko kylä ei kuule Juha painoi ja painoi sitten kuumaa lensi voimalla rutistin Juha tikkasi nopeaa, pyyhin paperilla molempia ja laitoin paperit pussiin.
      Juha oli kainalossa kertoi että olin ensimmäinen sanoi on pitkään seurannut rintoja pyllyä kaikkea,
      Nauroi tee sillai että näen näitä vähn ja silitti nännejä, kuiskas noista valkoisista housuista näkyy sun pillu vähän olen runkannut monesti sitä muistellen.
      Halasin onko nyt mukavampi ja hieroin kalua joka koveni hyvää vauhtia nousin päälle ja otin vastaan jokainen syvä työntö tuntui ihanalta nousin käsien varaan rinnat sai ihanaa koskettelua työnsin lantiota kunnolla ja tulin kuiskasin ihana kalu rakasteltiin vielä vähän ja Juha tuli vavisten.
      Aamulla menin mökkiin ja keitin kahvia, kävelin saunalle sisko tuli ja hymyili, nukuttiko sanoin aika hyvin. Sisko katsoi järvelle , hyvä kun otit Juhan sinne oliko humalassa sanoin ei paljoa joi kahvia ja sanoi te naitte älä estele kävin Juhaa katselemassa kuulin kun puhuitte istui kivelle sinä opetit Juhaa kuulin kuinka nautit osaako poika sanoin paras tähän mennessä osaa hyväillä ottaa huomioon ja on sanosko iso , sisko pukkas älä sanoin tosi iso katsoin siskoa Juha nukkuu ja lähdin.
      Kerittiin aloittaa pika pano vauhdilla ja juuri tultiin kun mieheni ääni kuului terassilta, äkkiä vaatteet ja sääskimyrkkyä että pillu ei haise.
      illalla lämmitin saunaa, Juha tuli kalu näkyi pyllistin tule tule mieletön tunne antaa pillua sitä en ole tehnyt pitkään aikaan. olin spermat housussa kun mieheni tuli kyselemään joko saunaan. Menin mökille kun miehet meni saunaan, sisko kysyi kerkisitkö nyökkäsin sisko halasi hyvä että se olet sinä... ensimmäinen.

    • Anonyymi

      +30 henkilö, eli parasta ennen päiväys on menny aikaasitte ohi..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10792
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      208
      2882
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1686
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1536
    Aihe