Helppo tapa saada C

Vinkkejä lusmuille.

Niin helppoa. Ennakkotarkastuksessa selittää että on vaikea sopeutua isoihin ryhmiin ja että koulussakin oli vaikea olla kun oli paljon ihmisiä ympärillä. Plussaa on myös kun selittää että on ongelmia muutenkin..masennusta..yms...keskittymis ongelmia.

Niin monet saa C-paperit nykyään tuolla tavalla ja kutsunnoissa pääsee suoraan lautakunnan eteen kunhan on vaan saanut ennen kutsuntoja suoritetusta lääkärireissusta jo C-SUOSITUKSEN.

26

6178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lusmuille vinkkejä.

Masennusta ja sopeutumis ongelmiahan ei pysty tutkimaan eli lääkärin on uskottava sinua ja armeijaan ei oteta mitään masentuneita paskoja.

Fakta.

• ei ole

noin helppoa. luulenpa että lääkäri määrää tällaisen henkilön terveystarkastuksen jälkeen terapiaan (siis ainaki jos ei ole ollutkaan koskaan terapiassa). Et sit pitää olee valmis valehtelemaan myös terapeutille, jos haluu ne c-paperit sitten kutsunnoissa.

• Olet mistään

mitään tietämätön lapsi. Ei kannata kaikkia luulojaan yrittää kertoa tosina.

• gggag

valtio varmaa haluaakin maksaa vuodessa tuhansien nuorten terapiamaksut

• asiassa
        gggag kirjoitti:

valtio varmaa haluaakin maksaa vuodessa tuhansien nuorten terapiamaksut

kyllä ne vaan maksaa. Ne maksaa munkin terapiakäynnit. Mulle on käynyt just noin, paitsi et en valehdellu kunnostani, enkä saanut ceetä vaan een

• terveyskeskuksessa

Mene hyvissä ajoin ennen kutsuntoja terveyskeskukseen valittamaan masennusta.Joudut täyttämään ns.Beckin masennustestin (löytyy netistä),hanki siitä tuollaiset 30 pistettä (itsetuhoajatuksia yms...) niin et tule ikinä näkemään armeijaa.

• C-mies

Ja höpö höpö määrää mihinkään terapiaa, ei ainakaan mun kohdalla lääkäri kysyi vaan ennakkotarkastuksessa että tilanne on se että menetkö vai et ja sanoin ettei armeija kiinnosta niin kirjoitti C paperit eikä määrännyt mihinkään terapiaan:D

• .......

Kun mulla oikeasti on masennusta, ahdistuneisuutta. Jatkuva yhdessäolo suuren porukan kanssa aiheuttaa myös ongelmia. Tätä ilmeni jo rippileirillä. Ongelmat ilmenivät masennus- ja paniikkikohtauksilla yms.

• .....

ruveta tutkimaan eli hyvin saa C paperit jos vain osaa valehdella sopivasti lääkärille.

Ei saa liioitella...jos ei vaan pysty olemaan ryhmissä niin sekin on jo aika suuri syy miksi saisi vapautuksen.

• .......
        ..... kirjoitti:

ruveta tutkimaan eli hyvin saa C paperit jos vain osaa valehdella sopivasti lääkärille.

Ei saa liioitella...jos ei vaan pysty olemaan ryhmissä niin sekin on jo aika suuri syy miksi saisi vapautuksen.

On ikävää jos tälläistä masennus hommaa on aidosti.

• saamaan

masennustestistä n.30 pistettä.Se luokitellaan vaikeaksi masennukseksi.

• Hyvänen aika...

"Helppo tapa saada C-paperit." On ihme porukkaa nykyään. Jos ei ole mitään kunnon syytä miksi jättää armeija käymättä niin ei kannata alkaa keksimään sellaisia. Se on kunnia-asia suorittaa armeija.

• vai että kunnia-asia

sinä voit ihan vapaasti suorittaa sitä "kunnia-asiaasi".

Syy olla käymättä armeija:
        -EI kiinnosta.

• "Helppo tapa saada C-paperit." On ihme porukkaa nykyään. Jos ei ole mitään kunnon syytä miksi jättää armeija käymättä niin ei kannata alkaa keksimään sellaisia. Se on kunnia-asia suorittaa armeija. "

Ei siinä ole mielestäni yhtään mitään ihmeellistä, jos nuorilla miehillä on elämässään parempaakin tekemistä kun olla vähintään puolen vuoden ajan siellä alistavassa simputuslaitoksessa eli suomen lahtariarmeijassa. Meillä 2000-luvun nykyaikaisilla, suvaitsevaisilla, sivistyneillä, avarakatseisilla ja kansainvälisillä miehillä kun on katsos parempaakin tekemistä kun marssia siellä "sotaväessä" joidenkin "kunnia-asioiden" ja sotaveteraanisukupolven muiston kunniaksi. Ei muissakaan Euroopan maissa miehet suorita asepalvelustaan, joten me suomalaismiehet emme ole yhtään mitään velkaa tälle valtiolle johon olemme tahtomattamme sattuneet syntymään. Itse olisinkin paljon mieluummin jonkun toisen maan kansalainen kun tämän militaristisen ja kurjan suomenmaan, jossa ei edes ole mitään puolustamisen arvoista.

• ..........
        DarkFear kirjoitti:

"Helppo tapa saada C-paperit." On ihme porukkaa nykyään. Jos ei ole mitään kunnon syytä miksi jättää armeija käymättä niin ei kannata alkaa keksimään sellaisia. Se on kunnia-asia suorittaa armeija. "

Ei siinä ole mielestäni yhtään mitään ihmeellistä, jos nuorilla miehillä on elämässään parempaakin tekemistä kun olla vähintään puolen vuoden ajan siellä alistavassa simputuslaitoksessa eli suomen lahtariarmeijassa. Meillä 2000-luvun nykyaikaisilla, suvaitsevaisilla, sivistyneillä, avarakatseisilla ja kansainvälisillä miehillä kun on katsos parempaakin tekemistä kun marssia siellä "sotaväessä" joidenkin "kunnia-asioiden" ja sotaveteraanisukupolven muiston kunniaksi. Ei muissakaan Euroopan maissa miehet suorita asepalvelustaan, joten me suomalaismiehet emme ole yhtään mitään velkaa tälle valtiolle johon olemme tahtomattamme sattuneet syntymään. Itse olisinkin paljon mieluummin jonkun toisen maan kansalainen kun tämän militaristisen ja kurjan suomenmaan, jossa ei edes ole mitään puolustamisen arvoista.

Tulipa kovaa tekstiä. Vaikka sivarin olen käynyt, en minä eikä kukaan muukaan sivarikavereistani ole sentään sanonut, että Suomi on kauhea maa eikä täällä ole mitään puolustettavaa. Siinä olet oikeassa, että Suomen armeija ei ole aivan ajantasalla, mutta kyllä Suomi sentään on hyvä maa.

• hyvä...
        .......... kirjoitti:

Tulipa kovaa tekstiä. Vaikka sivarin olen käynyt, en minä eikä kukaan muukaan sivarikavereistani ole sentään sanonut, että Suomi on kauhea maa eikä täällä ole mitään puolustettavaa. Siinä olet oikeassa, että Suomen armeija ei ole aivan ajantasalla, mutta kyllä Suomi sentään on hyvä maa.

...ja jossain ei

• touhua

SINÄ joka keksit tämmösen idean... oletko ajatellut sitä yhtään että maailmassa on oikeasti olemassa ihmisiä joilla on tämmöisiä ongelmia. esim itse käyn psykiatrilla juuri sentakia koska en siedä ihmis porukoita tai oikein viihdy muiden seurassa. itse haluan A paperit koska en halua erottua joukosta. HÄVETKÄÄ TE KETKÄ EDES AJATTELETTE väärentävänne teidän paperit.

• ihmeessä?

Miksi hävetä? Yhdyn tähän: Ei vaan kiinnosta käydä armeijaa

• touhua
        ihmeessä? kirjoitti:

Miksi hävetä? Yhdyn tähän: Ei vaan kiinnosta käydä armeijaa

mun pointina oli se että miksi haluaisit teeskenellä ns. masentunutaa koska et haluu käydä armeijaa? sehän ois iha sama jos sie menisit hullujen huoneelle sen takii ku et haluis maksaa vuokraa tai veroa. eli tyhmää.mietis itsekses...jos sie otat armeijasta huviksee c paperit ja sit joku joka oikeest pitäs olal c nii menee armeijaa... siitä voi seurata kaikkea :S
        mut no eihä tuo sinuu koske...työhä vaa ootte niin "laaja ajattelijoita'" että sehän on sen ihmisen oma asia.tietysti se on sen ihmisen oma asia. mut kyl ne kutsunnois saattaa kattoo aika pitkää jos joku ei oikeasti c vie c paperit...

• rgfsaerg
        touhua kirjoitti:

mun pointina oli se että miksi haluaisit teeskenellä ns. masentunutaa koska et haluu käydä armeijaa? sehän ois iha sama jos sie menisit hullujen huoneelle sen takii ku et haluis maksaa vuokraa tai veroa. eli tyhmää.mietis itsekses...jos sie otat armeijasta huviksee c paperit ja sit joku joka oikeest pitäs olal c nii menee armeijaa... siitä voi seurata kaikkea :S
        mut no eihä tuo sinuu koske...työhä vaa ootte niin "laaja ajattelijoita'" että sehän on sen ihmisen oma asia.tietysti se on sen ihmisen oma asia. mut kyl ne kutsunnois saattaa kattoo aika pitkää jos joku ei oikeasti c vie c paperit...

Mitä vitun väliä? Niinku pakollinen asevelvollisuus olisi jotenkin hyvä juttu.
        Suomi on vaa niin paska maa

• voivoioviovoo

Armeija ei todellakaan ole niin paha paikka että kannattais kusettaa lääkäriltä C-paperit, siksi ettei kiinnosta. Muutama tuttu on tehnyt, mutta ne onkin semmosia työttömiä sossupummeja joita ei kiinnosta edes työnteko.
      Ainut mikä intistä tekee vittumaisen on kiinni olevat viikonloput ja älytön kiire odottamaan..

• ja sillä sipuli

Ja paskat se armeija työntekoon sano yhtään mitään, kyllä ainakin iteltäni työnteko onnistuu ihan hyvin vaikka tänä vapautuksen sainkin ja veljenikin joka kävi armeijan sano että se on täys helvetti koko paikka

• Mulla oli eilen kutsunnat, ja lääkäri laitto C:n vaikka ei periaatteessa olis tarvinnu, mut jos sen oman harkinnan mukaan mä en ole sopiva armeijaan niin mikäs siinä. Käy mulle.

• itselläni lääkäri antoi b paperit ja sillon se tuntu ihan ok jutulta..
        nykyään on ehkä henkisellä puolella onhelmia,eipä kiinostais armeja nyt ollenkaan..on jo muita ongelmia.

sopeutumis vaikeus on ollu koko elämän ajan...koulussa just ja just..ekalla varmaa yli puol vuotta poissa kun en halunnu mennä kouluun..
        sen jälkeen en ole ollut missää massa tapahtumissa..menee ihan sekasin jos on paljon porukkaa ympärillä..

noh..pitää mainita näistä asoista armejaan mennessä..lääkärille en puhunut vielä mitää kutsunnoissa..ois pitäny mutta kun lääkäri oli vanha tuttu niin eipä siin sitten mitää voinu..tahtoo olla että ei vaitiolo velvoite koske häntä..koko kylä puhuu seuraavana päivänä sun asioista jos hälle kertoo..

• asia ei kyllä liity kutsunt...
        olli8977 kirjoitti:

itselläni lääkäri antoi b paperit ja sillon se tuntu ihan ok jutulta..
        nykyään on ehkä henkisellä puolella onhelmia,eipä kiinostais armeja nyt ollenkaan..on jo muita ongelmia.

sopeutumis vaikeus on ollu koko elämän ajan...koulussa just ja just..ekalla varmaa yli puol vuotta poissa kun en halunnu mennä kouluun..
        sen jälkeen en ole ollut missää massa tapahtumissa..menee ihan sekasin jos on paljon porukkaa ympärillä..

noh..pitää mainita näistä asoista armejaan mennessä..lääkärille en puhunut vielä mitää kutsunnoissa..ois pitäny mutta kun lääkäri oli vanha tuttu niin eipä siin sitten mitää voinu..tahtoo olla että ei vaitiolo velvoite koske häntä..koko kylä puhuu seuraavana päivänä sun asioista jos hälle kertoo..

onhan noita muitakin viranomaisia joita ei ilmeisesti tuo vaitiolo velvollisuus tunnu koskeva esim. Tämän paska kylän (jossa asun) poliisia, kun viime vuoden keväällä otin vähän nopeuksia autolla taajamassa josta tuli palkinnoksi 4kk ajokielto sakot niin ihmettelenpä että miten koko helvetin kylä tiesi heti seuraavana päivän että JUURI minä olin vähän ajanut vauhdilla ja varmuuden tuosta että joku helvetin mulkvisti poliisi oli tuota asiaa levitellyt sain siitä kun kuulin erää jätkän sanoneen kylillä että hänellä on tuttuja poliisissa niin että perkele kun olis saanu se poliisi paskiasen nimen selville niin ois ollu nimittäin kuses sen jälkeen!

• Anonyymi

Helppoa. Varaat ajan yksityiselle lääkärille ennen kutsuntoja, ja pyydät että saisitko armeijaa varten C-PAPERIT. Koska prosessi yleinen se kuuluu yksityisten lääkäripalvelujen palvelukategoriaan. Lääkärin kysyy vain sinulta mitäs laitetaan vaivaksi C luokituksen perusteeksi ja voit vapaasti valita itse haluamasi sairauden. Suosittelen skitsofreniaa ja kaksisuuntaista mielialahäiriötä. Lääkäri avustaa tarvittaessa löytämään sopivan sairauden jos et itse keksi sopivaa. Koko homma on vain yhden lomakkeen täyttäminen n. 10 min homma ja se on sillä hoidettu. Ei koskaan armeijaa :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      129
      3497
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1825
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1591
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1342
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      90
      1184
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      107
      1151
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1069
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      905
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      887
    Aihe