Milloin tytöt aloittaa?

poika

Moi tytöt! Minkä ikäisenä itsetyydytit itseäs ekankerran?Kiinostas tietää kun tytöt kehittyy nopeemmin kuin pojat ja mä ainakin vedin käteen ekankerran n.12 vuotiaana.Eli tytöt varmaan masturboi n.10 vuotiaana vai olenko väärässä?

44

20997

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katja

      mä olin jotain 11 kun tyydytin itteeni

      • Huora BJ Cummings

        Joo, Meitsi Masturboi jo 8-vuotiaana. pitää harjotella tulevan varalle.


      • Anonyymi

        Sama


    • neito

      Itse aloittelin joskus 6-7-vuotiaana... huh... suihku oli mukava (ja on edelleen...) :)

      • poika

        joo mutta tuskin tytöt orkkua saa vielä 6 vuotiaana? Tai sitten mä oon tytöille kateellinen.. ;)


      • Näin onpi
        poika kirjoitti:

        joo mutta tuskin tytöt orkkua saa vielä 6 vuotiaana? Tai sitten mä oon tytöille kateellinen.. ;)

        Nyt kyllä hävettää, kun katson miten myöhään muut alkanu, mutta itse aloitin jo 6v:nä ja sain silloinkin orkut joka kerta..
        Sitä oudompaa on se, että edelleenkään (nyt25v) en ole saanut ainuttakaan orgasmia miehen kanssa!!!


      • Anonyymi
        Näin onpi kirjoitti:

        Nyt kyllä hävettää, kun katson miten myöhään muut alkanu, mutta itse aloitin jo 6v:nä ja sain silloinkin orkut joka kerta..
        Sitä oudompaa on se, että edelleenkään (nyt25v) en ole saanut ainuttakaan orgasmia miehen kanssa!!!

        Mulla ihan sama!! Pikku tyttönä jo yksin saanut ihania orgasmeja mutta miehen kanssa en ole saanut ikinä. Ehkä vielä joskus myös miehen kanssa!


    • ..m

      11w

    • yx...

      jotkut, samoin kuin pojatkin mutta ei liene niin tarkoitushakuista kuin isompana

    • poika

      Joo mutta tuskin tytöt vielä päiväkoti-iässä orkkua saa..?Tai sitten mä oon kateelinen tytöille.. ;)

    • minä

      Joo eli kyl määki varmaanki alottelin joskus 8 vuotiaana...
      Voi vitsi ku oikee ajattelee*8w*...

    • jip

      mutta nuorempanakin tykkäsin nukkua esim. pehmolelu tai peitto jalkojen välissä :)

    • Sandra

      Kyllä muistaakseni olin aikas nuori - Eka kerran alle kouluikäinen , kun kotosalla katseilta salaa hieroin itseäni sellaiseen isoon tyynyyn tai johonkin muuhun sopivaan ja sain orkun.. Tuntu vain niin älyttömän hyvältä jo silloin..

    • Kullitus

      Minä olen mies:

      Taannoinen kihlattuni kertoi saaneensa ekan orkun noin kahdeksan vuotiaana. Omin käsin tietenkin.

      Itse muistan että kyllähän oli runkkailtu jo kauan mutta hämmennyin noin 11 vuotiaana suuresti ensimmäisestä simensyöksystä. Mutta kun siihen oli tottunut, niin kyllä käsi kävi. Koulussakin joskus välitunnilla jäin vessaan runkulle.

      Ja käsi käy edelleen...

      t: m33

    • Anonyymi

      Ite en muisöta million oisin alottanu mut ekat orkut sain joskus 5-6vuotiaana vedellä ja sitä kyl käytän vieläki PS voiks joku kertoo mitten käsin saa jotain aikaa

    • Anonyymi

      Itse ekan kerran noin 12 vuotiaana

    • Anonyymi

      Noin 6v. hinkkasin pippeliäni ekan kerran. Tuli kova kipu ja hyvä tunne yhtä aikaa. Varmaa esinahka otti vastaan. Siitä alkoi jatkuva ja joka paikassa itsetyydytys. Jotain 10v yritin koiran kanssa, kun olin niin kovassa himossa. Nyt 41v ja kiihko on edelleen kova.

    • Anonyymi

      Eräs tuttu, nyt jo yli 50-v nainen kertoi, kun seurustelimme, että aloitti noin 8-v. Hieroi pimppiään kaikkeen mistä sai painetta tarpeeksi klitorista vasten.

    • Anonyymi

      Vaimoni pyrkii esittämään edelleen sellaista siveyden sipulia ja kiistää koskaan masturboineensa??? Voiko pitää paikkaansa? epäilen vahvasti . Miehistä olen 100 varma, että joka jannu on tumputtanut ja paljon.

    • Anonyymi

      Ekaa kertaa noin 10 vuotiaana.

      • Anonyymi

        Miten mies saa orgasmin


    • Anonyymi

      Siis ekan kerran kunnolla itsetyydytin ku oli joku 11? Mutta siis noin 3-9v oon kyllä aina nukkunu pehmolelu niikun alapäässä niin että se on aika syvälläkin;) mutta siis orkut sain sillon 11v ekaa kertaa

      • Anonyymi

        Miten mies saa orkun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten mies saa orkun

        Ei vois enää vähempää kiinnostaa, vejä kätees siinä sulle orkkua.


    • Anonyymi

      Olin siinä kymmenen ikäinen, kun löysin äidin kaapista eroottisia valokuvia, missä äitiä hyväili isä ja joku vieras mies. Silloin aloin hyväilemään itseäni. Se tuntui niin hyvältä, että siitä tuli lähes jokapäiväinen juttu ja iän karttuessa, suorastaan pakkomielle.

      • Anonyymi

        Ihan sama juttu. Näin äidin ja isän kaapissa valokuvia heistä ja yhdestä heidän tutusta harrastamassa seksiä ja tunsin että se oli väärää ja kiihottavaa ja sain silloin suihkussa ekan orkun. Olin ekalla tai tokalla. Sain siihen aikaan äärimmäisen voimakkaita orkkuja. Sitten orkut vähän laimeni ja jossain 15 vuotiaana ne alkoi taas paranemaan, kunnes taas kolmikymppisenä tuntui että orkut ei oikein tunnu miltään ja nyt taas yli nelikymppisenä orkut tuntuu valtavan voimakkailta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama juttu. Näin äidin ja isän kaapissa valokuvia heistä ja yhdestä heidän tutusta harrastamassa seksiä ja tunsin että se oli väärää ja kiihottavaa ja sain silloin suihkussa ekan orkun. Olin ekalla tai tokalla. Sain siihen aikaan äärimmäisen voimakkaita orkkuja. Sitten orkut vähän laimeni ja jossain 15 vuotiaana ne alkoi taas paranemaan, kunnes taas kolmikymppisenä tuntui että orkut ei oikein tunnu miltään ja nyt taas yli nelikymppisenä orkut tuntuu valtavan voimakkailta.

        Olen mies, mutta minulla kävi kuitenkin ihan samanlainen tilanne. Alkuun seksuaalisen toiminnan näkeminen tuntui samaan aikaan kielletyltä ja kiinnostavalta ennen kuin se alkoi tuntua luonnolliselta.


    • Anonyymi

      Joo

    • Anonyymi

      ite ekaa kertaa itseasiassa 4-5 vuotiaana jo:D

    • Anonyymi

      ja ihan tiedoksesi itse ainakin sain sillon 4-5 vuotiaana jo orkkuja.

    • Anonyymi

      Miten saisin orgasmin tytön kanssa

      • Anonyymi

        Tärkeämpää ois miten hoijat tytölle orkun.


    • Anonyymi

      Eka kerran muistan sormittaneeni itseäni siinä kymmenen vanhana, mutta aika säännöllistä onanointia aloin harrastamaan siinä 12-13 vuotiaana. Sormin ja joidenkin esineiden kanssa. Joskus pihistin äidin dildon saaden ihania orgasmeja. Pesin dildon aina hyvin ennen sekä jälkeen leikkieni.

    • Anonyymi

      Aloitin joskus 9 vuotiaana silleen että hieroin itseäni johonkin tyynyyn ja katsoin ph ta, mulla tuli sillon jo orkkuja👍

    • Anonyymi

      Öö... olen nyt 21 ja tota 2 vuotiaan parin ekan kerran en oikee muista millo aloin runkkaamaan runkkaaan nykyää läskeille miehille tulkaaaaa luokseni

    • Anonyymi

      Hassua, mutta en muista ensimmäistä orgasmiani. Luulisi että sen muistaa. Seiskaluokalta on joka tapauksessa aivan selviä muistikuvia masturboinnista, luulen tosin että aloitin jo aiemmin, ehkä 11-12-vuotiaana. Yläasteen edetessä ja lukioiässä sitä tuli harrastettua PALJON. Nykyäänkin vielä omakiva maistuu parisuhdeseksin ohella. On kiva tietää mitä saa, ja että saa :)

      Nainen 40+

    • Anonyymi kyseli 2023-07-19 13:17:33: "Miten mies saa orkun?" Vastailen tässä, kun jäi jo niin kauas.

      Tehokkaimmin vaikuttaa tytön/naisen käden tai vitun antama hieronta, usein kuitenkin oman käden. Kyrpä kovettuu. Erittyy kiihotuskosteutta, jota valuu virtsaputkesta. Kiveksistä on kulkenut jo aikaisemmin siittiöitä lisäkivekseen, sieltä orgasmin hetkellä eturauhaseen, jonka nesteessä ne yhdessä muodostavat sperman.

      Kun kyrvän ja eturauhasen kiihotus kohoaa tarpeeksi suureksi, tapahtuu äkillinen laukeaminen eli orgasmi. Sperma purkautuu paineella ulos tai tytön/naisen vittuun.

      Pojan/miehen laukeamisen eli orgasmi on vähään aikaan ainutkertainen. Se tosin tapahtuu pumppaamalla, mutta on lyhytkestoinen. Sarjaorgasmia, kuten välillä tytöillä, ei esiinny, vaan täytyy kulua jonkin aikaa, kun on taas valmis laukeamaan.

      Tunnepuolella tapahtuu, että vitun tai käden hyväily aiheuttaa kasvavan hyvänolon tunteen, kunnes saavutetaan suurin mahdollinen hyväolo, joka purkautuu orgasmissa ja laskee hiljalleen. Miellyttävään orgasmiin kuuluu, että vielä jatketaan hellittelemällä.

    • Anonyymi

      Moi aloitin varmaan kympiltä.ekat orgut myöhemmin.peräaukkokin. aivan tulessa.

    • Anonyymi

      No jos tuota työnä pitää ne se ei takuuvarmasti kiinnosta edes yhtä vuotta

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aloitin noin 12v, se on ihan parasta. En pysty edes elämään ilman. Suihku on yksi lemppareista, mutta täytyy sanoa, että olen nyt siis 14v ja harrastin seksiä ekan kerran noin kuukausi sitten ja se on ihan parata!Uh!Ah!Panettaa. Olen tyttö. 👌🖕👅

    • Ootsä poika?

    • Anonyymi

      Olin vieraisilla perheessä jossa oli parivuotias tyttölapsi. Hän oli ilman housuja ja leikki lelujen kanssa olohuoneen lattialla. Huomasin että hänellä oli kiinnostusta omaan kehoonsa, sormet eksyivät tämän tästä pimppaan ja näytti siltä että hän oli löytänyt klitoriksen. Ei hän masturboinut mutta näytti oppineen että kun sinne koskee niin tuntuu hyvältä. Havaintojen tekeminen alkaa jo nuoruudessa, ei se sen kummempaa ole.

    • Anonyymi

      He­­i! Ku­­­ts­umme sinut kä­ym­ään u­­­udessa cha­­­tis­­­sa! Mei­­tä on yl­i miljoona! 👉 http://aepgcorp.com/H/K9g3R4

    Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe