Ottaa niskasta kiinni?

helpommin

sanottu kuin tehty, vai onko niin?
Ei oikein enää löydy keinoja kun on niin monesti käynyt siellä aallon pohjalla.
Työpaikka ei oikein mennyt putkeen vaan tuubin kautta ulos.
Ei kukaan tarvitse tämän ikäistä ihmistä.

5

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin minäkin luulin, mutta sitkeys palkittiin. Älä anna periksi. Ota itseäsi niskasta kiinni, usko itseesi ja toimi!!!
      Elämä on aaltoliikettä ja surunpäiviäkin on elämässä paljon, mutta myös iloa ja onnistumisia. Tsemppiä sinulle tuntematon ystäväni

      • jos vaan

        tietäisin miten toimisin jotta en tekisi itseäni naurunalaiseksi.


      • hoaxeja

        että jälleen kerran narutetaan.....


      • alima
        hoaxeja kirjoitti:

        että jälleen kerran narutetaan.....

        tähän ikään, niin on juuri tosi vapauttavaa, kun ei enää tarvi ajatella, et mitä toiset minusta ajattelee.
        Ei tarvi miettiä mitään, eikä pelätä mokailuja.
        Sen verran on jokaisella siitäkin lajista kokemusta, et ollaan jo mestareita.
        Hui, hai ja täysillä eteenpäin, tee just niin kuin hyvältä tuntuu, siis mitä välii???


    • Olen samaa mieltä kuin Satumaa tuolla aikaisemmin.

      Työpaikka voi löytyä ihan erikoisessa paikassa ja hyvinkin yllättävällä tavalla. Siksi on hyvä aina tuoda esiin työhalukkuuttaan ja kertoa joka tilanteessa etsivänsä töitä.

      Ymmärrän sinua, että se tuntuu pitkästyttävältä itsestä, kun muutaman vuoden on jo selittänyt, mutta siitä se lähtee. Joka tilanteessa vain puhut vaan edelleen kaikille, siitä että tulisit mielelläsi töihin.

      Joillain työmarkkinoilla on tyylinä mollata ihmistä ja polkea itsetunto vain siksi että työpaikan esimiehellä tai itse työnantajalla on löyhä moraali. Halvan työvoiman vuoksi laitetaan kalliimmat ulos. Mutta älä lannistu, muista että sellaisia työnantajia on oikeasti olemassa, jotka tarvitsevat palveluja ja arvostavat myöskin niitä kun sellaisia saavat.

      Monilla aloilla on ikä ja koettu elämä juuri se valttikortti. Tsemppiä sulle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1479
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1106
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      924
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      175
      802
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      585
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe