Olipa kerran mies, jonka uskonto oli ateismi. Hänen lempiharrastuksensa oli olla keräilemättä postimerkkejä.
Päivän vitsi
20
877
Vastaukset
- Tarkastaja X
Melkein oli hauska. Kilautatko kaverille, vai yritätkö uudelleen?
- Astronomi
Eh hehe eh hehe eh hehe...
pituiset saappaat sillä.
Tiesitkö että tutkitusti ihmiset välttelevät huonojen vitsien kertojan seuraa?
Geeneilläsi ja meemeilläsi ei siis ole parhaita mahdollisia tulevaisuudennäkymiä.- ateisteille ja religioniste...
Miksi sanotaan Jeesusmiestä JOKA ei ole Ylimielinen, joka on kohtelias, toisiinkinn Jumaliin uskoville, tai ateisteille?
v: MAHDOTTOMUUDEKSI!!!!!!!!!
nauraen, nimim, ateisteille ja religioniste... - vänkköör
noin hirvittävän hauskan vitsin? sinussahan olis ainesta talk shown vetäjäksi Hollywoodiin.
synnynnäinen koomikko olet. - kiva setä
Tuo oli muuten ihan mielettömän hauska juttu. Nauroin sille ihan oikeasti.
- Goth-Mog
ja se kertoo ehkä enemmän minusta kuin tuosta vitsistä.
- VitsiVeikko
Milloin joulupukki menee psykiatrin vastaanotolle?
-Kun hän ei enää usko itseensä. - ihan olematon
Minun lempiuskontoni on nimeltään En usko Allahiin -niminen uskonto. Hämmästyttävän moni kristitty muuten jakaa tämän saman uskonnon kanssani, vaikka minä olen ateisti ja kristittyjen pitäisi olla monoteistejä.
- VitsiVeikko
Miten on mahdollista, että Neitsyt Maria tuli raskaaksi, vaikka ei ollut edes naimisissa? opettaja kysyi uskonnontunnilla.
-Kai hän oli ollut firman pikkujoulujuhlissa, vastasi pikku Nyyrikki.- spröööt
piereskelemällä kun sikisi pahasta hengestä
- Huhhahhei
ihan oikeasti hauska :)
- Mites..
tämä:
Olipa kerran teisti. Hänen lempiharrastuksensa oli vältellä alle kouluikäisiä lapsia. muuta sanoa kuin: "Vituiks meni, aivan kuten Jeesuksen pääsiäinen!"
- VitsiVeikko
On yö. Mielisairaalan osastolta kuuluu karmiva huuto. -Minä olen Napoleon!
-Höh. Mistä sinä sen tiedät? kysyy toinen potilas.
-Tyhmät! Tietenkin siitä, kun Jumala sen minulle kertoi!
-Paskapuhetta, kuuluu kolmas ääni..takuulla en ole sellaista sanonut. - VitsiVeikko
Opettaja kysyi pikku-Ylermiltä:
-Miksi Nooa toi arkkiinsa kaikkia eläinlajeja kaksi kappaletta?
Pikku-Ylermi: -Nooa ei ilmeisesti uskonut haikaraan... - jos oletan
että tuon miehen hiusten väri oli kalju?
- juu no niin no
"Olipa kerran mies..."
Miten niin kerran? Etkö ole kuullut déjà-vu:sta? Pitää siis sanoa: Olipa useampaan kertaan mies...
"...jonka uskonto oli ateismi."
Hassu uskonto :) Tämä oli vissiin se kohta, jossa pitää nauraa?
"Hänen lempiharrastuksensa oli olla keräilemättä postimerkkejä."
Hän oli siis ahkera kirjoittelemaan kirjeitä? Mahtoi käydä kalliiksi? Nykyiset sähköpostimerkit eivät maksa paljo mittää.- kosteat purut?
Minä tajusin tuon vitsin, mutta on aika pelottavaa huomata, että suurin osa vastaajista ei tajunnut.
- tajusin sen,
kosteat purut? kirjoitti:
Minä tajusin tuon vitsin, mutta on aika pelottavaa huomata, että suurin osa vastaajista ei tajunnut.
eikä se ollut hauska!
Tyypillinen puujalkavitsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491324- 1601125
- 611007
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli195829- 8822
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27776- 11769
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51761- 346738
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti79698