Asun kerrostalossa ja minulla on käytössäni Maxinetti Koti 2M Laajakaista liittymä.
Nyt minulla on pöytökone sekä kannettava.
Haluasin käyttää netti yhteyttä molemmissa koneissa.
Tarvitsisin sähkökaappiin reitittimen.
Nyt tarvitsen tietoa reitittimistä.
-Hidastaako se netti yhteyttä?
-Voiko käyttää molemmissa koneissa samaan aikaan nettiä niin että molemmissa on 2M nopeus?
-Mahtuuko semmoinen sähkökaappiin?
-Jos reitittimessä on wlan tuleeko mukana joku juttu joka laitetaan kannettavaan kiinni jotenkin???
Reititin???!!!!!
3
849
Vastaukset
- Vastauksia
Mihin sähkökaappiin?
Nyt tarvitsen tietoa reitittimistä.
-Hidastaako se netti yhteyttä?
Ei niin paljoa, että huomaisit mitään.
-Voiko käyttää molemmissa koneissa samaan aikaan nettiä niin että molemmissa on 2M nopeus?
Voi ja ei. Jos koneet lataa tai lähettää vuorotellen on nopeus tuo 2 Megaa, mutta jos molemmissa koneissa on tiedostonlataus meneillään on molempien nopeus 1 Mega, eli 1 1=2.
-Mahtuuko semmoinen sähkökaappiin?
Laite on Ethernetmodeemin kokoinen.
Ei suositella sähkölaitteiden sekaan.
-Jos reitittimessä on wlan tuleeko mukana joku juttu joka laitetaan kannettavaan kiinni jotenkin???
Usein tulee yksi USB-tikku wlankortti, mutta myös kannettavassa valmiina kiinteästi olevaa voi käyttää. - Mäkkihöperö
Laajakaistapäätelaitteessa (ADSL-purkki) on usein 4 kpl RJ-tyyppistä Ethernet-ulostuloliitintä. Tökkää koneesi niihin — jää vielä puolet vapaaksi.
Toisaalta nykyaikaisissa tietokoneissa on langaton WLAN tuki valmiina sisäänrakennettuna, joten voit määritellä Järjestelmäasetusten Verkko-kohdasta kaapelilla verkkoon kytketyn pöytäkoneen tukiasemaksi kannettavalle. Linjan kapasiteetti puolittuu koneille silloin, kun niillä on samansuuntaista liikennettä.
Sen sähkökaapin voit jättää rauhaan ;-)- jälkimmäisessä
kohdassa pöytäkoneen on myös oltava käynnissä vaikka pikkukoneella surfattaisiin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18511391
- 575412
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462677- 402365
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131841Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441785Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut271443Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta411440Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61366Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371349