Miksi Popedalta ei ole ilmestynnyt omaa karaoke levyä. Nyt on vaikeaa saada määrättyjä lauluja.
Miksi ei karoke levvyy
3
451
Vastaukset
Pitänee ostaa pois. Ajattelin lähinnä, kuitenkin, että levyllä olisi sydänsyrjällään ja muita uudempia kappaleita. Niitä on harvassa karaoke paikassa esimerkiksi.
- Mä vaan
anssi.p kirjoitti:
Pitänee ostaa pois. Ajattelin lähinnä, kuitenkin, että levyllä olisi sydänsyrjällään ja muita uudempia kappaleita. Niitä on harvassa karaoke paikassa esimerkiksi.
Popeda biisit ja karaoke levyhän pitää sisällää Popedan biisejä, ei Paten soolobiisejä. Toki sitä olis voinut maustaa Paten soolobiisellä esim.synnyimme lähtemään, ukkometso, kannu vaakunaa, jukeboksin luona jne.
Tuon karaokelevyn ideahan oli se että Popedan omat pojat (eli bändi itse) soitti ne pohjat tuolle levylle uudelleen kun maailmalla on karaoke-versioita noista biiseistä joissa on surket synataustat ja taustavideot. Vain muutamista biiseistä tuolla levyllä ei oo olemassa ennenstään minkäänlaista karaoke-versiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012077
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501882- 711766
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91521- 811234
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020