Miksi Popedalta ei ole ilmestynnyt omaa karaoke levyä. Nyt on vaikeaa saada määrättyjä lauluja.
Miksi ei karoke levvyy
3
455
Vastaukset
Pitänee ostaa pois. Ajattelin lähinnä, kuitenkin, että levyllä olisi sydänsyrjällään ja muita uudempia kappaleita. Niitä on harvassa karaoke paikassa esimerkiksi.
- Mä vaan
anssi.p kirjoitti:
Pitänee ostaa pois. Ajattelin lähinnä, kuitenkin, että levyllä olisi sydänsyrjällään ja muita uudempia kappaleita. Niitä on harvassa karaoke paikassa esimerkiksi.
Popeda biisit ja karaoke levyhän pitää sisällää Popedan biisejä, ei Paten soolobiisejä. Toki sitä olis voinut maustaa Paten soolobiisellä esim.synnyimme lähtemään, ukkometso, kannu vaakunaa, jukeboksin luona jne.
Tuon karaokelevyn ideahan oli se että Popedan omat pojat (eli bändi itse) soitti ne pohjat tuolle levylle uudelleen kun maailmalla on karaoke-versioita noista biiseistä joissa on surket synataustat ja taustavideot. Vain muutamista biiseistä tuolla levyllä ei oo olemassa ennenstään minkäänlaista karaoke-versiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846605- 353591
- 443148
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402372Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282211- 1202123
- 2002116
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292039- 401942
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241668