Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

VAIMONI HALUAA

VIERASTA

Onko kenelläkään kokemuksia, vaimo tulee illanvietosta vieraan spermat sisällä kotiin ja pääset (liukkaille). Eli herkulle.

73

25761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja hyviä kokemuksia

      Meillä vaimo on käynyt aina erään kaverin luona. Muita kolmansia pyöriä ei ole harrastettu.

      Meillä ei erikseen sovita että saako silloin ja silloin mennä, vaan olen antanut vaimolle vapaat kädet hommailla kaverin kanssa aina kun huvittaa. Meillä on eräänlainen vapaa suhde, vaikka mitään polyamoriaa ei olekaan.

      Kertoja on kuukaudessa keskimäärin pari, mutta se vaihtelee hyvin paljon aikataulujen vuoksi. Joskus on mahdollisuuksia enemmän ja joskus ei ole ollenkaan. Yleensä kaveri ja vaimo ovat kahdestaan, mutta muutama kerta vuodessa ollaan kolmistaan. Joskus on illanviettoja, mutta aika usein he menevät suoraan töistä kaverin luokse tai jonnekin ja hoitavat hommat ja sitten vaimo tulee kotiin märkänä. Välillä vaimo on yllättänyt ja lähtenyt ihan mitään sanomatta ja suuremmin itseään laittamatta kesken koti-illan hänen luokseen. Yhden kerran kun kysyin hänen ollessa jo ovella menossa, että mihin menet, hän vastasi että alkoi panettaa. Silloin panetti itseänikin melkoisesti.

      Muutama kerta on ollut siten että vaimo on tullut kaverin luota kotiin kiihottuneena ja märkänä, mutta olen itse joutunutkin lähtemään ja vaimo on jäänyt yksin. Ainakin yhden kerran hän on silloin kutsunut kaverin meille jatkoille, mutta tarkemmin en noista kerroista tiedä. Ainakin sen jälkeen kun olen tullut takaisin menoiltani, niin vaimo on ollut erittäin tyydytetty, hän on käynyt suihkussa ja silloin ei enää seksi maita. Ei minuakaan silloin seksi maita, mutta se miellyttää että hän osaa ja haluaa tyydyttää itsensä eikä ole lainkaan siinä suhteessa estynyt ihminen.

      Tämä ei ole vaikuttanut meidän kummankin seksi-intoon kuin positiivisesti, eli järjestely sopii meille hyvin.

      Viestistä päätellen, kun kutsut siemmenettyä pillua herkuksi, teillä menee varmasti myös loistavasti tämän asian kanssa.

      Minua ei spermainen pillu niinkään maun suhteen kiinnosta, eikä miehiset nesteet muutoinkaan. Kyllä miehen vartalo esteettisesti joskus kiihottaa, mutta en pidä itseäni bi-seksuaalina, enkä halua imeskellä miestä tai naida miestä. Nuolen kyllä spermaista pillua, eli eivät ne nesteet minua pelota. Parasta on kuitenkin se kun pääsee työntymään sisään vaimoon. Sperma on aivan toisentuntuinen liukasteena kuin kaupasta saatavat liukasteet. Siinä on jotenkin se pillun tuntu edelleen mukana. Samoin myös pillu on avautunut mukavasti ja penis sopii hyvin sisään.

      Vaikka minulla on hyvä kestävyys panon aikana ja saan hyvin pidäteltyä ejakulaatiota, niin ensimmäisen kerran kun kaveri oli vain varttia aikaisemmin päästänyt vaimoni sisään ja ehdin paneskelemaan, niin jo ensimmäisellä työnnöllä laukesin vaimooni. Kaveri istui tuolilla sängyn vieressä leväten ja katseli meitä. Minä en heidän ensimmäistä rakastelua ehtinyt näkemään, olin silloin vielä ollut ravintolassa kun he olivat lähteneet. Juttu oli sovittu kaikkien kanssa etukäteen ja sen oli alunperin pitänyt tapahtua kolmistaan, mutta jäi sitten tekemättä. Ei kaverillakaan ollut kauaa kestänyt pitkän esileikin ja tutustumisen jälkeen. Lepäämisensä jälkeen pääsin sitten katsomaan heidän uusintaottelua. Hauska kuinka tuollaisista merkittävistä tapauksista jää hyvin kirkkaita muistikuvia mieleen. Muistan sen kun ensimmäistä kertaa alastomana kapusin vaimoni jalkojen väliin. Olin olettanut että vastassa olisi valkoista spermaa, mutta pillu ja pillun karvoitus oli pelkästään hyvin kiiltelevä ja märän tuntuinen. Ainoastaan pillun jännä avonaisuus peniksen varrella todisti siitä että pantu oli ja tuntu kertoi siitä että liukasteena oli jotain ihan muuta kuin vaimoni omia nesteitä tai liukastetta. Paljoa muuta ei sitten ehtinyt tunteakaan, kun pohjaan oli päästy niin sitten alkoi kyrpä sykkiä liikaa ja orgasmi tuli. Sen jälkeen on hauskaa ollut. Alkuun oli vähän mustasukkaisuutta ilmassa kun asioita selvinpäin ajatteli, mutta ei enää vaikka alkoholi ei enää kuulukaan näihin seksikuvioihin edes pienenä rohkaisuna.

    • Paljon kokenut

      Todella usein kokenut tuon. Mahtava kokemus

      • Anonyymi

        Onko toiset huomanneet miten sperma saa pillun avautumaan,vaimo tulee vieraista on pillunhuulet tötteröllä ja pillunaukko ammollaan kuin just kyrpä vedetty ulos.Mielettömän makeaa päästä työntymään nussittuun avonaiseen limaiseen pillut.Tiedän koska vaimo saanut vierasta,kurkistan vain jalkoväliin onko paikat auki ja sperma haisee,vain minuutti kun laukean samaan aukkoon.


    • Aika tuttua

      Vaimoni ystävystyi eräässä harrastuspiirissä yhden miehen kanssa, ja mies käy meilläkin. Saunomme kolmestaan ja vietämme iltaa. Heidän suhteeseensa on kuitenkin tullut seksi mukaan. Se alkoi jollakin bussimatkalla. Aluksi vaimoni kävi miehen luona harrastusten jälkeen ja tuli sitten kotiin spermaisena ja siemennettynä. Nykyisin on tavallisempaa, että mies tulee meille ja iltakahvin jälkeen he nyökkäävät toisilleen tai iskevät silmää ja lähtevät makuuhuoneeseen. Olen muutaman kerran ollut katsomassa heidän paritteluaan, mutta minusta on mukavampaa odotella toisessa huoneessa. Mies tulee aikanaa sanomaan, koska homma on ohi, ja menen alastoman, liukasvittuisen vaimoni viereen ja aloitamme naimisen. On se vittu ihanan tuntuinen, kun se on liukastettu vieraan miehen spermalla ja kun vaimon vartalo on vielä kuuma ja hiukan hikinen edellisestä nussimisesta.

      Tämä mies on yksineläjä, eikä hänelle - kuten ei minullekaan - tietenkään riitä kerran viikossa. Vaihtelevan usein vaimo ilmoittaa lähtevänsä kaupungille kävelylle. Olemme sopineet, että hän tuo kotiin vitussaan vieraat spermat. Melkein aina siellä onkin nenäliina topparina estämässä valumisen. Joskus kesällä olen löytänyt pitsihousutkin huulien välistä. Saan vaimoltani niin paljon seksiä kuin haluan, eikä toinen mies ole ollut halujani ainakaan vähentämässä. Eikä vaimonkaan.

      • zyri

        Tehän olette onnenpoikia. Elämä jatkuu ja kuka on seuraavan lapsen isä?


      • kuullu
        zyri kirjoitti:

        Tehän olette onnenpoikia. Elämä jatkuu ja kuka on seuraavan lapsen isä?

        ehkäisystä


      • miehiä ootta

        ku ette pysty tyydyttämään vaimoanne.että pitää hakee joku toinen kolli .kannataa leikkaa pallit irti ja laittaa hyllylle


      • vahingossa
        zyri kirjoitti:

        Tehän olette onnenpoikia. Elämä jatkuu ja kuka on seuraavan lapsen isä?

        Aviomies on lapsen isä, vaikka olisikin katsellut yhdyntää sivusta.


      • Meillä pyritään siihen yhteiseen menoon. Aina kun vaimo on veiraiden käytössä olen paikalla katsomassa. Jos en pidä kättäni hänen rinnanpäällä olen ainakin ihan vieressä.


      • Anonyymi
        vahingossa kirjoitti:

        Aviomies on lapsen isä, vaikka olisikin katsellut yhdyntää sivusta.

        Oikein.itsekin lasken varattuihin rouviin spermat ja ovat onnellisia, kun saavat lapsen.ehkä ei tiedä kenen on.


    • pimpille

      Kokemusta on ja tuntuu tosi hyvältä naida spermaista vaimoa. Tulisitkohan sinä täyttämään vaimon pillun spermallasi.

      • Henrik 5

        On upeita tarinoita,kun vieras on astunut vaimon.Nämä tarinat ovat minusta aivan mahtavia.Oma haaveni on saman moinen.Olen niin pelokas,enkä ole uskaltanut kertoa vaimolle tästä.Mutta kertokaa te rohkeat miehet.Minä nautin.Kiitos!


      • huomioon
        Henrik 5 kirjoitti:

        On upeita tarinoita,kun vieras on astunut vaimon.Nämä tarinat ovat minusta aivan mahtavia.Oma haaveni on saman moinen.Olen niin pelokas,enkä ole uskaltanut kertoa vaimolle tästä.Mutta kertokaa te rohkeat miehet.Minä nautin.Kiitos!

        Että todella monet noista jutuista ovat todellakin vain tarinoita. Mikähän siinä muuten on, että varsin monet miehet mielellään kuvittelevat, että joku vieras nussisi heidän vaimoaan/tyttöystäväänsä. Ovatko ne ehkä piileviä homouden merkkejä, vai mitä. Tosipaikan tullen saattaisi luuvitonen poksahtaa eukon poskipäähän, niin luulen, jos emännyys olisi raottanut tuota tussuaan jollekulle kovakyrpäiselle kollille.


      • täysin samaa mieltä
        huomioon kirjoitti:

        Että todella monet noista jutuista ovat todellakin vain tarinoita. Mikähän siinä muuten on, että varsin monet miehet mielellään kuvittelevat, että joku vieras nussisi heidän vaimoaan/tyttöystäväänsä. Ovatko ne ehkä piileviä homouden merkkejä, vai mitä. Tosipaikan tullen saattaisi luuvitonen poksahtaa eukon poskipäähän, niin luulen, jos emännyys olisi raottanut tuota tussuaan jollekulle kovakyrpäiselle kollille.

        Sellaista ilmiötä kuin aisankannatus tai ryhmäseksiä ei ole lainkaan olemassa.

        ihmiset ovat monoteistisiä ja monoamorisia ihmisiä, eivätkä he yksinkertaisesti missään tapauksessa tekemään tuollaista asiaa oikeasti.

        Se on aivan ehdottomasti piilevää homouden merkkiä että mennään naimisiin vaimon kanssa ja sitten annetaan toisen miehen panna vaimoa, jonka jälkeen saa panna spermaista vaimoaan, paitsi että tätä piilevää homoutta ei ole olemassakaan, koska tällaista ei oikeasti tapahdu.

        Tosipaikan tullen oikea MIES hakkaa vaimonsa ihan vain kuntoilunkin vuoksi!


      • Näinkin se on
        täysin samaa mieltä kirjoitti:

        Sellaista ilmiötä kuin aisankannatus tai ryhmäseksiä ei ole lainkaan olemassa.

        ihmiset ovat monoteistisiä ja monoamorisia ihmisiä, eivätkä he yksinkertaisesti missään tapauksessa tekemään tuollaista asiaa oikeasti.

        Se on aivan ehdottomasti piilevää homouden merkkiä että mennään naimisiin vaimon kanssa ja sitten annetaan toisen miehen panna vaimoa, jonka jälkeen saa panna spermaista vaimoaan, paitsi että tätä piilevää homoutta ei ole olemassakaan, koska tällaista ei oikeasti tapahdu.

        Tosipaikan tullen oikea MIES hakkaa vaimonsa ihan vain kuntoilunkin vuoksi!

        Kukaan oikea miehinen tervejärkinen mies ei hakkaa vaimoaan millään tavalla, vaikka mitä muuta tapahtuisi.


      • zekt
        Näinkin se on kirjoitti:

        Kukaan oikea miehinen tervejärkinen mies ei hakkaa vaimoaan millään tavalla, vaikka mitä muuta tapahtuisi.

        Kiihottaa kumminkn nämä jutut. En usko että näissä on perää. Mielikuvitus laukkaa.


      • minäkin...
        zekt kirjoitti:

        Kiihottaa kumminkn nämä jutut. En usko että näissä on perää. Mielikuvitus laukkaa.

        Näkeväni vieraan miehen naivan vaimoani, mutta vaimo ei lämpeä ajatukselle. Eipä voi sitten muuta kuin haaveilla.... tai toivoa vaimon mielipiteen muuttumista.


      • Tarpeeksi kokemusta

        Varmaan tällä palstalla on vaimon vieraissa käymisestä unelmoijia, jotka ainakin ajatuksissaan haluaisivat päästä nussimaan vieraan sperman täyttämää vittua. Meillä on siitä niin paljon kokemusta, ja lähes pelkästään myönteistä, ettei niistä kannata tänne kirjoitella, sillä harva niitä uskoo todeksi. Meillä on yksi vakiintunut miessuhde ja satunnaisia milloin kohdalle sattuu. Ja kaikki toimii hyvin. Seksielämämme on edelleen varsin vauhdikasti ja on ollut jo pari vuosikymmentä. Ainoa pahempi ongelma sattui, kun kerran vaimon ehkäisy petti.


      • mies..37
        Tarpeeksi kokemusta kirjoitti:

        Varmaan tällä palstalla on vaimon vieraissa käymisestä unelmoijia, jotka ainakin ajatuksissaan haluaisivat päästä nussimaan vieraan sperman täyttämää vittua. Meillä on siitä niin paljon kokemusta, ja lähes pelkästään myönteistä, ettei niistä kannata tänne kirjoitella, sillä harva niitä uskoo todeksi. Meillä on yksi vakiintunut miessuhde ja satunnaisia milloin kohdalle sattuu. Ja kaikki toimii hyvin. Seksielämämme on edelleen varsin vauhdikasti ja on ollut jo pari vuosikymmentä. Ainoa pahempi ongelma sattui, kun kerran vaimon ehkäisy petti.

        Vai on sitä leikitty spermaisella pimpillä, hyi ettäs kehtaatte ;)Meillä tuo on vielä kokematta mutta jos sopiva tilanne ja kemiat kohtaan niin kuka tietää. Oletteko säästyneet taudeilta


      • pano 2008
        Tarpeeksi kokemusta kirjoitti:

        Varmaan tällä palstalla on vaimon vieraissa käymisestä unelmoijia, jotka ainakin ajatuksissaan haluaisivat päästä nussimaan vieraan sperman täyttämää vittua. Meillä on siitä niin paljon kokemusta, ja lähes pelkästään myönteistä, ettei niistä kannata tänne kirjoitella, sillä harva niitä uskoo todeksi. Meillä on yksi vakiintunut miessuhde ja satunnaisia milloin kohdalle sattuu. Ja kaikki toimii hyvin. Seksielämämme on edelleen varsin vauhdikasti ja on ollut jo pari vuosikymmentä. Ainoa pahempi ongelma sattui, kun kerran vaimon ehkäisy petti.

        MOI
        Olen kanssa stä mieltä että homma toimii kun tietää että vaimoa panee toinen mies. Pitää vaan olla "pääsyt" mustasukkaisuus "ongelmista" yms.
        Eli tässä käännetään mustasukkaisuus äärimmäiseen kiihottumiseen kun kaikki muu on koettu parisuhteissa, tätä harrastaa yleensä kokeneenmat parit jotka muuten luottavat suhteeseensa ja osaavat nauttia seksistä.
        Mulla touhu alkoi ensimmäisen vaimon kanssa kun hän oli käynyt vieraissa. Vetelin tietenkin turpaan ja kiristin puhelin numerot sun muut, rähjäsin ja ryyppäsin, sitten vielä kunnon raiskaus päälle... siinä sitten meinas pää hajota kun huomasin että mähän tykkään tästä.
        Erohan siitä sitten tuli.... Ja uusi tyttöystävä ajan kanssa kehiin, oltiin oltu noin 7 vuotta kimpassa ja hyvä meininki seksi puolella koko ajan, eli tästä eteenpäin vaimo. Emäntä isossa yrityksessä töissä ja kosketuksissa päittäin firman johtoon. Yksi ilta hän sitten sanoi että nyt loppuu työnteko siinä putiikissa koska firman isoin pamppu ehdottelee suoraan naintihommia tai tulee ongelmia. Niin siinä sitten pohdittiin asiaa ja ryypättiin samalla, pääsi sitten piru irti mielessä ja ehdotin että nussikaa siten mutta pidä minut ajan tasalla. Aamulla emäntä kysy että ootko nyt ihan varma, mä O.K viilataan vaan kännykät siihen kuntoon että mä voin kuunnella. Tuli taas perjantai, emäntä soitti ja sanoi että nyt pitää ottaa kunnon rohkaisu ryypyt kohta on H-hetki
        Niin siinä sitten kävi että tuli puhelu.. vanhempi herras mies pyytää vaimoani riisuuntumaan jne. kovaa kuuneltavaa!!!Tuli käskyjä esitellä itseään eri asennoissa,levitellä vittuaan pöydällä maaten, imeä kovaa, työntää sormi omaan perseseen jne..Sitten se hetki kun herra rupesi naimaan vaimoani sitä huutoa en unohda koskaan. On nauha vieläkin tallessa, kuunnellaan sitä aina sopivasti. Laukesin 3-4 kertaa sen tunnin aikana, ei paljon kulliin tarvinnut koskea.
        Seuraavat viikot olivat yhtä naintia vaimon kanssa, herrasmies sitten kuoli jonkun ajan päästä. Nyt taas on etinnässä joku uusi herrasmies kolmanneksi pyöräksi silleen että oltaisiin ihan koko porukka keskenään, tämä on yhteinen päätös, kumpikin vaan kiihottuu ajatuksesta.


      • aatu
        pano 2008 kirjoitti:

        MOI
        Olen kanssa stä mieltä että homma toimii kun tietää että vaimoa panee toinen mies. Pitää vaan olla "pääsyt" mustasukkaisuus "ongelmista" yms.
        Eli tässä käännetään mustasukkaisuus äärimmäiseen kiihottumiseen kun kaikki muu on koettu parisuhteissa, tätä harrastaa yleensä kokeneenmat parit jotka muuten luottavat suhteeseensa ja osaavat nauttia seksistä.
        Mulla touhu alkoi ensimmäisen vaimon kanssa kun hän oli käynyt vieraissa. Vetelin tietenkin turpaan ja kiristin puhelin numerot sun muut, rähjäsin ja ryyppäsin, sitten vielä kunnon raiskaus päälle... siinä sitten meinas pää hajota kun huomasin että mähän tykkään tästä.
        Erohan siitä sitten tuli.... Ja uusi tyttöystävä ajan kanssa kehiin, oltiin oltu noin 7 vuotta kimpassa ja hyvä meininki seksi puolella koko ajan, eli tästä eteenpäin vaimo. Emäntä isossa yrityksessä töissä ja kosketuksissa päittäin firman johtoon. Yksi ilta hän sitten sanoi että nyt loppuu työnteko siinä putiikissa koska firman isoin pamppu ehdottelee suoraan naintihommia tai tulee ongelmia. Niin siinä sitten pohdittiin asiaa ja ryypättiin samalla, pääsi sitten piru irti mielessä ja ehdotin että nussikaa siten mutta pidä minut ajan tasalla. Aamulla emäntä kysy että ootko nyt ihan varma, mä O.K viilataan vaan kännykät siihen kuntoon että mä voin kuunnella. Tuli taas perjantai, emäntä soitti ja sanoi että nyt pitää ottaa kunnon rohkaisu ryypyt kohta on H-hetki
        Niin siinä sitten kävi että tuli puhelu.. vanhempi herras mies pyytää vaimoani riisuuntumaan jne. kovaa kuuneltavaa!!!Tuli käskyjä esitellä itseään eri asennoissa,levitellä vittuaan pöydällä maaten, imeä kovaa, työntää sormi omaan perseseen jne..Sitten se hetki kun herra rupesi naimaan vaimoani sitä huutoa en unohda koskaan. On nauha vieläkin tallessa, kuunnellaan sitä aina sopivasti. Laukesin 3-4 kertaa sen tunnin aikana, ei paljon kulliin tarvinnut koskea.
        Seuraavat viikot olivat yhtä naintia vaimon kanssa, herrasmies sitten kuoli jonkun ajan päästä. Nyt taas on etinnässä joku uusi herrasmies kolmanneksi pyöräksi silleen että oltaisiin ihan koko porukka keskenään, tämä on yhteinen päätös, kumpikin vaan kiihottuu ajatuksesta.

        meillä homma pelaa nyt hyvin.monesti asiasta puhuin ja puhuttiin.Pikkuhiljaa asia eteni ekaan kertaan ja ok. Nyt vaimokin haluu...
        On vaan myönteisiä kokemuksia.T:me aikuiset


      • vahingossa
        Henrik 5 kirjoitti:

        On upeita tarinoita,kun vieras on astunut vaimon.Nämä tarinat ovat minusta aivan mahtavia.Oma haaveni on saman moinen.Olen niin pelokas,enkä ole uskaltanut kertoa vaimolle tästä.Mutta kertokaa te rohkeat miehet.Minä nautin.Kiitos!

        Meillä oli ensimmäinen kerta kun vaimo oli vieraan kanssa sängyssä, tuli kotiin ja sanoi,hei tu,saat ilman kumia.Oli todella kiihoittavaa.Toisen kerran katsoin,kun vaimoni ratsasti miehen päällä ja mies karjahtaen lähetti terveisensä vaimoni uumeniin. Nyt olisi toiveenani nähdä, miehen ottavan vaimoni lähetyssaarnaaja-asennossa.


      • raskaaksiko
        Tarpeeksi kokemusta kirjoitti:

        Varmaan tällä palstalla on vaimon vieraissa käymisestä unelmoijia, jotka ainakin ajatuksissaan haluaisivat päästä nussimaan vieraan sperman täyttämää vittua. Meillä on siitä niin paljon kokemusta, ja lähes pelkästään myönteistä, ettei niistä kannata tänne kirjoitella, sillä harva niitä uskoo todeksi. Meillä on yksi vakiintunut miessuhde ja satunnaisia milloin kohdalle sattuu. Ja kaikki toimii hyvin. Seksielämämme on edelleen varsin vauhdikasti ja on ollut jo pari vuosikymmentä. Ainoa pahempi ongelma sattui, kun kerran vaimon ehkäisy petti.

        Meillä oli kolmas kerta parinvaihdossa, kun päätimme jättää tämän yhden kerran kondomit pois ja panimme toistemme vaimoja paljaalla.Omalla vaimollani ei ollut ehkäisyä,toisen parin vaimosta en tiedä,mutta tosi nautinnollinen yö oli.Ja niin vain kävi,että vaimo tuli juuri noina päivinä raskaaksi.Ihan mahdollista on, että vaihtoparin pani vaimoni paksuksi.


      • Hahahaahaa

        Sillälailla tyhmästä päästä kärsii koko ruumis ja äpäriä väännetään. Akkas onkin päästään vialla oleva jakorasia huora ja sinä tyhmempi kuin aasi..


      • Anonyymi
        raskaaksiko kirjoitti:

        Meillä oli kolmas kerta parinvaihdossa, kun päätimme jättää tämän yhden kerran kondomit pois ja panimme toistemme vaimoja paljaalla.Omalla vaimollani ei ollut ehkäisyä,toisen parin vaimosta en tiedä,mutta tosi nautinnollinen yö oli.Ja niin vain kävi,että vaimo tuli juuri noina päivinä raskaaksi.Ihan mahdollista on, että vaihtoparin pani vaimoni paksuksi.

        Niin sen pitääkin mennä aviopilluihin ei ehkäisyä käytetä ei rouvat yleensä kumia kysele


      • Anonyymi
        huomioon kirjoitti:

        Että todella monet noista jutuista ovat todellakin vain tarinoita. Mikähän siinä muuten on, että varsin monet miehet mielellään kuvittelevat, että joku vieras nussisi heidän vaimoaan/tyttöystäväänsä. Ovatko ne ehkä piileviä homouden merkkejä, vai mitä. Tosipaikan tullen saattaisi luuvitonen poksahtaa eukon poskipäähän, niin luulen, jos emännyys olisi raottanut tuota tussuaan jollekulle kovakyrpäiselle kollille.

        Olen jopa järjestänyt vaimolleni niitä "kova kyrpäisiä" miehiä ja jopa pari iso kaluista miestä.
        Saan olla yleensä mukana vaikka olen kolme kertaa joutunut antaa vaimon hoitaa yksin vieraan miehen miehen jännityksen takia, kun ei saanut kullia pysymään kovana vaimoni pillussa kun olin katsomassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sen pitääkin mennä aviopilluihin ei ehkäisyä käytetä ei rouvat yleensä kumia kysele

        Isolla paljaalla panen rouvia, eikä ne tosiaan vastusta vaan haluaa runsaat spermat pohjaan.


      • Anonyymi
        minäkin... kirjoitti:

        Näkeväni vieraan miehen naivan vaimoani, mutta vaimo ei lämpeä ajatukselle. Eipä voi sitten muuta kuin haaveilla.... tai toivoa vaimon mielipiteen muuttumista.

        On näitä erilaisia versioita vaimon panemisesta.
        Itse tykkään olla mukana ja panna vaimoani vuorollani.
        Yleensä aletaan hieromaan vaimoani toinen toisesta rinnasta kunnes yleensä vieraamme siirtyy nuolemaan vaimoni pillua itse hieron rintoja, on rietasta ja kiihoittava näky kun vaimoni reisien välistä näkyy kaverin pää ja vaimo nauttii kun vieras mies nuolee pillua. Näkee kun vaimo oikein vapisee kiihkosta kunnes on aika vieraan nuolemaansa pilluun työntää kullinsa vaimon huokaillessa nautinnosta.
        Meillä on vakituista vierasta miestä.
        Vaimoa pannaan kimpassa 3-8 yötä yleensä 1N ja 2M ja joskus harvemmin 1N ja 3M.
        Me emme käytä alkoholia ollenkaan kimpassa ollessa.
        Ollaan niin paljon pantu kimpassa että on luonnollista heittää selvinpäin vaatteet pois ja panna vaimoani kimpassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isolla paljaalla panen rouvia, eikä ne tosiaan vastusta vaan haluaa runsaat spermat pohjaan.

        Minulla on samanlaisia kokemuksia. Varatut rouvat haluavat alitajuisesti vieraan, usein laadukkaan miehen spermat sisäänsä. Lisäksi he tietävät, että kumi vie merkittävän osan nautinnosta pois. Rouvat ottavat lastit suuhunsa, jos pilluun ei ole lupaa laskea.


      • Anonyymi
        täysin samaa mieltä kirjoitti:

        Sellaista ilmiötä kuin aisankannatus tai ryhmäseksiä ei ole lainkaan olemassa.

        ihmiset ovat monoteistisiä ja monoamorisia ihmisiä, eivätkä he yksinkertaisesti missään tapauksessa tekemään tuollaista asiaa oikeasti.

        Se on aivan ehdottomasti piilevää homouden merkkiä että mennään naimisiin vaimon kanssa ja sitten annetaan toisen miehen panna vaimoa, jonka jälkeen saa panna spermaista vaimoaan, paitsi että tätä piilevää homoutta ei ole olemassakaan, koska tällaista ei oikeasti tapahdu.

        Tosipaikan tullen oikea MIES hakkaa vaimonsa ihan vain kuntoilunkin vuoksi!

        Tosipaikan tullen oikea MIES hakkaa vaimonsa ihan vain kuntoilunkin vuoksi! ......Toivottavasti olet poikamies


    • Anonyymi

      Se oli ekalla kerralla yllätys, kun vieraan spermat muuttuivat ihan vaahdoksi, kun nain juuri siemenet sisäänsä saanutta vaimoani. Kuulin kyllä, kun panivat viereisessä huoneessa ja laukesivat yhtä aikaa.

      • Anonyymi

        Mikä niillä laukes leikkikö ne venäläistä rulettia heheee


      • Anonyymi

        Oohh palsta kyyläri niih


    • Anonyymi

      Parinvaihto kannattaa ehdottomasti aloittaa eri huoneissa. Meillä kävi niin, että vieraani jäi tuijottamaan, kun mieheni pani hänen vaimoaan. Samalla kulli lerpahti, eikä hän ollut yhtään kiinnostunut minusta. Otti päähän.
      No heidän saatuaan aktinsa loppuun tulin kyllä itsekin spermatuksi ja mieheni pääsi liukkaille.

    • Anonyymi

      On kokemusta. Sitä kiihottavampaa on mitä kauemmin hän on toisen luona. Jos lähtee 21. 00, niin saattaa tulla vasta 03.00 kotiin monet spermat sisällään. Viimeksi tämä vakimies ei ollut runkannut viikkoon ja oli ajatellut sitä koko viikon, että pääsee nussimaan naista. Nainen myös ollut pillu läpimärkänä pari päivää ennen tapaamista. Ensimmäinen kerta oli edennyt heti sänkyyn ja nainen kertoi, että mies oli tullut melkein heti päälle, kun olivat hieman vaan kosketelleet toisiaan ja suudelleet. Mies oli asettanut kullinsa huulille suudellut kiihkeästi ja työntynyt kerralla pohjaan asti. Olivat toistelleet toistensa nimiä rakastellessa ja kertoneet kuinka on himoinnut toista. Ensimmäisen kerran ovat lauenneet nopeasti, kun kiima ja odotus ollut huipussaan. Nainen sanoi, että meinasi järki lähteä molemmilta, kun hänen ihanan iso kyrpä alkoi sykkimään sisällä ja he laukesivat. Pillu on kotiin tullessa aivan auki ja farkut on spermassa polviin asti. Uskomaton tunne kun saa työntyä spermaiseen pilluun, jota isokyrpäinen mies on saanut koko yön.

      • Anonyymi

        Sua selvästi kiihottaa, kun käyt täällä itseäs kiusaamassa asialla. No sä ny et tuu pillua saamaan keneltäkään. Kateellinen pikkumies :)


    • Anonyymi

      Meillä sama homma,parinvaihto eri huoneissa. Oli kiihottava näky kun kävin hakemassa liukkaria ja vaimoa pantiin takaa. Kyllä meilläki oli sitte kivaa !!!:)

    • Rouva oli "tyttöjen iltaa" viettämässä ja aamuyöstä tuli kotiin. Hiiviskeli hiljaa ja riisuuutui. Kun tuli viereen, niin heräsin ja halusin naida. Rouva valitteli hiukan päänsärkyä, mutta kun sain käteni pillulle se oli todella liukas ja tuoksu vieraalle spermalle. Siinä ei paljon esileikkejä tarvittu vaan kalu sisään ja täysi vauhti päälle Rouva nosti jalat selän päälle ja uikutti. Vaikka en kauaa kestänyt sitä kiimaista liukasta vittua, rouva ehti saada kovan orgasmin ja minä heti sen perään. En ollut mustasukkainen, vaan kiihotuin liukkaille pääsystä.

      • Anonyymi

        Parasta mitä mies kokee.


      • Anonyymi

        Joskus muinoin, ennen tätä koronasekoilua, vaimoni kävi usein tyttökavereidensa kanssa iltoja viettämässä. Hän ei pannut tuntemattomien kanssa kuin todella harvoin, mutta baareissa oli aina joku tuttu joihin hän luotti ja jotka tiesivät että vaimoni on halukas nainen, kuten eräs hänen vanha koulukaverinsa, hänen exä, kaksi minun kaveria joista toinen pääsi kolmenkimppaan seurusteluaikoina ja toinen vasta vuosia myöhemmin sekä yksi hänen tyttöystävänsä tuttu. Meillä samoin, aamuyöllä kun vaimo tuli kotiin, heräsin aina ja kuulostelin että mitä hän tekee. Joskus en jaksanut vaivaantua seksiin vaan se säästyi myöhempään, mutta aika useasti alkoi kiihottamaan kun kysyin illasta ja hän kuiskasi että oli tavannut jonkun ja tiesin että ilta oli edennyt seksiin saakka. Ja kuten tuolla aikaisemmin ovat kirjoittajat todenneet, naituun pilluun työntyminen on jotain aivan mahtavaa! Valitettavasti korona on pilannut tuollaiset illat.


    • Anonyymi

      Tuttu tilanne. Oma rouva ei vaan valittele päänsärkyä vaan kampeaa suoraan päälle.

    • Anonyymi

      Se,se häpeällistä aisankannattajan elämää.

    • Anonyymi

      Toivotaan että nyt ravintolarajoitusten hävitessä monen miehen iloksi kotiin tulee illanvietoista naituja pilluja. Oma vaimo on parin viikon päästä menossa tyttöjen iltaa viettämään. Luvassa on melko varmasti jälkiliukkaita.

      • Anonyymi

        Täälläkin vaimo sopinut tyttöjen illan.
        Koronan sulun aikana liukkaille en päässyt.


      • Anonyymi

        Noin kävi meillä lauantaina ja vaimo antoi pitkästä aikaa ilman kondomia. Kyllä teki namia ja kysyin vaimolta että antoiko vieraalle paljaalla, ei ollut antanut.


    • Anonyymi

      Olen kuullut pari tarinaa lämpimistä! Toinen oli ollut tilanne ja toinen tilaus.

    • Anonyymi

      Kyllähän kokemusta on , milloin vaimo käynyt kylässä naapurissa jossa asuu poikamies ja kotiin tullessa vaihtaa pöksyt , kun käyt kurkkaa massa niitä huomaa heti mitä naapurista on saanut . Välillä meillä käyy nuori tumma somali poika paneskelemassa vaimoani ja vanhempi isokaluinen ( vaimo i sanoi) mies ja onhan niitä kapakka reissulta mukaan lähtenyt ja joskus on useampikin 3 - 4 miestä silloin vaimo on kyllä saaneen näköinen ja aina antaa pillua paljaalla panna , sanoo että , tuntuu paremmalta kuin kumin kanssa . Ei muutakun miehet nussimaan vaimoani .

      • Anonyymi

        Vaimo on työmatkalla. Uskoisin ainakin yhden kullin purkavan lastinsa vaimooni ihan ilman paljaana. Taitaa olla enemmän sääntö kuin poikkeus työmatkoilla. Illalla hotellissa on yksin tylsää.


    • Anonyymi

      Meillä rouva kulkee nöyrästi erittäin hyvällä siveysvyöllä aina ilman miestään jos niitä tilanteita tulee ettei oma mies pääse mukaan esim firman juhlat tai tyttöjen illat . Kiva todeta kun tulee kotiin ja pimppi valuu märkänä ei muuta kuin hommiin

      • Anonyymi

        Vaimo kysyi naidessa mitä tekisin jos hän kävisi vieraissa. Odottaisin vuoroani kyrpä kovana ja halusin nopeasti päästä panemaan pantua spermaista pillua vastasin. Vaimoa tuntui kiihottavan tuo ajatus. Kiiman yllyttyä lähelle huippuaan hän voihkaisi. Aika nopeasti olet useamman kerran päässyt panemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo kysyi naidessa mitä tekisin jos hän kävisi vieraissa. Odottaisin vuoroani kyrpä kovana ja halusin nopeasti päästä panemaan pantua spermaista pillua vastasin. Vaimoa tuntui kiihottavan tuo ajatus. Kiiman yllyttyä lähelle huippuaan hän voihkaisi. Aika nopeasti olet useamman kerran päässyt panemaan.

        Viime yönä vaimoni antoi vieraallemme. Kun vieras oli lähestymässä omaa huippuaan niin vaimo sanoi," se kondomi", mutta se kuitenkin jäi ja mies laski sisään ja se vaimon voihkaisu "aaah ei ei sisään". Mutta vaimo tykkäsi kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime yönä vaimoni antoi vieraallemme. Kun vieras oli lähestymässä omaa huippuaan niin vaimo sanoi," se kondomi", mutta se kuitenkin jäi ja mies laski sisään ja se vaimon voihkaisu "aaah ei ei sisään". Mutta vaimo tykkäsi kuitenkin.

        Aika monesti on kuultu lause että älä laukea sisään ja kun nainen lähestyy huippua hän sanoo anna tulla vaan. Parhaat hetket ovat kun varattu nainen sanoo että älä laukea sisään, minulla ei ole mitään ehkäisyä. Se on suora pyyntö laueta paljaalla sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monesti on kuultu lause että älä laukea sisään ja kun nainen lähestyy huippua hän sanoo anna tulla vaan. Parhaat hetket ovat kun varattu nainen sanoo että älä laukea sisään, minulla ei ole mitään ehkäisyä. Se on suora pyyntö laueta paljaalla sisään.

        Nam, parasta herkkua...💦💦


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monesti on kuultu lause että älä laukea sisään ja kun nainen lähestyy huippua hän sanoo anna tulla vaan. Parhaat hetket ovat kun varattu nainen sanoo että älä laukea sisään, minulla ei ole mitään ehkäisyä. Se on suora pyyntö laueta paljaalla sisään.

        Paras on varattu nainen ja vieras mies. Ja kun sisään ei saisi laskea mutta lopulta kiima saa vallan ja nainen vieraat spermat sisään. Ja kun aviomies vielä katselee ja odottaa vuoroaan.


    • Anonyymi

      On, ja se on ihanaa, kiihottaa kun nuolee vaimon ”puhtaaksi”

    • Anonyymi

      Ois saanu akka jäädä sen panonsa viereen ei olis tarttin turhaan vaivautua tuleen takas niistä illanvietoista

    • Anonyymi

      Vaimo on nyt parhaillaan "tyttöjen" illassa kaupungilla. Pitäisi tulla kotiin 1h sisällä. Tiedän, että on antanut pillua paljaalla ja odotan jo kyrpä kovana päästä liukkaille, kun kotiutuu.

      • Anonyymi

        ihan parasta,vaimo kiimainen,pillu märkänä odottaa kyrpää pilluunsa,vähän kännissä,estoton tuhma,kun ottaa pikkarit pois,märkä pillu odottaa kyrpää ..


    • Anonyymi

      Voin vain kuvitella niiden miesten kiimaa kun näkee sormuksen kiiltelevän sormessa ja tietää pääsevänsä panemaan tuota naimisissa olevaa herkkua. Aika monet vaimon mukaan sanovat että naimissa olevat hoidellaan paljaalla. Vaimolla eikä minulla ole mitään sitä vastaan.

      • Anonyymi

        Ihanat rouvat saa minulta kyllä nautintoa ja vieraat nesteet sisään joka kerta..


    • Anonyymi

      Runsas kolmannes käy tutkimusten mukaan vieraissa. Olisi kiva tietää kuinka suuri osa noista panoista pannaan paljaalla. Oman kokemuksen mukaan rouvat eivät kondomeista perusta.

      Omaan vaimoonikin on aika moni paljas kyrpä avioliittomme aikana liukunut.

      • Anonyymi

        Paljaalla olen aina rouvia pannut ja aina spermat sisään. Kiihottaa varattu nainen ja tuhmasti käyttää toisen vaimoa..


      • Anonyymi

        Ja kuinka usein noissa paljaspanoissa vieraan kanssa ehkäisy puuttuu kokonaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuinka usein noissa paljaspanoissa vieraan kanssa ehkäisy puuttuu kokonaan?

        Usein. Jos ehkäisy perustuu pelkkään kortsuun, se jää käyttämättä.

        Sitten on vielä niitä naisia jotka haluavat tarkoituksella ilman ehkäisyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein. Jos ehkäisy perustuu pelkkään kortsuun, se jää käyttämättä.

        Sitten on vielä niitä naisia jotka haluavat tarkoituksella ilman ehkäisyä.

        Itsellä piuhat poikki, niin saa laskea ihan vapaasti sisään, ilman raskaaksi tulemisen pelkoa. Ne kerrat kun varattujen kanssa ollut, niin aina paljaalla ja mällit sisään. Varattuja aina mieluiten lopuksi perseeseen ja mällit sinne tai suuhun, ei pilluun. Pienentää kiinni jäämisen riskiä kotona, siis naisella. Ja varattujen kanssa ei tarvitse hirveästi hienotunteilla tai kysellä. Tekevät yleensä kaikkea paljon roisimmin vieraan kuin oman ukkonsa kanssa ja perseeseenkin antavat panna, vaikka ukko ei antaisi. Varatut naiset on ihania ja parhaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljaalla olen aina rouvia pannut ja aina spermat sisään. Kiihottaa varattu nainen ja tuhmasti käyttää toisen vaimoa..

        Samoin paljaalla jos varattua pannut, jotain eläimellistä siinä varatun panossa. Huomannut panen rajummin ja tietoisesti imen jälkiä eripuolelle kehoa. Nainen kiimassa edes vastustele kovaakaan imememistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin paljaalla jos varattua pannut, jotain eläimellistä siinä varatun panossa. Huomannut panen rajummin ja tietoisesti imen jälkiä eripuolelle kehoa. Nainen kiimassa edes vastustele kovaakaan imememistä.

        Juuri tuo rajummin ja eläimellisemmin. Antaa mennä kuin lainapelillä annetaan mennä. Kaasut pohjassa ja joka luukkuun. Enkä kysele kun työnnän kyrvän suuhun, sinne vaan ja jos tuntuu että tulee lasken mällit kyselemättä sinne oli tottunut ottamaan ne suuhun eli ei. Kotona voisi saaada marmatusta että teit niin tai näin ja en halua sitä tai tätä. Varattujen kanssa ei tarvi jälkipyykkiä pestä.. ja toisin päin myös, kyllä ne varatut haluaa olla riettaampia myös vieraan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuo rajummin ja eläimellisemmin. Antaa mennä kuin lainapelillä annetaan mennä. Kaasut pohjassa ja joka luukkuun. Enkä kysele kun työnnän kyrvän suuhun, sinne vaan ja jos tuntuu että tulee lasken mällit kyselemättä sinne oli tottunut ottamaan ne suuhun eli ei. Kotona voisi saaada marmatusta että teit niin tai näin ja en halua sitä tai tätä. Varattujen kanssa ei tarvi jälkipyykkiä pestä.. ja toisin päin myös, kyllä ne varatut haluaa olla riettaampia myös vieraan kanssa.

        Painu takaisin sinne luolaasi mistä ryömit ulos. Kolmannella pitää olla tyyliä ja älyä. Tuollainen lapsellinen machoilu, kun kuvittelet oman törkeän käytöksesi olevan "varatun riettautta" kertoo kaikille sen että sinä et ole koskaan päätynyt vakkariksi kenelläkään ja että usein kun sinut on tavattu, on pariskunta, tai pariskunnan nainen todennut ettei kemiat sovi yhteen ja tapaaminen on jäänyt pelkkään kahvitteluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä piuhat poikki, niin saa laskea ihan vapaasti sisään, ilman raskaaksi tulemisen pelkoa. Ne kerrat kun varattujen kanssa ollut, niin aina paljaalla ja mällit sisään. Varattuja aina mieluiten lopuksi perseeseen ja mällit sinne tai suuhun, ei pilluun. Pienentää kiinni jäämisen riskiä kotona, siis naisella. Ja varattujen kanssa ei tarvitse hirveästi hienotunteilla tai kysellä. Tekevät yleensä kaikkea paljon roisimmin vieraan kuin oman ukkonsa kanssa ja perseeseenkin antavat panna, vaikka ukko ei antaisi. Varatut naiset on ihania ja parhaita.

        Pettäminen ei kuulu aiheeseen. Tuollaiset miehet joiden sosiaalinen älykkyys perustuu pelkkään kivikautiseen, nuijalla päähän-tyyliin ei kiihota kuin harvoja.


    • Anonyymi

      Kyllähän se vieraan nussima kiimainen ja spermainen vittu parasta herkkua on. Mahtava lykätä toisen spermoihin oma kyrpä.

      • Anonyymi

        Olen aina ruiskautellut lastit toisten vaimoon ja siitä tosi kiihottuneena myös tulee runsaasti.. itsellä melko kookas ja varatut naiset tykkää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aina ruiskautellut lastit toisten vaimoon ja siitä tosi kiihottuneena myös tulee runsaasti.. itsellä melko kookas ja varatut naiset tykkää..

        Taas oli yksi paljas kyrpä lauennut työmatkalla vaimon vittuun.


    • Anonyymi

      Vieläkö vieras elää?

    Ketjusta on poistettu 150 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1337
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      69
      1216
    Aihe