Miljoonakalani tosissaan ui hieman kallistuneesti! 8/ Se syö hyvin vähän. Ja välillää menee pohjalle kyyhöttämään. Mikä avuksi? Nopeita vastauksii!
Vastaukset 2
- fish KING
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=102&conference=4500000000001104&posting=22000000034906448 .. jos et tiedä ota selvää tai hanki mittalaitteita itse
- kerää kysymykset tähän ketjuun ja vastaa niihin niin tarkasti kuin osaat
- miljoonakaloilla kuuluu olla erilaiset vesiolosuhteet kuin muilla yleisillä seura akvaario kaloilla
- veikkaampa että akvaariosi vesi on syypää kalan oireisiin ja sairastumiseen, miljoonakalan kaltaiset lajit vaativat veden laadulta jotain erilaista mitä ei yleensä osata kertoa edes akvaario liikkeissäkään
- veden laadun parantamiseen voit vaikuttaa itse
- kerro siis tuon linkin takaa esitettyihin kysymyksiin tähän jatkeeksi niin katsellaan mikä sulla on pielessä akvassasi ja miten parannetaan kalojen oloja niille oikeiksi - .....
Syitä;
-Liian pehmeä vesi
-Sisäsiittoisuus
Homesieni yms taudit
Itse kyllä veikkan vääränlaista vettä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210994Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 65632
- 64556
- 45540
- 37513
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2503- 77493