Anna & Panu leikkivät

kotia

http://www.iltalehti.fi/viihde/200808288179819_vi.shtml
Jaahas kesällä muuttaneet yhteen

Veikkauksia milloin pariskunta eroaa? Itse veikkaan,että kevään aikana jo jompikumpi lentänyt pihalle.
"Erosimme ystävinä"

35

1122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukaanna

      Tuo Abreun likka on todella säälittävä!

      "Tajuttomat kiireet"

      Jos Annalla olisi todella kiireitä, niin hän ei todellakaan olisi ehtinyt mihinkään iltapäivälehden haastatteluun. Puhumattakaan, että hän olisi ehtinyt iltapäivälehden kuvauksiin!

      Tuossakin haastattelussa Anna selittää vain parilla sanalla, että miksi ei jaksa mennä keikoilleen. Loput jutusta Anna lässyttää omasta yksityiselämästään! Eikö Anna tajua, että kuinka naurettavan hän tekee itsestään AIKUISTEN edessä!?


      ''Olen sanoittanut sekä portugalin että espanjankieliset kappaleet.''

      Odotan innolla, että joku laittaa nuo biisit youtubeen, että pääsen nauramaan Annan ''Aah liikutat lanteita, tulen luoksesi'' sanoituksille.

      • jeeee-e

        nakertaako? Lokakuus viel enempi, jeshhh!


      • sdfghj
        jeeee-e kirjoitti:

        nakertaako? Lokakuus viel enempi, jeshhh!

        Täällä tämä yksi ja sama Anna fani puolustelee Annaa.. :D

        Mua ei vois vähempää kiinnostaa, että kuinka paljon Anna levyt myy, koska tiedän että levy tulee myymään paljon, eihän pikku lapset ja teinit voi olla ostamatta niin ihanan Annan levyä. :)

        Se on vaan totuus, että aikuisia ja tervejärkisiä ihmisiä ei Annan musiikki voisi vähempää kiinnostaa, koska Anna myy vaan ulkonäöllään.

        Annan biisien sanoitukset ovat surkeimpia, mitä olen koskaan kuullut, ja muutenkin Anna on teennäinen ällöttävä pissis, joka luulee itsestään jotain suurta.

        Annan levyt tulevat menestymään tasan niinkauan, kun idolsista tulee joku uus ''söpö ja niin ihana'' tyttö.


      • mitähän sinä
        sdfghj kirjoitti:

        Täällä tämä yksi ja sama Anna fani puolustelee Annaa.. :D

        Mua ei vois vähempää kiinnostaa, että kuinka paljon Anna levyt myy, koska tiedän että levy tulee myymään paljon, eihän pikku lapset ja teinit voi olla ostamatta niin ihanan Annan levyä. :)

        Se on vaan totuus, että aikuisia ja tervejärkisiä ihmisiä ei Annan musiikki voisi vähempää kiinnostaa, koska Anna myy vaan ulkonäöllään.

        Annan biisien sanoitukset ovat surkeimpia, mitä olen koskaan kuullut, ja muutenkin Anna on teennäinen ällöttävä pissis, joka luulee itsestään jotain suurta.

        Annan levyt tulevat menestymään tasan niinkauan, kun idolsista tulee joku uus ''söpö ja niin ihana'' tyttö.

        niistä tiedät? Et ainakaan minua saa vakuutuneeksi omista "hengenlahjoistasi".

        Oletko jo kuullut sen uudenkin albumin sanoitukset? Hallitsetko myös espanjan ja portugalin? Sinähän pätevä olet...


      • eyy6
        mitähän sinä kirjoitti:

        niistä tiedät? Et ainakaan minua saa vakuutuneeksi omista "hengenlahjoistasi".

        Oletko jo kuullut sen uudenkin albumin sanoitukset? Hallitsetko myös espanjan ja portugalin? Sinähän pätevä olet...

        Tiedoksi sinulle,että kyllä osaan portugalia ja espanjaa.

        Voin jopa sanoa, että Anna Abreu ei osaa lausua espanjaa oikein. Että näin.

        Mutta ilmeisesti te Anna fanit ette osaa edes englantia. Voisin lyödä vaikka hengestäni vetoa, että jos Annan biisien sanoja ei lukisi suomeksi netissä, niin kukaan Anna faneista ei tietäis, että mitä se laulaa. :D


      • osaat kieliä niin
        eyy6 kirjoitti:

        Tiedoksi sinulle,että kyllä osaan portugalia ja espanjaa.

        Voin jopa sanoa, että Anna Abreu ei osaa lausua espanjaa oikein. Että näin.

        Mutta ilmeisesti te Anna fanit ette osaa edes englantia. Voisin lyödä vaikka hengestäni vetoa, että jos Annan biisien sanoja ei lukisi suomeksi netissä, niin kukaan Anna faneista ei tietäis, että mitä se laulaa. :D

        sinun onnesi. Sehän tuolla työmarkkinoillakin vain eduksi eikö totta.

        Ihan vain tiedoksesi, että minä en ole mikään anna-fani. Kunhan nyt vähän katsastan tämänkin topiikin meininkiä.

        Mitä minun kielitaitooni tulee, en toki ole sillä leuhkinut. Tosin taisin kielten mm. englannin opiskelun aloittaa ennen kuin äitisi oli syntynytkään.

        Hengestään ei kannata mennä vetoa lyömään. Sinullakaan ei ole kuin yksi ainoa henki, sitä et takaisin saa kun sen kerran menetät. Ei ole taittu siellä koulussa vielä päästä opetuksessa niin pitkälle.


      • di primo
        sdfghj kirjoitti:

        Täällä tämä yksi ja sama Anna fani puolustelee Annaa.. :D

        Mua ei vois vähempää kiinnostaa, että kuinka paljon Anna levyt myy, koska tiedän että levy tulee myymään paljon, eihän pikku lapset ja teinit voi olla ostamatta niin ihanan Annan levyä. :)

        Se on vaan totuus, että aikuisia ja tervejärkisiä ihmisiä ei Annan musiikki voisi vähempää kiinnostaa, koska Anna myy vaan ulkonäöllään.

        Annan biisien sanoitukset ovat surkeimpia, mitä olen koskaan kuullut, ja muutenkin Anna on teennäinen ällöttävä pissis, joka luulee itsestään jotain suurta.

        Annan levyt tulevat menestymään tasan niinkauan, kun idolsista tulee joku uus ''söpö ja niin ihana'' tyttö.

        Miksi sinä jatkuvasti käyt kirjoittelemassa Annasta pahasti? Mikä motivoi sinua kirjoittamaan tänne? Eikö sinulla ole parempaa tekemistä? Eikö sinulla ole ystäviä?
        Huom.kysymykseni ovat retorisia.

        Ai että, kylläpä saitkin nyt huomiota osaksesi. Sitä sinä täältä taidatkin vaan olla hakemassa, sen lisäksi että voit aina tilaisuuden tullen rehvastella kielitaidoillasi ym.ym.

        Anna tuottaa iloa monille. Se suotakoon hänen faneilleen ilman pilkkaamisia ja sinun kaltaisia makutuomareita!


      • Luikuria laskettelet jälleen
        eyy6 kirjoitti:

        Tiedoksi sinulle,että kyllä osaan portugalia ja espanjaa.

        Voin jopa sanoa, että Anna Abreu ei osaa lausua espanjaa oikein. Että näin.

        Mutta ilmeisesti te Anna fanit ette osaa edes englantia. Voisin lyödä vaikka hengestäni vetoa, että jos Annan biisien sanoja ei lukisi suomeksi netissä, niin kukaan Anna faneista ei tietäis, että mitä se laulaa. :D

        > Tiedoksi sinulle,että kyllä osaan portugalia
        > ja espanjaa.

        Ja höpö höpö. Aiemminkin taisit selitellä kuinka Anna muka lausuu espanjaa väärin. Mutta etpä pystynytkään antamaan yhtäkään esimerkkiä. Tai corazonin annoit, mutta sitten katosit kun totesin Annan lausuvan sen samalla lailla kuin alkuperäisesittäjä lausuu.

        Et osaa portugalia etkä espanjaa. Tuskin pahemmin englantiakaan.


      • haukut niskaansa,
        di primo kirjoitti:

        Miksi sinä jatkuvasti käyt kirjoittelemassa Annasta pahasti? Mikä motivoi sinua kirjoittamaan tänne? Eikö sinulla ole parempaa tekemistä? Eikö sinulla ole ystäviä?
        Huom.kysymykseni ovat retorisia.

        Ai että, kylläpä saitkin nyt huomiota osaksesi. Sitä sinä täältä taidatkin vaan olla hakemassa, sen lisäksi että voit aina tilaisuuden tullen rehvastella kielitaidoillasi ym.ym.

        Anna tuottaa iloa monille. Se suotakoon hänen faneilleen ilman pilkkaamisia ja sinun kaltaisia makutuomareita!

        jos antaa huonot pisteet, koska pikku Annaa ei saa kiusata D: ANNA ON SITTEN AIVAN VÄÄRÄLLÄ ALALLA!!

        Jokaista julkkista, joskus haukutaan, ihan sama onko tämän tasoisella palstalla,


      • -'-'-'-'-'-'
        Luikuria laskettelet jälleen kirjoitti:

        > Tiedoksi sinulle,että kyllä osaan portugalia
        > ja espanjaa.

        Ja höpö höpö. Aiemminkin taisit selitellä kuinka Anna muka lausuu espanjaa väärin. Mutta etpä pystynytkään antamaan yhtäkään esimerkkiä. Tai corazonin annoit, mutta sitten katosit kun totesin Annan lausuvan sen samalla lailla kuin alkuperäisesittäjä lausuu.

        Et osaa portugalia etkä espanjaa. Tuskin pahemmin englantiakaan.

        Taidat puhua nyt jostakin toisesta väittelijästä. Nimittäin mä en oo ennen tällä Anna palstalla kirjotellu. Minä kyllä osaan Portugalia ja
        Espanjaa.

        Jos joskus menet espanjaan, niin näytäppäs niille pätkä missä Anna laulaa A Dios Le Pidoa. Jokainen sanoo, että Anna ei osaa lausua espanjaa. :)

        ''Et osaa portugalia etkä espanjaa. Tuskin pahemmin englantiakaan.''

        Millä perusteella sä voit noin sanoa? :o


      • Jos edes olet sama
        -'-'-'-'-'-' kirjoitti:

        Taidat puhua nyt jostakin toisesta väittelijästä. Nimittäin mä en oo ennen tällä Anna palstalla kirjotellu. Minä kyllä osaan Portugalia ja
        Espanjaa.

        Jos joskus menet espanjaan, niin näytäppäs niille pätkä missä Anna laulaa A Dios Le Pidoa. Jokainen sanoo, että Anna ei osaa lausua espanjaa. :)

        ''Et osaa portugalia etkä espanjaa. Tuskin pahemmin englantiakaan.''

        Millä perusteella sä voit noin sanoa? :o

        > Taidat puhua nyt jostakin toisesta
        > väittelijästä. Nimittäin mä en oo ennen tällä
        > Anna palstalla kirjotellu.

        Niinhän tällä palstalla pyörivät vakiotrollit aina väittävät. Siis olettaen, että edes olet se, joka täällä ensin lasketteli luikuria kielitaidollaan.

        > Minä kyllä osaan Portugalia ja Espanjaa.

        Ainakaan suomen kieltä en tunnu osaavan.

        > Jos joskus menet espanjaan, niin näytäppäs
        > niille pätkä missä Anna laulaa A Dios Le
        > Pidoa. Jokainen sanoo, että Anna ei osaa
        > lausua espanjaa. :)

        Suomeksi: et osaa sanoa yhtäkään kohtaa, jossa Anna lausuu väärin. Mutta ei Anna tietystikään lausu espanjankielisen tavoin, mutta ei tarvitsekaan.

        > ''Et osaa portugalia etkä espanjaa. Tuskin
        > pahemmin englantiakaan.''
        >
        > Millä perusteella sä voit noin sanoa? :o

        Jos osaisit, olisit kertonut, millä lailla Anna lausuu väärin.


      • elämä D:
        Jos edes olet sama kirjoitti:

        > Taidat puhua nyt jostakin toisesta
        > väittelijästä. Nimittäin mä en oo ennen tällä
        > Anna palstalla kirjotellu.

        Niinhän tällä palstalla pyörivät vakiotrollit aina väittävät. Siis olettaen, että edes olet se, joka täällä ensin lasketteli luikuria kielitaidollaan.

        > Minä kyllä osaan Portugalia ja Espanjaa.

        Ainakaan suomen kieltä en tunnu osaavan.

        > Jos joskus menet espanjaan, niin näytäppäs
        > niille pätkä missä Anna laulaa A Dios Le
        > Pidoa. Jokainen sanoo, että Anna ei osaa
        > lausua espanjaa. :)

        Suomeksi: et osaa sanoa yhtäkään kohtaa, jossa Anna lausuu väärin. Mutta ei Anna tietystikään lausu espanjankielisen tavoin, mutta ei tarvitsekaan.

        > ''Et osaa portugalia etkä espanjaa. Tuskin
        > pahemmin englantiakaan.''
        >
        > Millä perusteella sä voit noin sanoa? :o

        Jos osaisit, olisit kertonut, millä lailla Anna lausuu väärin.

        Anna ei ole mitenkään erikoinen artistina tai persoonana. MYÖTÄHÄPEÄÄ tuntee, kun kuuntelee sen haastatteluja.

        Jos palvot häntä niin paljon, niin mene osallistumaan Idolsiin. Jos pääset ja voitat, mutta et laulutaidon, vaan samalla teennäisyydellä kuten Anna. Markkinoijat halusivat tälläisen ihanan tytön julkisuuteen viemään pikku tytöiltä rahat.

        Sen jälkeen,kun Abreu on tarpeeksi vanha, niin tytön kirjaimmellisesti heitetään roskakoriin.


      • oikeastaan
        Jos edes olet sama kirjoitti:

        > Taidat puhua nyt jostakin toisesta
        > väittelijästä. Nimittäin mä en oo ennen tällä
        > Anna palstalla kirjotellu.

        Niinhän tällä palstalla pyörivät vakiotrollit aina väittävät. Siis olettaen, että edes olet se, joka täällä ensin lasketteli luikuria kielitaidollaan.

        > Minä kyllä osaan Portugalia ja Espanjaa.

        Ainakaan suomen kieltä en tunnu osaavan.

        > Jos joskus menet espanjaan, niin näytäppäs
        > niille pätkä missä Anna laulaa A Dios Le
        > Pidoa. Jokainen sanoo, että Anna ei osaa
        > lausua espanjaa. :)

        Suomeksi: et osaa sanoa yhtäkään kohtaa, jossa Anna lausuu väärin. Mutta ei Anna tietystikään lausu espanjankielisen tavoin, mutta ei tarvitsekaan.

        > ''Et osaa portugalia etkä espanjaa. Tuskin
        > pahemmin englantiakaan.''
        >
        > Millä perusteella sä voit noin sanoa? :o

        Jos osaisit, olisit kertonut, millä lailla Anna lausuu väärin.

        koko ketjuun, mutta tämän tinkaaja on jo vertaansa vailla. Ihan kuin sinulle olisi jokin velvollisuus todistella yhtään mitään. Olet nostanut itsesi jonkin sortin palstapoliisiksi, nauti virastasi minun puolestani, mutta myös toisilla voi ja saa olla poikkeavia mielipiteitä. Jos et tätä kestä etkä siedä, saat tapella tuulimyllyjä vastaan loppuikäsi, siitä vain minun puolestani. Annoja tulee ja menee, mutta tämä tuntuu olevan sinulle elämän ja kuoleman kysymys, säälittävä olet.


      • mielestäni
        oikeastaan kirjoitti:

        koko ketjuun, mutta tämän tinkaaja on jo vertaansa vailla. Ihan kuin sinulle olisi jokin velvollisuus todistella yhtään mitään. Olet nostanut itsesi jonkin sortin palstapoliisiksi, nauti virastasi minun puolestani, mutta myös toisilla voi ja saa olla poikkeavia mielipiteitä. Jos et tätä kestä etkä siedä, saat tapella tuulimyllyjä vastaan loppuikäsi, siitä vain minun puolestani. Annoja tulee ja menee, mutta tämä tuntuu olevan sinulle elämän ja kuoleman kysymys, säälittävä olet.

        Poikkeavat mielipiteet ovat yleisesti ottaen silkkaa pahansuopaisuutta; ketjun aloittajan aikaansaannosta josta on hyvä jatkaa hänen kaltaisensa henkilöt.
        Miksi haluatte antaa itsestänne ilkeän, moukkamaisen, kateellisen ja nulikkamaisen kuvan?

        Totta kai Annasta pitävä perää todisteita, mikä oikein onkin.
        Hän on hyvällä asialla, toisin kuin sinä ja moni muu tällä palstalla. Joten, eiköhän sinun sääliäsi kaipaa joku/jotkut muut.

        No, kullakin "nautintonsa".


      • kehuja, vaikka
        mielestäni kirjoitti:

        Poikkeavat mielipiteet ovat yleisesti ottaen silkkaa pahansuopaisuutta; ketjun aloittajan aikaansaannosta josta on hyvä jatkaa hänen kaltaisensa henkilöt.
        Miksi haluatte antaa itsestänne ilkeän, moukkamaisen, kateellisen ja nulikkamaisen kuvan?

        Totta kai Annasta pitävä perää todisteita, mikä oikein onkin.
        Hän on hyvällä asialla, toisin kuin sinä ja moni muu tällä palstalla. Joten, eiköhän sinun sääliäsi kaipaa joku/jotkut muut.

        No, kullakin "nautintonsa".

        kokeempien pitäisi sanoa suoraan, miten asia on. Tähän asti Anna on päässyt helpolla, sori vaan.

        Toimittajien pitäisi sitten olla arseennuolija-asenteella eikä yhtään negatiivisuutta olla. Jopa Kristiina saanut hieman sitä median toista puolta.


      • kovasti päästä
        mielestäni kirjoitti:

        Poikkeavat mielipiteet ovat yleisesti ottaen silkkaa pahansuopaisuutta; ketjun aloittajan aikaansaannosta josta on hyvä jatkaa hänen kaltaisensa henkilöt.
        Miksi haluatte antaa itsestänne ilkeän, moukkamaisen, kateellisen ja nulikkamaisen kuvan?

        Totta kai Annasta pitävä perää todisteita, mikä oikein onkin.
        Hän on hyvällä asialla, toisin kuin sinä ja moni muu tällä palstalla. Joten, eiköhän sinun sääliäsi kaipaa joku/jotkut muut.

        No, kullakin "nautintonsa".

        sille linjalle. Joka tapauksessa näitä negatiivisia lausahduksia tulee ennemmin tai myöhemmin.


      • Tulipa selväksi
        elämä D: kirjoitti:

        Anna ei ole mitenkään erikoinen artistina tai persoonana. MYÖTÄHÄPEÄÄ tuntee, kun kuuntelee sen haastatteluja.

        Jos palvot häntä niin paljon, niin mene osallistumaan Idolsiin. Jos pääset ja voitat, mutta et laulutaidon, vaan samalla teennäisyydellä kuten Anna. Markkinoijat halusivat tälläisen ihanan tytön julkisuuteen viemään pikku tytöiltä rahat.

        Sen jälkeen,kun Abreu on tarpeeksi vanha, niin tytön kirjaimmellisesti heitetään roskakoriin.

        Tuntuu siltä, että ainakaan sinä et osaa "Espanjaa ja Portugalia".

        Minnekähän palstan kielinero oikein katosi?


      • Aggressiivinen?
        Tulipa selväksi kirjoitti:

        Tuntuu siltä, että ainakaan sinä et osaa "Espanjaa ja Portugalia".

        Minnekähän palstan kielinero oikein katosi?

        En ole tuo aikaisemmin kirjoittanut henkilö enkä portugalia osaa, mutta espanjaa puhun toisena kotimaisena kielenä ja voin kertoa että Anna Abreun Idolsissa esittämä Juanesin "A Dios Le Pido" ei ollut kovinkaan taidokasta espanjan kielen lausumista, huomioiden tietenkin sen, että Abreun osaama espanja on Euroopan espanjaa, ja minun sekä kyseisessä biisissä laulettava latinoespanjaa. Levyltä löytyvä Contigo Corazón on jo lähempänä oikeanlaista ääntämistä joten en Annan kielitaidosta sano juuta enkä jaata, mutta edellisen kirjoittajan mainitsema esitys A Dios Le Pidosta ei ollut sen enempää Euroopan espanjaa kuin latinoespanjaakaan. :) Onneksi Anna on nyt joko opiskellut ahkerammin tai sitten vain opetellut kappaleen paremmin että corazón sentään sujuu paremmin. :) Tsemppiä Annalle.


      • Haukkuminen valheilla on ag...
        Aggressiivinen? kirjoitti:

        En ole tuo aikaisemmin kirjoittanut henkilö enkä portugalia osaa, mutta espanjaa puhun toisena kotimaisena kielenä ja voin kertoa että Anna Abreun Idolsissa esittämä Juanesin "A Dios Le Pido" ei ollut kovinkaan taidokasta espanjan kielen lausumista, huomioiden tietenkin sen, että Abreun osaama espanja on Euroopan espanjaa, ja minun sekä kyseisessä biisissä laulettava latinoespanjaa. Levyltä löytyvä Contigo Corazón on jo lähempänä oikeanlaista ääntämistä joten en Annan kielitaidosta sano juuta enkä jaata, mutta edellisen kirjoittajan mainitsema esitys A Dios Le Pidosta ei ollut sen enempää Euroopan espanjaa kuin latinoespanjaakaan. :) Onneksi Anna on nyt joko opiskellut ahkerammin tai sitten vain opetellut kappaleen paremmin että corazón sentään sujuu paremmin. :) Tsemppiä Annalle.

        Enhän minä ole yhtään aggressiivinen. Ei ole aggressiivista tehdä kysymyksiä, jotka paljastavat valehtelijat valehtelijoiksi.

        Ja nyt sitten sinä puhut espanjaa "toisena kotimaisena" kielenä. Vai niin.

        Sinun analyysisi oli tällainen:

        Mielestäsi Idolsissa Annan espanja ei ollut kovin taidokasta, koska Annan espanja ei ollut "latinoespanjaa", jota Juanes käyttää ja jota sinä puhut.

        Tulkinta: Mielestäsi Espanjassa puhutaan siis huonoa espanjaa, koska siellä puhutaan eri lailla mitä sinä puhut.

        > edellisen kirjoittajan mainitsema esitys A
        > Dios Le Pidosta ei ollut sen enempää Euroopan
        > espanjaa kuin latinoespanjaakaan.

        Siis mikä esitys? Ja nyt ei siis sujunut Euroopan espanjakaan. Yritä päättää!

        Mikä jäi sinulta puuttumaan? Sinulta jäi kertomatta se, millä lailla Anna lausuu väärin. Missä kohtaa kappaletta? Tämähän on helppo kertoa YouTuben avulla luulisin. Se on tosin vaikeaa, jos yllättäen et osaakaan espanjaa...


        > Tsemppiä Annalle.

        No niin varmaan :)


      • osaat
        Haukkuminen valheilla on ag... kirjoitti:

        Enhän minä ole yhtään aggressiivinen. Ei ole aggressiivista tehdä kysymyksiä, jotka paljastavat valehtelijat valehtelijoiksi.

        Ja nyt sitten sinä puhut espanjaa "toisena kotimaisena" kielenä. Vai niin.

        Sinun analyysisi oli tällainen:

        Mielestäsi Idolsissa Annan espanja ei ollut kovin taidokasta, koska Annan espanja ei ollut "latinoespanjaa", jota Juanes käyttää ja jota sinä puhut.

        Tulkinta: Mielestäsi Espanjassa puhutaan siis huonoa espanjaa, koska siellä puhutaan eri lailla mitä sinä puhut.

        > edellisen kirjoittajan mainitsema esitys A
        > Dios Le Pidosta ei ollut sen enempää Euroopan
        > espanjaa kuin latinoespanjaakaan.

        Siis mikä esitys? Ja nyt ei siis sujunut Euroopan espanjakaan. Yritä päättää!

        Mikä jäi sinulta puuttumaan? Sinulta jäi kertomatta se, millä lailla Anna lausuu väärin. Missä kohtaa kappaletta? Tämähän on helppo kertoa YouTuben avulla luulisin. Se on tosin vaikeaa, jos yllättäen et osaakaan espanjaa...


        > Tsemppiä Annalle.

        No niin varmaan :)

        ton toisten tekstien lainaamisen ihan kiitettävästi. Vois välillä vaikka kirjotella noita omia hengen tuotoksiakin, jos vain taito riittää.

        Heippa hei:)


      • edelleenkin
        osaat kirjoitti:

        ton toisten tekstien lainaamisen ihan kiitettävästi. Vois välillä vaikka kirjotella noita omia hengen tuotoksiakin, jos vain taito riittää.

        Heippa hei:)

        > ton toisten tekstien lainaamisen ihan
        > kiitettävästi. Vois välillä vaikka kirjotella
        >noita omia hengen tuotoksiakin, jos vain taito
        > riittää.

        No niinpä niin!

        Mutta odottelen edelleen näiltä palstan espanjan kielen taitureilta tietoa siitä, millä lailla Anna lausui espanjaa väärin.

        > Heippa hei:)

        Heippa itsellesi!


    • rooli on

      sikälis antoisa, että mahdollisuudet olla oikeassa ovat etsi-ketsi eli 50/50. Jos on oikein hyvä, kuten delfoin-oraakkeli aikoinaan osaa asettaa sanansa niin ympäripyöreästi, että ennuste voidaan tulkita ainakin kahdella tavalla.

      Jospahan sinä vain nyt keskittyisit oman elämäsi reilassapitämiseen ja anna Annan hoitaa omat asiansa.

      • ilman julkisuutta.

        On se sitten niin hauskaa heillä, kun pikku pennut tulevat jatkuvasti kolkuttelemaan ovea nimmarin toivossa ja pari kuvaajaa, olkoot sitten ihan paparazzi tai fani.


      • tuokin haastattelu
        ilman julkisuutta. kirjoitti:

        On se sitten niin hauskaa heillä, kun pikku pennut tulevat jatkuvasti kolkuttelemaan ovea nimmarin toivossa ja pari kuvaajaa, olkoot sitten ihan paparazzi tai fani.

        ole pyydetty lehden toimesta ja niiden kekkaperuutusten vuoksi.

        Sille ei voi mitään, jos vanhemmat eivät opeta jälkikasvuaan ymmärtämään sitä, että toisten ihmisten yksityisyyttä tulee kunnioitta, olipa kyseessä sitten tavallinen naapuri tai julkkis.


      • yksityisyyttä?
        tuokin haastattelu kirjoitti:

        ole pyydetty lehden toimesta ja niiden kekkaperuutusten vuoksi.

        Sille ei voi mitään, jos vanhemmat eivät opeta jälkikasvuaan ymmärtämään sitä, että toisten ihmisten yksityisyyttä tulee kunnioitta, olipa kyseessä sitten tavallinen naapuri tai julkkis.

        EI todellakaan!!

        Sanokaas fanit te, mitä mieltä.


      • asioita ei
        yksityisyyttä? kirjoitti:

        EI todellakaan!!

        Sanokaas fanit te, mitä mieltä.

        pitäisi "pakosta" pyytää. Kyllä sellainenkin asia kuin kotirauha, kuuluu jokaiselle pyytämättäkin.

        Se on niitä asioita, joita vanhempien pitäisi jälkikasvulleen opetta. Niillekin, jotka täällä surffailevat.


      • on kunnossa.

        Elämäni on kunnossa ja hymyilee,naisiakin riittää.
        Kiitos kysymästä :)

        Mutta nyt takaisin gallubin pariin.


    • on likka

      vanhentunut vuodessa keski-ikäisennäköiseksi, vai oliko kuvassa Annan mummo?
      Se on tämä latino-veri; hetken hehkeä, loppuikä kurttuinen matami. No, eihän Anna geeneilleen mitään voi, kaikelle muulle kyllä. Onneton tyyppi. Kuvastaa oikeastaan hyvin kansan syvienrivien tasoa, pissis mikä pissis.

      • itse olet

        jotakin parempaa vai? Ihan siniverinen kenties, mutta eksynyt vain tänne pohjoisen susirajalle.

        En viitsi sanoa ääneen, mitä tuo kirjoituksesi kertoo Sinun tasostasi.


      • sanoa ja
        itse olet kirjoitti:

        jotakin parempaa vai? Ihan siniverinen kenties, mutta eksynyt vain tänne pohjoisen susirajalle.

        En viitsi sanoa ääneen, mitä tuo kirjoituksesi kertoo Sinun tasostasi.

        lässynlässyn. Paremminkin et osaa sanoa,sillä kuulut samaan tasoon kuin idolisikin. Mitä mokellat jos et osaa kerta, katso Annan kuvaa ja itke menetettyä nuoruutta.


      • vanhempaa, mutta
        sanoa ja kirjoitti:

        lässynlässyn. Paremminkin et osaa sanoa,sillä kuulut samaan tasoon kuin idolisikin. Mitä mokellat jos et osaa kerta, katso Annan kuvaa ja itke menetettyä nuoruutta.

        epäonnistuu siinä.

        Diiva ei muuksi muutu.


      • kukkanen, jonka
        sanoa ja kirjoitti:

        lässynlässyn. Paremminkin et osaa sanoa,sillä kuulut samaan tasoon kuin idolisikin. Mitä mokellat jos et osaa kerta, katso Annan kuvaa ja itke menetettyä nuoruutta.

        lehmä eilen söi!


    • hyvä animaatio hahmo D:

      Varsinkin tuon kuvan perusteella.

    • Anna Abreu

      Vastasin tähän viestiin koska kaikkihan alkoi tästä.
      Mutta tähän ketjuun ei taida tulla ollenkaan loppua.
      Luin kaikki nuo kommentit joita olitte laittaneet, ihme että siihen pystyin edes. Kaikilla on omat mielipiteet mutta niitä ei aina tartte ääneen sanoa.
      Ei ollut kiva kun tuota mun keikkojen peruuntumisia laitoitte vähän väärälle puolelle.
      Tosi on että mulle on kiireitä uuden levyn tekemisen kanssa, hädin tuskin saan nukkua kuin pari tuntia. Joten mun mielestä ei oo kiva että te sitä vähättelette sillä etten haluais keikkailla. Mä todellakin haluaisin keikkailla vaikka kuinka paljon ja aina keikoilla tuntuu tosi hyvältä kun on päässyt sinne, iltalehden haastatteluun kerkesin koska mun täytyi päästä selittämään mun faneille miks en ole päässyt keikkailemaan ja että keikkoja on peruttu. Mutta nää kaikki keikat korvataan sitten ku levy on saatu valmiiks.
      Ja musta ja Panusta. Me ei tällä näkymällä olla eroamassa, eikä ole koskaan mielessä edes käynyt ero.
      Eroa ei siis ole tulossa, mutta kaikkihan ei ole ikuista, joten jospa puhuisitte vasta sitten siitä erosta kun se todella on tapahtunut.
      Meidän suhteesta en sen koommin sitten kommentoi.

      • vaikkei tunne

        koko ihmistä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      238
      5411
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      124
      4363
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2122
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1452
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      179
      1080
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      837
    10. 46
      813
    Aihe