vaan maistuupi se vielä. Vähän voita pannuun ja porchiini sinne valkosipulin kanssa, pikkasen persiljaa perään ja kohta valmis paahtoleivän päälle,nam.
porchiniä pukkaa pirusti
7
663
Vastaukset
- mutta sinulla
kirjoitusvirhe. Se on porcini ja kuvailit reseptiä funghi porcini alla crema. Se sopii mukavasti pihvin kanssa.
- Luigi
Miksi keikaroit italiankielisillä nimityksillä, kun et edes osaa kirjoittaa niitä oikein?
Ja miksi et halua, että jokainen viestisi lukija ymmärtäisi, että porcinilla (ei "porchini"!) tarkoitat herkkutattia? Miksi käytät suomenkielisessä tekstissä sienen italiankielistä nimeä?
Yhtä hyvin voisit kirjoittaa, että paistat sienen burrossa (voissa) ja maustat sen agliolla (valkosipulilla) ja prezzemololla (persiljalla).
Moukka! Häpeä!- pizzaa ja jätä sienestys
Koska olet itse samanlainen moukka. Tässä tuli minulle kaksi korjausta kirjoituksesta. Toinen oli kohtelias oikaisu ja toinen olikin sinun moukkatyyliä, joten tässä meitä on kaksi.
- sienineuvoton
Elä viiti, mionä löysin tänään yhden! Nyt ei käy kyll tasan tattilahjat. Minne päin tästä suuntaisi saaliille, keski-suomessa asun?
- Nimetön
sieniä riittää.
Lomailin elokuun keskisessä suomessa liki keskipohjanmaata ja noukin vaimoni kanssa n.50Ltr kanttarellia ja herkkutattia oli mukavasti, paremmin kuin monena edellisenä vuonna ja huippulaatuista oli.
- Tatjana.
sellaisia kuin белые грибы, лисички, ja разные пластинчатые грибы.
- Ruma mies
Kiinnosti kovasti, että miksi sienipalstalla kirjoitetaan pukattavasta Porchesta. Selvisihän se, herkkutatti, jonka kirjoittamisessa on tullut näppisvirhe.
Keskustelun avaaja kaipaa mahdollisesti ihailua, joten tässä tulee: Onpa upeaa, kun osaa kirjoittaa tavalla, jota muut eivät ymmärrä, ja tehdä sienisoosia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225071
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23463Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1011292
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 36757